quote:Op maandag 28 november 2005 14:17 schreef riri het volgende:
[..]
Geloof jij altijd roddel en achterklap?
quote:Op maandag 28 november 2005 14:19 schreef essie05 het volgende:
Ga even mijn jongste meisje uit school halen.
Later![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 14:24 schreef riri het volgende:
Lieske is nadat Chantal het huis is uitgegaan totaal veranderd,ze is ineens erg hard geworden en ze roddelt al net zoals Chantal.
Vraag me af of haar moeder blij is dat ze zich zo aan Chantal en Ingrid heeft gelieerd.
De eerste dag in het huis vertelde hij al, dat al zijn rijke vrienden op hem gaan stemmen.quote:Op maandag 28 november 2005 14:16 schreef essie05 het volgende:
Ik heb trouwens vannacht wakker gelegen van dat verhaal over Rob die zijn vriendjes geld heeft gegeven om voor hem te smsen.Stel je eens voor dat het nog werkt ook.Dan heeft hij gewoon zijn overwinning gekocht.Ik dacht er zelfs over om BB te mailen![]()
dat dit echt niet kan en ze hem er per direct uit moeten schoppen.
en dat verbaast mij nou helemaal niks......quote:Op maandag 28 november 2005 14:25 schreef Sjet het volgende:
Rob probeert al heel smiechterig een deal te smeden.....![]()
Ja Chantal heeft het idd goed voor mekaar. Lieske gedraagt zich nu eigenlijk precies hetzelfde met het verschil dat Lieske nog steeds op zoek is naar bevestigingen en roddelvrienden (zoals ze nu kansloos bij Rob probeert). Terwijl Chantal toch wel zeker van zichzelf was.quote:Op maandag 28 november 2005 14:17 schreef pullup het volgende:
[..]
ja goed he, dat lerend vermogen van jonge mensen.
Drie maanden indoctrinatie van Chantal maakt die 19 jarige opvoeding echt compleet. Haar moeder zal er wel blij mee zijn![]()
Dat gezeik over roddelen altijd. Iedereen roddelt het is gewoon menseigen. Vind Lieske niet op een erg valse manier roddelen iig.quote:Op maandag 28 november 2005 14:24 schreef riri het volgende:
Lieske is nadat Chantal het huis is uitgegaan totaal veranderd,ze is ineens erg hard geworden en ze roddelt al net zoals Chantal.
Vraag me af of haar moeder blij is dat ze zich zo aan Chantal en Ingrid heeft gelieerd.
Nee volgens mij probeert die zichzelf veilig te stellen bij die 2 om Lieske vervolgens zo gauw hij weer de kans krijgt te nomineren.quote:Op maandag 28 november 2005 14:25 schreef Sjet het volgende:
Rob probeert al heel smiechterig een deal te smeden.....![]()
Nee inderdaad...................... en ook waar hij het nu weer mee probeert af te sluiten 'maar je moet lekker doen waar je zelf zin in hebt'quote:Op maandag 28 november 2005 14:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en dat verbaast mij nou helemaal niks......![]()
Inderdaad!quote:Op maandag 28 november 2005 14:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat gezeik over roddelen altijd. Iedereen roddelt het is gewoon menseigen.
Weleens van bronvermelding gehoord?quote:Op maandag 28 november 2005 14:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Weet jij zeker dat het niet zo is dan? Als er ook maar enige kern van waarheid inzit (wat op zich best mogelijk is IMO) mag het best worden uitgezocht. Omkoperij is valsspelen naar mijn mening.
Aan de andere kant of er nu wel of geen geld wordt achtergelaten vrienden/familie/bekenden zullenw aarschijnlijk toch wel tot het uiterste gaan om "hun" naaste in het huis te houden. Dus zou het enig nut hebben, waarschijnlijk niet.
ach, dat spelletje heeft ze toch al door.quote:Op maandag 28 november 2005 14:29 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Nee volgens mij probeert die zichzelf veilig te stellen bij die 2 om Lieske vervolgens zo gauw hij weer de kans krijgt te nomineren.
ah, ik vind het ook een collectors itemquote:Op maandag 28 november 2005 14:14 schreef Snaptnix het volgende:
Wangen opgegeten inmiddels?
Was net zo blij haar eindelijk een keer redelijk normaal te pakken te hebben. Zo'n uitzonderlijke situatie.![]()
Als hij zulke rijke vrienden heeft zouden die hem toch wel helpen als hij een zangcarriere zou willen opstarten. Niet dat ik daar op zit te wachten.... Volgens mij lult hij gewoon wat en probeert daarmee de andere mensen in huis te overtuigen van "ach als ik hem nomineer blijft hij er toch in dus heeft geen nut" of iets dergelijks...quote:Op maandag 28 november 2005 14:27 schreef redhair het volgende:
[..]
De eerste dag in het huis vertelde hij al, dat al zijn rijke vrienden op hem gaan stemmen.Vandaar dat hij er zo zeker van is dat hij gaat winnen.
![]()
![]()
Je hebt wel ergens gelijk maar als IK in dat huis zit en ik erger me dood aan een Roel ga ik niet in zijn gezicht lachen en hem in een bubbelbad zwart maken, ook al stonden er geen camera's. Dát vind ik persoonlijk zo laag en laf.quote:Op maandag 28 november 2005 14:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat gezeik over roddelen altijd. Iedereen roddelt het is gewoon menseigen. Vind Lieske niet op een erg valse manier roddelen iig.
Zou jij een aantal maanden met wildvreemden in een huis kunnen wonen zonder ooit over de anderen te praten? Gebeurt automatisch vooral als je langer bij elkaar zit en over je achtergrond wel bent uitgesproken.
Zijn zaken waar je je aan gaat irriteren, zijn mensen waar je het minder mee kan vinden, je gaat je vervelen,, gespreksstof raakt op. etc etc
Waar moeten ze het anders over hebben, het weer ofzo![]()
Zolang het niet vals is, gelogen is, of achterbaks gedoe laat ze lekker doen. Dit laatse kan je juist op Rob betrekken trouwen. Die is altijd op een sneaky manier bezig.
Ook niet als al is gebleken dat een discussie met de persoon zelf nergens toe lijdt bijvoorbeeld. Denk namelijk dat ik me er in die situatie wel degelijk schuldig aan zou maken, omdat je zelf ook ergens heen wil met je verhaal en je gevoel. Thuis zoek je dan je vrienden op, daar kan je niet anders als met d andere bewoners voor de camera erover praten.quote:Op maandag 28 november 2005 14:37 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Je hebt wel ergens gelijk maar als IK in dat huis zit en ik erger me dood aan een Roel ga ik niet in zijn gezicht lachen en hem in een bubbelbad zwart maken, ook al stonden er geen camera's. Dát vind ik persoonlijk zo laag en laf.
Lieske deed in het begin (toen was ze in mijn ogen een leuk onschuldig meisje) niet aan zwartmakerij totdat ze door Chantal werd bewerkt. Daarom struikel ik ook over haar en niet over Ingrid want zij deed er vanaf het begin al aan (Rob zwart maken bij alle bewoners, Roel/Dido zwart maken met Lieske en Chantal).
Dat vind ik dus een beetje jammer.
Dat gevoel heb ik ook, en zou een verklaring kunnen zijn dat hij elke nominatie ronde overleeft.quote:Op maandag 28 november 2005 14:27 schreef redhair het volgende:
[..]
De eerste dag in het huis vertelde hij al, dat al zijn rijke vrienden op hem gaan stemmen.Vandaar dat hij er zo zeker van is dat hij gaat winnen.
![]()
![]()
Wedden dat Hummie beslist dat Roel of Dido donderdag eruit moetquote:Op maandag 28 november 2005 14:46 schreef regenworm het volgende:
stream 3 + 4![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alles is weer goed had niet anders verwacht.
Menno stond volgens mij ook 2de toen hij eruit vloogquote:Op maandag 28 november 2005 14:49 schreef regenworm het volgende:
Lieske staat 2e in de talpa poll en heeft Dido ingehaald![]()
![]()
![]()
Ik wilde dus hetzelfde schrijven,eerste wat ik weer zag was die twee pubers aan het kleffenquote:Op maandag 28 november 2005 14:48 schreef Snaptnix het volgende:
Kom terug en eerste wat ik hoor is Dido met haar "is toch stom" Kijken en jawel liggen de verliefde pubertjes weer te kleffen. Getverdegetver wordt er moe van.
Maar wie of wat is er nu weer stom?
Doe eens lief zeg.quote:Op maandag 28 november 2005 14:50 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Menno stond volgens mij ook 2de toen hij eruit vloog![]()
![]()
![]()
Mooi toch dan heb je toch je zin.quote:Op maandag 28 november 2005 14:50 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Menno stond volgens mij ook 2de toen hij eruit vloog![]()
![]()
![]()
Lieske gaat er niet uit ik denk eerder aan Roel of Dido en misschien als het geld op is Rob.quote:Op maandag 28 november 2005 14:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Doe eens lief zeg.![]()
![]()
![]()
Lieske mag er helemaal niet uit.. Dan lig ik er ook uit![]()
Ik hoop met je mee..quote:Op maandag 28 november 2005 14:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook, en zou een verklaring kunnen zijn dat hij elke nominatie ronde overleeft.
Nu maar hopen dat het geld op is![]()
![]()
Vind mw Kak te ordinair,doen ze niet in haar kringen.quote:Op maandag 28 november 2005 14:53 schreef farceman het volgende:
Waarom tongen dido en roel eigenlijk nooit? Zijn altijd van die kusjes
Ik denk omdat Roel wel weet dat Dido dat voorlopig nog niet pikt. Hoewel als ik nu naar de streams kijk, kon het best wel eens snel gebeuren.quote:Op maandag 28 november 2005 14:53 schreef farceman het volgende:
Dat kennen ze in Heemstede niet.quote:Op maandag 28 november 2005 14:53 schreef farceman het volgende:
Neeeee jij niet. Jij bent mijn lieve mental coach hierquote:Op maandag 28 november 2005 14:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Doe eens lief zeg.![]()
![]()
![]()
Lieske mag er helemaal niet uit.. Dan lig ik er ook uit![]()
kunnen ze niet.....quote:Op maandag 28 november 2005 14:53 schreef farceman het volgende:
Kan BB ze niet laten wonen in de baby kamer.quote:Op maandag 28 november 2005 14:48 schreef Snaptnix het volgende:
Kom terug en eerste wat ik hoor is Dido met haar "is toch stom" Kijken en jawel liggen de verliefde pubertjes weer te kleffen. Getverdegetver wordt er moe van.
Maar wie of wat is er nu weer stom?
...omdat Dido nooit weet waar Roel zijn tong nog meer heeft ingestoken....quote:Op maandag 28 november 2005 14:53 schreef farceman het volgende:
Gewoon een uurtje de BB streams laten zien en het moet over zijn.quote:Op maandag 28 november 2005 14:54 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee..
Maar een vriendin(nog wel) van mij ziet alleen maar de uitzendingen en vind Rob helemaal top![]()
Ik krijg het niet aan haar verstand dat ze er echt helemaal naast zit...
Blijf toch wel je mental coach hoorquote:Op maandag 28 november 2005 14:56 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Neeeee jij niet. Jij bent mijn lieve mental coach hier![]()
Maar Lieske mag iig weg, ze voegt niks toe en haar geblèr en gejank bezorgt me koppijn. Bovendien word ik gek van die Lieske-caps hier waar we al een tijdje mee doodgegooid worden door een stel fanatiekelingen.
Goed idee.quote:Op maandag 28 november 2005 14:57 schreef redhair het volgende:
[..]
Kan BB ze niet laten wonen in de baby kamer.![]()
Dan zijn wij van dat geklef en pubergedrag af.
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik gezegd,en heeft ze braaf gedaan,maar ws niet op de goede momenten gekeken.Of ze wil het gewoon niet zien.Ik spreek haar morgen weer,ik ben benieuwd hoe ze er nu over denkt.quote:Op maandag 28 november 2005 14:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Gewoon een uurtje de BB streams laten zien en het moet over zijn.
Gooi ze maar over de muur Ing! Ik vang ze wel op!quote:Op maandag 28 november 2005 14:57 schreef essie05 het volgende:
Ik vond Ing net wel een beetje zielig hoor:Channie,Channie,Channie ik heb sigaretten om te delen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |