abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32644790
Tot later Essie
pi_32644846
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:17 schreef riri het volgende:

[..]

Geloof jij altijd roddel en achterklap?

Weet jij zeker dat het niet zo is dan? Als er ook maar enige kern van waarheid inzit (wat op zich best mogelijk is IMO) mag het best worden uitgezocht. Omkoperij is valsspelen naar mijn mening.

Aan de andere kant of er nu wel of geen geld wordt achtergelaten vrienden/familie/bekenden zullenw aarschijnlijk toch wel tot het uiterste gaan om "hun" naaste in het huis te houden. Dus zou het enig nut hebben, waarschijnlijk niet.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32644869
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:19 schreef essie05 het volgende:
Ga even mijn jongste meisje uit school halen.
Later

doe voorzichtig.
pi_32644886
Lieske is nadat Chantal het huis is uitgegaan totaal veranderd,ze is ineens erg hard geworden en ze roddelt al net zoals Chantal.
Vraag me af of haar moeder blij is dat ze zich zo aan Chantal en Ingrid heeft gelieerd.
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_32644900
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:24 schreef riri het volgende:
Lieske is nadat Chantal het huis is uitgegaan totaal veranderd,ze is ineens erg hard geworden en ze roddelt al net zoals Chantal.
Vraag me af of haar moeder blij is dat ze zich zo aan Chantal en Ingrid heeft gelieerd.
pi_32644919
Rob probeert al heel smiechterig een deal te smeden.....
pi_32644956
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:16 schreef essie05 het volgende:
Ik heb trouwens vannacht wakker gelegen van dat verhaal over Rob die zijn vriendjes geld heeft gegeven om voor hem te smsen.Stel je eens voor dat het nog werkt ook.Dan heeft hij gewoon zijn overwinning gekocht.Ik dacht er zelfs over om BB te mailen dat dit echt niet kan en ze hem er per direct uit moeten schoppen.
De eerste dag in het huis vertelde hij al, dat al zijn rijke vrienden op hem gaan stemmen. Vandaar dat hij er zo zeker van is dat hij gaat winnen.
  maandag 28 november 2005 @ 14:28:29 #258
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_32644990
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:25 schreef Sjet het volgende:
en dat verbaast mij nou helemaal niks......
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 28 november 2005 @ 14:28:41 #259
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32644992
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:17 schreef pullup het volgende:

[..]

ja goed he, dat lerend vermogen van jonge mensen.
Drie maanden indoctrinatie van Chantal maakt die 19 jarige opvoeding echt compleet. Haar moeder zal er wel blij mee zijn
Ja Chantal heeft het idd goed voor mekaar. Lieske gedraagt zich nu eigenlijk precies hetzelfde met het verschil dat Lieske nog steeds op zoek is naar bevestigingen en roddelvrienden (zoals ze nu kansloos bij Rob probeert). Terwijl Chantal toch wel zeker van zichzelf was.
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
pi_32645002
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:24 schreef riri het volgende:
Dat gezeik over roddelen altijd. Iedereen roddelt het is gewoon menseigen. Vind Lieske niet op een erg valse manier roddelen iig.

Zou jij een aantal maanden met wildvreemden in een huis kunnen wonen zonder ooit over de anderen te praten? Gebeurt automatisch vooral als je langer bij elkaar zit en over je achtergrond wel bent uitgesproken.
Zijn zaken waar je je aan gaat irriteren, zijn mensen waar je het minder mee kan vinden, je gaat je vervelen,, gespreksstof raakt op. etc etc
Waar moeten ze het anders over hebben, het weer ofzo

Zolang het niet vals is, gelogen is, of achterbaks gedoe laat ze lekker doen. Dit laatse kan je juist op Rob betrekken trouwen. Die is altijd op een sneaky manier bezig.
  maandag 28 november 2005 @ 14:29:59 #261
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32645030
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:25 schreef Sjet het volgende:
Nee volgens mij probeert die zichzelf veilig te stellen bij die 2 om Lieske vervolgens zo gauw hij weer de kans krijgt te nomineren.
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
pi_32645035
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:28 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

en dat verbaast mij nou helemaal niks......
Nee inderdaad...................... en ook waar hij het nu weer mee probeert af te sluiten 'maar je moet lekker doen waar je zelf zin in hebt'
pi_32645076
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:29 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Dat gezeik over roddelen altijd. Iedereen roddelt het is gewoon menseigen.
Inderdaad!
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_32645090
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:22 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Weet jij zeker dat het niet zo is dan? Als er ook maar enige kern van waarheid inzit (wat op zich best mogelijk is IMO) mag het best worden uitgezocht. Omkoperij is valsspelen naar mijn mening.

Aan de andere kant of er nu wel of geen geld wordt achtergelaten vrienden/familie/bekenden zullenw aarschijnlijk toch wel tot het uiterste gaan om "hun" naaste in het huis te houden. Dus zou het enig nut hebben, waarschijnlijk niet.
Weleens van bronvermelding gehoord?
Het is een verhaal dat de wereld ingegooid is zonder dat iemand kan noemen waar het vandaan komt, dus geen bron.
De meest simpele manier om iemand zwart te maken.

Ik kan nu bijvoorbeeld uit mijn duim zuigen....ik las gisteren hier ergens op de site dat de vader van Lieske in de gevangenis heeft gezeten en het was niet zo netjes waar hij voor moest zitten.
Makkelijker manier om een gerucht de wereld in te helpen bestaat er niet en als iemand er achter komt en bewijzen heeft dat jij het verspreid hebt en je aangeeft ben je nog strafbaar ook. En een rechter oordeelt daar nooit licht over. Laster verspreiden wordt behoorlijk zwaar aangerekend.
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_32645124
Ik maar eens mijn honden uitlaten. Tot laterzzzz
pi_32645131
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:29 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Nee volgens mij probeert die zichzelf veilig te stellen bij die 2 om Lieske vervolgens zo gauw hij weer de kans krijgt te nomineren.
ach, dat spelletje heeft ze toch al door.
Lieske weet dat Rob haar heeft genomineerd terwijl hij belooft had dit niet te toen.
En dan maar klagen op lieske
pi_32645148
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:14 schreef Snaptnix het volgende:
Wangen opgegeten inmiddels?
Was net zo blij haar eindelijk een keer redelijk normaal te pakken te hebben. Zo'n uitzonderlijke situatie.
ah, ik vind het ook een collectors item
  maandag 28 november 2005 @ 14:36:51 #268
36965 Marjan1985
Blablablablabla
pi_32645221
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:27 schreef redhair het volgende:

[..]

De eerste dag in het huis vertelde hij al, dat al zijn rijke vrienden op hem gaan stemmen. Vandaar dat hij er zo zeker van is dat hij gaat winnen.
Als hij zulke rijke vrienden heeft zouden die hem toch wel helpen als hij een zangcarriere zou willen opstarten. Niet dat ik daar op zit te wachten.... Volgens mij lult hij gewoon wat en probeert daarmee de andere mensen in huis te overtuigen van "ach als ik hem nomineer blijft hij er toch in dus heeft geen nut" of iets dergelijks...

iig Rob moet eruit....en Dido ook...en Roel ook..en Natte Lie ook....en dan zijn er nog maar drie over. En daarvan mag Joost in ieder geval NIET WINNEN.
Your lips keep on moving... but all i hear is " Blah Blah Blah "
  maandag 28 november 2005 @ 14:37:33 #269
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32645242
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:29 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Dat gezeik over roddelen altijd. Iedereen roddelt het is gewoon menseigen. Vind Lieske niet op een erg valse manier roddelen iig.

Zou jij een aantal maanden met wildvreemden in een huis kunnen wonen zonder ooit over de anderen te praten? Gebeurt automatisch vooral als je langer bij elkaar zit en over je achtergrond wel bent uitgesproken.
Zijn zaken waar je je aan gaat irriteren, zijn mensen waar je het minder mee kan vinden, je gaat je vervelen,, gespreksstof raakt op. etc etc
Waar moeten ze het anders over hebben, het weer ofzo

Zolang het niet vals is, gelogen is, of achterbaks gedoe laat ze lekker doen. Dit laatse kan je juist op Rob betrekken trouwen. Die is altijd op een sneaky manier bezig.
Je hebt wel ergens gelijk maar als IK in dat huis zit en ik erger me dood aan een Roel ga ik niet in zijn gezicht lachen en hem in een bubbelbad zwart maken, ook al stonden er geen camera's. Dát vind ik persoonlijk zo laag en laf.
Lieske deed in het begin (toen was ze in mijn ogen een leuk onschuldig meisje) niet aan zwartmakerij totdat ze door Chantal werd bewerkt. Daarom struikel ik ook over haar en niet over Ingrid want zij deed er vanaf het begin al aan (Rob zwart maken bij alle bewoners, Roel/Dido zwart maken met Lieske en Chantal).
Dat vind ik dus een beetje jammer.
pi_32645250
Kan iemand de streamverslagen even overnemen? Kleine is wakker, valt niet meer mee om het goed te volgen nu. Niet dat er veel gebeurt, maar toch

[ Bericht 0% gewijzigd door Snaptnix op 28-11-2005 14:45:27 ]
pi_32645317
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:37 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Je hebt wel ergens gelijk maar als IK in dat huis zit en ik erger me dood aan een Roel ga ik niet in zijn gezicht lachen en hem in een bubbelbad zwart maken, ook al stonden er geen camera's. Dát vind ik persoonlijk zo laag en laf.
Lieske deed in het begin (toen was ze in mijn ogen een leuk onschuldig meisje) niet aan zwartmakerij totdat ze door Chantal werd bewerkt. Daarom struikel ik ook over haar en niet over Ingrid want zij deed er vanaf het begin al aan (Rob zwart maken bij alle bewoners, Roel/Dido zwart maken met Lieske en Chantal).
Dat vind ik dus een beetje jammer.
Ook niet als al is gebleken dat een discussie met de persoon zelf nergens toe lijdt bijvoorbeeld. Denk namelijk dat ik me er in die situatie wel degelijk schuldig aan zou maken, omdat je zelf ook ergens heen wil met je verhaal en je gevoel. Thuis zoek je dan je vrienden op, daar kan je niet anders als met d andere bewoners voor de camera erover praten.
En echt zwart maken, dat viel toch nog wel mee volgens mij. Of moe wat gemist hebben.

Voorlopig vind ik Lieske nog niet echt achterbaks mensen afmaken met haar geroddel, dus vind ik het nogal overtrokken allemaal.
pi_32645399
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:27 schreef redhair het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik ook, en zou een verklaring kunnen zijn dat hij elke nominatie ronde overleeft.
Nu maar hopen dat het geld op is
pi_32645435
Roel ligt er weer bovenop
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_32645448
stream 3 + 4

alles is weer goed had niet anders verwacht.
pi_32645469
Roel en Dido doen het grote goed-maken gebeuren
pi_32645474
Kom terug en eerste wat ik hoor is Dido met haar "is toch stom" Kijken en jawel liggen de verliefde pubertjes weer te kleffen. Getverdegetver wordt er moe van.

Maar wie of wat is er nu weer stom?
  maandag 28 november 2005 @ 14:49:24 #277
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32645504
Tijd voor goedmaakseks !
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_32645510
Lieske staat 2e in de talpa poll en heeft Dido ingehaald
  maandag 28 november 2005 @ 14:50:36 #279
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32645538
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:46 schreef regenworm het volgende:
stream 3 + 4

alles is weer goed had niet anders verwacht.
Wedden dat Hummie beslist dat Roel of Dido donderdag eruit moet ?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 28 november 2005 @ 14:50:42 #280
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32645541
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:49 schreef regenworm het volgende:
Lieske staat 2e in de talpa poll en heeft Dido ingehaald
Menno stond volgens mij ook 2de toen hij eruit vloog
pi_32645572
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:48 schreef Snaptnix het volgende:
Kom terug en eerste wat ik hoor is Dido met haar "is toch stom" Kijken en jawel liggen de verliefde pubertjes weer te kleffen. Getverdegetver wordt er moe van.

Ik wilde dus hetzelfde schrijven,eerste wat ik weer zag was die twee pubers aan het kleffen
Heeft nog lang geduurd.
pi_32645583
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:50 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Doe eens lief zeg.
Lieske mag er helemaal niet uit.. Dan lig ik er ook uit
pi_32645588
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:50 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Mooi toch dan heb je toch je zin.
pi_32645614
Waarom tongen dido en roel eigenlijk nooit? Zijn altijd van die kusjes
pi_32645633
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:52 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Doe eens lief zeg.
Lieske gaat er niet uit ik denk eerder aan Roel of Dido en misschien als het geld op is Rob.
pi_32645644
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:44 schreef regenworm het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik ook, en zou een verklaring kunnen zijn dat hij elke nominatie ronde overleeft.
Nu maar hopen dat het geld op is
Ik hoop met je mee..
Maar een vriendin(nog wel) van mij ziet alleen maar de uitzendingen en vind Rob helemaal top
Ik krijg het niet aan haar verstand dat ze er echt helemaal naast zit...
pi_32645646
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:49 schreef Falco het volgende:
Tijd voor goedmaakseks !
Overdag nog wel
pi_32645670
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:53 schreef farceman het volgende:
Vind mw Kak te ordinair,doen ze niet in haar kringen.
pi_32645672
quote:
Ik denk omdat Roel wel weet dat Dido dat voorlopig nog niet pikt. Hoewel als ik nu naar de streams kijk, kon het best wel eens snel gebeuren.
pi_32645677
quote:
Dat kennen ze in Heemstede niet.
  maandag 28 november 2005 @ 14:56:19 #291
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32645688
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:52 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Doe eens lief zeg.
Neeeee jij niet. Jij bent mijn lieve mental coach hier
Maar Lieske mag iig weg, ze voegt niks toe en haar geblèr en gejank bezorgt me koppijn. Bovendien word ik gek van die Lieske-caps hier waar we al een tijdje mee doodgegooid worden door een stel fanatiekelingen.
pi_32645695
quote:
kunnen ze niet.....
Minou was here
pi_32645701
Ik vond Ing net wel een beetje zielig hoor:Channie,Channie,Channie ik heb sigaretten om te delen.
Ze mist haar echt.
pi_32645716
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:48 schreef Snaptnix het volgende:

Kan BB ze niet laten wonen in de baby kamer. Dan zijn wij van dat geklef en pubergedrag af.
  maandag 28 november 2005 @ 14:57:40 #295
128678 CGJung
Live with Passion
pi_32645725
quote:
...omdat Dido nooit weet waar Roel zijn tong nog meer heeft ingestoken....
"Success is doing what you want to do, when you want, where you want, with whom you want, as much as you want."
Anthony Robbins
pi_32645741
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:54 schreef essie05 het volgende:

[..]

Ik hoop met je mee..
Maar een vriendin(nog wel) van mij ziet alleen maar de uitzendingen en vind Rob helemaal top
Ik krijg het niet aan haar verstand dat ze er echt helemaal naast zit...
Gewoon een uurtje de BB streams laten zien en het moet over zijn.
pi_32645787
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:56 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Neeeee jij niet. Jij bent mijn lieve mental coach hier
Maar Lieske mag iig weg, ze voegt niks toe en haar geblèr en gejank bezorgt me koppijn. Bovendien word ik gek van die Lieske-caps hier waar we al een tijdje mee doodgegooid worden door een stel fanatiekelingen.
Blijf toch wel je mental coach hoor

Maar Lieske mag van mij nog wel blijven. Graag een Dido of een Roel eruit, van dat geklef wordt ik doodmoe ondertussen. Voegen echt compleet niets (meer) toe.
pi_32645815
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:57 schreef redhair het volgende:

[..]

Kan BB ze niet laten wonen in de baby kamer. Dan zijn wij van dat geklef en pubergedrag af.
Goed idee.
Maar kan niet een van de 2 donderdag gewoon wegwezen. ZIjn we er zeker voorgoed vanaf.
pi_32645822
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:58 schreef regenworm het volgende:

[..]

Gewoon een uurtje de BB streams laten zien en het moet over zijn.
Heb ik gezegd,en heeft ze braaf gedaan,maar ws niet op de goede momenten gekeken.Of ze wil het gewoon niet zien.Ik spreek haar morgen weer,ik ben benieuwd hoe ze er nu over denkt.
Er word op tv wel een heel verkeerd beeld van hem neergezet in ieder geval.
  maandag 28 november 2005 @ 15:01:38 #300
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_32645830
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:57 schreef essie05 het volgende:
Ik vond Ing net wel een beetje zielig hoor:Channie,Channie,Channie ik heb sigaretten om te delen.
Gooi ze maar over de muur Ing! Ik vang ze wel op!
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')