Ja maar Dido mag het wel wagelijk vinden..quote:Op maandag 28 november 2005 15:45 schreef Foreverblue het volgende:
Rob vind niet dat Roel haar bedrogen heeft... omdat ze toen nog niet hadden zoals nu.
Roel: dat zou ik dan ook nooit doen.
Rob zegt wijze woorden... dat vind ik namelijk ook.
Dat is typisch Rob........ tegen de ene dit zeggen, tegen de andere dat.... zodat hij er als het fijne ventje uitkomtquote:Op maandag 28 november 2005 15:42 schreef pullup het volgende:
Overigens zit Rob nu wel zinnig te praten, jammer dat hij dat niet op die manier tegen dido zei
quote:Op maandag 28 november 2005 15:38 schreef Kleintje het volgende:
Ik krijg echt een Friends dejavu
we where ON A BREAK!
Zegt ie tegen Dido dan dat het een schoftenstreek was van Roel? Nee toch?quote:Op maandag 28 november 2005 15:47 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat is typisch Rob........ tegen de ene dit zeggen, tegen de andere dat.... zodat hij er als het fijne ventje uitkomt![]()
weet ik niet krijg nog steeds de indruk dat het nog niet voor 100% voorbij isquote:Op maandag 28 november 2005 15:49 schreef BONG4002 het volgende:
Bew!
Hoor ik nu goed dat het helemaal voorbij is tussen Dido en Roel als ik de blog mag geloven?
hahaquote:Op maandag 28 november 2005 15:50 schreef bunnyma het volgende:
Ik vraag me af, staat de redactie nu te springen van plezier en is Hummie al uit bed gebeld?
Voor zolang ze er weer klaar mee is.quote:Op maandag 28 november 2005 15:49 schreef BONG4002 het volgende:
Bew!
Hoor ik nu goed dat het helemaal voorbij is tussen Dido en Roel als ik de blog mag geloven?
Denk het wel want er gebeurt iets dan misschien in een richting geduwd moet worden.quote:Op maandag 28 november 2005 15:50 schreef bunnyma het volgende:
Ik vraag me af, staat de redactie nu te springen van plezier en is Hummie al uit bed gebeld?
Ikquote:Op maandag 28 november 2005 15:51 schreef Gert het volgende:
Dido boft maar. Hoeveel vrouwen krijgen de gfelegenheid om met eigen ogen terug te zien wat manlief nou preciés heeft uigespookt?
quote:Op maandag 28 november 2005 15:51 schreef Kleintje het volgende:
jaaaa... kom maar op... beelden!
En dan de weekopdracht... alle vrouwen moeten Roel een handje helpen en hij mag alleen bij dido een stijve krijgen.
Zo moet ie bewijzen dat andere vrouwen hem niets meer doen!
En dan de weekopdracht... alle vrouwen moeten Roel een handje helpen en hij mag alleen bij dido een stijve krijgen.
quote:Op maandag 28 november 2005 15:54 schreef milagro het volgende:
Roel , houd je bek!
You are making it worse!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Hij mag wel een keer ballen tonen toch? Het is niet altijd feest voor vrouwe Dido. Ik vind het juist leuk.quote:Op maandag 28 november 2005 15:54 schreef milagro het volgende:
Roel , houd je bek!
Inderdaad dacht ik ook.quote:Op maandag 28 november 2005 15:54 schreef milagro het volgende:
Roel , houd je bek!
Nou, nee, ik deed de deur open, zeg maarquote:Op maandag 28 november 2005 15:55 schreef Gert het volgende:
[..]Hoe dat zo dan?
Had-ie z'n escapades gefilmd of zo, om er later ook nog wat plezier aan te hebben?![]()
Neeehh dat zou teveel oorlog worden..Maar leuk is het welquote:Op maandag 28 november 2005 15:56 schreef Sjet het volgende:
*Verrassing in de dagboekkamer.....LINDA
*
maar... de hamvraag... waren jullie ook 'on a break'?quote:Op maandag 28 november 2005 15:56 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, nee, ik deed de deur open, zeg maar
oh ja, heeft ze het al gezegd: ik heb echt nog nooit zo voor paal gestaanquote:Op maandag 28 november 2005 15:56 schreef Falco het volgende:
Dido je staat nu meer voor lul dan twee maanden terug!
Ik hoop toch zo dat BB dit goed uit gaat zenden.Eruit met dat mokkel.quote:Op maandag 28 november 2005 15:56 schreef Falco het volgende:
Dido je staat nu meer voor lul dan twee maanden terug!
Nee, we waren niet on a breakquote:Op maandag 28 november 2005 15:58 schreef Kleintje het volgende:
[..]
maar... de hamvraag... waren jullie ook 'on a break'?
hebbie zijn poten onder zijn lichaam vandaan getrapt??
annyway.... leuk zo'n dagje BB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |