Ik denk echt niet dat Nathalie dit wist.quote:Op maandag 28 november 2005 16:06 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Toen Dido het Nathalie vertelde gister, verwachtte Dido een geschokte Nathalie en die kreeg ze ook. Nu moet ze het spel dus ook blijven meespelen want anders valt ze door de mand.
Linda zit nu zeker te genietenquote:Op maandag 28 november 2005 16:11 schreef Giggio het volgende:
is het handje van Linda al de hele dag HET gespreksonderwerp?
JC Dildo GROW UP!!!
Komt door haar manier van uitleggen/praten.... en je weet nooit of het echt of niet echt is... Tevens kijkt ze op tegen de andere vrouwen in het huis.... Ik denk zelfs dat Lieske nog maagd is...quote:Op maandag 28 november 2005 16:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Aha
Ik zat ff in een soort gesprek tussen Lieske en Rob
Wederom krijg ik het idee dat Lieske niet als volwaardig gezien wordt, ik merk zelf ook dat ik geneigd ben haar niet zo serieus te nemen, dan als ik een andere bewoner hoor praten
Natuurlijk wist ze dit niet en ook de rest kon er alleen naar radenquote:Op maandag 28 november 2005 16:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk echt niet dat Nathalie dit wist.
Had ze nooit voor zich kunnen houden.
Nee dat zei ik al eerderquote:Op maandag 28 november 2005 16:18 schreef Falco het volgende:
Dido: "...praten een andere keer over, goed?"
Is die deur nog niet dicht![]()
!
Het is net een jongere versie van pappa Roelquote:
Alstjeblieft niet zeg...die Dido show moet maar eens over zijn.quote:Op maandag 28 november 2005 16:18 schreef Falco het volgende:
Dido: "...praten een andere keer over, goed?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |