Nananana Nananana hey hey hey GOODBYEEEEEquote:Op maandag 28 november 2005 15:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat roel is afgetrokken door linda op het moment dat dido Roel het kus incident had vergeven
rennen krengquote:Op maandag 28 november 2005 15:32 schreef doka het volgende:
[..]
Zo zijn vrouwen nou eenmaal
* doka rent
ze hoort het net, Kleintje!quote:Op maandag 28 november 2005 15:32 schreef Kleintje het volgende:
Maar... waarom is ze nu wel boos en hield ze zich gisteren in....
quote:Op maandag 28 november 2005 15:32 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ze durven een beetje tegengas te geven maar niemand die durft te zeggen: "stomme trut, jij moest perse hard-to-get spelen en je nu mag je op de blaren zitten"![]()
Kijk daar ben ik het geheel mee eens. Dat is de enige normale reactiequote:Op maandag 28 november 2005 15:32 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ze durven een beetje tegengas te geven maar niemand die durft te zeggen: "stomme trut, jij moest perse hard-to-get spelen en je nu mag je op de blaren zitten"![]()
Hmmm, ik wil dido toch nog niet als vrouw aanrekenen. Eerder een grote puber...quote:Op maandag 28 november 2005 15:32 schreef doka het volgende:
[..]
Zo zijn vrouwen nou eenmaal
* doka rent
En volgens Menno heeft Linda het tegen hem nog vaker opgebiechtquote:Op maandag 28 november 2005 15:34 schreef milagro het volgende:
[..]
ze hoort het net, Kleintje!
ze wist niet van 2 incidentjes ()
ze wist maar van 1.
zij dacht dat er alleen na het hoerenfeest iets gebeurd was.
daarna is het nog een keer gebeurd (dat aftrekken, 's ochtends vroeg)
Dan kan hij meteen onderduiken(bij Linda onder de dekens?).quote:Op maandag 28 november 2005 15:34 schreef regenworm het volgende:
Voor Roel is het nu over en uit, het is maar te hopen voor hem dat hij donderdag mag vertrekken.
er zitten geen mannen in het huis.quote:Op maandag 28 november 2005 15:36 schreef farceman het volgende:
Dido laat je niet door die mannen haatsters beinvloeden
erg hé,gaan ze haar helemaal bewerkenquote:Op maandag 28 november 2005 15:36 schreef farceman het volgende:
Dido laat je niet door die mannen haatsters beinvloeden
Degene die zo'n opmerking richting Dido slingert op dit moment verdient van mij de eindoverwinning.quote:Op maandag 28 november 2005 15:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Kijk daar ben ik het geheel mee eens. Dat is de enige normale reactie
Lieske ruikt bloed.quote:Op maandag 28 november 2005 15:37 schreef riri het volgende:
[..]
erg hé,gaan ze haar helemaal bewerken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |