en daartussen had ze het gesprek met Roel en dan daarna er nog een schep bovenop , nl je laten aftrekken, tjaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op maandag 28 november 2005 15:13 schreef Falco het volgende:
[..]
Volgens mij zit Dido toch fout met meerdere keren. Na dat hoerenfeest was Dido uiteraard over de zeik. Een weekje later is toen die handjob van Linda gebeurd en ik denk dat het maar één keer dus gebeurd is.
Roel gaat dit natuurlijk objectief-rationeel-emotief verwerken.quote:Op maandag 28 november 2005 15:16 schreef Bocaj het volgende:
Wanneer zou Roel nu met iets gaan gooien? Lekker primitief!
ik heb geen streams sorry, je hebt er niks aan maar ik vind het zo lullig als er niemand reageertquote:Op maandag 28 november 2005 15:08 schreef Snaptnix het volgende:
Nogmaals de vraag of iemand aub de streamverslagen over kan nemen. Aangezien ik met de kleine voorlopig geen kans heb om het goed genoeg te volgen (en al helemaal niet om er verslag van te maken.)
Goh, je meent hetquote:Op maandag 28 november 2005 15:18 schreef Marjan1985 het volgende:
Zeggeee.... de topictitel klopt niet echt meer toch?
Maak er maar 'De breuk' van...quote:Op maandag 28 november 2005 15:18 schreef Marjan1985 het volgende:
Zeggeee.... de topictitel klopt niet echt meer toch?
Het is opzich ook wel leuk voor de mensen die komen kijken voor het eerst vandaag en denken oehhh het gaat weer goed, lezen dan de posts en schrikken zich rotquote:
nauwelijksquote:Op maandag 28 november 2005 15:24 schreef Kleintje het volgende:
Mil, dank je wel dat je me zo miste!
Ben er weer hoor. Heb je het allemaal overleefd???
*troost*quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 15:25 schreef Kleintje het volgende:
Begrijp ik het goed? Is Dido nu wel boos????
Zowel Ingrid als Rob durven wel wat tegengas te geven iddquote:Op maandag 28 november 2005 15:27 schreef Foreverblue het volgende:
Voor mijn gevoel neemt Ingrid het voor Roel op... of heb ik dat mis?
Dat die handjob niet die avond van het feest geweest was maar een aantal dagen daarnaquote:Op maandag 28 november 2005 15:26 schreef Martijn31 het volgende:
Wat heefte ie nou net precies gezegd waardoor ze nu zo over haar zeik is ? Sorry zit op werk en krijg geen een stream aan de praat
Dat roel is afgetrokken door linda op het moment dat dido Roel het kus incident had vergevenquote:Op maandag 28 november 2005 15:26 schreef Martijn31 het volgende:
Wat heefte ie nou net precies gezegd waardoor ze nu zo over haar zeik is ? Sorry zit op werk en krijg geen een stream aan de praat
En ook nathalie neemt het nu voor Roel opquote:Op maandag 28 november 2005 15:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zowel Ingrid als Rob durven wel wat tegengas te geven idd
Rob vraagt zich af of ze al 'een relatie' hadden, toen dat met Linda gebeurde
het was een odol aftrek ronde van linda.quote:Op maandag 28 november 2005 15:30 schreef essie05 het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)=51230/videoid=32191
Heb het filmpje van die ene keer in ieder geval gevonden.Het was 9 oktober, zoals ik het even op de Talpa site begrijp was het na het voetbalavondje.Maar ik weet natuurlijk niet of ze er gewoon maar een datum bij hebben gezet.
quote:Op maandag 28 november 2005 15:29 schreef milagro het volgende:
Roel heeft na die eerste keer gesmeekt om nog een tweede kans.
Dido zei toen dat ze even niet meer wist hoe of wat, dat ze tijd nodig hadden
Roel zei dat hij zich gedeist zou houden voorlopig, om haar te ontzien.
Een week later laat ie zich alsnog aftrekken
Linda heeft haar excuses aangeboden en ook gezegd dat als ze had geweten dat Dido
nog gevoelens had voor Roel ze het noooooit gedaan had.
Een week later doet ze het weer
En we weten allemaal hoe zielig Roel in diezelfde periode reageerde op ieder beetje aandacht dat DIdo van Menno kreeg of Joost.
Ze durven een beetje tegengas te geven maar niemand die durft te zeggen: "stomme trut, jij moest perse hard-to-get spelen en je nu mag je op de blaren zitten"quote:Op maandag 28 november 2005 15:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zowel Ingrid als Rob durven wel wat tegengas te geven idd
Rob vraagt zich af of ze al 'een relatie' hadden, toen dat met Linda gebeurde
Zo zijn vrouwen nou eenmaalquote:Op maandag 28 november 2005 15:32 schreef Kleintje het volgende:
Maar... waarom is ze nu wel boos en hield ze zich gisteren in....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |