weet ik niet krijg nog steeds de indruk dat het nog niet voor 100% voorbij isquote:Op maandag 28 november 2005 15:49 schreef BONG4002 het volgende:
Bew!
Hoor ik nu goed dat het helemaal voorbij is tussen Dido en Roel als ik de blog mag geloven?
hahaquote:Op maandag 28 november 2005 15:50 schreef bunnyma het volgende:
Ik vraag me af, staat de redactie nu te springen van plezier en is Hummie al uit bed gebeld?
Voor zolang ze er weer klaar mee is.quote:Op maandag 28 november 2005 15:49 schreef BONG4002 het volgende:
Bew!
Hoor ik nu goed dat het helemaal voorbij is tussen Dido en Roel als ik de blog mag geloven?
Denk het wel want er gebeurt iets dan misschien in een richting geduwd moet worden.quote:Op maandag 28 november 2005 15:50 schreef bunnyma het volgende:
Ik vraag me af, staat de redactie nu te springen van plezier en is Hummie al uit bed gebeld?
Ikquote:Op maandag 28 november 2005 15:51 schreef Gert het volgende:
Dido boft maar. Hoeveel vrouwen krijgen de gfelegenheid om met eigen ogen terug te zien wat manlief nou preciés heeft uigespookt?
quote:Op maandag 28 november 2005 15:51 schreef Kleintje het volgende:
jaaaa... kom maar op... beelden!
En dan de weekopdracht... alle vrouwen moeten Roel een handje helpen en hij mag alleen bij dido een stijve krijgen.
Zo moet ie bewijzen dat andere vrouwen hem niets meer doen!
En dan de weekopdracht... alle vrouwen moeten Roel een handje helpen en hij mag alleen bij dido een stijve krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |