Elke man krijgt een stijve als een vrouw aan hem zit... (tenzij het een zeer lelijke vrouw is...)quote:Op maandag 28 november 2005 15:51 schreef Kleintje het volgende:
jaaaa... kom maar op... beelden!
En dan de weekopdracht... alle vrouwen moeten Roel een handje helpen en hij mag alleen bij dido een stijve krijgen.
Zo moet ie bewijzen dat andere vrouwen hem niets meer doen!
Zelfs dan.quote:Op maandag 28 november 2005 16:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Elke man krijgt een stijve als een vrouw aan hem zit... (tenzij het een zeer lelijke vrouw is...)
quote:Op maandag 28 november 2005 16:04 schreef Kleintje het volgende:
Ik vind Joost nu behoorlijk eerlijk.
Bocaj.... ik wil ook dat de weekopdracht mislukt! Nog meer ruzie in het huis. Geen drank, geen eten, geen sjakoessieeee....
Alles afpakken, vervelen en ruzie maken!!!!
Tjaquote:Op maandag 28 november 2005 16:03 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Zelfs dan.(als je je ogen dicht doet?)
Toen bij die uitzending werd dat door de bewoners niet als geintje gezien maar lachte iedereen schaapachtig hehehehe. Roel werd toen eventjes erg stil. Bridget zei het ook niet met de intonatie en bedoeling als geintje. En stel dat het derde handje-incident niet gebeurd was en die opmerking was wel door haar geplaatst, dan sloeg het echt nergens op. Ik vind het wel logisch dat de bewoners wel iets van waarheid achter die opmerking zagenquote:Op maandag 28 november 2005 16:02 schreef milagro het volgende:
Joost doet nu ook raar
Die opmerking van die derde hand, had gewoon een geintje kunnen zijn van Bridget
Toen Dido het Nathalie vertelde gister, verwachtte Dido een geschokte Nathalie en die kreeg ze ook. Nu moet ze het spel dus ook blijven meespelen want anders valt ze door de mand.quote:Op maandag 28 november 2005 16:03 schreef Starlie het volgende:
Nathalie alleen niet, iedereen behalve Dido wist dat Linda Roel een handje had geholpen, en nu doet Nathalie ook net of ze het niet wist..... van je vrienden moet je het hebben...
Ik denk ook niet dat het nog goed komt, Dido is in haar eer gekwetst, en is er nu écht klaar mee!quote:Op maandag 28 november 2005 16:05 schreef CartWOman het volgende:
Leuk, zo'n groepsgesprek.
Maar best logisch als je zo dicht op elkaar leeft.
Ik denk niet dat dit weer goed komt.
"Er is teveel kapot gemaakt bij mij, Roel..."
Denk het nietquote:Op maandag 28 november 2005 16:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het nog goed komt, Dido is in haar eer gekwetst, en is er nu écht klaar mee!
Ja, Nathalie wist het toch al of niet??? Echt 1 grote soap dit!quote:Op maandag 28 november 2005 16:06 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Toen Dido het Nathalie vertelde gister, verwachtte Dido een geschokte Nathalie en die kreeg ze ook. Nu moet ze het spel dus ook blijven meespelen want anders valt ze door de mand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |