Dat hoop ik ook Regenworm. En inderdaad... Lieske is heel fotogeniek.quote:Op maandag 28 november 2005 15:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is een spel dus je weet maar nooit ik zie graag lieske in de finale.
Haalt ze het niet dan is het jammer.
De caps van lieske zijn de mooiste liefste en eerlijkste.
nou, nou overdrijven is ook een vak hoor.quote:Op maandag 28 november 2005 15:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is een spel dus je weet maar nooit ik zie graag lieske in de finale.
Haalt ze het niet dan is het jammer.
De caps van lieske zijn de mooiste liefste en eerlijkste.
Volgens mij zit Dido toch fout met meerdere keren. Na dat hoerenfeest was Dido uiteraard over de zeik. Een weekje later is toen die handjob van Linda gebeurd en ik denk dat het maar één keer dus gebeurd is.quote:Op maandag 28 november 2005 15:13 schreef Peter6000 het volgende:
Linda blijkt Roel daarna nog te hebben afgetrokken
Lieske vindt hem wel een Hans Worst
* Peter6000 moet een beetje lachen
Die jongen is dus wel eerlijk op de verkeerde momenten zeg.quote:Op maandag 28 november 2005 15:11 schreef doka het volgende:
Roel verpest het wederom...
quote:Op maandag 28 november 2005 15:13 schreef riri het volgende:
Klopt niks van....ze trekken het verhaal helemaal uit verband
nee, het moet meer dan één keer gebeurt zijn.quote:Op maandag 28 november 2005 15:12 schreef riri het volgende:
Nog een keer doen??....is toch éénmaal gebeurt?
Na dat hoerenfeest hebben ze geloof ik gezoend in de DBKquote:Op maandag 28 november 2005 15:13 schreef Falco het volgende:
[..]
Volgens mij zit Dido toch fout met meerdere keren. Na dat hoerenfeest was Dido uiteraard over de zeik. Een weekje later is toen die handjob van Linda gebeurd en ik denk dat het maar één keer dus gebeurd is.
hoerenfeest viel roel na 5 minuten naast linda in slaap.quote:Op maandag 28 november 2005 15:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Na dat hoerenfeest hebben ze geloof ik gezoend in de DBK
Meer niet idd.
En later wilde Roel het bed onderpissen, en had je die hilarische scene met Tan...
(kan zijn dat ik de gebeurtenissen door elkaar haal hoor)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |