Lijkt me logisch na 10 jaar.quote:Op zondag 27 november 2005 23:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad een leuke, rustige uitzending. Prima gast die Arjan, hij heeft al wel een Engelse tongval.
Niet gek na 10 jaar natuurlijkquote:Op zondag 27 november 2005 23:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad een leuke, rustige uitzending. Prima gast die Arjan, hij heeft al wel een Engelse tongval.
Ach ja.. hij doet idd niet anders, dus ist niet zo gek als ie eens invalt in zo'n soort programma... maar je hebt wel gelijk jaquote:Op zondag 27 november 2005 23:53 schreef Bonobo11 het volgende:
Die Tom kan echt niet zonder autocue
Klopt, al heb ik er de laatste tijd wel veel over gelezen in allerlei bladen.quote:Op zondag 27 november 2005 23:52 schreef Suijk het volgende:
Idd wel eens leuk, de Zeeuw hoor je normaal gesproken maar weinig van in Nederland.
Speler stapt van veld door oerwoudgeluidenquote:Op maandag 28 november 2005 00:04 schreef Yeahinho het volgende:
Hoe was het Zoro-verhaal nou afgelopen? Iemand..?
nou ik lag helemaal dubbelquote:
http://www.nos.nl/nosstudiosport/voorpagina/index.htmlquote:Op maandag 28 november 2005 18:58 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb de uitzending gemist..Tom was dus in the house? Die maakte er vorige week bij de CL-wedstrijden ook al een potje van.
Eens kijken of ik het ergens terug kan zien...
quote:Op maandag 28 november 2005 19:41 schreef ivo21 het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/nosstudiosport/voorpagina/index.html
Hier kan je kijken.
klopt hij is wanhopig uit vorm(zie ook vanavond met van Hanegem) en dient ff niet opgesteld te worden.quote:Op maandag 28 november 2005 19:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Tom is niet in goede doen geloof ik.
Tom is nooit goed geweest in Studio Voetbal of uberhaupt gasten. Als je een gast uit Engeland over laat komen vliegen en 'm Arjan van der Zeeuw noemt...quote:Op woensdag 30 november 2005 23:25 schreef maril het volgende:
klopt hij is wanhopig uit vorm(zie ook vanavond met van Hanegem) en dient ff niet opgesteld te worden.
Dan ga ik toch voor Van Geel bij Cafe de Sport.quote:Op zondag 4 december 2005 10:59 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond TD van AZ: Marcel Brands.
Ben benieuwd.quote:Op zondag 4 december 2005 10:59 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond TD van AZ: Marcel Brands.
Dat was vanochtend toch al bekend?quote:
quote:Op zondag 4 december 2005 23:05 schreef cultheld het volgende:
Die Jack smeekt zo'n beetje om een vertrek van Hiddink
Video looptquote:Op zondag 4 december 2005 23:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Cafe de Sport is wel leuk hoor jongensWeinig Jack
Hear hearquote:Op zondag 4 december 2005 23:31 schreef DrDentz het volgende:
trabelsi is als rechtsback 10x beter dan heitinga ooit zal worden lijkt me
quote:Op zondag 4 december 2005 23:41 schreef golfer het volgende:
Hugo: "Waarom mag ik nooit op zulke avonden komen?" (CL-avond)
Jack: "1x per week vinden we meer dan genoeg"
![]()
Nee hoor, vrijdag de 9e bij de WK-loting en niet in SV.quote:Op zondag 4 december 2005 23:38 schreef addictivebeat het volgende:
Lolzz..volgende week met onze vier helden die naar het WK gaan. Zeker kijken!
Golfer, newsflash.. Mode is niet hetzelfde als in de oorlog opaquote:Op zondag 4 december 2005 23:27 schreef golfer het volgende:
Heitinga.
Voetballers moet je niet in een pak hijsen, ze weten het niet te dragen en kunnen nooit hun stropdas strikken.
Het niveau wat hij destijds op de ANC haalde heeft hij daarna ook zelden meer bij ajax laten zien...quote:Op zondag 4 december 2005 23:30 schreef tong80 het volgende:
Yourie Mulder :
'Zo goed is Trabelsi nou ook weer niet.'
2 jaar gelden gekozen tot Afrikaans voetballer van het jaar sukkel.
Vaak genoeg...quote:Op maandag 5 december 2005 15:20 schreef JorgeCampos het volgende:
gaat het eigenlijk wel 'ns over PSV en Feyenoord?
En van mij mag Hugo Borst ook wel 'ns een CL-avondje doen..
Inderdaad, draaide nergens om heen, en zo krijg je tenminste antwoorden waar je iets mee kan.quote:Op maandag 5 december 2005 08:33 schreef MaxPower het volgende:
Ik vond Marcel Brands toch wel een goede gast. Was heel open in zijn verhaal en vertelde gewoon hoe het eraan toegaat bij AZ en wat ze van plan zijn. Nergens omheen draaien, gewoon zeggen waar het op staat.![]()
ga je mond spoelenquote:Op maandag 5 december 2005 17:19 schreef Erasmusch het volgende:
Youri: ik zei ALS Heitinga even goed is als Trabelsi![]()
Moet je je een programma voorstellen met Mulder, Spijkerman en BB![]()
ohja en Tom
hoewel word een hilarische afleveringquote:Op maandag 5 december 2005 17:19 schreef Erasmusch het volgende:
Youri: ik zei ALS Heitinga even goed is als Trabelsi![]()
Moet je je een programma voorstellen met Mulder, Spijkerman en BB![]()
ohja en Tom
weer kijken dus vanavond.quote:Op zondag 11 december 2005 13:48 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond met Patrick Lodewijks.
Is al eerder gemeld op de dagquote:Op zondag 11 december 2005 13:48 schreef Ambrosius het volgende:
Leuk, dat word kijken! Speelde weer een goeie pot vandaag!quote:Op zondag 11 december 2005 13:48 schreef Ambrosius het volgende:
De vuurwerkcampagne begint vroeg dit jaarquote:Op zondag 11 december 2005 21:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik sla maar een keertje over vandaag. Ik kijk nog liever naar rottende lijken op sbs6 dan naar het hoofd van Lodewijks.
nee, Waterreus is uit het land.quote:Op zondag 11 december 2005 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Pfff, weer doet een van de programma's een beroep op Lodewijks. Ze kunnen maar moeilijk andere regelen lijkt het.
beetje overdreven hoor. ik zie liever lodewijks dan een of andere derderangs FC utrecht (of welke andere subtopper dan ook) speler.quote:Op zondag 11 december 2005 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Pfff, weer doet een van de programma's een beroep op Lodewijks. Ze kunnen maar moeilijk andere regelen lijkt het.
Dan kijk ik juistquote:
Ja gek hè, op bijna 39-jarige leeftijd...quote:Op zondag 11 december 2005 23:42 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja, praat al uitgebreid over het einde van zijn voetbalcarriere.
Mede mogelijk gemaakt door Daniquote:Op zondag 11 december 2005 23:42 schreef DrDentz het volgende:
lelijke vent die lodewijks
quote:
een krater meer of minderquote:Op maandag 12 december 2005 00:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door Dani
Juist!quote:Op zondag 11 december 2005 23:50 schreef Erasmusch het volgende:
Ik vind Lodewijks altijd wel een interessante gast, tenminste niet zon mediagetraind mannetje.
Best wel, als je nog min of meer hoopt dat je contract wordt verlengd.quote:Op maandag 12 december 2005 00:07 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ja gek hè, op bijna 39-jarige leeftijd...![]()
Jack hoort zichzelf nogal graagquote:Op maandag 12 december 2005 17:03 schreef tong80 het volgende:
Leuke uitzending, één minpuntje van Gelder was te veel aan het woord.
sinds zijn ouwe jongenskrentebrood met Cruijf blaakt hij van de zelfvertrouwen.quote:Op maandag 12 december 2005 17:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Jack hoort zichzelf nogal graag
bijna elke weekquote:Op maandag 12 december 2005 17:03 schreef tong80 het volgende:
Leuke uitzending, één minpuntje van Gelder was te veel aan het woord.
Volgens mij is hij eindredacteur of iets dergelijks bij SS, dus zou hij zichzelf moeten ontslaan...quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:59 schreef Loohcs het volgende:
En die Arno Vermeulen die moeten ze wmb ook maar weer vervangen als commentator. Er zat weer minstens een fout in het commentaar, maar dat is nog niet het ergste. Zijn stem vind ik behoorlijk irritant, hij is te zakelijk en wil ook vaak teveel feitjes melden (pochen met z'n feitenkennis).
dat klopt!!!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:41 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Volgens mij is hij eindredacteur of iets dergelijks bij SS, dus zou hij zichzelf moeten ontslaan...![]()
Nee hoorquote:Op zondag 18 december 2005 22:18 schreef Yeahinho het volgende:
Is het al begonnen dan?
zoiets jaquote:Op zondag 18 december 2005 23:12 schreef DrDentz het volgende:
als Messi geen hormonen toegediend kreeg was 'ie nu 1.30?
1.50-1.55 ongeveer stond laatst in Sportweek.quote:Op zondag 18 december 2005 23:12 schreef DrDentz het volgende:
als Messi geen hormonen toegediend kreeg was 'ie nu 1.30?
Soort Tahamatje waarschijnlijk dan ...quote:Op zondag 18 december 2005 23:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
1.50-1.55 ongeveer stond laatst in Sportweek.
Hij was iig ERG klein gebleven anders.
Of toch op zijn minst met de scheids zien praten tijdens de rust, dacht ik.quote:Op zondag 18 december 2005 23:27 schreef kikoooooo het volgende:
Wat was er toen nog maar weer gebeurd? Mourinho had toen toch rijkaard gezien in het scheidshok in de rust?
quote:Op zondag 18 december 2005 23:35 schreef bart83 het volgende:
Als dat waar is van Huntelaar hoop ik dat ie volgende week een 3 dubbele beenbreuk oploopt
Typisch dat kneuzengedrag voornamelijk van feyenoord-supporters komtquote:Op zondag 18 december 2005 23:35 schreef bart83 het volgende:
Als dat waar is van Huntelaar hoop ik dat ie volgende week een 3 dubbele beenbreuk oploopt
Ik ga jou geen 3 dubbele schedelbreuk toewensen, want je bent nu al niet gezegend met een behoorlijke hersencapaciteit. Ik hoop dat Huntelaar het goed gaat doen bij Ajax, want dat kan in het belang zijn van het Nederlandse voetbal. Bovendien is hij een aardige gozer die niet met de neus omhoog loopt.quote:Op zondag 18 december 2005 23:35 schreef bart83 het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2005 23:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Typisch dat kneuzengedrag voornamelijk van feyenoord-supporters komt
Stuk strontquote:Op zondag 18 december 2005 23:35 schreef bart83 het volgende:
Als je naar Ajax gaat ben je geen aardige gozer, geen enkel beetje nadenkende jongen wil naar dat arrogante kloteclubje.quote:Op zondag 18 december 2005 23:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ga jou geen 3 dubbele schedelbreuk toewensen, want je bent nu al niet gezegend met een behoorlijke hersencapaciteit. Ik hoop dat Huntelaar het goed gaat doen bij Ajax, want dat kan in het belang zijn van het Nederlandse voetbal. Bovendien is hij een aardige gozer die niet met de neus omhoog loopt.
Zielepootquote:Op zondag 18 december 2005 23:35 schreef bart83 het volgende:
Wat ben jij stoer zeg. Wil je nog een koekje?quote:Op zondag 18 december 2005 23:35 schreef LoekB het volgende:
Dus als ik zeg "ik hoop dat er straks een atoombom valt op USA en er miljoenen mensen sterven", is het een normale uitspraak?quote:Op zondag 18 december 2005 23:47 schreef DrDentz het volgende:
meteen kwaadals iemand dat hoopt gebeurt het niet meteen, er staat niet 'ik ga huntelaars been breken'
hugo wordt ook iedere uitzending lelijker.. wát een kop zeg
Een wijs man.quote:Op zondag 18 december 2005 23:53 schreef PLAE@ het volgende:
Jammer dat ten Cate zo voorzichtig was in z'n uitspraken.
Als ik jou zo hoor praten snap ik best dat hij niet naar Feyenoord wil. Doe gewoon normaal man.quote:Op zondag 18 december 2005 23:44 schreef bart83 het volgende:
[..]
Als je naar Ajax gaat ben je geen aardige gozer, geen enkel beetje nadenkende jongen wil naar dat arrogante kloteclubje.
En wat mij betreft horen we na dit seizoen nooit meer wat van die gast. Als het echt waar is dan.
ja.quote:
Gezien die laatste zin past Huntelaar dus totaal niet bij Ajax.quote:Op zondag 18 december 2005 23:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ga jou geen 3 dubbele schedelbreuk toewensen, want je bent nu al niet gezegend met een behoorlijke hersencapaciteit. Ik hoop dat Huntelaar het goed gaat doen bij Ajax, want dat kan in het belang zijn van het Nederlandse voetbal. Bovendien is hij een aardige gozer die niet met de neus omhoog loopt.
Ik voorzie een trendbreuk.quote:Op zondag 18 december 2005 23:59 schreef fanneke het volgende:
[..]
Gezien die laatste zin past Huntelaar dus totaal niet bij Ajax.
Praat niet zulke poepquote:Op zondag 18 december 2005 23:59 schreef fanneke het volgende:
[..]
Gezien die laatste zin past Huntelaar dus totaal niet bij Ajax.
Verstandige vent ook , ik begin zelfs meer en meer te denken dat achter de schermen hij eigenlijk meer dan Frank degene is die de trainingen en spelwijze van barca bepaalt ...quote:Op maandag 19 december 2005 00:09 schreef Ambrosius het volgende:
Goede uitzending, goede gast die Ten Cate.
Dat is ook zo.quote:Op maandag 19 december 2005 00:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Verstandige vent ook , ik begin zelfs meer en meer te denken dat achter de schermen hij eigenlijk meer dan Frank degene is die de trainingen en spelwijze van barca bepaalt ...
Dit is zo idioot niet normaal.quote:Op maandag 19 december 2005 00:17 schreef Jasza het volgende:
Huntelaar scoort anders genoeg mooie goals hoor, ik hoor veel berichten dat Charisteas in de winterstop op huurbasis naar Sunderland gaat
Nee, Sneijder en Rosenberg scoren nooitquote:Op maandag 19 december 2005 00:23 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dit is zo idioot niet normaal.
Laat die kerel gewoon spelen. Waarom zou hij weg moeten.
Hij is bijna de enige van de selectie die tenminste scoort.
Tot 2 wedstrijden geleden had Charisteas een rendement van 5 op 6. En dat voornamelijk uit invalbeurten. Nu ineens Rosenberg er 2/3 inschiet is het bij jou rozengeur en manenschijn?quote:Op maandag 19 december 2005 00:24 schreef bart83 het volgende:
[..]
Nee, Sneijder en Rosenberg scoren nooit
Mourinho zei toen dat hij rijkaard in de rust, de kleedkamer van de scheidsrechters in had zien lopenquote:Op maandag 19 december 2005 07:25 schreef Snatched het volgende:
Weet iemand wat er precies gebeurd op Stamford Bridge vorig jaar in de CL? Ten Kate reageerde bijzonder fel toen er naar Mourinho gevraagd werd. Vind ik niks voor Henk...
Hij had het zelfs over dat er geschopt en geslagen werd...quote:Op maandag 19 december 2005 07:25 schreef Snatched het volgende:
Weet iemand wat er precies gebeurd op Stamford Bridge vorig jaar in de CL? Ten Kate reageerde bijzonder fel toen er naar Mourinho gevraagd werd. Vind ik niks voor Henk...
Ik vat 'm niet helemaal, want in de beelden zag je ook dat Rijkaard door stewards werd tegengehouden. Er scheen toch gespuugd te zijn, en hooligans die racistische leuzen riepen? Ronaldinho was toen ook over de zeik, geloof ik.quote:Op maandag 19 december 2005 08:35 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Hij had het zelfs over dat er geschopt en geslagen werd...
Heeft eigenlijk werkelijk niemand door dat het Mourinho met dat "arrogante rolletje" vooral er om te doen is de tegenstander uit concentratie te brengen (wat hem vorig jaar mbt de trainers van barca in elk geval al héél goed gelukt was, zelfs tot nu toe nog) en alle aandacht en persdruk van zijn spelers naar zichzelf te verschuiven ? Er moeten héél héél weinig clubs zijn waar de spelers zo rustig naar een match kunnen toeleven. Alle druk trekt Mourinho naar zichzelf toe.quote:Op maandag 19 december 2005 09:48 schreef Snatched het volgende:
Dat verhaal van Mourinho is ook triest; dat Rijkaard in de kleedkamer van de scheids geweest zou zijn. En wat dan nog?
Ik erger me echt groen en geel aan die Mourinho, met zijn arrogante houding![]()
okè das waar, maar hij doet het toch maar. hij wint veel.quote:Op maandag 19 december 2005 12:12 schreef kikoooooo het volgende:
Mourinho is een klootzak eerste klasse, maar wel een kunstenaar... die man heeft wàt...
Precies, het is gewoon een psychologisch spelletje. Gewoon heel slimquote:Op maandag 19 december 2005 12:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Heeft eigenlijk werkelijk niemand door dat het Mourinho met dat "arrogante rolletje" vooral er om te doen is de tegenstander uit concentratie te brengen (wat hem vorig jaar mbt de trainers van barca in elk geval al héél goed gelukt was, zelfs tot nu toe nog) en alle aandacht en persdruk van zijn spelers naar zichzelf te verschuiven ? Er moeten héél héél weinig clubs zijn waar de spelers zo rustig naar een match kunnen toeleven. Alle druk trekt Mourinho naar zichzelf toe.
dat was omdat hij en zn vrouw(kinderen) toen werden bedreigd, tja de ene gaat er anders mee om dan de anderequote:Op maandag 19 december 2005 12:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik denk dat er gewoon een steekje los zit bij die vent. Ook toen hij geen emotie toonde toen hij de CL won met Porto. En toen hij vorig jaar in de catacomben stond te wachten om Rijkaard een hand te geven. Rare vent.
Maar het is wel vermakelijk!
Die beelden had ik ook nog niet gezien, maar Frenk zag er wel gepikeerd uit...quote:Op maandag 19 december 2005 09:48 schreef Snatched het volgende:
[..]
Ik vat 'm niet helemaal, want in de beelden zag je ook dat Rijkaard door stewards werd tegengehouden. Er scheen toch gespuugd te zijn, en hooligans die racistische leuzen riepen? Ronaldinho was toen ook over de zeik, geloof ik.
Oh ja hoor... iemand die zo is geworden, kan niet anders dan dat het ergens goed fout is gegaan... daar mag je best medelijden mee hebben...quote:Op maandag 19 december 2005 15:57 schreef Erasmusch het volgende:
Ik denk dat je geen medelijden met Jose hoeft te hebben...
Ik denk dat de combinatie gewoon heel erg goed is. Ze vullen elkaar denk ik enorm goed aan.quote:Op maandag 19 december 2005 16:27 schreef H.Flick het volgende:
Ten Cate is natuurlijk de echte trainer/coach van Barca. Rijkaard zit er alleen maar omdat hij een grote voetballer geweest is. Als je alleen kijkt naar wat beide heren met Sparta gepresteerd hebben zie je het verschil in kwaliteit al.
prachtig, hij bedankte al zn assistenten maar verloor de wedstrijd niet uit het oogquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:05 schreef OnlineGokker het volgende:
Mourinho met z'n handje bij de wedstrijd tegen Arsenal
Ik denk dat je dat allemaal in het kader van zijn psychologische spelletje moet zien. Want toen Rijkaart goed en wel van die handdruk en dat spelletje was bekomen stond zijn ploeg al 3-0 achter ...quote:Op maandag 19 december 2005 12:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik denk dat er gewoon een steekje los zit bij die vent. Ook toen hij geen emotie toonde toen hij de CL won met Porto. En toen hij vorig jaar in de catacomben stond te wachten om Rijkaard een hand te geven. Rare vent.
Maar het is wel vermakelijk!
En geld.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:47 schreef Fathom het volgende:
ik zou als ik Henk was lekker aan de zijde van Rijkaard blijven. Ik denk dat die combinatie ongelovelijk veel succes opleverd.
Morgen wel.quote:Op zondag 25 december 2005 22:19 schreef DrDentz het volgende:
bah, helemaal geen studio voetbal vanavond
Idd, Jack zei vorige week toch echt dat er op Tweede Kerstdag een uitzending was.quote:Op maandag 26 december 2005 00:39 schreef DrDentz het volgende:
op welk net? op 2 komt LotR
Doh tis een joodquote:Op maandag 26 december 2005 00:44 schreef DrDentz het volgende:
hmm, niet te vertrouwen die Jack
engels voetbal!!!!! thats it.quote:Op maandag 26 december 2005 00:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, Jack zei vorige week toch echt dat er op Tweede Kerstdag een uitzending was.
vertel eens...quote:Op zondag 8 januari 2006 13:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens mij is Borst zelf ook niet vies van buitenshuis eten
klein dompertje Jack is er niet Tom presenteert het, zo dan valt het niet meer tegenquote:Op zondag 8 januari 2006 20:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou iedereen verheugd zich er wel op
Kan alleen nog maar tegenvallen
Gelukkig! Ik vind Tom beter dan Jackquote:Op zondag 8 januari 2006 20:18 schreef maril het volgende:
[..]
klein dompertje Jack is er niet Tom presenteert het, zo dan valt het niet meer tegen![]()
Over Ajax jaquote:Op zondag 8 januari 2006 20:34 schreef addictivebeat het volgende:
jack stelt wel goede vragen
Ah, je spreekt zelf geen Amsterdams?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:54 schreef PLAE@ het volgende:
gelukkig. Ben dat geblaat van die halve Turk van een Ooijer wel weer zat![]()
sorry dat noem ik geen a'dams.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ah, je spreekt zelf geen Amsterdams?
Toch is het Amsterdams. Ik ken wel meer Amsterdammers die dat taaltje spreken, met name echte Amsterdammers en niet die import uit Enschede en Uden.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:59 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
sorry dat noem ik geen a'dams.
En nee ik probeer abn te spreken![]()
Mooi. Is ie dood ?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Schakel net in, is Youri er niet trouwens?
Naar Westerveldquote:Op zondag 8 januari 2006 23:22 schreef VoreG het volgende:
Waarnaar had Ajax geinformeerd?
Westerveld is beterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |