Dan kijk ik juistquote:
Ja gek hè, op bijna 39-jarige leeftijd...quote:Op zondag 11 december 2005 23:42 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja, praat al uitgebreid over het einde van zijn voetbalcarriere.
Mede mogelijk gemaakt door Daniquote:Op zondag 11 december 2005 23:42 schreef DrDentz het volgende:
lelijke vent die lodewijks
quote:
een krater meer of minderquote:Op maandag 12 december 2005 00:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door Dani
Juist!quote:Op zondag 11 december 2005 23:50 schreef Erasmusch het volgende:
Ik vind Lodewijks altijd wel een interessante gast, tenminste niet zon mediagetraind mannetje.
Best wel, als je nog min of meer hoopt dat je contract wordt verlengd.quote:Op maandag 12 december 2005 00:07 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ja gek hè, op bijna 39-jarige leeftijd...![]()
Jack hoort zichzelf nogal graagquote:Op maandag 12 december 2005 17:03 schreef tong80 het volgende:
Leuke uitzending, één minpuntje van Gelder was te veel aan het woord.
sinds zijn ouwe jongenskrentebrood met Cruijf blaakt hij van de zelfvertrouwen.quote:Op maandag 12 december 2005 17:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Jack hoort zichzelf nogal graag
bijna elke weekquote:Op maandag 12 december 2005 17:03 schreef tong80 het volgende:
Leuke uitzending, één minpuntje van Gelder was te veel aan het woord.
Volgens mij is hij eindredacteur of iets dergelijks bij SS, dus zou hij zichzelf moeten ontslaan...quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:59 schreef Loohcs het volgende:
En die Arno Vermeulen die moeten ze wmb ook maar weer vervangen als commentator. Er zat weer minstens een fout in het commentaar, maar dat is nog niet het ergste. Zijn stem vind ik behoorlijk irritant, hij is te zakelijk en wil ook vaak teveel feitjes melden (pochen met z'n feitenkennis).
dat klopt!!!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:41 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Volgens mij is hij eindredacteur of iets dergelijks bij SS, dus zou hij zichzelf moeten ontslaan...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |