Doh tis een joodquote:Op maandag 26 december 2005 00:44 schreef DrDentz het volgende:
hmm, niet te vertrouwen die Jack
engels voetbal!!!!! thats it.quote:Op maandag 26 december 2005 00:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, Jack zei vorige week toch echt dat er op Tweede Kerstdag een uitzending was.
vertel eens...quote:Op zondag 8 januari 2006 13:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens mij is Borst zelf ook niet vies van buitenshuis eten
klein dompertje Jack is er niet Tom presenteert het, zo dan valt het niet meer tegenquote:Op zondag 8 januari 2006 20:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou iedereen verheugd zich er wel op
Kan alleen nog maar tegenvallen
Gelukkig! Ik vind Tom beter dan Jackquote:Op zondag 8 januari 2006 20:18 schreef maril het volgende:
[..]
klein dompertje Jack is er niet Tom presenteert het, zo dan valt het niet meer tegen![]()
Over Ajax jaquote:Op zondag 8 januari 2006 20:34 schreef addictivebeat het volgende:
jack stelt wel goede vragen
Ah, je spreekt zelf geen Amsterdams?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:54 schreef PLAE@ het volgende:
gelukkig. Ben dat geblaat van die halve Turk van een Ooijer wel weer zat![]()
sorry dat noem ik geen a'dams.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ah, je spreekt zelf geen Amsterdams?
Toch is het Amsterdams. Ik ken wel meer Amsterdammers die dat taaltje spreken, met name echte Amsterdammers en niet die import uit Enschede en Uden.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:59 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
sorry dat noem ik geen a'dams.
En nee ik probeer abn te spreken![]()
Mooi. Is ie dood ?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Schakel net in, is Youri er niet trouwens?
Naar Westerveldquote:Op zondag 8 januari 2006 23:22 schreef VoreG het volgende:
Waarnaar had Ajax geinformeerd?
Westerveld is beterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |