Of toch op zijn minst met de scheids zien praten tijdens de rust, dacht ik.quote:Op zondag 18 december 2005 23:27 schreef kikoooooo het volgende:
Wat was er toen nog maar weer gebeurd? Mourinho had toen toch rijkaard gezien in het scheidshok in de rust?
quote:Op zondag 18 december 2005 23:35 schreef bart83 het volgende:
Als dat waar is van Huntelaar hoop ik dat ie volgende week een 3 dubbele beenbreuk oploopt
Typisch dat kneuzengedrag voornamelijk van feyenoord-supporters komtquote:Op zondag 18 december 2005 23:35 schreef bart83 het volgende:
Als dat waar is van Huntelaar hoop ik dat ie volgende week een 3 dubbele beenbreuk oploopt
Ik ga jou geen 3 dubbele schedelbreuk toewensen, want je bent nu al niet gezegend met een behoorlijke hersencapaciteit. Ik hoop dat Huntelaar het goed gaat doen bij Ajax, want dat kan in het belang zijn van het Nederlandse voetbal. Bovendien is hij een aardige gozer die niet met de neus omhoog loopt.quote:Op zondag 18 december 2005 23:35 schreef bart83 het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2005 23:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Typisch dat kneuzengedrag voornamelijk van feyenoord-supporters komt
Stuk strontquote:Op zondag 18 december 2005 23:35 schreef bart83 het volgende:
Als je naar Ajax gaat ben je geen aardige gozer, geen enkel beetje nadenkende jongen wil naar dat arrogante kloteclubje.quote:Op zondag 18 december 2005 23:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ga jou geen 3 dubbele schedelbreuk toewensen, want je bent nu al niet gezegend met een behoorlijke hersencapaciteit. Ik hoop dat Huntelaar het goed gaat doen bij Ajax, want dat kan in het belang zijn van het Nederlandse voetbal. Bovendien is hij een aardige gozer die niet met de neus omhoog loopt.
Zielepootquote:Op zondag 18 december 2005 23:35 schreef bart83 het volgende:
Wat ben jij stoer zeg. Wil je nog een koekje?quote:Op zondag 18 december 2005 23:35 schreef LoekB het volgende:
Dus als ik zeg "ik hoop dat er straks een atoombom valt op USA en er miljoenen mensen sterven", is het een normale uitspraak?quote:Op zondag 18 december 2005 23:47 schreef DrDentz het volgende:
meteen kwaadals iemand dat hoopt gebeurt het niet meteen, er staat niet 'ik ga huntelaars been breken'
hugo wordt ook iedere uitzending lelijker.. wát een kop zeg
Een wijs man.quote:Op zondag 18 december 2005 23:53 schreef PLAE@ het volgende:
Jammer dat ten Cate zo voorzichtig was in z'n uitspraken.
Als ik jou zo hoor praten snap ik best dat hij niet naar Feyenoord wil. Doe gewoon normaal man.quote:Op zondag 18 december 2005 23:44 schreef bart83 het volgende:
[..]
Als je naar Ajax gaat ben je geen aardige gozer, geen enkel beetje nadenkende jongen wil naar dat arrogante kloteclubje.
En wat mij betreft horen we na dit seizoen nooit meer wat van die gast. Als het echt waar is dan.
ja.quote:
Gezien die laatste zin past Huntelaar dus totaal niet bij Ajax.quote:Op zondag 18 december 2005 23:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ga jou geen 3 dubbele schedelbreuk toewensen, want je bent nu al niet gezegend met een behoorlijke hersencapaciteit. Ik hoop dat Huntelaar het goed gaat doen bij Ajax, want dat kan in het belang zijn van het Nederlandse voetbal. Bovendien is hij een aardige gozer die niet met de neus omhoog loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |