quote:
Op maandag 5 december 2005 08:33 schreef MaxPower het volgende:Ik vond Marcel Brands toch wel een goede gast. Was heel open in zijn verhaal en vertelde gewoon hoe het eraan toegaat bij AZ en wat ze van plan zijn. Nergens omheen draaien, gewoon zeggen waar het op staat.
Inderdaad, draaide nergens om heen, en zo krijg je tenminste antwoorden waar je iets mee kan.
Overigens vind ik wel dat als ze bijvoorbeeld Kuijt uitnodigen er niet de helft van de show gewijd moet worden aan een gebeurtenis waar Feyenoord/Kuijt min of meer buiten staan. Het is leuk als de gast echt lekker mee kan doen. Als dus bijvoorbeeld Kuijt komt dat je gewoon zegt: "men dacht dat jullie dit jaar niets meer zouden presteren, maar jullie staan mooi wel 2e/3e". En dan praten over Kuijt zelf en zijn plannen, over Kalou (en dan niet alleen dat eeuwige Verdonk verhaal). Komt er een van Ajax dan gewoon zeggen dat supporters niet tevreden zijn, er maar weinig gescoord is etc etc. Maar zoals gister, dan zit Brands er, en natuurlijk was er het bericht (stond ook in het Ajax topic geloof ik) dat AZ als enige niet voor van der Eijden was. Is prima, alleen duurde de rest over van der Eijden dan net weer te lang.
Dus iets meer gericht op de gast en zaken die direct betrekking op de gast hebben zou er van mij wel bij mogen zijn. Voor de rest vind ik SV altijd wel vermakelijk.