Lijkt me logisch na 10 jaar.quote:Op zondag 27 november 2005 23:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad een leuke, rustige uitzending. Prima gast die Arjan, hij heeft al wel een Engelse tongval.
Niet gek na 10 jaar natuurlijkquote:Op zondag 27 november 2005 23:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad een leuke, rustige uitzending. Prima gast die Arjan, hij heeft al wel een Engelse tongval.
Ach ja.. hij doet idd niet anders, dus ist niet zo gek als ie eens invalt in zo'n soort programma... maar je hebt wel gelijk jaquote:Op zondag 27 november 2005 23:53 schreef Bonobo11 het volgende:
Die Tom kan echt niet zonder autocue
Klopt, al heb ik er de laatste tijd wel veel over gelezen in allerlei bladen.quote:Op zondag 27 november 2005 23:52 schreef Suijk het volgende:
Idd wel eens leuk, de Zeeuw hoor je normaal gesproken maar weinig van in Nederland.
Speler stapt van veld door oerwoudgeluidenquote:Op maandag 28 november 2005 00:04 schreef Yeahinho het volgende:
Hoe was het Zoro-verhaal nou afgelopen? Iemand..?
nou ik lag helemaal dubbelquote:
http://www.nos.nl/nosstudiosport/voorpagina/index.htmlquote:Op maandag 28 november 2005 18:58 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb de uitzending gemist..Tom was dus in the house? Die maakte er vorige week bij de CL-wedstrijden ook al een potje van.
Eens kijken of ik het ergens terug kan zien...
quote:Op maandag 28 november 2005 19:41 schreef ivo21 het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/nosstudiosport/voorpagina/index.html
Hier kan je kijken.
klopt hij is wanhopig uit vorm(zie ook vanavond met van Hanegem) en dient ff niet opgesteld te worden.quote:Op maandag 28 november 2005 19:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Tom is niet in goede doen geloof ik.
Tom is nooit goed geweest in Studio Voetbal of uberhaupt gasten. Als je een gast uit Engeland over laat komen vliegen en 'm Arjan van der Zeeuw noemt...quote:Op woensdag 30 november 2005 23:25 schreef maril het volgende:
klopt hij is wanhopig uit vorm(zie ook vanavond met van Hanegem) en dient ff niet opgesteld te worden.
Dan ga ik toch voor Van Geel bij Cafe de Sport.quote:Op zondag 4 december 2005 10:59 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond TD van AZ: Marcel Brands.
Ben benieuwd.quote:Op zondag 4 december 2005 10:59 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond TD van AZ: Marcel Brands.
Dat was vanochtend toch al bekend?quote:
quote:Op zondag 4 december 2005 23:05 schreef cultheld het volgende:
Die Jack smeekt zo'n beetje om een vertrek van Hiddink
Video looptquote:Op zondag 4 december 2005 23:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Cafe de Sport is wel leuk hoor jongensWeinig Jack
Hear hearquote:Op zondag 4 december 2005 23:31 schreef DrDentz het volgende:
trabelsi is als rechtsback 10x beter dan heitinga ooit zal worden lijkt me
quote:Op zondag 4 december 2005 23:41 schreef golfer het volgende:
Hugo: "Waarom mag ik nooit op zulke avonden komen?" (CL-avond)
Jack: "1x per week vinden we meer dan genoeg"
![]()
Nee hoor, vrijdag de 9e bij de WK-loting en niet in SV.quote:Op zondag 4 december 2005 23:38 schreef addictivebeat het volgende:
Lolzz..volgende week met onze vier helden die naar het WK gaan. Zeker kijken!
Golfer, newsflash.. Mode is niet hetzelfde als in de oorlog opaquote:Op zondag 4 december 2005 23:27 schreef golfer het volgende:
Heitinga.
Voetballers moet je niet in een pak hijsen, ze weten het niet te dragen en kunnen nooit hun stropdas strikken.
Het niveau wat hij destijds op de ANC haalde heeft hij daarna ook zelden meer bij ajax laten zien...quote:Op zondag 4 december 2005 23:30 schreef tong80 het volgende:
Yourie Mulder :
'Zo goed is Trabelsi nou ook weer niet.'
2 jaar gelden gekozen tot Afrikaans voetballer van het jaar sukkel.
Vaak genoeg...quote:Op maandag 5 december 2005 15:20 schreef JorgeCampos het volgende:
gaat het eigenlijk wel 'ns over PSV en Feyenoord?
En van mij mag Hugo Borst ook wel 'ns een CL-avondje doen..
Inderdaad, draaide nergens om heen, en zo krijg je tenminste antwoorden waar je iets mee kan.quote:Op maandag 5 december 2005 08:33 schreef MaxPower het volgende:
Ik vond Marcel Brands toch wel een goede gast. Was heel open in zijn verhaal en vertelde gewoon hoe het eraan toegaat bij AZ en wat ze van plan zijn. Nergens omheen draaien, gewoon zeggen waar het op staat.![]()
ga je mond spoelenquote:Op maandag 5 december 2005 17:19 schreef Erasmusch het volgende:
Youri: ik zei ALS Heitinga even goed is als Trabelsi![]()
Moet je je een programma voorstellen met Mulder, Spijkerman en BB![]()
ohja en Tom
hoewel word een hilarische afleveringquote:Op maandag 5 december 2005 17:19 schreef Erasmusch het volgende:
Youri: ik zei ALS Heitinga even goed is als Trabelsi![]()
Moet je je een programma voorstellen met Mulder, Spijkerman en BB![]()
ohja en Tom
weer kijken dus vanavond.quote:Op zondag 11 december 2005 13:48 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond met Patrick Lodewijks.
Is al eerder gemeld op de dagquote:Op zondag 11 december 2005 13:48 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond met Patrick Lodewijks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |