Die beelden had ik ook nog niet gezien, maar Frenk zag er wel gepikeerd uit...quote:Op maandag 19 december 2005 09:48 schreef Snatched het volgende:
[..]
Ik vat 'm niet helemaal, want in de beelden zag je ook dat Rijkaard door stewards werd tegengehouden. Er scheen toch gespuugd te zijn, en hooligans die racistische leuzen riepen? Ronaldinho was toen ook over de zeik, geloof ik.
Oh ja hoor... iemand die zo is geworden, kan niet anders dan dat het ergens goed fout is gegaan... daar mag je best medelijden mee hebben...quote:Op maandag 19 december 2005 15:57 schreef Erasmusch het volgende:
Ik denk dat je geen medelijden met Jose hoeft te hebben...
Ik denk dat de combinatie gewoon heel erg goed is. Ze vullen elkaar denk ik enorm goed aan.quote:Op maandag 19 december 2005 16:27 schreef H.Flick het volgende:
Ten Cate is natuurlijk de echte trainer/coach van Barca. Rijkaard zit er alleen maar omdat hij een grote voetballer geweest is. Als je alleen kijkt naar wat beide heren met Sparta gepresteerd hebben zie je het verschil in kwaliteit al.
prachtig, hij bedankte al zn assistenten maar verloor de wedstrijd niet uit het oogquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:05 schreef OnlineGokker het volgende:
Mourinho met z'n handje bij de wedstrijd tegen Arsenal
Ik denk dat je dat allemaal in het kader van zijn psychologische spelletje moet zien. Want toen Rijkaart goed en wel van die handdruk en dat spelletje was bekomen stond zijn ploeg al 3-0 achter ...quote:Op maandag 19 december 2005 12:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik denk dat er gewoon een steekje los zit bij die vent. Ook toen hij geen emotie toonde toen hij de CL won met Porto. En toen hij vorig jaar in de catacomben stond te wachten om Rijkaard een hand te geven. Rare vent.
Maar het is wel vermakelijk!
En geld.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:47 schreef Fathom het volgende:
ik zou als ik Henk was lekker aan de zijde van Rijkaard blijven. Ik denk dat die combinatie ongelovelijk veel succes opleverd.
Morgen wel.quote:Op zondag 25 december 2005 22:19 schreef DrDentz het volgende:
bah, helemaal geen studio voetbal vanavond
Idd, Jack zei vorige week toch echt dat er op Tweede Kerstdag een uitzending was.quote:Op maandag 26 december 2005 00:39 schreef DrDentz het volgende:
op welk net? op 2 komt LotR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |