abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33207423
quote:
Op zondag 18 december 2005 23:59 schreef fanneke het volgende:

[..]

Gezien die laatste zin past Huntelaar dus totaal niet bij Ajax.
Ik voorzie een trendbreuk.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33207608
Goede uitzending, goede gast die Ten Cate.
sig verwijderd door FA
pi_33207767
Huntelaar past ook helemaal niet bij Ajax. Ze willen hem daar nu alleen omdat ie veel scoort en omdat dat bij Ajax niet zo veel gebeurd momenteel, maar als het straks weer wat beter draait gaan er eisen gesteld worden aan hem (niet alleen goals maken, maar ook mooie goals bijvoorbeeld). Te weinig flair voor Ajax.

Ajax moet een type Kluivert of Babel hebben.

Overigens betwijfel ik de waarheid van dat bericht, want Blind heeft al letterlijk gezegd geen aankopen te gaan doen in de winterstop en zeker geen spitsen omdat ie Rosenberg en Charisteas de kans wil geven.
pi_33207800
Huntelaar scoort anders genoeg mooie goals hoor, ik hoor veel berichten dat Charisteas in de winterstop op huurbasis naar Sunderland gaat
pi_33207837
quote:
Op zondag 18 december 2005 23:59 schreef fanneke het volgende:

[..]

Gezien die laatste zin past Huntelaar dus totaal niet bij Ajax.
Praat niet zulke poep
  maandag 19 december 2005 @ 00:20:17 #206
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_33207884
quote:
Op maandag 19 december 2005 00:09 schreef Ambrosius het volgende:
Goede uitzending, goede gast die Ten Cate.
Verstandige vent ook , ik begin zelfs meer en meer te denken dat achter de schermen hij eigenlijk meer dan Frank degene is die de trainingen en spelwijze van barca bepaalt ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_33207942
quote:
Op maandag 19 december 2005 00:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Verstandige vent ook , ik begin zelfs meer en meer te denken dat achter de schermen hij eigenlijk meer dan Frank degene is die de trainingen en spelwijze van barca bepaalt ...
Dat is ook zo.
  maandag 19 december 2005 @ 00:23:12 #208
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_33207971
quote:
Op maandag 19 december 2005 00:17 schreef Jasza het volgende:
Huntelaar scoort anders genoeg mooie goals hoor, ik hoor veel berichten dat Charisteas in de winterstop op huurbasis naar Sunderland gaat
Dit is zo idioot niet normaal.

Laat die kerel gewoon spelen. Waarom zou hij weg moeten.

Hij is bijna de enige van de selectie die tenminste scoort.
pi_33207989
Het zijn geruchten he, van mij hoeft hij niet weg hoor.
pi_33207993
quote:
Op maandag 19 december 2005 00:23 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Dit is zo idioot niet normaal.

Laat die kerel gewoon spelen. Waarom zou hij weg moeten.

Hij is bijna de enige van de selectie die tenminste scoort.
Nee, Sneijder en Rosenberg scoren nooit
  maandag 19 december 2005 @ 00:36:10 #211
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_33208320
quote:
Op maandag 19 december 2005 00:24 schreef bart83 het volgende:

[..]

Nee, Sneijder en Rosenberg scoren nooit
Tot 2 wedstrijden geleden had Charisteas een rendement van 5 op 6. En dat voornamelijk uit invalbeurten. Nu ineens Rosenberg er 2/3 inschiet is het bij jou rozengeur en manenschijn?
pi_33208853
Helemaal niet, maar Rosenberg wordt steeds beter en is tevens jullie enige spits die ik een toekomst bij Ajax voorspel.
pi_33210698
Ik had altijd wel waardering voor Ten Cate, maar na gisteren in Studio Voetbal helemaal.
Rustige kerel, weet precies wat hij wel en niet wil, is heel duidelijk in wat hij vindt. Ging ook niet in op geruchten etc. Het stukje van Ronaldinho vond ik een mooi eerbetoon aan hem.

Ze hebben van Barça toch een prachtige ploeg gemaakt, waar inderdaad het spelplezier van afspat. Het is ook schitterend voetbal om naar te kijken! Hopen dat ze wraak nemen op Chelsea en die gasten de Champions League uitdonderen!

Weet iemand wat er precies gebeurd op Stamford Bridge vorig jaar in de CL? Ten Kate reageerde bijzonder fel toen er naar Mourinho gevraagd werd. Vind ik niks voor Henk...
Chuck Norris doesn't need a CTRL key on his keyboard.
Chuck Norris is always in control
pi_33210740
quote:
Op maandag 19 december 2005 07:25 schreef Snatched het volgende:

Weet iemand wat er precies gebeurd op Stamford Bridge vorig jaar in de CL? Ten Kate reageerde bijzonder fel toen er naar Mourinho gevraagd werd. Vind ik niks voor Henk...
Mourinho zei toen dat hij rijkaard in de rust, de kleedkamer van de scheidsrechters in had zien lopen
  maandag 19 december 2005 @ 08:35:48 #215
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33211022
quote:
Op maandag 19 december 2005 07:25 schreef Snatched het volgende:

Hij had het zelfs over dat er geschopt en geslagen werd...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_33211784
quote:
Op maandag 19 december 2005 08:35 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Hij had het zelfs over dat er geschopt en geslagen werd...
Ik vat 'm niet helemaal, want in de beelden zag je ook dat Rijkaard door stewards werd tegengehouden. Er scheen toch gespuugd te zijn, en hooligans die racistische leuzen riepen? Ronaldinho was toen ook over de zeik, geloof ik.

Dat verhaal van Mourinho is ook triest; dat Rijkaard in de kleedkamer van de scheids geweest zou zijn. En wat dan nog?
Ik erger me echt groen en geel aan die Mourinho, met zijn arrogante houding
Chuck Norris doesn't need a CTRL key on his keyboard.
Chuck Norris is always in control
pi_33212402
Mourinho, zo,n mooie man om te zien
geen idee hoe tie verder is, maar het oog wil ook wat
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_33214103
Mourinho is een klootzak eerste klasse, maar wel een kunstenaar... die man heeft wàt...
  maandag 19 december 2005 @ 12:25:46 #219
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_33214286
quote:
Op maandag 19 december 2005 09:48 schreef Snatched het volgende:

Dat verhaal van Mourinho is ook triest; dat Rijkaard in de kleedkamer van de scheids geweest zou zijn. En wat dan nog?
Ik erger me echt groen en geel aan die Mourinho, met zijn arrogante houding
Heeft eigenlijk werkelijk niemand door dat het Mourinho met dat "arrogante rolletje" vooral er om te doen is de tegenstander uit concentratie te brengen (wat hem vorig jaar mbt de trainers van barca in elk geval al héél goed gelukt was, zelfs tot nu toe nog) en alle aandacht en persdruk van zijn spelers naar zichzelf te verschuiven ? Er moeten héél héél weinig clubs zijn waar de spelers zo rustig naar een match kunnen toeleven. Alle druk trekt Mourinho naar zichzelf toe.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_33214354
quote:
Op maandag 19 december 2005 12:12 schreef kikoooooo het volgende:
Mourinho is een klootzak eerste klasse, maar wel een kunstenaar... die man heeft wàt...
okè das waar, maar hij doet het toch maar. hij wint veel.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_33214840
quote:
Op maandag 19 december 2005 12:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Heeft eigenlijk werkelijk niemand door dat het Mourinho met dat "arrogante rolletje" vooral er om te doen is de tegenstander uit concentratie te brengen (wat hem vorig jaar mbt de trainers van barca in elk geval al héél goed gelukt was, zelfs tot nu toe nog) en alle aandacht en persdruk van zijn spelers naar zichzelf te verschuiven ? Er moeten héél héél weinig clubs zijn waar de spelers zo rustig naar een match kunnen toeleven. Alle druk trekt Mourinho naar zichzelf toe.
Precies, het is gewoon een psychologisch spelletje. Gewoon heel slim .
pi_33214977
Ik denk dat er gewoon een steekje los zit bij die vent. Ook toen hij geen emotie toonde toen hij de CL won met Porto. En toen hij vorig jaar in de catacomben stond te wachten om Rijkaard een hand te geven. Rare vent.

Maar het is wel vermakelijk!
Houd van een lijntje.
pi_33217647
je kan vinden wat je wilt van Mourinho, het zorgt er wel weer voor dat een wedstrijd zoals bv Chelsea-Barca extra lading krijgt.....en das toch ook wel weer mooi en net zoals erwtensoep zegt "vermakkeljik!" absoluut!
pi_33217776
quote:
Op maandag 19 december 2005 12:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik denk dat er gewoon een steekje los zit bij die vent. Ook toen hij geen emotie toonde toen hij de CL won met Porto. En toen hij vorig jaar in de catacomben stond te wachten om Rijkaard een hand te geven. Rare vent.

Maar het is wel vermakelijk!
dat was omdat hij en zn vrouw(kinderen) toen werden bedreigd, tja de ene gaat er anders mee om dan de andere
pi_33218401
ook al is het arrogant lul, iemand als Mourinho geeft wel weer een bepaalde charme aan het voetbal, door hem alleen al wordt veel spanning rond de wedstrijd opgebouwd, daardoor is meer strijd, iedereen gaat die wedstrijd natuurlijk bekijken

oh ja, en henk ten cate is erg ok.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')