Ik voorzie een trendbreuk.quote:Op zondag 18 december 2005 23:59 schreef fanneke het volgende:
[..]
Gezien die laatste zin past Huntelaar dus totaal niet bij Ajax.
Praat niet zulke poepquote:Op zondag 18 december 2005 23:59 schreef fanneke het volgende:
[..]
Gezien die laatste zin past Huntelaar dus totaal niet bij Ajax.
Verstandige vent ook , ik begin zelfs meer en meer te denken dat achter de schermen hij eigenlijk meer dan Frank degene is die de trainingen en spelwijze van barca bepaalt ...quote:Op maandag 19 december 2005 00:09 schreef Ambrosius het volgende:
Goede uitzending, goede gast die Ten Cate.
Dat is ook zo.quote:Op maandag 19 december 2005 00:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Verstandige vent ook , ik begin zelfs meer en meer te denken dat achter de schermen hij eigenlijk meer dan Frank degene is die de trainingen en spelwijze van barca bepaalt ...
Dit is zo idioot niet normaal.quote:Op maandag 19 december 2005 00:17 schreef Jasza het volgende:
Huntelaar scoort anders genoeg mooie goals hoor, ik hoor veel berichten dat Charisteas in de winterstop op huurbasis naar Sunderland gaat
Nee, Sneijder en Rosenberg scoren nooitquote:Op maandag 19 december 2005 00:23 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dit is zo idioot niet normaal.
Laat die kerel gewoon spelen. Waarom zou hij weg moeten.
Hij is bijna de enige van de selectie die tenminste scoort.
Tot 2 wedstrijden geleden had Charisteas een rendement van 5 op 6. En dat voornamelijk uit invalbeurten. Nu ineens Rosenberg er 2/3 inschiet is het bij jou rozengeur en manenschijn?quote:Op maandag 19 december 2005 00:24 schreef bart83 het volgende:
[..]
Nee, Sneijder en Rosenberg scoren nooit
Mourinho zei toen dat hij rijkaard in de rust, de kleedkamer van de scheidsrechters in had zien lopenquote:Op maandag 19 december 2005 07:25 schreef Snatched het volgende:
Weet iemand wat er precies gebeurd op Stamford Bridge vorig jaar in de CL? Ten Kate reageerde bijzonder fel toen er naar Mourinho gevraagd werd. Vind ik niks voor Henk...
Hij had het zelfs over dat er geschopt en geslagen werd...quote:Op maandag 19 december 2005 07:25 schreef Snatched het volgende:
Weet iemand wat er precies gebeurd op Stamford Bridge vorig jaar in de CL? Ten Kate reageerde bijzonder fel toen er naar Mourinho gevraagd werd. Vind ik niks voor Henk...
Ik vat 'm niet helemaal, want in de beelden zag je ook dat Rijkaard door stewards werd tegengehouden. Er scheen toch gespuugd te zijn, en hooligans die racistische leuzen riepen? Ronaldinho was toen ook over de zeik, geloof ik.quote:Op maandag 19 december 2005 08:35 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Hij had het zelfs over dat er geschopt en geslagen werd...
Heeft eigenlijk werkelijk niemand door dat het Mourinho met dat "arrogante rolletje" vooral er om te doen is de tegenstander uit concentratie te brengen (wat hem vorig jaar mbt de trainers van barca in elk geval al héél goed gelukt was, zelfs tot nu toe nog) en alle aandacht en persdruk van zijn spelers naar zichzelf te verschuiven ? Er moeten héél héél weinig clubs zijn waar de spelers zo rustig naar een match kunnen toeleven. Alle druk trekt Mourinho naar zichzelf toe.quote:Op maandag 19 december 2005 09:48 schreef Snatched het volgende:
Dat verhaal van Mourinho is ook triest; dat Rijkaard in de kleedkamer van de scheids geweest zou zijn. En wat dan nog?
Ik erger me echt groen en geel aan die Mourinho, met zijn arrogante houding![]()
okè das waar, maar hij doet het toch maar. hij wint veel.quote:Op maandag 19 december 2005 12:12 schreef kikoooooo het volgende:
Mourinho is een klootzak eerste klasse, maar wel een kunstenaar... die man heeft wàt...
Precies, het is gewoon een psychologisch spelletje. Gewoon heel slimquote:Op maandag 19 december 2005 12:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Heeft eigenlijk werkelijk niemand door dat het Mourinho met dat "arrogante rolletje" vooral er om te doen is de tegenstander uit concentratie te brengen (wat hem vorig jaar mbt de trainers van barca in elk geval al héél goed gelukt was, zelfs tot nu toe nog) en alle aandacht en persdruk van zijn spelers naar zichzelf te verschuiven ? Er moeten héél héél weinig clubs zijn waar de spelers zo rustig naar een match kunnen toeleven. Alle druk trekt Mourinho naar zichzelf toe.
dat was omdat hij en zn vrouw(kinderen) toen werden bedreigd, tja de ene gaat er anders mee om dan de anderequote:Op maandag 19 december 2005 12:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik denk dat er gewoon een steekje los zit bij die vent. Ook toen hij geen emotie toonde toen hij de CL won met Porto. En toen hij vorig jaar in de catacomben stond te wachten om Rijkaard een hand te geven. Rare vent.
Maar het is wel vermakelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |