Dat las ikquote:Op zondag 27 november 2005 16:04 schreef petre86 het volgende:
jij put sam ook helemaal uit het TRS?
wij gaan vanaaf naar HP4
Ik was nog in Roosendaal, vrijdag.quote:
weet dingetje nu wel duidelijk dat jij hem wil?quote:
hey Maaikequote:
"werken" jaaaahjaaquote:Op zondag 27 november 2005 16:05 schreef TehRockstar het volgende:
Coolness.
Nee, hij's gewoon moe. En heeft heel de week gewerkt.. En hij heeft een dinges voor me gekocht. DVD.
quote:Op zondag 27 november 2005 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die's met Vlarp meegegaan
Hey zat jij ook bij HP4 in de Munt gister?
Ik vond HP4 trouwens... uhm... vermakelijk, maar echt een tussendeel. Want voor het hele HP-verhaal zijn alleen het eerste en het laatste stuk van belang. Dat hele toernooi is mooi om te zien, maar voor 't verhaal boeit 't niet. Maar toch leuk
jah jij ziet hem ook nu pas.. toen Des hem irl zag wastie nog helemaal perfectquote:Op zondag 27 november 2005 16:10 schreef Ang3l het volgende:
Oooooooow, hij was leuk en mooi en sexy en lief maar ook gemeen en vervelend confronterend tegelijk
DAMMIT!!!!!!!
Ik had 'm helemaal niet willen zien. Dr Dreamy bestáát niet IRL. Die bestaat alleen op de MSN en GSM. En nu is ie ineens van vleesch ende bloed (en wat voor vleesch)
quote:Op zondag 27 november 2005 16:14 schreef petre86 het volgende:
[..]
weet dingetje nu wel duidelijk dat jij hem wil?
[..]
hey Maaike
[..]
"werken" jaaaahjaa
[..]
CDP en vlarp?
en dan CDP melden dattie o 5u alleen in bed ligt?nah zeg.. vlarp toch...
JP.. hmm ja klinkt bekendquote:Op zondag 27 november 2005 16:16 schreef Ang3l het volgende:
CDP ging met Vlarp en Yost mee omdat die praktisch langs z'n huis kwamen en hem daar dan uit de auto konden werpen. Ik ging met mark mee (de ex). Hicham ging met ..... volgens mij ook met Vlarp mee. JP ging met .... geen idee welke van de 18 hij meegingDr Dreamy was naar de exit gegaan dus die ging met .... nou iig niet met mij mee
Hij was nog steeds perfct en dat gemene en confronterende was wel lekker eerlijk en terecht, maar ik wil dat niet wetenquote:Op zondag 27 november 2005 16:15 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah jij ziet hem ook nu pas.. toen Des hem irl zag wastie nog helemaal perfect
Groetjes terugquote:& de groeten van Des
Geen ideequote:Op zondag 27 november 2005 16:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
JP.. hmm ja klinkt bekend
Dr Dreamy in de exit?.. wat moet ie daar nou
Owja ik ben Des.. hi..
quote:
mocht je wel gelijk bij hem in huis trekken dan?quote:Op zondag 27 november 2005 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij was nog steeds perfct en dat gemene en confronterende was wel lekker eerlijk en terecht, maar ik wil dat niet weten
Hij: Hey jij. Hoe is 't?
Ik: Goed.
Hij: Je liegt *kijkt naar hand* Da's zijn ring he?
Ik: Ja.
Hij: Ok *pakt m'n hand wurmt m'n ring er af en stopt hem in z'n zak* En nu als de sodemieter dat huis uit.
IK WIL GEEN CONFRONTERENDE DINGEN OP STAP IN DE SOHO!!!!!! Stomme dokter
[..]
Groetjes terug
snelste weg naar de wc is door het hokje met de kalkaanslag he?quote:Op zondag 27 november 2005 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen ideeHij liep op me af, deed kus kus kus en zei toen "Ik ga naar de exit. Hou je taai he jongen?" en toen was ie weg
En wij zijn niet naar de exit gegaan (Makr moest vandaag werken en de rst ging ook naar huis).
JP ... jah. Mijn god zeg.
quote:Op zondag 27 november 2005 16:24 schreef TehRockstar het volgende:
Maar, maar, huh, ik snap het niet, jij was niet met CDP mee?
Hij staat nu halfnaakt z'n tanden te poetsen.quote:Op zondag 27 november 2005 16:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
nee dus.. CDP was alleen in bed.. dus grijp je kans.. nu slaapt sam nog
quote:Op zondag 27 november 2005 16:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Excuse me???
Jij wou niet naar de Exit heur!!!
En Yost en Vlarp hebben me heel lief afgezet in Zuid na eerst voor Hicham de hele ghetto te hebben afgestruind
En Yost en Vlarp heb k nog een appeltje mee te schillen.. beetje JP steeds mijn kant op pushenquote:Op zondag 27 november 2005 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]whehehehehe, in de ghetttoooooooooowwww
Hichams buurman:quote:Op zondag 27 november 2005 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]whehehehehe, in de ghetttoooooooooowwww
zat JP aan je?quote:Op zondag 27 november 2005 16:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En Yost en Vlarp heb k nog een appeltje mee te schillen.. beetje JP steeds mijn kant op pushenIk moest m niet
Heb je hem niet doorgestuurd naar Stroekie, die schijnt het wel een leuk ventje te vinden.quote:Op zondag 27 november 2005 16:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En Yost en Vlarp heb k nog een appeltje mee te schillen.. beetje JP steeds mijn kant op pushenIk moest m niet
JP maakte de opmerking:quote:
JP was engquote:Op zondag 27 november 2005 16:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgende x neem ik mn pepperspray mee..jesus..zelf met Vlarp als tussenligger zat ie nog aan mequote:Op zondag 27 november 2005 16:35 schreef petre86 het volgende:
ti smaar goed dat ie niet op fok zit.. waren we een slet rijker
en was Boe's lijstje wel een stuk langer ineens .. en dan nog niet te spreken over meetings..
raakte ie vlarp ook aan dan?quote:Op zondag 27 november 2005 16:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgende x neem ik mn pepperspray mee..jesus..zelf met Vlarp als tussenligger zat ie nog aan me
Hij zat bij Vlarp op schootquote:
Op schoot?quote:Op zondag 27 november 2005 16:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij zat bij Vlarp op schootOmdat ik weigerde nog langer naast m te zitten
wastie wel dronken dan?quote:Op zondag 27 november 2005 16:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij zat bij Vlarp op schootOmdat ik weigerde nog langer naast m te zitten
JP was ver heen ja.. Vlarpje niet zo heur..gewoon gezellig zoals iedereenquote:
Klinkt niet echt fijn nee. Zo deed ie in de Efteling in ieder geval niet...quote:Op zondag 27 november 2005 16:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgende x neem ik mn pepperspray mee..jesus..zelf met Vlarp als tussenligger zat ie nog aan me
Vlarp had m ook nog nooit zo gezien...ik hoop m uberhaupt nooit meer te zien..HOOOIII POPJESquote:Op zondag 27 november 2005 16:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Klinkt niet echt fijn nee. Zo deed ie in de Efteling in ieder geval niet...
T was heel gezellig heurquote:
Zn chihuahua is schattigquote:Op zondag 27 november 2005 16:44 schreef Ang3l het volgende:
Nee hoor, het was gewoon lachwekkend
En met de rest was 't erg gezelligde alcohol vloeide rijkelijk, de dubbelzinnigheden ook.
Heerlijk naar de Nintendog van X-Men gekeken![]()
Oh, ik heb vriendje wakkergemaakt, toen zelf in slaap gevallen, heeft hij me wakkergemaakt en ben toen bij m'n zus d'r halfbroer langsgeweest en daar samen in slaap gevallen.quote:Op zondag 27 november 2005 16:44 schreef Ang3l het volgende:
Nee hoor, het was gewoon lachwekkend
En met de rest was 't erg gezelligde alcohol vloeide rijkelijk, de dubbelzinnigheden ook.
Heerlijk naar de Nintendog van X-Men gekeken![]()
Zn digitale hondquote:
NOG niet of..??quote:Op zondag 27 november 2005 16:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zn digitale hondDie andere heb k niet gezien
Denk niet dat dat er van gaat komenquote:
Zat ie met dat pennetje over de nintendog te aaienquote:Op zondag 27 november 2005 16:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zn digitale hondDie andere heb k niet gezien
Jullie waren echt Hepie en Hepiequote:Op zondag 27 november 2005 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zat ie met dat pennetje over de nintendog te aaienEn toen die opmerking van mij tegen Hicham...
![]()
"als ik nou met mijn pennetje over jouw buik heenga.... kwispel jij dan ook?"
Woops.
met dr dreamy erbij?quote:Op zondag 27 november 2005 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zat ie met dat pennetje over de nintendog te aaienEn toen die opmerking van mij tegen Hicham...
![]()
"als ik nou met mijn pennetje over jouw buik heenga.... kwispel jij dan ook?"
Woops.
Heiligschennis!quote:Op zondag 27 november 2005 17:03 schreef petre86 het volgende:
oja.. die stapel boeken onder bed he?
die ligt er niet voor niks
mijn lattenbodems rustte op een dwarsbalk.. tot toennet
en nu op boeken
je maakt je eigen prullebak toch wel leeg?quote:Op zondag 27 november 2005 17:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heiligschennis!
Ik ben benieuwd hoe mijn moeder reageert als ze de volle condooms in de prullenbak vindt, eigenlijk...
Waarom doe je die in de prullenbak.quote:Op zondag 27 november 2005 17:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heiligschennis!
Ik ben benieuwd hoe mijn moeder reageert als ze de volle condooms in de prullenbak vindt, eigenlijk...
jij eet ze op?quote:Op zondag 27 november 2005 17:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Waarom doe je die in de prullenbak.
quote:
We hebben je niet gezienquote:Op zondag 27 november 2005 17:27 schreef Blubberzwijn het volgende:
mogguhben in amsterdam uitgeweest met mijn broer.. en ook heeeel even in de reguliersdwarsstraat
Najaaa!quote:
nee hoor ik was er maar een uurtje ofzo..quote:
*rock*quote:Op zondag 27 november 2005 17:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nee hoor ik was er maar een uurtje ofzo..![]()
hoi rockster
En je komt niet ff gedagzeggen? tsssquote:Op zondag 27 november 2005 17:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nee hoor ik was er maar een uurtje ofzo..![]()
hoi rockster
quote:Op zondag 27 november 2005 17:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En je komt niet ff gedagzeggen? tsss
cockring?quote:Op zondag 27 november 2005 17:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik weet eens niet waar jij je altijd schuil houdt...
![]()
Ik was i/d SoHoquote:Op zondag 27 november 2005 17:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]ik weet eens niet waar jij je altijd schuil houdt...
![]()
lol we moesten wachten op de trein dus gingen we maar rondjes lopen.. ineens liepen er allemaal Enge Mensen voorbij.. liepen we langs de cockringquote:
Warmoesstraat toch?quote:Op zondag 27 november 2005 17:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
lol we moesten wachten op de trein dus gingen we maar rondjes lopen.. ineens liepen er allemaal Enge Mensen voorbij.. liepen we langs de cockring![]()
mjah ik ken er niets eigenlijkquote:Op zondag 27 november 2005 17:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik was i/d SoHoen soms i/d Montmarte
Na hoeveel jaar in de openlucht?quote:Op zondag 27 november 2005 17:38 schreef DennisMoore het volgende:
Marsepein wordt bitter...
Nee.quote:
en daarna een kopje ranzige senseo bij mij?quote:Op zondag 27 november 2005 17:43 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mjah ik ken er niets eigenlijkmaar de volgende keer zal ik wel even een kopje thee komen drinken..
Wat kut.quote:Op zondag 27 november 2005 17:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
vanavond bereikt TheaterMaMa haar hoogtepunt tot heden, daarna heb ik eindelijk alle tijd om dit forum te vullen met mijn volumneuze aanwezigheid, mijn ongevraagde adviezen en ongezouten mening
quote:Op zondag 27 november 2005 17:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
en daarna een kopje ranzige senseo bij mij?
jij verkleed als slaafje welquote:Op zondag 27 november 2005 17:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee.
Alsof ik daar binnengelaten word.![]()
als ik al naar binnen zou willen![]()
![]()
Koekje erbij?quote:Op zondag 27 november 2005 17:43 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mjah ik ken er niets eigenlijkmaar de volgende keer zal ik wel even een kopje thee komen drinken..
Ja.quote:
bastognesquote:
mijn rekening wil niet dat ik nog meer geld uitgeef ;')quote:Op zondag 27 november 2005 17:49 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja.. En dan gaan we naar de Bijenkuuurf en dan gaan we nog viezere koffie drinken in dat stomme literaire cafe en dan en dan en dan gaan we daar heel veel geld uitgeven
![]()
Die heb k nog..en ook bitterkoekjesquote:
dan geef je mijn geld uitquote:Op zondag 27 november 2005 17:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
bastognes
[..]
mijn rekening wil niet dat ik nog meer geld uitgeef ;')
jajaja schat, ik kom vanaaf kijken heurquote:Op zondag 27 november 2005 17:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
vanavond bereikt TheaterMaMa haar hoogtepunt tot heden, daarna heb ik eindelijk alle tijd om dit forum te vullen met mijn volumneuze aanwezigheid, mijn ongevraagde adviezen en ongezouten mening
gereserveerd?quote:Op zondag 27 november 2005 18:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga denk toch maar de 20.15 pakken strax ..
Neuh.. maar pak de IMAX dus mn ex-collega's zijn vast lief voor mequote:Op zondag 27 november 2005 18:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
gereserveerd?
wij gaan 19:30 in enschede
Mijn poetshomoquote:Op zondag 27 november 2005 18:03 schreef Weemz het volgende:
Ken ik TheaterMaMa?
Leer dat nou eens af , ik ben niet alleen de poetsheaumeau, ik ben ook de Kok, de maatschappelijk werker, gezelschapsding, kortom een vriend...quote:
en een mamaquote:Op zondag 27 november 2005 18:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Leer dat nou eens af , ik ben niet alleen de poetsheaumeau, ik ben ook de Kok, de maatschappelijk werker, gezelschapsding, kortom een vriend...
Oh ik heb dr ook wel eenquote:Op zondag 27 november 2005 18:23 schreef XMN8R het volgende:
En weer thuis!
Roddels te koop! Verse Smeuïge Roddels! Haal ze hier!
Ah! Good point!quote:Op zondag 27 november 2005 18:25 schreef wonderer het volgende:
't is vast druk bij de Chinees of zo... *honger heeft*
Ja die jongen kon ons huis niet vindenquote:Op zondag 27 november 2005 18:25 schreef wonderer het volgende:
't is vast druk bij de Chinees of zo... *honger heeft*
quote:Op zondag 27 november 2005 18:27 schreef Ang3l het volgende:
wat zaten er toch stoere knullen in HP4
[afbeelding]
Ja die was ook wel schattigquote:
Oh ja, sexeh.quote:Op zondag 27 november 2005 18:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die was ook wel schattig
Harry wilde d'r wel een x met z'n toverstafje beroeren volgens mij
Neuhquote:
quote:Op zondag 27 november 2005 18:58 schreef DennisMoore het volgende:
barzelona: hey!
DennisM: hoi
barzelona: alles goed?
DennisM: ja hoor... jij?
barzelona: ja lekker relaxt!
DennisM: mooizo
<stilte>
barzelona: verder geen plannen vanavond?.
Zo, dat is schrikken.quote:Op zondag 27 november 2005 19:14 schreef Ang3l het volgende:
Ow. Woensdag is 1 van mijn hetero crushes jarig en hij vroeg of ik wat kwam drinken in de kroeg ...
Ik vind de jongen wel leuk, het gordijn niet.quote:Op zondag 27 november 2005 19:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar ik vind dit een mooie foto
[afbeelding]
Niet zozeer de jongen, de foto.
Oh ennu dank je beleeft voor het JP aanbod, maar daar maak ik geen gebruik vanquote:Op zondag 27 november 2005 19:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
thnx
geen ideequote:Op zondag 27 november 2005 19:35 schreef DennisMoore het volgende:
Arme JP.
Drank maakt meer kapot dan ehm... nouja.
dan heb je vanmiddag aardig doorgekwastquote:Op zondag 27 november 2005 19:51 schreef DennisMoore het volgende:
Een totáál andere kleur is leuk om te doen!.
Het schilderen gaat wel rap. 't Is meer het plamuren en schuren dat tijd vergt...quote:Op zondag 27 november 2005 19:52 schreef Stroekie het volgende:
dan heb je vanmiddag aardig doorgekwast
quote:Op zondag 27 november 2005 19:55 schreef DennisMoore het volgende:
rap
Geen roze?quote:Op zondag 27 november 2005 19:51 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Een totáál andere kleur is leuk om te doen!.
Nee, dat komt in de slaapkamer.quote:
'k Vond dit wel geel genoeg eigenlijk!quote:Maar het ziet er op zich wel leuk uit. Ga je alle muren doen of maar eentje?
Klinkt wel goed. Ik moet nog maar afwachten wat voor kleur ons appartement is (ik kan het natuurlijk aan Brad vragen, maar dan is de lol eraf) en schilderen mag niet, geloof ikquote:Op zondag 27 november 2005 20:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, dat komt in de slaapkamer..
[..]
'k Vond dit wel geel genoeg eigenlijk!.
De rest wit/grijs/bruin, dénk ik... Not sure yet.
Misschien elke kamer een andere kleur... slaapkamer groentinten, strijkhok blauwtinten, gang roodtinten, dunno. No hurry!.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 27 november 2005 20:22 schreef Waxxer het volgende:
Dus iedereen heeft iedereen gehad ondertussen zeg maar?
Hey Waxx! Ik vroeg me al af waar je was. Maar jouw weekend was dus klote?quote:Op zondag 27 november 2005 20:22 schreef Waxxer het volgende:
Zooo een boel gebeurd dit weekend zo te lezen?
Die klotesneeuw heeft wel m'n weekend verpest zeg...Naja.
Dus iedereen heeft iedereen gehad ondertussen zeg maar?
Nou ja, tot gisterochtend wel...quote:Op zondag 27 november 2005 20:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hey Waxx! Ik vroeg me al af waar je was. Maar jouw weekend was dus klote?
Ik leef met je mee. Afgelopen vrijdag kwamen we terug uit Antwerpen... In totaal 9 uur gereisd. In overvolle treinen. Met bagage. Bradley wist meteen alles van het Nederlandse openbaar vervoerquote:Op zondag 27 november 2005 20:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, tot gisterochtend wel...Ging vrijdag om 12.30u uit Zwolle weg en ben in Zutphen gestrand, en had geluk dat ik 's nachts met iemand kon meerijden en ik na 3u 's nachts thuis in D. werd afgezet.
. Ik heb leukere treinreizen gehad.
quote:Op zondag 27 november 2005 18:23 schreef XMN8R het volgende:
En weer thuis!
Roddels te koop! Verse Smeuïge Roddels! Haal ze hier!
quote:
Donkerbruin met oranje!quote:Maar als je nagaat dat die dingen in 70s gebouwd zijn, kun je de kleuren wel raden.
"stelt zijn beeld van G_E bij"quote:Op zondag 27 november 2005 21:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoeveel kost een sappige roddel?.
Ze hebben in de VS andere regels voor huren geloof ik.quote:Op zondag 27 november 2005 21:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]?
[..]
Donkerbruin met oranje!.
Nou ik had bij jouw dus een heel keurig en evenwichting beeld,quote:
*dat niet doet*quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 21:31 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*dat niet doet*
ik ken m al wat langer dan vandaag
"compact" was - na een boze blik - een goed alternatief voor "klein"quote:Op zondag 27 november 2005 21:29 schreef xman het volgende:
En met An3l zo:
[..]
Ik maak kennis met An3ls ex, een leuke gozer van 167cm.
Dus ik omhels hem en zeg: "Oeh wat ben je leuk..hebben ze jou ook in andere uitvoeringen,
je bent zo compact?"
Ja haha.. Was ik het of keek iedereen ff vreemd toen hij aan kwam lopen?quote:Op zondag 27 november 2005 21:34 schreef XMN8R het volgende:
[..]
"compact" was - na een boze blik - een goed alternatief voor "klein"
Waarom stapte je dan in mijn auto, ipv bij hem achterop de fiets?quote:Op zondag 27 november 2005 21:38 schreef xman het volgende:
Nee alleen als ze leuk en/of lief zijn! *Hugs*![]()
Dan zat het vanochtend dus aardig vol in jouw autoquote:Op zondag 27 november 2005 21:39 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Waarom stapte je dan in mijn auto, ipv bij hem achterop de fiets?
Ik had em eigenlijk ook gewoon kunnen opvouwen en in m'n heuptasje kunnen zetten. Zo handzaam wassie.quote:Op zondag 27 november 2005 21:39 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Waarom stapte je dan in mijn auto, ipv bij hem achterop de fiets?
Dan is je telraampje waarschijnlijk stukquote:Op zondag 27 november 2005 21:41 schreef Stroekie het volgende:
Dan zat het vanochtend dus aardig vol in jouw auto![]()
ik kom al tot 5 personen
Allebei waar!quote:Op zondag 27 november 2005 21:44 schreef xman het volgende:
Ik had em eigenlijk ook gewoon kunnen opvouwen en in m'n heuptasje kunnen zetten. Zo handsaam wassie.![]()
En zo'n sletterd ben ik nou ook weer niet!
Ik vind jou ook leukquote:Op zondag 27 november 2005 21:38 schreef xman het volgende:
[..]
Nee alleen als ze leuk en/of lief zijn! *Hugs*![]()
Volgende keer effe SMS-en (IK KAN HET NU OOK!!!!quote:Op zondag 27 november 2005 21:47 schreef Waxxer het volgende:
Maaaaarrr ik meng me weer eens in prive-verhalen![]()
Hebt jij een mobieltje dan joh?!quote:Op zondag 27 november 2005 21:48 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Volgende keer effe SMS-en (IK KAN HET NU OOK!!!!) waar we uithangen
.
Ben jij d'r nu alsnog aan begonnen en nu ook GSM gekocht?quote:Op zondag 27 november 2005 21:48 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Volgende keer effe SMS-en (IK KAN HET NU OOK!!!!) waar we uithangen
.
Oh jij zou hem vast ook gaan knuffelen!quote:Op zondag 27 november 2005 21:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind jou ook leuk
Maar ik ben niet zo knuffelig. Personal space enzo
quote:
neequote:Op zondag 27 november 2005 21:51 schreef Stroekie het volgende:
Ben jij d'r nu alsnog aan begonnen en nu ook GSM gekocht?
Als ik mijn ogen dichtdoe zie ik nog steeds een lichte vlekquote:Op zondag 27 november 2005 21:56 schreef xman het volgende:
Ja lees: met het Vlarp-mobiel cq. Telefoon met ingebouwde 1000KW spotlicht voor de camera.![]()
Als ik mijn ogen dichtdoe zie ik nog steeds JP voor me!quote:Op zondag 27 november 2005 21:59 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Als ik mijn ogen dichtdoe zie ik nog steeds een lichte vlek.
*teruglees*quote:Op zondag 27 november 2005 22:00 schreef Waxxer het volgende:
Het is wel een heftig weekendje geweest he zo te lezen?
Ik ben XX genoeg om een lang voorspel nodig te hebben te willenquote:Op zondag 27 november 2005 21:52 schreef Waxxer het volgende:
Won is meer van het to-the-point en hard erop enzo en dan flesje bier en klaaro
Mag ik dat quoten? Hij komt nét online...quote:Op zondag 27 november 2005 22:02 schreef xman het volgende:
Als ik mijn ogen dichtdoe zie ik nog steeds JP voor me!![]()
*me daarbij aansluit*quote:Op zondag 27 november 2005 22:02 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*teruglees*
*schouders ophaal*
Ik lees niks bijzonders...
CDP bij Vlarp op schoot, JP die Ang3l tongt, Xman met een knuffelflirt, Blubberzwijn met zijn grote, stoere broer in A'dam ook!quote:Op zondag 27 november 2005 22:02 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*teruglees*
*schouders ophaal*
Ik lees niks bijzonders...
Oh nee, het was letterlijk bedoeld! Ik spreek hem nu op Gay.nl.quote:Op zondag 27 november 2005 22:03 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Mag ik dat quoten? Hij komt nét online...
Oh er was zooo veel meer. Maarja als alles nu boven tafel komt...wat hebben we [homos] dan nog te roddelen?quote:Op zondag 27 november 2005 22:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
CDP bij Vlarp op schoot, JP die Ang3l tongt, Xman met een knuffelflirt, Blubberzwijn met zijn grote, stoere broer in A'dam ook!Ik kon niet naar een verjaardag, ik heb int. moeten afzeggen, dus ik heb me alleen doodverveekld en ik kon sowieso niet terug naar Zwolle
Naja, morgen wel weer gelukkig!
Hoop ik he!
Alsjeblieft!
Hmmz.. Ik zou hem niet zo snel knuffelen. Om uiteenlopende redenen.quote:Op zondag 27 november 2005 21:51 schreef xman het volgende:
[..]
Oh jij zou hem vast ook gaan knuffelen!
Oh hier het profieltje.. http://www.gay.nl/seoman
Maar welke [homo]'s elkaar nou al eens hebben geneukt, dat is nog steeds niet helemaal duidelijk.quote:Op zondag 27 november 2005 22:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
CDP bij Vlarp op schoot, JP die Ang3l tongt, Xman met een knuffelflirt, Blubberzwijn met zijn grote, stoere broer in A'dam ook!Ik kon niet naar een verjaardag, ik heb int. moeten afzeggen, dus ik heb me alleen doodverveekld en ik kon sowieso niet terug naar Zwolle
Hoop ik he!
Alsjeblieft!
Nou in het echt issie wat knuffelbaarder.quote:Op zondag 27 november 2005 22:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmz.. Ik zou hem niet zo snel knuffelen. Om uiteenlopende redenen..
Ik zou hem pletten, denk ik.quote:Op zondag 27 november 2005 22:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Truth or Darequote:
Oeh het begint nu ECHT pas sappig te worden!quote:Op zondag 27 november 2005 22:13 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Truth or Dare
Jij mag beginnen: the Truth please!
G_E waar komt deze openbare zoektocht naar fact finding zo ineens vandaanquote:Op zondag 27 november 2005 22:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maar welke [homo]'s elkaar nou al eens hebben geneukt, dat is nog steeds niet helemaal duidelijk..
Blubberzwijn was zo dichtbij me?quote:Op zondag 27 november 2005 22:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoop ik he!
Alsjeblieft!
I swear to tell the truth, the whole truth and nothing but the truth, so anyway, I said to her, I said, they can't afford that on what he earns, I mean for a start the feathers get up your nose, I ask you, four and six a pound, and him with a wooden leg, I don't know how she puts up with it after all the trouble she's had with her you-know-what, anyway it was a white wedding much to everyone's surprise, of course they bought everything on the hire purchase, I think they ought to send them back where they came from, I mean you've got to be cruel to be kind so Mrs. Harris said, so she said, she said, she said, the dead crab she said, she said. Well, her sister's gone to Rhodesia what with her womb and all, and her youngest, her youngest as thin as a filing cabinet, and the goldfish, the goldfish they've got whooping cough they keep spitting water all over their Bratbys, well, they do don't they, I mean you can't, can you, I mean they're not even married or anything, they're not even divorced, and he's in the KGB if you ask me, he says he's a tree surgeon but I don't like the sound of his liver, all that squeaking and banging every night till the small hours, his mother's been much better since she had her head off, yes she has, I said, don't you talk to me about bladders, I said...quote:Op zondag 27 november 2005 22:13 schreef XMN8R het volgende:
Truth or Dare
Jij mag beginnen: the Truth please!
Jouw beeld is slechts gebaseerd op een fractie van de 1460 delen van dit topic.quote:Op zondag 27 november 2005 22:16 schreef Stroekie het volgende:
uit jouw eerdere posts komt normaal gesproken altijd een aversie voor Google en zo naar voren
Jullie jassen passen wel bij elkaar.quote:Op zondag 27 november 2005 22:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
fair enoughquote:Op zondag 27 november 2005 22:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jouw beeld is slechts gebaseerd op een fractie van de 1460 van de delen van dit topic..
quote:Op zondag 27 november 2005 22:19 schreef TehRockstar het volgende:
jullie jassen passen
wel bij elkaar
Moet jij niet al lang onder je Donald Duck dekbed liggen?quote:Op zondag 27 november 2005 22:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jullie jassen passen wel bij elkaar.
Daar ligt iemand anders onder.quote:Op zondag 27 november 2005 22:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Moet jij niet al lang onder je Donald Duck dekbed liggen?.
Nou niet om de waarheid heen lullen met Monty Python-quotes he?!quote:
Curse you. You are too clever for us naughty people.quote:Op zondag 27 november 2005 22:21 schreef XMN8R het volgende:
Nou niet om de waarheid heen lullen met Monty Python-quotes he?!
Om Wonderer te quoten: heb je dat uit het blote hoofd ingetikt, of toch stiekem opgezocht en gekopieerd?quote:
I am NOT inspector Dim.quote:Op zondag 27 november 2005 22:23 schreef DennisMoore het volgende:
Curse you. You are too clever for us naughty people.
Ik gok dat hij die wel uit z'n hoofd kentquote:Op zondag 27 november 2005 22:24 schreef AnGabhar het volgende:
Om Wonderer te quoten: heb je dat uit het blote hoofd ingetikt, of toch stiekem opgezocht en gekopieerd?
Jij zoekt dingen bij Timmah die hij helemaal niet in zijn bezit heeftquote:Op zondag 27 november 2005 22:25 schreef TehRockstar het volgende:
Waar is die kut van een Timmah gebleven?
Oeh, ik word gequotequote:Op zondag 27 november 2005 22:24 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Om Wonderer te quoten: heb je dat uit het blote hoofd ingetikt, of toch stiekem opgezocht en gekopieerd?
*geef*quote:Op zondag 27 november 2005 22:28 schreef Waxxer het volgende:
RRRRRRAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!!!!!!![]()
*aandacht*aaandacht*aandacht*ik-ben-zielig*aandacht*aandacht*aandacht*
Nog ééééééénnnnn nachtje!!!![]()
![]()
![]()
en dan kán ik weer gaan....
“I quote others only the better to express myself” - Michel De Montaignequote:Op zondag 27 november 2005 22:24 schreef AnGabhar het volgende:
Maar over een uurtje komt er voor jouw U2 bij RTL5quote:Op zondag 27 november 2005 22:28 schreef Waxxer het volgende:
![]()
![]()
*geeft Waxx een troostende klap op zijn rug en een peut tegen zijn arm* Komt allemaal wel goed, kerel.quote:Op zondag 27 november 2005 22:28 schreef Waxxer het volgende:
![]()
![]()
Laat mij de vraag herformuleren: had je het uit het hoofd kúnnen intikken?quote:Op zondag 27 november 2005 22:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
“I quote others only the better to express myself” - Michel De Montaigne
Copy/paste natuurlijk... ik ben namelijk lui efficiënt.
quote:Op zondag 27 november 2005 22:30 schreef Waxxer het volgende:
En iedereen is óf slapen, óf in prive-gesprekkendinges waar ze Waxxer niet bij kunnen, laat staan WILLEN gebruiken...
Ik wóón als een hoer, dat is het enige hoorquote:Op zondag 27 november 2005 22:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
*geef*
Mijn mede-aandachtshoertje.
Stukjes.quote:Op zondag 27 november 2005 22:31 schreef AnGabhar het volgende:
Laat mij de vraag herformuleren: had je het uit het hoofd kúnnen intikken?
Toepasselijke TT, niet? Ik ben ook alleen, met echtgenoot in het vliegtuig enzoquote:Op zondag 27 november 2005 22:32 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb de dvd al van dat concert....
Ik wil een zak drop leegvreten en iemand hebben die met zijn hele hart van mij houdtIk ben zo alleeeeeennnnn.... Zooooo alleeeeeeennnnn, uuuuuuuu....
Doktertje spelen?quote:Op zondag 27 november 2005 22:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toepasselijke TT, niet? Ik ben ook alleen, met echtgenoot in het vliegtuig enzoJammer dat je vast zit, anders konden we samen iets "leuks" doen
Zolang het geen inwendig onderzoek wordtquote:Op zondag 27 november 2005 22:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Doktertje spelen?Ik heb nog wel een stethoscoop of hoe schrijf je dat?
Want waxxer is er weer he? He?!quote:Op zondag 27 november 2005 22:34 schreef Vlarp het volgende:
Zo, gedoucht...
als m'n haar droog is ga ik pitten
http://www.montypythonpages.com/sounds/johann.wavquote:Op zondag 27 november 2005 22:32 schreef DennisMoore het volgende:
Ik kende ooit wel 'one of the greatest names in German baroque music' uit m'n hoofd..
Laat je MSN dan ook wat langer aanstaan dan 15 miliseconde.quote:Op zondag 27 november 2005 22:30 schreef Waxxer het volgende:
En iedereen is óf slapen, óf in prive-gesprekkendinges waar ze Waxxer niet bij kunnen, laat staan WILLEN gebruiken...
Dat kende jij uit je hoofd? En dan durf je nog te beweren dat ík een freaky geheugen heb?quote:Op zondag 27 november 2005 22:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://www.montypythonpages.com/sounds/johann.wav
Bewust iets uit je hoofd leren is anders he?quote:Op zondag 27 november 2005 22:43 schreef AnGabhar het volgende:
Dat kende jij uit je hoofd? En dan durf je nog te beweren dat ík een freaky geheugen heb?![]()
Lekker.quote:
*eens*quote:
You called , sir?quote:Op zondag 27 november 2005 22:25 schreef TehRockstar het volgende:
Waar is die kut van een Timmah gebleven?
Daar ben je, trut dat je er bent.quote:Op zondag 27 november 2005 22:48 schreef Timmah het volgende:
[..]
You called , sir?.
Ik heb vandaag gemeet met IBG en Twaalfje.
What did I do?quote:Op zondag 27 november 2005 22:49 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Daar ben je, trut dat je er bent.
Hoppaaaaa, op de grill met die vleeschboom!quote:Op zondag 27 november 2005 22:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zolang het geen inwendig onderzoek wordt
De palm vooral!quote:Op zondag 27 november 2005 22:48 schreef AnGabhar het volgende:
Inderdaad, dat spul blijft altijd in mijn strot hangen.
Doetus vertellen.quote:
Nee.quote:Op zondag 27 november 2005 22:51 schreef Timmah het volgende:
[..]
Doetus vertellen.. Heeft 't iets met die japanner te maken?
.
Ik kwam iets van 10 keer langs de Dungeon deze week en ik moest elke keer aan jou denken. Volgende keer ga ik naar binnen. Wanneer werk je ook alweer?quote:Op zondag 27 november 2005 22:48 schreef Timmah het volgende:
[..]
You called , sir?.
Ik heb vandaag gemeet met IBG en Twaalfje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |