Dat kende jij uit je hoofd? En dan durf je nog te beweren dat ík een freaky geheugen heb?quote:Op zondag 27 november 2005 22:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://www.montypythonpages.com/sounds/johann.wav
Bewust iets uit je hoofd leren is anders he?quote:Op zondag 27 november 2005 22:43 schreef AnGabhar het volgende:
Dat kende jij uit je hoofd? En dan durf je nog te beweren dat ík een freaky geheugen heb?![]()
Lekker.quote:
*eens*quote:
You called , sir?quote:Op zondag 27 november 2005 22:25 schreef TehRockstar het volgende:
Waar is die kut van een Timmah gebleven?
Daar ben je, trut dat je er bent.quote:Op zondag 27 november 2005 22:48 schreef Timmah het volgende:
[..]
You called , sir?.
Ik heb vandaag gemeet met IBG en Twaalfje.
What did I do?quote:Op zondag 27 november 2005 22:49 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Daar ben je, trut dat je er bent.
Hoppaaaaa, op de grill met die vleeschboom!quote:Op zondag 27 november 2005 22:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zolang het geen inwendig onderzoek wordt
De palm vooral!quote:Op zondag 27 november 2005 22:48 schreef AnGabhar het volgende:
Inderdaad, dat spul blijft altijd in mijn strot hangen.
Doetus vertellen.quote:
Nee.quote:Op zondag 27 november 2005 22:51 schreef Timmah het volgende:
[..]
Doetus vertellen.. Heeft 't iets met die japanner te maken?
.
Ik kwam iets van 10 keer langs de Dungeon deze week en ik moest elke keer aan jou denken. Volgende keer ga ik naar binnen. Wanneer werk je ook alweer?quote:Op zondag 27 november 2005 22:48 schreef Timmah het volgende:
[..]
You called , sir?.
Ik heb vandaag gemeet met IBG en Twaalfje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |