I am NOT inspector Dim.quote:Op zondag 27 november 2005 22:23 schreef DennisMoore het volgende:
Curse you. You are too clever for us naughty people.
Ik gok dat hij die wel uit z'n hoofd kentquote:Op zondag 27 november 2005 22:24 schreef AnGabhar het volgende:
Om Wonderer te quoten: heb je dat uit het blote hoofd ingetikt, of toch stiekem opgezocht en gekopieerd?
Jij zoekt dingen bij Timmah die hij helemaal niet in zijn bezit heeftquote:Op zondag 27 november 2005 22:25 schreef TehRockstar het volgende:
Waar is die kut van een Timmah gebleven?
Oeh, ik word gequotequote:Op zondag 27 november 2005 22:24 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Om Wonderer te quoten: heb je dat uit het blote hoofd ingetikt, of toch stiekem opgezocht en gekopieerd?
*geef*quote:Op zondag 27 november 2005 22:28 schreef Waxxer het volgende:
RRRRRRAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!!!!!!![]()
*aandacht*aaandacht*aandacht*ik-ben-zielig*aandacht*aandacht*aandacht*
Nog ééééééénnnnn nachtje!!!![]()
![]()
![]()
en dan kán ik weer gaan....
“I quote others only the better to express myself” - Michel De Montaignequote:Op zondag 27 november 2005 22:24 schreef AnGabhar het volgende:
Maar over een uurtje komt er voor jouw U2 bij RTL5quote:Op zondag 27 november 2005 22:28 schreef Waxxer het volgende:
![]()
![]()
*geeft Waxx een troostende klap op zijn rug en een peut tegen zijn arm* Komt allemaal wel goed, kerel.quote:Op zondag 27 november 2005 22:28 schreef Waxxer het volgende:
![]()
![]()
Laat mij de vraag herformuleren: had je het uit het hoofd kúnnen intikken?quote:Op zondag 27 november 2005 22:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
“I quote others only the better to express myself” - Michel De Montaigne
Copy/paste natuurlijk... ik ben namelijk lui efficiënt.
quote:Op zondag 27 november 2005 22:30 schreef Waxxer het volgende:
En iedereen is óf slapen, óf in prive-gesprekkendinges waar ze Waxxer niet bij kunnen, laat staan WILLEN gebruiken...
Ik wóón als een hoer, dat is het enige hoorquote:Op zondag 27 november 2005 22:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
*geef*
Mijn mede-aandachtshoertje.
Stukjes.quote:Op zondag 27 november 2005 22:31 schreef AnGabhar het volgende:
Laat mij de vraag herformuleren: had je het uit het hoofd kúnnen intikken?
Toepasselijke TT, niet? Ik ben ook alleen, met echtgenoot in het vliegtuig enzoquote:Op zondag 27 november 2005 22:32 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb de dvd al van dat concert....
Ik wil een zak drop leegvreten en iemand hebben die met zijn hele hart van mij houdtIk ben zo alleeeeeennnnn.... Zooooo alleeeeeeennnnn, uuuuuuuu....
Doktertje spelen?quote:Op zondag 27 november 2005 22:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toepasselijke TT, niet? Ik ben ook alleen, met echtgenoot in het vliegtuig enzoJammer dat je vast zit, anders konden we samen iets "leuks" doen
Zolang het geen inwendig onderzoek wordtquote:Op zondag 27 november 2005 22:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Doktertje spelen?Ik heb nog wel een stethoscoop of hoe schrijf je dat?
Want waxxer is er weer he? He?!quote:Op zondag 27 november 2005 22:34 schreef Vlarp het volgende:
Zo, gedoucht...
als m'n haar droog is ga ik pitten
http://www.montypythonpages.com/sounds/johann.wavquote:Op zondag 27 november 2005 22:32 schreef DennisMoore het volgende:
Ik kende ooit wel 'one of the greatest names in German baroque music' uit m'n hoofd..
Laat je MSN dan ook wat langer aanstaan dan 15 miliseconde.quote:Op zondag 27 november 2005 22:30 schreef Waxxer het volgende:
En iedereen is óf slapen, óf in prive-gesprekkendinges waar ze Waxxer niet bij kunnen, laat staan WILLEN gebruiken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |