Ik had em eigenlijk ook gewoon kunnen opvouwen en in m'n heuptasje kunnen zetten. Zo handzaam wassie.quote:Op zondag 27 november 2005 21:39 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Waarom stapte je dan in mijn auto, ipv bij hem achterop de fiets?
Dan is je telraampje waarschijnlijk stukquote:Op zondag 27 november 2005 21:41 schreef Stroekie het volgende:
Dan zat het vanochtend dus aardig vol in jouw auto![]()
ik kom al tot 5 personen
Allebei waar!quote:Op zondag 27 november 2005 21:44 schreef xman het volgende:
Ik had em eigenlijk ook gewoon kunnen opvouwen en in m'n heuptasje kunnen zetten. Zo handsaam wassie.![]()
En zo'n sletterd ben ik nou ook weer niet!
Ik vind jou ook leukquote:Op zondag 27 november 2005 21:38 schreef xman het volgende:
[..]
Nee alleen als ze leuk en/of lief zijn! *Hugs*![]()
Volgende keer effe SMS-en (IK KAN HET NU OOK!!!!quote:Op zondag 27 november 2005 21:47 schreef Waxxer het volgende:
Maaaaarrr ik meng me weer eens in prive-verhalen![]()
Hebt jij een mobieltje dan joh?!quote:Op zondag 27 november 2005 21:48 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Volgende keer effe SMS-en (IK KAN HET NU OOK!!!!) waar we uithangen
.
Ben jij d'r nu alsnog aan begonnen en nu ook GSM gekocht?quote:Op zondag 27 november 2005 21:48 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Volgende keer effe SMS-en (IK KAN HET NU OOK!!!!) waar we uithangen
.
Oh jij zou hem vast ook gaan knuffelen!quote:Op zondag 27 november 2005 21:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind jou ook leuk
Maar ik ben niet zo knuffelig. Personal space enzo
quote:
neequote:Op zondag 27 november 2005 21:51 schreef Stroekie het volgende:
Ben jij d'r nu alsnog aan begonnen en nu ook GSM gekocht?
Als ik mijn ogen dichtdoe zie ik nog steeds een lichte vlekquote:Op zondag 27 november 2005 21:56 schreef xman het volgende:
Ja lees: met het Vlarp-mobiel cq. Telefoon met ingebouwde 1000KW spotlicht voor de camera.![]()
Als ik mijn ogen dichtdoe zie ik nog steeds JP voor me!quote:Op zondag 27 november 2005 21:59 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Als ik mijn ogen dichtdoe zie ik nog steeds een lichte vlek.
*teruglees*quote:Op zondag 27 november 2005 22:00 schreef Waxxer het volgende:
Het is wel een heftig weekendje geweest he zo te lezen?
Ik ben XX genoeg om een lang voorspel nodig te hebben te willenquote:Op zondag 27 november 2005 21:52 schreef Waxxer het volgende:
Won is meer van het to-the-point en hard erop enzo en dan flesje bier en klaaro
Mag ik dat quoten? Hij komt nét online...quote:Op zondag 27 november 2005 22:02 schreef xman het volgende:
Als ik mijn ogen dichtdoe zie ik nog steeds JP voor me!![]()
*me daarbij aansluit*quote:Op zondag 27 november 2005 22:02 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*teruglees*
*schouders ophaal*
Ik lees niks bijzonders...
CDP bij Vlarp op schoot, JP die Ang3l tongt, Xman met een knuffelflirt, Blubberzwijn met zijn grote, stoere broer in A'dam ook!quote:Op zondag 27 november 2005 22:02 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*teruglees*
*schouders ophaal*
Ik lees niks bijzonders...
Oh nee, het was letterlijk bedoeld! Ik spreek hem nu op Gay.nl.quote:Op zondag 27 november 2005 22:03 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Mag ik dat quoten? Hij komt nét online...
Oh er was zooo veel meer. Maarja als alles nu boven tafel komt...wat hebben we [homos] dan nog te roddelen?quote:Op zondag 27 november 2005 22:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
CDP bij Vlarp op schoot, JP die Ang3l tongt, Xman met een knuffelflirt, Blubberzwijn met zijn grote, stoere broer in A'dam ook!Ik kon niet naar een verjaardag, ik heb int. moeten afzeggen, dus ik heb me alleen doodverveekld en ik kon sowieso niet terug naar Zwolle
Naja, morgen wel weer gelukkig!
Hoop ik he!
Alsjeblieft!
Hmmz.. Ik zou hem niet zo snel knuffelen. Om uiteenlopende redenen.quote:Op zondag 27 november 2005 21:51 schreef xman het volgende:
[..]
Oh jij zou hem vast ook gaan knuffelen!
Oh hier het profieltje.. http://www.gay.nl/seoman
Maar welke [homo]'s elkaar nou al eens hebben geneukt, dat is nog steeds niet helemaal duidelijk.quote:Op zondag 27 november 2005 22:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
CDP bij Vlarp op schoot, JP die Ang3l tongt, Xman met een knuffelflirt, Blubberzwijn met zijn grote, stoere broer in A'dam ook!Ik kon niet naar een verjaardag, ik heb int. moeten afzeggen, dus ik heb me alleen doodverveekld en ik kon sowieso niet terug naar Zwolle
Hoop ik he!
Alsjeblieft!
Nou in het echt issie wat knuffelbaarder.quote:Op zondag 27 november 2005 22:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmz.. Ik zou hem niet zo snel knuffelen. Om uiteenlopende redenen..
Ik zou hem pletten, denk ik.quote:Op zondag 27 november 2005 22:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Truth or Darequote:
Oeh het begint nu ECHT pas sappig te worden!quote:Op zondag 27 november 2005 22:13 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Truth or Dare
Jij mag beginnen: the Truth please!
G_E waar komt deze openbare zoektocht naar fact finding zo ineens vandaanquote:Op zondag 27 november 2005 22:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maar welke [homo]'s elkaar nou al eens hebben geneukt, dat is nog steeds niet helemaal duidelijk..
Blubberzwijn was zo dichtbij me?quote:Op zondag 27 november 2005 22:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoop ik he!
Alsjeblieft!
I swear to tell the truth, the whole truth and nothing but the truth, so anyway, I said to her, I said, they can't afford that on what he earns, I mean for a start the feathers get up your nose, I ask you, four and six a pound, and him with a wooden leg, I don't know how she puts up with it after all the trouble she's had with her you-know-what, anyway it was a white wedding much to everyone's surprise, of course they bought everything on the hire purchase, I think they ought to send them back where they came from, I mean you've got to be cruel to be kind so Mrs. Harris said, so she said, she said, she said, the dead crab she said, she said. Well, her sister's gone to Rhodesia what with her womb and all, and her youngest, her youngest as thin as a filing cabinet, and the goldfish, the goldfish they've got whooping cough they keep spitting water all over their Bratbys, well, they do don't they, I mean you can't, can you, I mean they're not even married or anything, they're not even divorced, and he's in the KGB if you ask me, he says he's a tree surgeon but I don't like the sound of his liver, all that squeaking and banging every night till the small hours, his mother's been much better since she had her head off, yes she has, I said, don't you talk to me about bladders, I said...quote:Op zondag 27 november 2005 22:13 schreef XMN8R het volgende:
Truth or Dare
Jij mag beginnen: the Truth please!
Jouw beeld is slechts gebaseerd op een fractie van de 1460 delen van dit topic.quote:Op zondag 27 november 2005 22:16 schreef Stroekie het volgende:
uit jouw eerdere posts komt normaal gesproken altijd een aversie voor Google en zo naar voren
Jullie jassen passen wel bij elkaar.quote:Op zondag 27 november 2005 22:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
fair enoughquote:Op zondag 27 november 2005 22:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jouw beeld is slechts gebaseerd op een fractie van de 1460 van de delen van dit topic..
quote:Op zondag 27 november 2005 22:19 schreef TehRockstar het volgende:
jullie jassen passen
wel bij elkaar
Moet jij niet al lang onder je Donald Duck dekbed liggen?quote:Op zondag 27 november 2005 22:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jullie jassen passen wel bij elkaar.
Daar ligt iemand anders onder.quote:Op zondag 27 november 2005 22:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Moet jij niet al lang onder je Donald Duck dekbed liggen?.
Nou niet om de waarheid heen lullen met Monty Python-quotes he?!quote:
Curse you. You are too clever for us naughty people.quote:Op zondag 27 november 2005 22:21 schreef XMN8R het volgende:
Nou niet om de waarheid heen lullen met Monty Python-quotes he?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |