Koekje erbij?quote:Op zondag 27 november 2005 17:43 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mjah ik ken er niets eigenlijkmaar de volgende keer zal ik wel even een kopje thee komen drinken..
Ja.quote:
bastognesquote:
mijn rekening wil niet dat ik nog meer geld uitgeef ;')quote:Op zondag 27 november 2005 17:49 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja.. En dan gaan we naar de Bijenkuuurf en dan gaan we nog viezere koffie drinken in dat stomme literaire cafe en dan en dan en dan gaan we daar heel veel geld uitgeven
![]()
Die heb k nog..en ook bitterkoekjesquote:
dan geef je mijn geld uitquote:Op zondag 27 november 2005 17:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
bastognes
[..]
mijn rekening wil niet dat ik nog meer geld uitgeef ;')
jajaja schat, ik kom vanaaf kijken heurquote:Op zondag 27 november 2005 17:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
vanavond bereikt TheaterMaMa haar hoogtepunt tot heden, daarna heb ik eindelijk alle tijd om dit forum te vullen met mijn volumneuze aanwezigheid, mijn ongevraagde adviezen en ongezouten mening
gereserveerd?quote:Op zondag 27 november 2005 18:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga denk toch maar de 20.15 pakken strax ..
Neuh.. maar pak de IMAX dus mn ex-collega's zijn vast lief voor mequote:Op zondag 27 november 2005 18:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
gereserveerd?
wij gaan 19:30 in enschede
Mijn poetshomoquote:Op zondag 27 november 2005 18:03 schreef Weemz het volgende:
Ken ik TheaterMaMa?
Leer dat nou eens af , ik ben niet alleen de poetsheaumeau, ik ben ook de Kok, de maatschappelijk werker, gezelschapsding, kortom een vriend...quote:
en een mamaquote:Op zondag 27 november 2005 18:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Leer dat nou eens af , ik ben niet alleen de poetsheaumeau, ik ben ook de Kok, de maatschappelijk werker, gezelschapsding, kortom een vriend...
Oh ik heb dr ook wel eenquote:Op zondag 27 november 2005 18:23 schreef XMN8R het volgende:
En weer thuis!
Roddels te koop! Verse Smeuïge Roddels! Haal ze hier!
Ah! Good point!quote:Op zondag 27 november 2005 18:25 schreef wonderer het volgende:
't is vast druk bij de Chinees of zo... *honger heeft*
Ja die jongen kon ons huis niet vindenquote:Op zondag 27 november 2005 18:25 schreef wonderer het volgende:
't is vast druk bij de Chinees of zo... *honger heeft*
quote:Op zondag 27 november 2005 18:27 schreef Ang3l het volgende:
wat zaten er toch stoere knullen in HP4
[afbeelding]
Ja die was ook wel schattigquote:
Oh ja, sexeh.quote:Op zondag 27 november 2005 18:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die was ook wel schattig
Harry wilde d'r wel een x met z'n toverstafje beroeren volgens mij
Neuhquote:
quote:Op zondag 27 november 2005 18:58 schreef DennisMoore het volgende:
barzelona: hey!
DennisM: hoi
barzelona: alles goed?
DennisM: ja hoor... jij?
barzelona: ja lekker relaxt!
DennisM: mooizo
<stilte>
barzelona: verder geen plannen vanavond?.
Zo, dat is schrikken.quote:Op zondag 27 november 2005 19:14 schreef Ang3l het volgende:
Ow. Woensdag is 1 van mijn hetero crushes jarig en hij vroeg of ik wat kwam drinken in de kroeg ...
Ik vind de jongen wel leuk, het gordijn niet.quote:Op zondag 27 november 2005 19:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar ik vind dit een mooie foto
[afbeelding]
Niet zozeer de jongen, de foto.
Oh ennu dank je beleeft voor het JP aanbod, maar daar maak ik geen gebruik vanquote:Op zondag 27 november 2005 19:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
thnx
geen ideequote:Op zondag 27 november 2005 19:35 schreef DennisMoore het volgende:
Arme JP.
Drank maakt meer kapot dan ehm... nouja.
dan heb je vanmiddag aardig doorgekwastquote:Op zondag 27 november 2005 19:51 schreef DennisMoore het volgende:
Een totáál andere kleur is leuk om te doen!.
Het schilderen gaat wel rap. 't Is meer het plamuren en schuren dat tijd vergt...quote:Op zondag 27 november 2005 19:52 schreef Stroekie het volgende:
dan heb je vanmiddag aardig doorgekwast
quote:Op zondag 27 november 2005 19:55 schreef DennisMoore het volgende:
rap
Geen roze?quote:Op zondag 27 november 2005 19:51 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Een totáál andere kleur is leuk om te doen!.
Nee, dat komt in de slaapkamer.quote:
'k Vond dit wel geel genoeg eigenlijk!quote:Maar het ziet er op zich wel leuk uit. Ga je alle muren doen of maar eentje?
Klinkt wel goed. Ik moet nog maar afwachten wat voor kleur ons appartement is (ik kan het natuurlijk aan Brad vragen, maar dan is de lol eraf) en schilderen mag niet, geloof ikquote:Op zondag 27 november 2005 20:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, dat komt in de slaapkamer..
[..]
'k Vond dit wel geel genoeg eigenlijk!.
De rest wit/grijs/bruin, dénk ik... Not sure yet.
Misschien elke kamer een andere kleur... slaapkamer groentinten, strijkhok blauwtinten, gang roodtinten, dunno. No hurry!.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 27 november 2005 20:22 schreef Waxxer het volgende:
Dus iedereen heeft iedereen gehad ondertussen zeg maar?
Hey Waxx! Ik vroeg me al af waar je was. Maar jouw weekend was dus klote?quote:Op zondag 27 november 2005 20:22 schreef Waxxer het volgende:
Zooo een boel gebeurd dit weekend zo te lezen?
Die klotesneeuw heeft wel m'n weekend verpest zeg...Naja.
Dus iedereen heeft iedereen gehad ondertussen zeg maar?
Nou ja, tot gisterochtend wel...quote:Op zondag 27 november 2005 20:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hey Waxx! Ik vroeg me al af waar je was. Maar jouw weekend was dus klote?
Ik leef met je mee. Afgelopen vrijdag kwamen we terug uit Antwerpen... In totaal 9 uur gereisd. In overvolle treinen. Met bagage. Bradley wist meteen alles van het Nederlandse openbaar vervoerquote:Op zondag 27 november 2005 20:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, tot gisterochtend wel...Ging vrijdag om 12.30u uit Zwolle weg en ben in Zutphen gestrand, en had geluk dat ik 's nachts met iemand kon meerijden en ik na 3u 's nachts thuis in D. werd afgezet.
. Ik heb leukere treinreizen gehad.
quote:Op zondag 27 november 2005 18:23 schreef XMN8R het volgende:
En weer thuis!
Roddels te koop! Verse Smeuïge Roddels! Haal ze hier!
quote:
Donkerbruin met oranje!quote:Maar als je nagaat dat die dingen in 70s gebouwd zijn, kun je de kleuren wel raden.
"stelt zijn beeld van G_E bij"quote:Op zondag 27 november 2005 21:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoeveel kost een sappige roddel?.
Ze hebben in de VS andere regels voor huren geloof ik.quote:Op zondag 27 november 2005 21:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]?
[..]
Donkerbruin met oranje!.
Nou ik had bij jouw dus een heel keurig en evenwichting beeld,quote:
*dat niet doet*quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 21:31 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*dat niet doet*
ik ken m al wat langer dan vandaag
"compact" was - na een boze blik - een goed alternatief voor "klein"quote:Op zondag 27 november 2005 21:29 schreef xman het volgende:
En met An3l zo:
[..]
Ik maak kennis met An3ls ex, een leuke gozer van 167cm.
Dus ik omhels hem en zeg: "Oeh wat ben je leuk..hebben ze jou ook in andere uitvoeringen,
je bent zo compact?"
Ja haha.. Was ik het of keek iedereen ff vreemd toen hij aan kwam lopen?quote:Op zondag 27 november 2005 21:34 schreef XMN8R het volgende:
[..]
"compact" was - na een boze blik - een goed alternatief voor "klein"
Waarom stapte je dan in mijn auto, ipv bij hem achterop de fiets?quote:Op zondag 27 november 2005 21:38 schreef xman het volgende:
Nee alleen als ze leuk en/of lief zijn! *Hugs*![]()
Dan zat het vanochtend dus aardig vol in jouw autoquote:Op zondag 27 november 2005 21:39 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Waarom stapte je dan in mijn auto, ipv bij hem achterop de fiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |