Koekje erbij?quote:Op zondag 27 november 2005 17:43 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mjah ik ken er niets eigenlijkmaar de volgende keer zal ik wel even een kopje thee komen drinken..
Ja.quote:
bastognesquote:
mijn rekening wil niet dat ik nog meer geld uitgeef ;')quote:Op zondag 27 november 2005 17:49 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja.. En dan gaan we naar de Bijenkuuurf en dan gaan we nog viezere koffie drinken in dat stomme literaire cafe en dan en dan en dan gaan we daar heel veel geld uitgeven
![]()
Die heb k nog..en ook bitterkoekjesquote:
dan geef je mijn geld uitquote:Op zondag 27 november 2005 17:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
bastognes
[..]
mijn rekening wil niet dat ik nog meer geld uitgeef ;')
jajaja schat, ik kom vanaaf kijken heurquote:Op zondag 27 november 2005 17:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
vanavond bereikt TheaterMaMa haar hoogtepunt tot heden, daarna heb ik eindelijk alle tijd om dit forum te vullen met mijn volumneuze aanwezigheid, mijn ongevraagde adviezen en ongezouten mening
gereserveerd?quote:Op zondag 27 november 2005 18:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga denk toch maar de 20.15 pakken strax ..
Neuh.. maar pak de IMAX dus mn ex-collega's zijn vast lief voor mequote:Op zondag 27 november 2005 18:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
gereserveerd?
wij gaan 19:30 in enschede
Mijn poetshomoquote:Op zondag 27 november 2005 18:03 schreef Weemz het volgende:
Ken ik TheaterMaMa?
Leer dat nou eens af , ik ben niet alleen de poetsheaumeau, ik ben ook de Kok, de maatschappelijk werker, gezelschapsding, kortom een vriend...quote:
en een mamaquote:Op zondag 27 november 2005 18:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Leer dat nou eens af , ik ben niet alleen de poetsheaumeau, ik ben ook de Kok, de maatschappelijk werker, gezelschapsding, kortom een vriend...
Oh ik heb dr ook wel eenquote:Op zondag 27 november 2005 18:23 schreef XMN8R het volgende:
En weer thuis!
Roddels te koop! Verse Smeuïge Roddels! Haal ze hier!
Ah! Good point!quote:Op zondag 27 november 2005 18:25 schreef wonderer het volgende:
't is vast druk bij de Chinees of zo... *honger heeft*
Ja die jongen kon ons huis niet vindenquote:Op zondag 27 november 2005 18:25 schreef wonderer het volgende:
't is vast druk bij de Chinees of zo... *honger heeft*
quote:Op zondag 27 november 2005 18:27 schreef Ang3l het volgende:
wat zaten er toch stoere knullen in HP4
[afbeelding]
Ja die was ook wel schattigquote:
Oh ja, sexeh.quote:Op zondag 27 november 2005 18:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die was ook wel schattig
Harry wilde d'r wel een x met z'n toverstafje beroeren volgens mij
Neuhquote:
quote:Op zondag 27 november 2005 18:58 schreef DennisMoore het volgende:
barzelona: hey!
DennisM: hoi
barzelona: alles goed?
DennisM: ja hoor... jij?
barzelona: ja lekker relaxt!
DennisM: mooizo
<stilte>
barzelona: verder geen plannen vanavond?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |