T was heel gezellig heurquote:
Zn chihuahua is schattigquote:Op zondag 27 november 2005 16:44 schreef Ang3l het volgende:
Nee hoor, het was gewoon lachwekkend
En met de rest was 't erg gezelligde alcohol vloeide rijkelijk, de dubbelzinnigheden ook.
Heerlijk naar de Nintendog van X-Men gekeken![]()
Oh, ik heb vriendje wakkergemaakt, toen zelf in slaap gevallen, heeft hij me wakkergemaakt en ben toen bij m'n zus d'r halfbroer langsgeweest en daar samen in slaap gevallen.quote:Op zondag 27 november 2005 16:44 schreef Ang3l het volgende:
Nee hoor, het was gewoon lachwekkend
En met de rest was 't erg gezelligde alcohol vloeide rijkelijk, de dubbelzinnigheden ook.
Heerlijk naar de Nintendog van X-Men gekeken![]()
Zn digitale hondquote:
NOG niet of..??quote:Op zondag 27 november 2005 16:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zn digitale hondDie andere heb k niet gezien
Denk niet dat dat er van gaat komenquote:
Zat ie met dat pennetje over de nintendog te aaienquote:Op zondag 27 november 2005 16:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zn digitale hondDie andere heb k niet gezien
Jullie waren echt Hepie en Hepiequote:Op zondag 27 november 2005 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zat ie met dat pennetje over de nintendog te aaienEn toen die opmerking van mij tegen Hicham...
![]()
"als ik nou met mijn pennetje over jouw buik heenga.... kwispel jij dan ook?"
Woops.
met dr dreamy erbij?quote:Op zondag 27 november 2005 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zat ie met dat pennetje over de nintendog te aaienEn toen die opmerking van mij tegen Hicham...
![]()
"als ik nou met mijn pennetje over jouw buik heenga.... kwispel jij dan ook?"
Woops.
Heiligschennis!quote:Op zondag 27 november 2005 17:03 schreef petre86 het volgende:
oja.. die stapel boeken onder bed he?
die ligt er niet voor niks
mijn lattenbodems rustte op een dwarsbalk.. tot toennet
en nu op boeken
je maakt je eigen prullebak toch wel leeg?quote:Op zondag 27 november 2005 17:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heiligschennis!
Ik ben benieuwd hoe mijn moeder reageert als ze de volle condooms in de prullenbak vindt, eigenlijk...
Waarom doe je die in de prullenbak.quote:Op zondag 27 november 2005 17:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heiligschennis!
Ik ben benieuwd hoe mijn moeder reageert als ze de volle condooms in de prullenbak vindt, eigenlijk...
jij eet ze op?quote:Op zondag 27 november 2005 17:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Waarom doe je die in de prullenbak.
quote:
We hebben je niet gezienquote:Op zondag 27 november 2005 17:27 schreef Blubberzwijn het volgende:
mogguhben in amsterdam uitgeweest met mijn broer.. en ook heeeel even in de reguliersdwarsstraat
Najaaa!quote:
nee hoor ik was er maar een uurtje ofzo..quote:
*rock*quote:Op zondag 27 november 2005 17:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nee hoor ik was er maar een uurtje ofzo..![]()
hoi rockster
En je komt niet ff gedagzeggen? tsssquote:Op zondag 27 november 2005 17:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nee hoor ik was er maar een uurtje ofzo..![]()
hoi rockster
quote:Op zondag 27 november 2005 17:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En je komt niet ff gedagzeggen? tsss
cockring?quote:Op zondag 27 november 2005 17:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik weet eens niet waar jij je altijd schuil houdt...
![]()
Ik was i/d SoHoquote:Op zondag 27 november 2005 17:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]ik weet eens niet waar jij je altijd schuil houdt...
![]()
lol we moesten wachten op de trein dus gingen we maar rondjes lopen.. ineens liepen er allemaal Enge Mensen voorbij.. liepen we langs de cockringquote:
Warmoesstraat toch?quote:Op zondag 27 november 2005 17:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
lol we moesten wachten op de trein dus gingen we maar rondjes lopen.. ineens liepen er allemaal Enge Mensen voorbij.. liepen we langs de cockring![]()
mjah ik ken er niets eigenlijkquote:Op zondag 27 november 2005 17:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik was i/d SoHoen soms i/d Montmarte
Na hoeveel jaar in de openlucht?quote:Op zondag 27 november 2005 17:38 schreef DennisMoore het volgende:
Marsepein wordt bitter...
Nee.quote:
en daarna een kopje ranzige senseo bij mij?quote:Op zondag 27 november 2005 17:43 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mjah ik ken er niets eigenlijkmaar de volgende keer zal ik wel even een kopje thee komen drinken..
Wat kut.quote:Op zondag 27 november 2005 17:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
vanavond bereikt TheaterMaMa haar hoogtepunt tot heden, daarna heb ik eindelijk alle tijd om dit forum te vullen met mijn volumneuze aanwezigheid, mijn ongevraagde adviezen en ongezouten mening
quote:Op zondag 27 november 2005 17:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
en daarna een kopje ranzige senseo bij mij?
jij verkleed als slaafje welquote:Op zondag 27 november 2005 17:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee.
Alsof ik daar binnengelaten word.![]()
als ik al naar binnen zou willen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |