We hebben je niet gezienquote:Op zondag 27 november 2005 17:27 schreef Blubberzwijn het volgende:
mogguhben in amsterdam uitgeweest met mijn broer.. en ook heeeel even in de reguliersdwarsstraat
Najaaa!quote:
nee hoor ik was er maar een uurtje ofzo..quote:
*rock*quote:Op zondag 27 november 2005 17:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nee hoor ik was er maar een uurtje ofzo..![]()
hoi rockster
En je komt niet ff gedagzeggen? tsssquote:Op zondag 27 november 2005 17:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nee hoor ik was er maar een uurtje ofzo..![]()
hoi rockster
quote:Op zondag 27 november 2005 17:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En je komt niet ff gedagzeggen? tsss
cockring?quote:Op zondag 27 november 2005 17:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik weet eens niet waar jij je altijd schuil houdt...
![]()
Ik was i/d SoHoquote:Op zondag 27 november 2005 17:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]ik weet eens niet waar jij je altijd schuil houdt...
![]()
lol we moesten wachten op de trein dus gingen we maar rondjes lopen.. ineens liepen er allemaal Enge Mensen voorbij.. liepen we langs de cockringquote:
Warmoesstraat toch?quote:Op zondag 27 november 2005 17:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
lol we moesten wachten op de trein dus gingen we maar rondjes lopen.. ineens liepen er allemaal Enge Mensen voorbij.. liepen we langs de cockring![]()
mjah ik ken er niets eigenlijkquote:Op zondag 27 november 2005 17:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik was i/d SoHoen soms i/d Montmarte
Na hoeveel jaar in de openlucht?quote:Op zondag 27 november 2005 17:38 schreef DennisMoore het volgende:
Marsepein wordt bitter...
Nee.quote:
en daarna een kopje ranzige senseo bij mij?quote:Op zondag 27 november 2005 17:43 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mjah ik ken er niets eigenlijkmaar de volgende keer zal ik wel even een kopje thee komen drinken..
Wat kut.quote:Op zondag 27 november 2005 17:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
vanavond bereikt TheaterMaMa haar hoogtepunt tot heden, daarna heb ik eindelijk alle tijd om dit forum te vullen met mijn volumneuze aanwezigheid, mijn ongevraagde adviezen en ongezouten mening
quote:Op zondag 27 november 2005 17:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
en daarna een kopje ranzige senseo bij mij?
jij verkleed als slaafje welquote:Op zondag 27 november 2005 17:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee.
Alsof ik daar binnengelaten word.![]()
als ik al naar binnen zou willen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |