Zo, dat is schrikken.quote:Op zondag 27 november 2005 19:14 schreef Ang3l het volgende:
Ow. Woensdag is 1 van mijn hetero crushes jarig en hij vroeg of ik wat kwam drinken in de kroeg ...
Ik vind de jongen wel leuk, het gordijn niet.quote:Op zondag 27 november 2005 19:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar ik vind dit een mooie foto
[afbeelding]
Niet zozeer de jongen, de foto.
Oh ennu dank je beleeft voor het JP aanbod, maar daar maak ik geen gebruik vanquote:Op zondag 27 november 2005 19:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
thnx
geen ideequote:Op zondag 27 november 2005 19:35 schreef DennisMoore het volgende:
Arme JP.
Drank maakt meer kapot dan ehm... nouja.
dan heb je vanmiddag aardig doorgekwastquote:Op zondag 27 november 2005 19:51 schreef DennisMoore het volgende:
Een totáál andere kleur is leuk om te doen!.
Het schilderen gaat wel rap. 't Is meer het plamuren en schuren dat tijd vergt...quote:Op zondag 27 november 2005 19:52 schreef Stroekie het volgende:
dan heb je vanmiddag aardig doorgekwast
quote:Op zondag 27 november 2005 19:55 schreef DennisMoore het volgende:
rap
Geen roze?quote:Op zondag 27 november 2005 19:51 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Een totáál andere kleur is leuk om te doen!.
Nee, dat komt in de slaapkamer.quote:
'k Vond dit wel geel genoeg eigenlijk!quote:Maar het ziet er op zich wel leuk uit. Ga je alle muren doen of maar eentje?
Klinkt wel goed. Ik moet nog maar afwachten wat voor kleur ons appartement is (ik kan het natuurlijk aan Brad vragen, maar dan is de lol eraf) en schilderen mag niet, geloof ikquote:Op zondag 27 november 2005 20:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, dat komt in de slaapkamer..
[..]
'k Vond dit wel geel genoeg eigenlijk!.
De rest wit/grijs/bruin, dénk ik... Not sure yet.
Misschien elke kamer een andere kleur... slaapkamer groentinten, strijkhok blauwtinten, gang roodtinten, dunno. No hurry!.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 27 november 2005 20:22 schreef Waxxer het volgende:
Dus iedereen heeft iedereen gehad ondertussen zeg maar?
Hey Waxx! Ik vroeg me al af waar je was. Maar jouw weekend was dus klote?quote:Op zondag 27 november 2005 20:22 schreef Waxxer het volgende:
Zooo een boel gebeurd dit weekend zo te lezen?
Die klotesneeuw heeft wel m'n weekend verpest zeg...Naja.
Dus iedereen heeft iedereen gehad ondertussen zeg maar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |