Suggestiesquote:
if it aint got rafaella baby, if we aint got rafaella baby!quote:Op zondag 27 november 2005 13:18 schreef Cee het volgende:
Gefeliciteerd, Rafaëlla! Tweede topic en we hebben d'r nog niet eens langer dan een minuut achter elkaar horen zingen.
Nog even over de discussie in 't vorige topic; De enige reden waarom de jury tegen haar ging zeuren over haar lied-keuze was om de spanning hoog te houden, even Rafaella afkraken zodat Cheyenne nog een sprankje hoop zou hebben dat ze door gaat naar de workshops.
Maar eerlijk gezegd komt 't nummer mij ook de neus uit.
Iets wat een klein beetje aan Raffaëla's eigen leukheid kan tippen.quote:
Zoietsquote:Op zondag 27 november 2005 13:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Iets wat een klein beetje aan Raffaëla's eigen leukheid kan tippen.
Wees creatief, leef je uit.
Nee, dat bedoelde ik nietquote:Op zondag 27 november 2005 13:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Je bedoelt dat we goodbye kunnen zeggen tegen alle anderen?
Toptitel
zie mijn post, knurft van een svengaytional!quote:Op zondag 27 november 2005 14:12 schreef Svensational het volgende:
Garpje..
Bedenken jullie dan eens wat leuks.
Ja, en dat slaat nergens opquote:Op zondag 27 november 2005 14:14 schreef BVO het volgende:
Een IDO-mod moet wel een beetje creatief zijn hoor.
thanxquote:Op zondag 27 november 2005 16:02 schreef BVO het volgende:
Het is ook gewoon dé Idol tot dusver.
Ah, en de TT is cool zo.
Dat zeg je tegen mij?quote:Op zondag 27 november 2005 17:04 schreef BVO het volgende:
Dan heb je er gewoon bar weinig verstand van, Airelle.
ja maar.... waarom doet harm dan geen ander jasje aan? hij sitnkt al 3 afleveringen lang in hetzelfde jasje... hij moet ook es blijven verrassenquote:Op zondag 27 november 2005 17:14 schreef Insomaniac het volgende:
Ik vond het commentaar van de jury op haar liedkeuze wél terecht. Raffaela valt om meerdere redenen op, de jury verwacht veel van haar. Laat je dan ook van je beste kant zien en blijf opvallen, dus ook al zing je verdomd goed, If I ain't got you is gewoon en onoriginele keuze. Onvoorbereid of niet, ze treed vaker op, dus ze heeft ongetwijfeld meerdere songteksten in dr koppie zitten.
Toch vind ik haar nog steeds de leukste..
Harm zingt dan ook geen Alicia Keys.quote:Op zondag 27 november 2005 17:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja maar.... waarom doet harm dan geen ander jasje aan? hij sitnkt al 3 afleveringen lang in hetzelfde jasje... hij moet ook es blijven verrassen. en rafaella is cute!
als ik dat jasje nog 1 keer zie, krijg ik epileptie en bel ik rtl 4 subiet op om hem van de buis te halen.quote:Op zondag 27 november 2005 17:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Harm zingt dan ook geen Alicia Keys.
Zeg, mss kán hij wel helemaal geen ander jasje betalen, of heeft hij 6 dezelfde! Je weet het niet he Jer!quote:Op zondag 27 november 2005 17:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als ik dat jasje nog 1 keer zie, krijg ik epileptie en bel ik rtl 4 subiet op om hem van de buis te halen.
en anders stuur ik een mus op m af!
a-HA! daarom doet ie mee aan idols! gederfde inkomsten, kan ie zijn entreekaartje voor lowlands betalen om aldaar een tweedehands colbertje te kopen!quote:Op zondag 27 november 2005 17:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zeg, mss kán hij wel helemaal geen ander jasje betalen, of heeft hij 6 dezelfde! Je weet het niet he Jer!
quote:
Het is Raffaëlaquote:
Mja, daar heb je wel gelijk in op zich.quote:Op zondag 27 november 2005 17:14 schreef Insomaniac het volgende:
Ik vond het commentaar van de jury op haar liedkeuze wél terecht. Raffaela valt om meerdere redenen op, de jury verwacht veel van haar. Laat je dan ook van je beste kant zien en blijf opvallen, dus ook al zing je verdomd goed, If I ain't got you is gewoon en onoriginele keuze. Onvoorbereid of niet, ze treed vaker op, dus ze heeft ongetwijfeld meerdere songteksten in dr koppie zitten.
Toch vind ik haar nog steeds de leukste..
Kut trema.quote:
Idols.quote:
Ja, maar dat hebben ze nog van vóór de nieuwe spelling.quote:
Ach, ik heb het niet bedacht ofzoquote:Op zondag 27 november 2005 23:47 schreef BVO het volgende:
Die trema is trouwens onnodig.
Alsof je ander Raffaaaaiiiiiiiiila zou zeggen!
Ik vind d'r haar juist veel leuker zoquote:Op maandag 28 november 2005 10:23 schreef Zahgurim het volgende:
ze moet haar haar niet zo achterlijk doen
hoe zou het nu met haar vriend zijn
Celebs-to-be dan.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:59 schreef Svensational het volgende:
Tut tut, een celeb mag ze zich nog niet noemen me dunkt.
Da's nog keiverweg!quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:12 schreef BVO het volgende:
Ze komt pas in de derde workshop, op 17 december.
Alwats look on the bright side of lifequote:Op zaterdag 3 december 2005 20:39 schreef Insomaniac het volgende:
*afkickt*
Ik hoop dat ik nog wakker ben dan.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alwats look on the bright side of life. Charissa en Floortje zijn ook leuk.
Dit was Raffaella niet hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:52 schreef itsme het volgende:
oops toch niet zo super. wow vals zeg
Ja.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:02 schreef Brighteyes het volgende:
Zit Rafaella er nog in trouwens? Ik heb vorige week niet kunnen zien.
quote:Op maandag 5 december 2005 09:40 schreef Henkmanz het volgende:
stemmen op een programma.. alsjeblieft.
DAT IS NEP
ik vind dat ze best wel goed kan zingenquote:Op maandag 5 december 2005 12:21 schreef Ayaxola het volgende:
Kan ze ook nog goed zingen? Of is ze alleen leuk?
wat?!quote:Op maandag 5 december 2005 17:39 schreef Christine het volgende:
Ze is afgelopen week ingestort...
JAwel, ze was gewoon oververmoeid denk ik.quote:Op maandag 5 december 2005 17:47 schreef carmiie het volgende:
[..]
wat?!![]()
doet ze nog wel mee aan de workshops dan?![]()
wat sneuquote:Op maandag 5 december 2005 17:50 schreef Christine het volgende:
[..]
JAwel, ze was gewoon oververmoeid denk ik.
Kheb zaterdag nog ff met dr gepraat en dr leek niks met haar aan de hand. Ze heeft ook vrolijk twee liedjes gezongenquote:Op maandag 5 december 2005 17:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze is er dus weer helemaal bovenop... mooi zoquote:Op maandag 5 december 2005 23:55 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Kheb zaterdag nog ff met dr gepraat en dr leek niks met haar aan de hand. Ze heeft ook vrolijk twee liedjes gezongen
Nou, ze zingt er vaak "Walking on sunshine"...Wat ze afgelopen zaterdag zong, weet ik dus niet meer...ik weet namelijk ook niet meer wat ik allemaal gedronken hebquote:Op maandag 5 december 2005 23:57 schreef BVO het volgende:
Wat zingt ze zoal MaxMark? Wat verwacht je dat ze voor de workshops gaat zingen??
Ik zei dat ik met d'r heb gesproken, ik ken dr niet verderquote:Oh, en laat d'r eens langskomen hier![]()
.
Geef eens wat meer details, hoe kom je aan die info?quote:Op maandag 5 december 2005 17:50 schreef Christine het volgende:
[..]
quote:
Hola hola, warezrequest, dat mag niet!quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:18 schreef Andiyan het volgende:
Heeft iemand dat nummer wat Raffaëla tijdens haar auditie zong op mp3? (*radeloos is*)
India Arie - Beautiful Surprise
BVO.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:20 schreef BVO het volgende:
Dit is het filmpje ervan, misschien dat iemand het naar mp3 kan overzetten??
quote:
Och, ik zou het niet verschrikkelijk vinden als ze niet door zou gaan...quote:Op maandag 12 december 2005 18:50 schreef carmiie het volgende:
als je wel stemt is er nog meer zekerheid dat ze doorgaat
Wat hij zegt... Ik snap die hele adoratie niet en ze heeft enge wenkbrauwenquote:Op maandag 12 december 2005 22:43 schreef Svensational het volgende:
Ze zingt wel mooi, maar voor de rest spreekt ze me niet zo aan.
Ik had er niemand in het hele topic over gehoord hoorquote:
Die wenkbrauwen zijn ook zó uitgekauwd!quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had er niemand in het hele topic over gehoord hoor
Dus móest ik het even kwijt
En ik haat haar niet hoor, ik snap alleen de adoratie nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die wenkbrauwen zijn ook zó uitgekauwd plukt!Geen zelfrespecterende poster begint dáár nog over, zelfs de Raffy-haters niet.
![]()
!
Vind ik ook hoor die wenkbrauwen... niet mooi.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat hij zegt... Ik snap die hele adoratie niet en ze heeft enge wenkbrauwen
Ja, in dat dorp van jouquote:Op donderdag 15 december 2005 18:26 schreef pekel het volgende:
Waar woont ze eik?
Whehe.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, in dat dorp van jou!
Ja, en ze deed in Zwolle auditie.quote:
Weet ik veel, die ene foto met krukken laatst was gemaakt in een kroeg/disco in Emmen. En ik geloof dat het met haar auditie ook verteld was? En ook in drenthe hebben we donkere meisjes hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 20:13 schreef BVO het volgende:
Zoveel donkere meisjes wonen er toch niet in Emmen.
Maareh........ hoe weet je dat?.
Ze werkt onder de zus van mijn beste vriendinnetje en die vertelde hetquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Geef eens wat meer details, hoe kom je aan die info?
ehh... okeequote:Op donderdag 15 december 2005 21:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze werkt onder de zus van mijn beste vriendinnetje en die vertelde het
quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:22 schreef Insomaniac het volgende:
Henk Jan in de Story;
"Buiten het feit dat ik jaren gelukkig getrouwd ben met Petra, wil ik werk en privé gescheiden houden. Wel kan ik heel erg verliefd worden op talent. En ja, Raffaëla heeft talent"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle vier haar optredens vond ik overtuigend, dus heb wel het gevoel dat het goed gaat komenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat ze de hoge verwachtingen niet waar kan maken.
Ja, dat is Marescha iddquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:16 schreef Yeahinho het volgende:
Niet normaal meer. De winnares is nu al bekend denk ik
.
Duidelijk zenuwenquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:37 schreef Rnnz het volgende:
Ze was wel een stuk rustiger dan bij voorgaande rondes.. Hoe ze zo serieus zat op die stoel, net alsof ze er totaal geen zin in had.
Daar heeft iedereen last van.quote:
Alleen gaat het bij Raf niet ten koste van haar prestaties en gooit ze de zenuwen van zich af als ze het podium opkomtquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar heeft iedereen last van..
Mag ik tussendoor even kwijlen naar die vrouw in je avatarquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:43 schreef _Boo_ het volgende:
Het wordt nog lastig vanavond, voor het eerst zaten er meerdere goede bij.
Nou die extra stem zal het 'um doen hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:10 schreef BVO het volgende:
Nou ja, moet vreemd lopen mocht ze niet doorgaan... maar je weet het nooit he, dus heb 2 keer gestemd.
En je zusje!quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:05 schreef Zhenar het volgende:![]()
![]()
![]()
Mijn vader is vandaag ook fan op het eerste gezicht geworden!!
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:05 schreef Zhenar het volgende:![]()
![]()
![]()
Mijn vader is vandaag ook fan op het eerste gezicht geworden!!
ja, ze moest dus van henk-jan uitleggen dat het allemaal een grapje was, die verliefdheidquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:10 schreef Maisnon het volgende:
Maar die serieuze uitleg van dat verliefd zijn![]()
Idols #28: Rafaëlla de beste!quote:Op zondag 18 december 2005 00:55 schreef caradoc het volgende:
Wie zijn er dus door? Ik kon de uitslag niet zien
Raffaelaquote:Op zondag 18 december 2005 00:55 schreef caradoc het volgende:
Wie zijn er dus door? Ik kon de uitslag niet zien
zie mijn post hier bovenquote:Op zondag 18 december 2005 02:12 schreef Loesje29 het volgende:
maar van haar zang vanavond kwam weinig energie, zeg maar.
Vond ik ook alquote:Op zondag 18 december 2005 09:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als Raffaëla niet wint eet ik m'n schoen op. Nog nooit een Idol zó vroeg in het programma van de buis zien vlammen. Echt tof.
Maar jezus, wat kijkt ze chagerijnig als ze zenuwachtig is..
quote:Op zondag 18 december 2005 09:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als Raffaëla niet wint eet ik m'n schoen op. Nog nooit een Idol zó vroeg in het programma van de buis zien vlammen. Echt tof.
Maar jezus, wat kijkt ze chagerijnig als ze zenuwachtig is..
In de vorige rondes toen ze ingetogere nummers zong was haar zang al erg goed hoor, dus door de mand vallen zal ze niet.quote:Op zondag 18 december 2005 02:31 schreef SpaRood het volgende:
Ik vond haar dus niet goed. Haar zang was niet goed. Ik kon haar stem niet eens goed horen. Ze valt vanzelf wel door de mand als ze zo doorgaat. Hopelijk kiest Nederland een echte idol met talent, en niet iemand die met trucs en toneelstukjes probeert de rondes door te komen.
De uitblinkers vanavond waren Marescha en Harm. Harm krijgt van mij een 8, Marescha een 9. Marescha *drool*, zoveel emotie en zo zuiver.En Raffaela krijgt een 5.
quote:Op zondag 18 december 2005 10:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb het natuurlijk gewoon meteen teruggekeken toen ik thuis kwam, Zhenar..
mmm zo zonder beeld valt het wel op dat ze toch niet één van de beste zangeressen is die er tussen zitquote:
Mja maar dat dansen kan ik niet zien hequote:Op zondag 18 december 2005 10:55 schreef BVO het volgende:
Zingen én dansen tegelijkertijd is niet makkelijk Christine, daarom is zij ook de enige die dat aandurft zo in de workshopronde..
Heerlijk! De haat en nijd begint al weer los te komen!quote:Op zondag 18 december 2005 02:31 schreef SpaRood het volgende:
Ik vond haar dus niet goed. Haar zang was niet goed. Ik kon haar stem niet eens goed horen. Ze valt vanzelf wel door de mand als ze zo doorgaat. Hopelijk kiest Nederland een echte idol met talent, en niet iemand die met trucs en toneelstukjes probeert de rondes door te komen.
De uitblinkers vanavond waren Marescha en Harm. Harm krijgt van mij een 8, Marescha een 9. Marescha *drool*, zoveel emotie en zo zuiver.En Raffaela krijgt een 5.
Dat vond ze zelf dus ook. Gisteren.quote:Op zondag 18 december 2005 11:00 schreef Christine het volgende:
Nah, ik denk dat ze uiteindelijk waarschijnlijk net niet goed genoeg is, maar we zullen zien.
Oja dat stomme henkjan grapje mag ze echt wel achterwege laten nu
Ja en vervolgens ging ze d'r hele intro over henkjan zeurenquote:Op zondag 18 december 2005 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat vond ze zelf dus ook. Gisteren.
Ik neem aan dat die intro vantevoren is opgenomenquote:Op zondag 18 december 2005 11:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja en vervolgens ging ze d'r hele intro over henkjan zeuren
Dat was bij Renske al zo hoor.quote:Op zondag 18 december 2005 11:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heerlijk! De haat en nijd begint al weer los te komen!
denk niet dat ze verliefd is op Henk-Jan, na de uitzending zat ze heerlijk te zoenen met een jongen.quote:Op zondag 18 december 2005 00:25 schreef laffer het volgende:
ze is dus wel degelijk verliefd op die henk-jan, en ze heeft zich duidelijk een weg naar de finale toe gepijpt![]()
de sperma droop nog uit haar mondhoeken, vandaar natuurlijk dat ze zo belabberd zong vanavond![]()
volgens mij heeft ze al weer een nieuwequote:Op zaterdag 17 december 2005 21:36 schreef _Boo_ het volgende:
Het is wel over met der vriend.
Wat is er dan gebeurd met die jongen van de audities? Of is dat alweer uitquote:Op zondag 18 december 2005 12:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
denk niet dat ze verliefd is op Henk-Jan, na de uitzending zat ze heerlijk te zoenen met een jongen.Ik neem aan dat het haar vriend is. (hoewel ze wel zei dat ze geen vriend had toch?)
quote:
Nee, dat ze alweer bezet isquote:Op zondag 18 december 2005 12:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat Raffy een slet is?
Wie was die Raffaella fanclub trouwens waar de hele tijd op werd ingezoomd?
quote:Op zondag 18 december 2005 12:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, dat ze alweer bezet is.
Zullen wel haar vrienden uit Emmen zijn, zo zagen ze er uit tenminste.
die van de auditie daar had ze toch 3 jaar mee? Dat was uit gegaan. Maar gister stond ze duidelijk net een andere jongen te zoenen (of die vriend heeft opeens haar gekregen).quote:Op zondag 18 december 2005 12:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat is er dan gebeurd met die jongen van de audities? Of is dat alweer uit![]()
met die zwarte shirts? Dit stond erop: http://www.dezwetser.nl/quote:Op zondag 18 december 2005 12:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat Raffy een slet is?
Wie was die Raffaella fanclub trouwens waar de hele tijd op werd ingezoomd?
Ik wil wel even zeggen dat het in de studio 100 keer beter en mooier klonk.quote:Op zondag 18 december 2005 12:13 schreef Svensational het volgende:
Ik vind het nog steeds vreemd dat de jury niks zei over haar uitspraak.
de zwetserquote:Op zondag 18 december 2005 12:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
met die zwarte shirts? Dit stond erop: http://www.dezwetser.nl/
En bedanktquote:Op zondag 18 december 2005 12:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]Emmen
De grootste incrowd plek van Nederland.
![]()
Jij komt toch uit Den Haagquote:Op zondag 18 december 2005 12:17 schreef Christine het volgende:
[..]
En bedankt
Ik kende trouwens fans van d'r van vroeger
Ik vond Marescha idd ook erg goed. Alleen in de studio niet, maar toen ik net terugkeek.... geweldig echt waar. Terecht dat ze door is, al denk ik ook wel dat ze veel te danken heeft aan dat zielige gedoe van haar met der pa en maquote:Op zondag 18 december 2005 12:17 schreef Svensational het volgende:
Hoewel de achtergrondzangeressen ook wel een partijte vals staan te bleren
Maar als in de studion alles veel beter klonk, was Marescha dus nóg beter?
Sneu figuurquote:Op zondag 18 december 2005 12:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Emmen
![]()
Ik ken er ook 1 van, die daar gister zat.quote:Op zondag 18 december 2005 12:17 schreef Christine het volgende:
[..]
En bedankt
Ik kende trouwens fans van d'r van vroeger
Yup.quote:Op zondag 18 december 2005 12:17 schreef Svensational het volgende:
Maar als in de studio alles veel beter klonk, was Marescha dus nóg beter?
Heerlijk, mensen die naar hun verstand pratenquote:Op zondag 18 december 2005 12:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]Emmen
![]()
quote:Ook Raffaëla laat een uitstekende indruk achter. "Wat zing jij te gek! Volgens mij kun je nu wel weer gaan. Of niet soms?"
Raffaëla, die nog nooit zangles heeft gehad, zingt voor Babette het refrein van haar workshopkeuze: het swingende Disco Inferno van de Tramps. Babette is razend enthousiast. "Wat zing jij te gek! Volgens mij kun je nu wel weer gaan. Of niet soms?"
Raffaëla geeft echter toe dat ze moeite heeft met haar ademhaling. "Ik weet van mezelf dat die echt heel erg slecht is." Op verzoek van de zangcoach zingt ze nog een klein stukje. Babette luistert nauw toe. "Ik begrijp wat je bedoelt", zegt ze. "Je vergeet uit te ademen. Maar wat het rare is, dat je het allemaal wél haalt. Je hebt zo'n krachtige stem! Het is werkt dus eigenlijk in je voordeel, omdat je gewoon door kunt gaan."
"Je komt er dus mee weg. Het is niet zo dat je duidelijk hoort dat je er problemen mee hebt, maar voor de rest gaat alles zo van nature, dat ik niet weet wat ik jou nog moet leren eigenlijk. Of speel je nu heel onzeker?" "Nee, ik ben niet onzeker over mijn stem", zegt de Idols-kandidate.
"Je zult je wel meer bewust moeten worden van een lagere ademhaling, want als je verder gaat met zingen, kun je daar in de toekomst last van krijgen. Probeer ook heel erg voor in je mond te blijven zingen. Je zingt te gek en ziet er leuk uit. Probeer dus maar met je ademhaling aan de gang te gaan. Kijk of je het een heel nummer kunt volhouden."
Daar moet ik je gelijk in geven. Ze is wel goed in wat ze doet en het komt ook wel over. Maar ik ben nog niet zo overtuigd van die geweldige stem. (Maar misschien moet ik het vaker gaan kijken ofzoquote:Op maandag 19 december 2005 18:24 schreef BVO het volgende:
Maar Airelleeeeeee..... je moet het totaalplaatje zien!.
Als Raffaëla gewoon een dergelijk rustig nummer rustig staat te zingen, heeft ze ook een geweldige stem.
Ze was echter de enige die daar gewoon staat te dansen en staat te entertainen. Dat gaat dan wat ten koste van je stem (al was dit nou ook niet echt een nummer waarbij je stem echt tot uiting kan komen), maar je stáát er dan wel, in tegenstelling tot een hoop anderen, bij wie het meer een karaoke-optreden is.
Dat sowiesoquote:Op maandag 19 december 2005 18:26 schreef Airelle het volgende:
(Maar misschien moet ik het vaker gaan kijken ofzo.)
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:48 schreef rashudo het volgende:
Op de kermis staat een paal. Aan de bovenkant van de paal hangt een bel.
Toen ik Raffaëla DISCO INFERNO hoorde zingen, hoorde ik deze bel overgaan.
Dames & Heren, we hebben een kampioen.
Of Raffa-eljaquote:Op donderdag 22 december 2005 18:10 schreef BVO het volgende:
Is het nou Raffa-jèlla?
Ik dacht altijd Raffa-éééééla.
Als je het schrijft met trema (Raffaëla), dan is het niet de bedoeling dat je tussen de a en de e een zgn. glide (j) als overgangsklank invoegt. Maar ja, haar naam wordt ook zonder trema geschreven en ze protesteerde niet toen Martijn haar naam met 'j' uitsprak. Maar het zou me niets verbazen als het zelf ook niet precies weetquote:Op donderdag 22 december 2005 18:10 schreef BVO het volgende:
Is het nou Raffa-jèlla?
doe vroeg ik me ook af....quote:Op donderdag 22 december 2005 18:10 schreef BVO het volgende:
Is het nou Raffa-jèlla?
Doe jij je gordijnen 's avonds dicht?quote:Op donderdag 22 december 2005 18:04 schreef vanDaal het volgende:
Ik vind nog steeds dat ze té veel sterallures heeft. Het ligt er allemaal iets te dik bovenop.
* vanDaal heeft liever iets meer bescheidenheid
Maar voor gemiddeld Nederland is ze misschien wel een winnaar. Men houdt nou eenmaal van types met een bepaalde onaantastbaarheid. En haar stem is gewoon erg goed. Vind het wel spijtig dat er van het laatste optreden niks werd gezegd. De valsheid (letterlijk dan, niet figuurlijk) klonk er regelmatig doorheen). Het jurycommentaar stond kennelijk van tevoren al vast.
Altijd weer fijn, een kennerquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:14 schreef SpaRood het volgende:
Eerlijk gezegd vond ik Raffaela het slechtst die avond, qua stem dan. Zelfs die William zong nog beter...
Vooral met dat vetgedrukte ben ik het helemaal eens, daar lag haar kracht tijdens de workshopsquote:Afgelopen zaterdag trok Rafaella haar woorden bij Idols in en vertelde aan Martijn Krabbé dat die hele verliefdheid op mij een grap was. Menigeen heeft mij hier de afgelopen week op aangesproken. Het was een beetje verkeerd getimed als je daarna de instart ziet waarin ze verklaart te hopen dat ik trots op haar zal zijn. Maar laten we er gauw over ophouden en haar onthouden om wat ze verder deed die zaterdag. Ze was de enige die niet aan een wedstrijd leek mee te doen, maar gewoon zin had om mensen te entertainen. Rafaella is een van de betere talenten die we dit jaar in de grote live-shows hebben. En daar gaat het om.
quote:
Dat deed Dewi ook en volgens HJ was dat 'verwarrend voor de fans'.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:21 schreef BVO het volgende:
't Is wel iemand die steeds wat anders doet met d'r uiterlijk en kleding enzo.
wat is die renske toch lelijkquote:Op donderdag 29 december 2005 19:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
jammer vanRenske
Dewi maakte van haar dreadlocks haar imago en veranderde dat, Raffaëla maakt van haar wisselende stijlen haar imago, das het grote verschilquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat deed Dewi ook en volgens HJ was dat 'verwarrend voor de fans'..
Jij komt alleen in de Hema?quote:Op zondag 18 december 2005 12:17 schreef Christine het volgende:
[..]
de zwetserdat is toch zo'n kutcafé
dat is het nog niet bij mij. Ik merk wel dat ik Floortje steeds leuker gaat vinden en BETER! Dus mijn 2 favo's zijn Floortje en Raffaela.....quote:Op zondag 1 januari 2006 03:15 schreef TimmyAsd het volgende:
Ze beginht me steeds meer tegen te vallen.
Hoe ze dat verhaaltje ook begonquote:Op zondag 1 januari 2006 22:29 schreef sbientje het volgende:
ja ik wil of eerste of tweede worden.. ik wil geen derde of vierde worden...![]()
geweldig
alleen dat sing eelong.. heel apart![]()
Ja, Geweldig!quote:Op maandag 2 januari 2006 00:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoe ze dat verhaaltje ook begon.
Ik eh... kom uit het jaar 1983 en dat eh... was een goed jaar.
In de studio was ze dus weer goed, aangezien ze HJs favoriet wasquote:(...)Mijn favorieten zijn in de studio nog meer favoriet geworden. Ik ben benieuwd of ze tijdens de liveshow vanavond zich weer van hun beste kant laten horen en zien. We gaan in elk geval knallend het nieuwe jaar in. Veel plezier en de beste wensen voor 2006 aan jullie allen.
Daar gaat dit topic toch niet overquote:
En dan nogquote:Op maandag 2 januari 2006 00:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Daar gaat dit topic toch niet overrrrrrrrr!!
Je lijkt nu op mij met H., overal in elk topic de dingen op haar betrekken.
Ik denk het niet, want dat wil ze nietquote:Op maandag 2 januari 2006 17:13 schreef Andiyan het volgende:
Ik denk opeens,, datRaffaëla
netjes derde wordt.
Ja, maar soms is dat gewoon leuk. Ze is ook gewoon zenuwachtig bij de uitslagen enzo. En het is beter dan het brave typetje spelenn (zoals floortje en marescha enzo), vind ik dan.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:46 schreef BVO het volgende:
Met zulke uitspraken moet ze oppassen, houden de meeste Nederlanders niet van ben ik bang.
van mij ook, maar dan moet ze wel beter gaan zingen. Afgelopen zaterdag was dat maar matig.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:39 schreef BVO het volgende:
Van mij mag ze er nog zeker 10 weken in blijven.
Precies!quote:Op maandag 2 januari 2006 21:45 schreef BVO het volgende:
Precies. Ik heb d'r geen één keer vals horen gaan. Hoogstens kan je zeggen dat ze door haar liedjeskeuze de afgelopen keren minder van haar zang heeft kunnen laten horen.
er is niks mis met haar zang, maar ik vond haar zaterdag gewoon wat minder. Maar ze blijft wel mijn favoriet. Ik denk dat een ballad juist wel geschikt is voor haar, dan kan ze lekker uithalen..... dat wil ik wel een horen!quote:Op maandag 2 januari 2006 21:42 schreef Spindoc het volgende:
Wat is er mis met haar zang? Ze kan juist heel goed zingen. Het ligt meer aan de 'feest-nummers' die ze kiest. Maar een ballas is misschien niet zo geschikt voor haar, omdat ze zo gek is als een deur.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:16 schreef BVO het volgende:
Dat dacht ik ook.
[afbeelding]
Deze is wel leuk trouwens.
[afbeelding]
Happy Happy, Joy Joy.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:41 schreef BVO het volgende:
Deel 3 staat alweer klaar.
Maar Tom is er eventjes nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |