ja, ze moest dus van henk-jan uitleggen dat het allemaal een grapje was, die verliefdheidquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:10 schreef Maisnon het volgende:
Maar die serieuze uitleg van dat verliefd zijn![]()
Idols #28: Rafaëlla de beste!quote:Op zondag 18 december 2005 00:55 schreef caradoc het volgende:
Wie zijn er dus door? Ik kon de uitslag niet zien
Raffaelaquote:Op zondag 18 december 2005 00:55 schreef caradoc het volgende:
Wie zijn er dus door? Ik kon de uitslag niet zien
zie mijn post hier bovenquote:Op zondag 18 december 2005 02:12 schreef Loesje29 het volgende:
maar van haar zang vanavond kwam weinig energie, zeg maar.
Vond ik ook alquote:Op zondag 18 december 2005 09:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als Raffaëla niet wint eet ik m'n schoen op. Nog nooit een Idol zó vroeg in het programma van de buis zien vlammen. Echt tof.
Maar jezus, wat kijkt ze chagerijnig als ze zenuwachtig is..
quote:Op zondag 18 december 2005 09:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als Raffaëla niet wint eet ik m'n schoen op. Nog nooit een Idol zó vroeg in het programma van de buis zien vlammen. Echt tof.
Maar jezus, wat kijkt ze chagerijnig als ze zenuwachtig is..
In de vorige rondes toen ze ingetogere nummers zong was haar zang al erg goed hoor, dus door de mand vallen zal ze niet.quote:Op zondag 18 december 2005 02:31 schreef SpaRood het volgende:
Ik vond haar dus niet goed. Haar zang was niet goed. Ik kon haar stem niet eens goed horen. Ze valt vanzelf wel door de mand als ze zo doorgaat. Hopelijk kiest Nederland een echte idol met talent, en niet iemand die met trucs en toneelstukjes probeert de rondes door te komen.
De uitblinkers vanavond waren Marescha en Harm. Harm krijgt van mij een 8, Marescha een 9. Marescha *drool*, zoveel emotie en zo zuiver.En Raffaela krijgt een 5.
quote:Op zondag 18 december 2005 10:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb het natuurlijk gewoon meteen teruggekeken toen ik thuis kwam, Zhenar..
mmm zo zonder beeld valt het wel op dat ze toch niet één van de beste zangeressen is die er tussen zitquote:
Mja maar dat dansen kan ik niet zien hequote:Op zondag 18 december 2005 10:55 schreef BVO het volgende:
Zingen én dansen tegelijkertijd is niet makkelijk Christine, daarom is zij ook de enige die dat aandurft zo in de workshopronde..
Heerlijk! De haat en nijd begint al weer los te komen!quote:Op zondag 18 december 2005 02:31 schreef SpaRood het volgende:
Ik vond haar dus niet goed. Haar zang was niet goed. Ik kon haar stem niet eens goed horen. Ze valt vanzelf wel door de mand als ze zo doorgaat. Hopelijk kiest Nederland een echte idol met talent, en niet iemand die met trucs en toneelstukjes probeert de rondes door te komen.
De uitblinkers vanavond waren Marescha en Harm. Harm krijgt van mij een 8, Marescha een 9. Marescha *drool*, zoveel emotie en zo zuiver.En Raffaela krijgt een 5.
Dat vond ze zelf dus ook. Gisteren.quote:Op zondag 18 december 2005 11:00 schreef Christine het volgende:
Nah, ik denk dat ze uiteindelijk waarschijnlijk net niet goed genoeg is, maar we zullen zien.
Oja dat stomme henkjan grapje mag ze echt wel achterwege laten nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |