Vooral met dat vetgedrukte ben ik het helemaal eens, daar lag haar kracht tijdens de workshopsquote:Afgelopen zaterdag trok Rafaella haar woorden bij Idols in en vertelde aan Martijn Krabbé dat die hele verliefdheid op mij een grap was. Menigeen heeft mij hier de afgelopen week op aangesproken. Het was een beetje verkeerd getimed als je daarna de instart ziet waarin ze verklaart te hopen dat ik trots op haar zal zijn. Maar laten we er gauw over ophouden en haar onthouden om wat ze verder deed die zaterdag. Ze was de enige die niet aan een wedstrijd leek mee te doen, maar gewoon zin had om mensen te entertainen. Rafaella is een van de betere talenten die we dit jaar in de grote live-shows hebben. En daar gaat het om.
quote:
Dat deed Dewi ook en volgens HJ was dat 'verwarrend voor de fans'.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:21 schreef BVO het volgende:
't Is wel iemand die steeds wat anders doet met d'r uiterlijk en kleding enzo.
wat is die renske toch lelijkquote:Op donderdag 29 december 2005 19:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
jammer vanRenske
Dewi maakte van haar dreadlocks haar imago en veranderde dat, Raffaëla maakt van haar wisselende stijlen haar imago, das het grote verschilquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat deed Dewi ook en volgens HJ was dat 'verwarrend voor de fans'..
Jij komt alleen in de Hema?quote:Op zondag 18 december 2005 12:17 schreef Christine het volgende:
[..]
de zwetserdat is toch zo'n kutcafé
dat is het nog niet bij mij. Ik merk wel dat ik Floortje steeds leuker gaat vinden en BETER! Dus mijn 2 favo's zijn Floortje en Raffaela.....quote:Op zondag 1 januari 2006 03:15 schreef TimmyAsd het volgende:
Ze beginht me steeds meer tegen te vallen.
Hoe ze dat verhaaltje ook begonquote:Op zondag 1 januari 2006 22:29 schreef sbientje het volgende:
ja ik wil of eerste of tweede worden.. ik wil geen derde of vierde worden...![]()
geweldig
alleen dat sing eelong.. heel apart![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |