Ja en vervolgens ging ze d'r hele intro over henkjan zeurenquote:Op zondag 18 december 2005 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat vond ze zelf dus ook. Gisteren.
Ik neem aan dat die intro vantevoren is opgenomenquote:Op zondag 18 december 2005 11:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja en vervolgens ging ze d'r hele intro over henkjan zeuren
Dat was bij Renske al zo hoor.quote:Op zondag 18 december 2005 11:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heerlijk! De haat en nijd begint al weer los te komen!
denk niet dat ze verliefd is op Henk-Jan, na de uitzending zat ze heerlijk te zoenen met een jongen.quote:Op zondag 18 december 2005 00:25 schreef laffer het volgende:
ze is dus wel degelijk verliefd op die henk-jan, en ze heeft zich duidelijk een weg naar de finale toe gepijpt![]()
de sperma droop nog uit haar mondhoeken, vandaar natuurlijk dat ze zo belabberd zong vanavond![]()
volgens mij heeft ze al weer een nieuwequote:Op zaterdag 17 december 2005 21:36 schreef _Boo_ het volgende:
Het is wel over met der vriend.
Wat is er dan gebeurd met die jongen van de audities? Of is dat alweer uitquote:Op zondag 18 december 2005 12:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
denk niet dat ze verliefd is op Henk-Jan, na de uitzending zat ze heerlijk te zoenen met een jongen.Ik neem aan dat het haar vriend is. (hoewel ze wel zei dat ze geen vriend had toch?)
quote:
Nee, dat ze alweer bezet isquote:Op zondag 18 december 2005 12:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat Raffy een slet is?
Wie was die Raffaella fanclub trouwens waar de hele tijd op werd ingezoomd?
quote:Op zondag 18 december 2005 12:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, dat ze alweer bezet is.
Zullen wel haar vrienden uit Emmen zijn, zo zagen ze er uit tenminste.
die van de auditie daar had ze toch 3 jaar mee? Dat was uit gegaan. Maar gister stond ze duidelijk net een andere jongen te zoenen (of die vriend heeft opeens haar gekregen).quote:Op zondag 18 december 2005 12:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat is er dan gebeurd met die jongen van de audities? Of is dat alweer uit![]()
met die zwarte shirts? Dit stond erop: http://www.dezwetser.nl/quote:Op zondag 18 december 2005 12:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat Raffy een slet is?
Wie was die Raffaella fanclub trouwens waar de hele tijd op werd ingezoomd?
Ik wil wel even zeggen dat het in de studio 100 keer beter en mooier klonk.quote:Op zondag 18 december 2005 12:13 schreef Svensational het volgende:
Ik vind het nog steeds vreemd dat de jury niks zei over haar uitspraak.
de zwetserquote:Op zondag 18 december 2005 12:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
met die zwarte shirts? Dit stond erop: http://www.dezwetser.nl/
En bedanktquote:Op zondag 18 december 2005 12:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]Emmen
De grootste incrowd plek van Nederland.
![]()
Jij komt toch uit Den Haagquote:Op zondag 18 december 2005 12:17 schreef Christine het volgende:
[..]
En bedankt
Ik kende trouwens fans van d'r van vroeger
Ik vond Marescha idd ook erg goed. Alleen in de studio niet, maar toen ik net terugkeek.... geweldig echt waar. Terecht dat ze door is, al denk ik ook wel dat ze veel te danken heeft aan dat zielige gedoe van haar met der pa en maquote:Op zondag 18 december 2005 12:17 schreef Svensational het volgende:
Hoewel de achtergrondzangeressen ook wel een partijte vals staan te bleren
Maar als in de studion alles veel beter klonk, was Marescha dus nóg beter?
Sneu figuurquote:Op zondag 18 december 2005 12:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Emmen
De grootste incrowd plek van Nederland.
![]()
Ik ken er ook 1 van, die daar gister zat.quote:Op zondag 18 december 2005 12:17 schreef Christine het volgende:
[..]
En bedankt
Ik kende trouwens fans van d'r van vroeger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |