Celebs-to-be dan.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:59 schreef Svensational het volgende:
Tut tut, een celeb mag ze zich nog niet noemen me dunkt.
Da's nog keiverweg!quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:12 schreef BVO het volgende:
Ze komt pas in de derde workshop, op 17 december.
Alwats look on the bright side of lifequote:Op zaterdag 3 december 2005 20:39 schreef Insomaniac het volgende:
*afkickt*
Ik hoop dat ik nog wakker ben dan.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alwats look on the bright side of life. Charissa en Floortje zijn ook leuk.
Dit was Raffaella niet hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:52 schreef itsme het volgende:
oops toch niet zo super. wow vals zeg
Ja.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:02 schreef Brighteyes het volgende:
Zit Rafaella er nog in trouwens? Ik heb vorige week niet kunnen zien.
quote:Op maandag 5 december 2005 09:40 schreef Henkmanz het volgende:
stemmen op een programma.. alsjeblieft.
DAT IS NEP
ik vind dat ze best wel goed kan zingenquote:Op maandag 5 december 2005 12:21 schreef Ayaxola het volgende:
Kan ze ook nog goed zingen? Of is ze alleen leuk?
wat?!quote:Op maandag 5 december 2005 17:39 schreef Christine het volgende:
Ze is afgelopen week ingestort...
JAwel, ze was gewoon oververmoeid denk ik.quote:Op maandag 5 december 2005 17:47 schreef carmiie het volgende:
[..]
wat?!![]()
doet ze nog wel mee aan de workshops dan?![]()
wat sneuquote:Op maandag 5 december 2005 17:50 schreef Christine het volgende:
[..]
JAwel, ze was gewoon oververmoeid denk ik.
Kheb zaterdag nog ff met dr gepraat en dr leek niks met haar aan de hand. Ze heeft ook vrolijk twee liedjes gezongenquote:Op maandag 5 december 2005 17:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze is er dus weer helemaal bovenop... mooi zoquote:Op maandag 5 december 2005 23:55 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Kheb zaterdag nog ff met dr gepraat en dr leek niks met haar aan de hand. Ze heeft ook vrolijk twee liedjes gezongen
Nou, ze zingt er vaak "Walking on sunshine"...Wat ze afgelopen zaterdag zong, weet ik dus niet meer...ik weet namelijk ook niet meer wat ik allemaal gedronken hebquote:Op maandag 5 december 2005 23:57 schreef BVO het volgende:
Wat zingt ze zoal MaxMark? Wat verwacht je dat ze voor de workshops gaat zingen??
Ik zei dat ik met d'r heb gesproken, ik ken dr niet verderquote:Oh, en laat d'r eens langskomen hier![]()
.
Geef eens wat meer details, hoe kom je aan die info?quote:Op maandag 5 december 2005 17:50 schreef Christine het volgende:
[..]
quote:
Hola hola, warezrequest, dat mag niet!quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:18 schreef Andiyan het volgende:
Heeft iemand dat nummer wat Raffaëla tijdens haar auditie zong op mp3? (*radeloos is*)
India Arie - Beautiful Surprise
BVO.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:20 schreef BVO het volgende:
Dit is het filmpje ervan, misschien dat iemand het naar mp3 kan overzetten??
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |