ik vind dat ze best wel goed kan zingenquote:Op maandag 5 december 2005 12:21 schreef Ayaxola het volgende:
Kan ze ook nog goed zingen? Of is ze alleen leuk?
wat?!quote:Op maandag 5 december 2005 17:39 schreef Christine het volgende:
Ze is afgelopen week ingestort...
JAwel, ze was gewoon oververmoeid denk ik.quote:Op maandag 5 december 2005 17:47 schreef carmiie het volgende:
[..]
wat?!![]()
doet ze nog wel mee aan de workshops dan?![]()
wat sneuquote:Op maandag 5 december 2005 17:50 schreef Christine het volgende:
[..]
JAwel, ze was gewoon oververmoeid denk ik.
Kheb zaterdag nog ff met dr gepraat en dr leek niks met haar aan de hand. Ze heeft ook vrolijk twee liedjes gezongenquote:Op maandag 5 december 2005 17:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze is er dus weer helemaal bovenop... mooi zoquote:Op maandag 5 december 2005 23:55 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Kheb zaterdag nog ff met dr gepraat en dr leek niks met haar aan de hand. Ze heeft ook vrolijk twee liedjes gezongen
Nou, ze zingt er vaak "Walking on sunshine"...Wat ze afgelopen zaterdag zong, weet ik dus niet meer...ik weet namelijk ook niet meer wat ik allemaal gedronken hebquote:Op maandag 5 december 2005 23:57 schreef BVO het volgende:
Wat zingt ze zoal MaxMark? Wat verwacht je dat ze voor de workshops gaat zingen??
Ik zei dat ik met d'r heb gesproken, ik ken dr niet verderquote:Oh, en laat d'r eens langskomen hier![]()
.
Geef eens wat meer details, hoe kom je aan die info?quote:Op maandag 5 december 2005 17:50 schreef Christine het volgende:
[..]
quote:
Hola hola, warezrequest, dat mag niet!quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:18 schreef Andiyan het volgende:
Heeft iemand dat nummer wat Raffaëla tijdens haar auditie zong op mp3? (*radeloos is*)
India Arie - Beautiful Surprise
BVO.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:20 schreef BVO het volgende:
Dit is het filmpje ervan, misschien dat iemand het naar mp3 kan overzetten??
quote:
Och, ik zou het niet verschrikkelijk vinden als ze niet door zou gaan...quote:Op maandag 12 december 2005 18:50 schreef carmiie het volgende:
als je wel stemt is er nog meer zekerheid dat ze doorgaat
Wat hij zegt... Ik snap die hele adoratie niet en ze heeft enge wenkbrauwenquote:Op maandag 12 december 2005 22:43 schreef Svensational het volgende:
Ze zingt wel mooi, maar voor de rest spreekt ze me niet zo aan.
Ik had er niemand in het hele topic over gehoord hoorquote:
Die wenkbrauwen zijn ook zó uitgekauwd!quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had er niemand in het hele topic over gehoord hoor
Dus móest ik het even kwijt
En ik haat haar niet hoor, ik snap alleen de adoratie nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die wenkbrauwen zijn ook zó uitgekauwd plukt!Geen zelfrespecterende poster begint dáár nog over, zelfs de Raffy-haters niet.
![]()
!
Vind ik ook hoor die wenkbrauwen... niet mooi.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat hij zegt... Ik snap die hele adoratie niet en ze heeft enge wenkbrauwen
Ja, in dat dorp van jouquote:Op donderdag 15 december 2005 18:26 schreef pekel het volgende:
Waar woont ze eik?
Whehe.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, in dat dorp van jou!
Ja, en ze deed in Zwolle auditie.quote:
Weet ik veel, die ene foto met krukken laatst was gemaakt in een kroeg/disco in Emmen. En ik geloof dat het met haar auditie ook verteld was? En ook in drenthe hebben we donkere meisjes hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 20:13 schreef BVO het volgende:
Zoveel donkere meisjes wonen er toch niet in Emmen.
Maareh........ hoe weet je dat?.
Ze werkt onder de zus van mijn beste vriendinnetje en die vertelde hetquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Geef eens wat meer details, hoe kom je aan die info?
ehh... okeequote:Op donderdag 15 december 2005 21:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze werkt onder de zus van mijn beste vriendinnetje en die vertelde het
quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:22 schreef Insomaniac het volgende:
Henk Jan in de Story;
"Buiten het feit dat ik jaren gelukkig getrouwd ben met Petra, wil ik werk en privé gescheiden houden. Wel kan ik heel erg verliefd worden op talent. En ja, Raffaëla heeft talent"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle vier haar optredens vond ik overtuigend, dus heb wel het gevoel dat het goed gaat komenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat ze de hoge verwachtingen niet waar kan maken.
Ja, dat is Marescha iddquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:16 schreef Yeahinho het volgende:
Niet normaal meer. De winnares is nu al bekend denk ik
.
Duidelijk zenuwenquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:37 schreef Rnnz het volgende:
Ze was wel een stuk rustiger dan bij voorgaande rondes.. Hoe ze zo serieus zat op die stoel, net alsof ze er totaal geen zin in had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |