Dat zeg je tegen mij?quote:Op zondag 27 november 2005 17:04 schreef BVO het volgende:
Dan heb je er gewoon bar weinig verstand van, Airelle.
ja maar.... waarom doet harm dan geen ander jasje aan? hij sitnkt al 3 afleveringen lang in hetzelfde jasje... hij moet ook es blijven verrassenquote:Op zondag 27 november 2005 17:14 schreef Insomaniac het volgende:
Ik vond het commentaar van de jury op haar liedkeuze wél terecht. Raffaela valt om meerdere redenen op, de jury verwacht veel van haar. Laat je dan ook van je beste kant zien en blijf opvallen, dus ook al zing je verdomd goed, If I ain't got you is gewoon en onoriginele keuze. Onvoorbereid of niet, ze treed vaker op, dus ze heeft ongetwijfeld meerdere songteksten in dr koppie zitten.
Toch vind ik haar nog steeds de leukste..
Harm zingt dan ook geen Alicia Keys.quote:Op zondag 27 november 2005 17:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja maar.... waarom doet harm dan geen ander jasje aan? hij sitnkt al 3 afleveringen lang in hetzelfde jasje... hij moet ook es blijven verrassen. en rafaella is cute!
als ik dat jasje nog 1 keer zie, krijg ik epileptie en bel ik rtl 4 subiet op om hem van de buis te halen.quote:Op zondag 27 november 2005 17:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Harm zingt dan ook geen Alicia Keys.
Zeg, mss kán hij wel helemaal geen ander jasje betalen, of heeft hij 6 dezelfde! Je weet het niet he Jer!quote:Op zondag 27 november 2005 17:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als ik dat jasje nog 1 keer zie, krijg ik epileptie en bel ik rtl 4 subiet op om hem van de buis te halen.
en anders stuur ik een mus op m af!
a-HA! daarom doet ie mee aan idols! gederfde inkomsten, kan ie zijn entreekaartje voor lowlands betalen om aldaar een tweedehands colbertje te kopen!quote:Op zondag 27 november 2005 17:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zeg, mss kán hij wel helemaal geen ander jasje betalen, of heeft hij 6 dezelfde! Je weet het niet he Jer!
quote:
Het is Raffaëlaquote:
Mja, daar heb je wel gelijk in op zich.quote:Op zondag 27 november 2005 17:14 schreef Insomaniac het volgende:
Ik vond het commentaar van de jury op haar liedkeuze wél terecht. Raffaela valt om meerdere redenen op, de jury verwacht veel van haar. Laat je dan ook van je beste kant zien en blijf opvallen, dus ook al zing je verdomd goed, If I ain't got you is gewoon en onoriginele keuze. Onvoorbereid of niet, ze treed vaker op, dus ze heeft ongetwijfeld meerdere songteksten in dr koppie zitten.
Toch vind ik haar nog steeds de leukste..
Kut trema.quote:
Idols.quote:
Ja, maar dat hebben ze nog van vóór de nieuwe spelling.quote:
Ach, ik heb het niet bedacht ofzoquote:Op zondag 27 november 2005 23:47 schreef BVO het volgende:
Die trema is trouwens onnodig.
Alsof je ander Raffaaaaiiiiiiiiila zou zeggen!
Ik vind d'r haar juist veel leuker zoquote:Op maandag 28 november 2005 10:23 schreef Zahgurim het volgende:
ze moet haar haar niet zo achterlijk doen
hoe zou het nu met haar vriend zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |