Zat er ook wel in, als je ziet hoeveel er gevallen is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:52 schreef Dos37 het volgende:
FC Twente is ook al afgelast.
Moet er even een keer voor gaan zitten, dan heb ik ook wel een moment.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:09 schreef methodmich het volgende:
Vaduz, meedoen aan dat topic he! Jij hebt best een voetbalmoment.
Ja idd. Niet alleen om het veld. Er rijden ook geen treinen van en naar Enschede (wat trouwens niets met de sneeuw heeft te maken.) Dus het was ook onverantwoord om al die mensen naar het stadion te laten komen met die sneeuw.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zat er ook wel in, als je ziet hoeveel er gevallen is.
Ach ja bij de derde in een half jaar tijd moet je oprotten en als ze hier al een waarschuwing voor gaan geven dan vind ik het ook maar gewoon zeurpietenquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een lullo's daar dan, hadden ze de weerberichten nog niet gezien ofzo?
Nou inderdaad, klagen kan je dan beter ook maar niet doen, heb je zo je tweede te pakken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:21 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ach ja bij de derde in een half jaar tijd moet je oprotten en als ze hier al een waarschuwing voor gaan geven dan vind ik het ook maar gewoon zeurpieten
Ik werk daar via een uitzendbureau en ik ga daar nog wel eventjes met die mensen over praten. Ook omdat wij met 4 mensen van de Belastingdienst te laat waren, netjes even gebeld hadden hierover....quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou inderdaad, klagen kan je dan beter ook maar niet doen, heb je zo je tweede te pakken.![]()
Hier was het best druk en sneeuwballen gevecht all over the place, om half 2quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Leek hier wel het eind van de wereld gisteren, toen ik naar het cafe ging. Donker, geen mens op straat, dikke chaos, afgeknapte boomtakken op weg. paden geblokkeerd.
Zeer goede prestatie inderdaadquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:27 schreef VoreG het volgende:
Goud voor Yuri
Wie is dat?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:44 schreef Dos37 het volgende:
Lees trouwens ook net pas dat Richard Burns ook is overleden.
quote:
Okequote:Op zaterdag 26 november 2005 14:49 schreef Dos37 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Rally coureur wereld kampioen in 2001. ook bekend van zijn spel
[afbeelding]
Hij had een hersen tumor
In Outlook?quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Euh, hoe stel ik ook weer POP3 en SMTP servers in![]()
bij account.quote:
pop adres van je mailserverquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja duh, maar wat moest ik daar ook weer invullen...
quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:57 schreef Bananenman het volgende:
Ik word net wakker
Leuke nacht gehad. Vanavond weer
quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
Je hebt het weer gemist hoor. Roda jat middenstip Fortuna. Mvv sups slaan speler(s) Haarlem na verlies.
Boefjes
Ik dacht al, dit heb ik eerder gezien.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:17 schreef Bos81 het volgende:
"25 oktober de dag van Yuri van Gelder"
Aldus de presentator van Studio Sport![]()
quote:
Vitesse - RKC is er toch nogquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:03 schreef pascalheister het volgende:
vanavond geen wedstrijden, wat gaan ze nou doen bij talpa
een uur lang reportages uitzenden van Sierd de Vosquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:03 schreef pascalheister het volgende:
vanavond geen wedstrijden, wat gaan ze nou doen bij talpa
Ook volgens www.vi.nlquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vitesse ook afgelast volgens Teletekst
je moet ook nog aan bereikbaarheid denkenquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vitesse - RKC is er toch nog
Lijkt me sterk dat ze die cancelen.
Volgens Fok! ook.quote:
taknen, mjammiequote:Op zaterdag 26 november 2005 19:35 schreef Vom het volgende:
hOI
Lekker paar uurtjes op de club zitten taknen
Naja tanken natuurlijkquote:
Allemaal van die toekomstige SCH'squote:Op zaterdag 26 november 2005 20:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Verdomme, geen Dit Was Het Nieuws vanavond, maar een of ander songfestival voor mini's
Hier ook, ik kan er wel om lachen....quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:10 schreef Eilanden het volgende:
Hallo iedereen!
Grappig om over de sneeuw te lezen .... het is hier nu 30 graden en volop zon
Fok was traag.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Suijk kon het niet aanVaduz moest de ons de wacht aanroepen
Dan mis je ook een oorwassing voor je cluppie!quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:44 schreef Eilanden het volgende:
Heb ik gewoon een ontgroening gemist? Shit!
Ik kom vrijdag terug naar Nederland, dus maak je borst maar nat Suijkie!!
Als het morgen niet wordt afgelastquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:46 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dan mis je ook een oorwassing voor je cluppie!
Gisteren hele dag colleges en werk, vandaag ook hele dag gewerktquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee, Tolk. Heb je het zo druk?
quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:46 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dan mis je ook een oorwassing voor je cluppie!
Dank je Vaduz! We hebben op een mooie manier afscheid kunnen nemen, dus dat was een hele troost!quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Hou je taai Eilanden!
quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:08 schreef DeTolk het volgende:
Uniform van Saddam te koop via internet
leuk voor het Carnaval
Ik wil die model 2006 met klittenbandquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:18 schreef Superheld het volgende:
Heeft er hier iemand toevallig een site met lacoste schoenen + prijs?
Je hebt je veterstrikdiploma nog niet?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik wil die model 2006 met klittenband
'Rotate plus'?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik wil die model 2006 met klittenband
Jawel hoorquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je hebt je veterstrikdiploma nog niet?
Ehm, ik heb hem in andere kleuren gezien maar ik vind ze wel tof.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[afbeelding]
Deze? Nee toch
[afbeelding]
Wit ziet er iets beter uit, maar nog steeds baggerlelijk
Bijdehandje.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik zou de s en de c even omwisselen golfer.
Tot daar en niet verder inderdaad.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:06 schreef Superheld het volgende:
En cruoninga ook tot Almere gekomen?
Woensdag nog een keer proberen?quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:14 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Tot daar en niet verder inderdaad.
Dat valt nog te bezien. Het komt me eigenlijk nogal slecht uit, maar NAC-uit is wel altijd een toffe wedstrijd.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:15 schreef Superheld het volgende:
[..]
Woensdag nog een keer proberen?
Ja snap ik, had t ook liever op een andere dag gezien.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:16 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien. Het komt me eigenlijk nogal slecht uit, maar NAC-uit is wel altijd een toffe wedstrijd.
Bijna te makkelijkquote:
Hoi!quote:Op zondag 27 november 2005 00:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoi!
BOEquote:Op zondag 27 november 2005 00:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb alle ouwe weggepest, dus dat schik is wel op z'n plaats.
ligt er een beetje aan wat voor genre het is, maar over het algemeen wel. Als een film mij niks doet geef ik dat ook wel toequote:Op zondag 27 november 2005 00:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben je eigenlijk wel een kritische kijker Pascal?
mja of je moet er net van houden he.quote:Op zondag 27 november 2005 01:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me ook, waarom zou je baggerfilms verdedigen.
Zolang je winst maakt is het niet ergquote:Op zondag 27 november 2005 01:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben zo ongeveer verslaafd denk ik. Heb nu 24 weddenschappen lopen op dit moment voor vannacht en morgen op mrbookmaker
Das een goeiequote:Op zondag 27 november 2005 01:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zolang je winst maakt is het niet erg.
En ja, Nederland heeft er alweer een gokverslaafde bij.quote:Op zondag 27 november 2005 01:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben zo ongeveer verslaafd denk ik. Heb nu 24 weddenschappen lopen op dit moment voor vannacht en morgen op mrbookmaker
Count me in as well +1quote:Op zondag 27 november 2005 01:50 schreef golfer het volgende:
[..]
En ja, Nederland heeft er alweer een gokverslaafde bij.
als je maar een verslaving hebt hequote:Op zondag 27 november 2005 01:50 schreef golfer het volgende:
[..]
En ja, Nederland heeft er alweer een gokverslaafde bij.
Nee, maar ik weet precies hoe jij je voeltquote:Op zondag 27 november 2005 03:17 schreef Vom het volgende:
Zijn er nog sddronkrn persononen wakker ?
ANTIBARBARII Oeewowoeoeoeoeoeowowowoquote:
Ik hs ga morgen me werk fafafafbelenquote:Op zondag 27 november 2005 03:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Vommetje, eindelijk ben ik het niet
Lijkt me prima, zet je alvast een pulletje water klaar voor morgenochtend?quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 03:21 schreef Vom het volgende:
[..]
ANTIBARBARII Oeewowoeoeoeoeoeowowowo
AMNSYONARBAROI owoowwowow
Leogolas en vlbveuzz gekbwen me menet het omglegeen van t amsetererdam ruhijn kanalllijn dus dast dzsal wel goedkamenquote:Op zondag 27 november 2005 03:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Lijkt me prima, zet je alvast een pulletje water klaar voor morgenochtend?
MMMMMMMMMMMMbn dusquote:Op zondag 27 november 2005 03:25 schreef Vom het volgende:
[..]
Leogolas en vlbveuzz gekbwen me menet het omglegeen van t amsetererdam ruhijn kanalllijn dus dast dzsal wel goedkamen
Ik ga nu poiiiiiytrewn truseneeee
Tuurlijk ..... geen idee waar je het over hebt, snap alleen dat je gaat pitten. Trusten kerelquote:Op zondag 27 november 2005 03:25 schreef Vom het volgende:
[..]
Leogolas en vlbveuzz gekbwen me menet het omglegeen van t amsetererdam ruhijn kanalllijn dus dast dzsal wel goedkamen
Ik ga nu poiiiiiytrewn truseneeee
die zijn hier al jaren niet maar langsgeweestquote:Op zondag 27 november 2005 10:33 schreef Superheld het volgende:
KUT JEHOVA'S![]()
Beetje om 10 uur aanbellen op zondag morgen.![]()
Maar jij mag toch ook uitslapen van God?quote:Op zondag 27 november 2005 10:33 schreef Superheld het volgende:
KUT JEHOVA'S![]()
Beetje om 10 uur aanbellen op zondag morgen.![]()
Willen wij dit weten....quote:Op zondag 27 november 2005 02:03 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat ook afsluiten en bilwaards.
Schijnbaar nietquote:Op zondag 27 november 2005 11:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maar jij mag toch ook uitslapen van God?![]()
Waar?quote:Op zondag 27 november 2005 11:46 schreef Superheld het volgende:
Zometeen maar ff die schoenen gaaan halen![]()
Mja ik weet het, ik dacht al wat is er in brabant open en verkoopt lacoste schoenen.quote:Op zondag 27 november 2005 11:48 schreef Superheld het volgende:
Rotterdam.![]()
(daar is het altijd koopzondag + er zit een lacoste winkel)
Goed geraden.Zit nog steeds te tollen hier, zo maar weer verder op bed liggenquote:
quote:Op zondag 27 november 2005 11:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Lol, de batterijen van de zwarte markt hebben het toch 1.5 dag gedaan. Gelukkig heb ik er nog 60
Viel me ook al opquote:Op zondag 27 november 2005 13:01 schreef clauwheee het volgende:
Ik kom binnen en iedereen is ineens weg![]()
Echt nietquote:Op zondag 27 november 2005 13:11 schreef Eilanden het volgende:
Het is nu tien minuten over acht
Ja,maar hier is het meer een opeenstapeling van stilstaande beeldenquote:Op zondag 27 november 2005 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Whehe, je kijkt via een stream? (net als ik)
BIER EN BITTERBALLEN VOOR IEDEREEN!quote:Op zondag 27 november 2005 13:29 schreef DeTolk het volgende:
Nog wissels in de 2e helft?10.000e post
feliquote:Op zondag 27 november 2005 13:32 schreef Da_Sandman het volgende:
En ook nog een beetje van mij omdat ik vorige week mijn 25000ste ongemerkt voorbij heb laten gaan.
Hell yeah and proud of itquote:
Zo kan je het spel in soepel beeld ook omschrijven.quote:Op zondag 27 november 2005 13:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja,maar hier is het meer een opeenstapeling van stilstaande beelden![]()
Dan ben je net zo'n eikel als je collega'squote:Op zondag 27 november 2005 13:35 schreef Vom het volgende:
Ach ik had ook wel recht op een vrije dag hoor.
Collega's van me flikken dit zowat elke week dus nu was het mijn beurt![]()
Ik heb inderdaad nog niet veel spannende ' dia's ' voorbij zien komenquote:Op zondag 27 november 2005 13:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo kan je het spel in soepel beeld ook omschrijven.![]()
je kan ook beter wachten tot de blessuretijdquote:Op zondag 27 november 2005 13:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad nog niet veel spannende ' dia's ' voorbij zien komen
's ochtends niets gewendquote:
Ach ja Utrecht staat voor in ieder gevalquote:Op zondag 27 november 2005 14:01 schreef Eilanden het volgende:
Door het slechte beeld hier heb ik gewoon de goal van Tiendalli gemist
Nigel dan toch of nietquote:Op zondag 27 november 2005 14:28 schreef VoreG het volgende:
wat een ongelooflijke kutmongool die belg
Eerst had ie die De jong eruit meoten sturen en nu keurt ie ten onrechte een goal af
Dan ben je eigenlijk nog te netjes in PUB als je geen ban krijgt en de berichten alleen maar verwijderd wordenquote:Op zondag 27 november 2005 14:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
IJsmeis vindt dat Schigt en ik maar ergens anders moeten gaan spelen, delete al mijn prachtige gedichten, maar ik mag er nog steeds blijven posten. Ze vraagt er ook wel een beetje om he![]()
Die mag je lekker aan scheidsrechter Verbist gevenquote:Op zondag 27 november 2005 14:36 schreef Eilanden het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Eilanden schenkt voor iedereen een pina colada in
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pul azijn dan maar?quote:Op zondag 27 november 2005 14:28 schreef VoreG het volgende:
wat een ongelooflijke kutmongool die belg
Eerst had ie die De jong eruit meoten sturen en nu keurt ie ten onrechte een goal af
quote:Op zondag 27 november 2005 14:36 schreef Eilanden het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Eilanden schenkt voor iedereen een pina colada in
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet zeiken Schiggie ...... maar zuipen!quote:Op zondag 27 november 2005 14:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die mag je lekker aan scheidsrechter Verbist geven
Niet dat Ajax anders wel had gewonnen, maar die kerel boort ons wel een gelijkspel door de neus
quote:Op zondag 27 november 2005 14:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En uiteraard eenterug naar het verre Groningen
Yup ...! En weer een ploeg boven Ajaxquote:Op zondag 27 november 2005 14:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hopen dat FC Grunn ook wint woensdag dan zitten we er ook nog steeds goed bij.
quote:Op zondag 27 november 2005 14:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
IJsmeis vindt dat Schigt en ik maar ergens anders moeten gaan spelen, delete al mijn prachtige gedichten, maar ik mag er nog steeds blijven posten. Ze vraagt er ook wel een beetje om he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |