WAT!?quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:08 schreef Brechtje het volgende:
Natuurlijk geloof ik er al heel lang niet meer in, maar nog steeds elk jaar suprises/cadeautjes etc, of naar kenissen
En ze dan een foto laten zien,quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:00 schreef Boeman het volgende:
ik bel ieder jaar op 5 december bij alle gezinnen met kleine kinderen aan en als ze dan de deur open doen en met hun hebberige oogjes opzoek gaan naar kadootjes zeg ik heel hard: Sinterklaas is DOOD!!!! En dan ren ik naar het volgende huis, uiterst vermakelijk!:d d; d; D; D: d;d
:d d; D
dat s ook niet erg liefquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:00 schreef Boeman het volgende:
ik bel ieder jaar op 5 december bij alle gezinnen met kleine kinderen aan en als ze dan de deur open doen en met hun hebberige oogjes opzoek gaan naar kadootjes zeg ik heel hard: Sinterklaas is DOOD!!!! En dan ren ik naar het volgende huis, uiterst vermakelijk!:d d; d; D; D: d;d
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.an urge to help mankind overcomes me
huh?quote:Op woensdag 16 november 2005 12:32 schreef ijsmeis het volgende:
'Vroegah' kreeg ik altijd brieven van sinterklaas en de pieten (die dus eigenlijk van mijn tante afkwamen) en de cadeautjes werden altijd in een mand gezet (van de buren) voor de deur (deed mijn buurman) waarna er hard op het rolluik of de bel werd gedrukt/geduwd.
Ik geloofde er altijd helemaal in, ook omdat alles zo persoonlijk was (de sint wist precies wanneer ik stout was geweest, van mijn ouders natuurlijk)
Maar sinds een paar jaar (laten we zeggen 8) vier ik het niet meer.
Wel kwamen we met het idee om met mijn vriendinnenclub volgend jaar suprises te gaan maken!
Hey, pssssst, schimmel kopen?quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:08 schreef Brechtje het volgende:
Natuurlijk geloof ik er al heel lang niet meer in
Je bent dit jaar vast en zeker te stout geweestquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, volgende sinterklaas!
Ik heb dit jaar andere plannen enzo!
Bij ons brandde de open haard in de winter bijna elke avond, behalve op pakjesavondquote:
lol, hoe oud waren jullie toen? ging dat niet opvallen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:32 schreef WEST het volgende:
vroeger was me opa sinterklaasmaarja hij is in 1991 overleden dus sindsdien doen wij niet meer aan sinterklaas
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:05 schreef most_wanted het volgende:
Wij doen er niet aan.
Niemand in de familie geloofd er nog in...
Kerst vieren we nog wel.
Zulke mooie gedichtenquote:Op vrijdag 25 november 2005 08:54 schreef ijsmeis het volgende:
Onzin verwijderd.
Me moeder verhuurt dus ZO much more good looking piet / sint pakken he.. damn.. das echte crapspul wat die gasten aan hebben :/quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:36 schreef woutabest het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zie je wel dat hij bestaat!
Hendig sjiek!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:00 schreef Boeman het volgende:
google -> afbeeldingen -> eerste hit waarop sinterklaas staat.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:51 schreef Soepkip-je het volgende:
[..]
Me moeder verhuurt dus ZO much more good looking piet / sint pakken he.. damn.. das echte crapspul wat die gasten aan hebben :/
Dat ga ik ookquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:08 schreef ijsmeis het volgende:
Ow, we gaan gourmetten bij mijn vriend!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |