Arceequote:
quote:
En dicht.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:11 schreef Gizmore het volgende:
PUB SlowChat 369: Foto's maken.. Kan die dicht, dubbel.
Dank
391 is allang volquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Pub SC #391"back to basic met de eerste Op!
Mijn topic was eerder..
Kei ergquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:02 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ijsmeis, je bent zeker te jaloers op mijn mooie foto...:
Het Grote Mooie PUB-Plaatjes Topic!
De validation key hangt af van het feit of je een legaal of illegaal serienummer hebt. Het uitwisselen van validation keys om anderen met een illegale serial zo een positieve validatie te verschaffen lijkt mij ook illegaal.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
ijsmeis nog even over dit:
Pub SC #463 | WEEKEND! en nog 2 weken tot Sinterklaas!
Het was geen serial, maar een validation key. Dat programma is voor iedereen te downloaden met Windows, en dat had hij dus niet. Dus ik deed niks illegaals
Dat stond er niet alleen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:46 schreef woutabest het volgende:
Terminator, wil je mij even uitleggen wat er abnormaal is aan het feit dat Brechtje het 'hart' is van PUB?
Ik vind het dus echt onbegrijpelijk dat je dat wegedit namelijk...
Doodsverwensing? Staat zeker in mijn notes, kan jij mij dan vertellen welk stuk er zo doodsverwensirig was?quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat stond er niet alleen.
Het leek verdomd veel op een doodverwensing, vandaar.
De laatste zin.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:20 schreef woutabest het volgende:
[..]
Doodsverwensing? Staat zeker in mijn notes, kan jij mij dan vertellen welk stuk er zo doodsverwensirig was?
"ik verwacht dat dit hart snel sterft"quote:
Dat was dus niet duidelijk, vandaar de edit.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:32 schreef woutabest het volgende:
[..]
"ik verwacht dat dit hart snel sterft"
eeeeeks er staat sterft! Doodsverwensing!!11!!11
Het leek mij wel duidelijk dat het niet over haar persoonlijk bedoeld was maar over het forum.
ok.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat was dus niet duidelijk, vandaar de edit.
Wat stond er dan wel?quote:En "ik verwacht dat dit hart snel sterft" stond er niet.
De laatste zin was een verkapte doodsverwensing, en daarom is hij verwjiderd. Ik ga em hier maar niet meer neerzetten, anders had de edit namelijk ook niet gehoeven.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:09 schreef woutabest het volgende:
[..]
ok.
[..]
Wat stond er dan wel?Iets anders kan ik mij niet herinneren dat ik geschreven heb als laatste.
Nouja zeg, ik weet van niks hoor. Waar slaat het op dat je het niet wilt zeggen? Ik krijg hier de indruk dat je gewoon hard aan het naaien bent hierzo.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
De laatste zin was een verkapte doodsverwensing, en daarom is hij verwjiderd. Ik ga em hier maar niet meer neerzetten, anders had de edit namelijk ook niet gehoeven.
Zeker weten niet, je wist trouwens wel dat je een soort van doodsverwensing gedaan had, dat gaf je namelijk net zelf al aan in een eerdere reactie. Maargoed, wat kan het verder nog schelen, de reacie is weg, en het topic is allang gesloten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:42 schreef woutabest het volgende:
[..]
Nouja zeg, ik weet van niks hoor. Waar slaat het op dat je het niet wilt zeggen? Ik krijg hier de indruk dat je gewoon hard aan het naaien bent hierzo.
Ik heb helemaal niets aangegeven dat het een soort van doodsverwensing was, ik had het over dat ene zinnetje wat nog niet eens zo erg scheen te zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zeker weten niet, je wist trouwens wel dat je een soort van doodsverwensing gedaan had, dat gaf je namelijk net zelf al aan in een eerdere reactie. Maargoed, wat kan het verder nog schelen, de reacie is weg, en het topic is allang gesloten.
Kun je me misschien even een mailtje naar mij sturen? Dan heb ik je mail adres en kan ik je even een mailtje terug sturenquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:46 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets aangegeven dat het een soort van doodsverwensing was, ik had het over dat ene zinnetje wat nog niet eens zo erg scheen te zijn.
En loop nu maar niet weg met de smoes dat het gebeurt is, want dan kan je direct heel dit FBtopic opdoeken.
Grapjasquote:Op woensdag 21 december 2005 17:20 schreef Knoekie het volgende:
Ik wil graag dat jullie Spenky bannen.
Donequote:Op donderdag 22 december 2005 00:14 schreef Bruce117 het volgende:
Kan iemand Wie hebben 't vaakst in PUB gepost? dichtgooien.
Het is een dubbel stats-topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |