Bijdehandje.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik zou de s en de c even omwisselen golfer.
Tot daar en niet verder inderdaad.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:06 schreef Superheld het volgende:
En cruoninga ook tot Almere gekomen?
Woensdag nog een keer proberen?quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:14 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Tot daar en niet verder inderdaad.
Dat valt nog te bezien. Het komt me eigenlijk nogal slecht uit, maar NAC-uit is wel altijd een toffe wedstrijd.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:15 schreef Superheld het volgende:
[..]
Woensdag nog een keer proberen?
Ja snap ik, had t ook liever op een andere dag gezien.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:16 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien. Het komt me eigenlijk nogal slecht uit, maar NAC-uit is wel altijd een toffe wedstrijd.
Bijna te makkelijkquote:
Hoi!quote:Op zondag 27 november 2005 00:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoi!
BOEquote:Op zondag 27 november 2005 00:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb alle ouwe weggepest, dus dat schik is wel op z'n plaats.
ligt er een beetje aan wat voor genre het is, maar over het algemeen wel. Als een film mij niks doet geef ik dat ook wel toequote:Op zondag 27 november 2005 00:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben je eigenlijk wel een kritische kijker Pascal?
mja of je moet er net van houden he.quote:Op zondag 27 november 2005 01:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me ook, waarom zou je baggerfilms verdedigen.
Zolang je winst maakt is het niet ergquote:Op zondag 27 november 2005 01:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben zo ongeveer verslaafd denk ik. Heb nu 24 weddenschappen lopen op dit moment voor vannacht en morgen op mrbookmaker
Das een goeiequote:Op zondag 27 november 2005 01:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zolang je winst maakt is het niet erg.
En ja, Nederland heeft er alweer een gokverslaafde bij.quote:Op zondag 27 november 2005 01:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben zo ongeveer verslaafd denk ik. Heb nu 24 weddenschappen lopen op dit moment voor vannacht en morgen op mrbookmaker
Count me in as well +1quote:Op zondag 27 november 2005 01:50 schreef golfer het volgende:
[..]
En ja, Nederland heeft er alweer een gokverslaafde bij.
als je maar een verslaving hebt hequote:Op zondag 27 november 2005 01:50 schreef golfer het volgende:
[..]
En ja, Nederland heeft er alweer een gokverslaafde bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |