ligt er een beetje aan wat voor genre het is, maar over het algemeen wel. Als een film mij niks doet geef ik dat ook wel toequote:Op zondag 27 november 2005 00:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben je eigenlijk wel een kritische kijker Pascal?
mja of je moet er net van houden he.quote:Op zondag 27 november 2005 01:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me ook, waarom zou je baggerfilms verdedigen.
Zolang je winst maakt is het niet ergquote:Op zondag 27 november 2005 01:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben zo ongeveer verslaafd denk ik. Heb nu 24 weddenschappen lopen op dit moment voor vannacht en morgen op mrbookmaker
Das een goeiequote:Op zondag 27 november 2005 01:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zolang je winst maakt is het niet erg.
En ja, Nederland heeft er alweer een gokverslaafde bij.quote:Op zondag 27 november 2005 01:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben zo ongeveer verslaafd denk ik. Heb nu 24 weddenschappen lopen op dit moment voor vannacht en morgen op mrbookmaker
Count me in as well +1quote:Op zondag 27 november 2005 01:50 schreef golfer het volgende:
[..]
En ja, Nederland heeft er alweer een gokverslaafde bij.
als je maar een verslaving hebt hequote:Op zondag 27 november 2005 01:50 schreef golfer het volgende:
[..]
En ja, Nederland heeft er alweer een gokverslaafde bij.
Nee, maar ik weet precies hoe jij je voeltquote:Op zondag 27 november 2005 03:17 schreef Vom het volgende:
Zijn er nog sddronkrn persononen wakker ?
ANTIBARBARII Oeewowoeoeoeoeoeowowowoquote:
Ik hs ga morgen me werk fafafafbelenquote:Op zondag 27 november 2005 03:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Vommetje, eindelijk ben ik het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |