Zat er ook wel in, als je ziet hoeveel er gevallen is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:52 schreef Dos37 het volgende:
FC Twente is ook al afgelast.
Moet er even een keer voor gaan zitten, dan heb ik ook wel een moment.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:09 schreef methodmich het volgende:
Vaduz, meedoen aan dat topic he! Jij hebt best een voetbalmoment.
Ja idd. Niet alleen om het veld. Er rijden ook geen treinen van en naar Enschede (wat trouwens niets met de sneeuw heeft te maken.) Dus het was ook onverantwoord om al die mensen naar het stadion te laten komen met die sneeuw.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zat er ook wel in, als je ziet hoeveel er gevallen is.
Ach ja bij de derde in een half jaar tijd moet je oprotten en als ze hier al een waarschuwing voor gaan geven dan vind ik het ook maar gewoon zeurpietenquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een lullo's daar dan, hadden ze de weerberichten nog niet gezien ofzo?
Nou inderdaad, klagen kan je dan beter ook maar niet doen, heb je zo je tweede te pakken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:21 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ach ja bij de derde in een half jaar tijd moet je oprotten en als ze hier al een waarschuwing voor gaan geven dan vind ik het ook maar gewoon zeurpieten
Ik werk daar via een uitzendbureau en ik ga daar nog wel eventjes met die mensen over praten. Ook omdat wij met 4 mensen van de Belastingdienst te laat waren, netjes even gebeld hadden hierover....quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou inderdaad, klagen kan je dan beter ook maar niet doen, heb je zo je tweede te pakken.![]()
Hier was het best druk en sneeuwballen gevecht all over the place, om half 2quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Leek hier wel het eind van de wereld gisteren, toen ik naar het cafe ging. Donker, geen mens op straat, dikke chaos, afgeknapte boomtakken op weg. paden geblokkeerd.
Zeer goede prestatie inderdaadquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:27 schreef VoreG het volgende:
Goud voor Yuri
Wie is dat?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:44 schreef Dos37 het volgende:
Lees trouwens ook net pas dat Richard Burns ook is overleden.
quote:
Okequote:Op zaterdag 26 november 2005 14:49 schreef Dos37 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Rally coureur wereld kampioen in 2001. ook bekend van zijn spel
[afbeelding]
Hij had een hersen tumor
In Outlook?quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Euh, hoe stel ik ook weer POP3 en SMTP servers in![]()
bij account.quote:
pop adres van je mailserverquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja duh, maar wat moest ik daar ook weer invullen...
quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:57 schreef Bananenman het volgende:
Ik word net wakker
Leuke nacht gehad. Vanavond weer
quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
Je hebt het weer gemist hoor. Roda jat middenstip Fortuna. Mvv sups slaan speler(s) Haarlem na verlies.
Boefjes
Ik dacht al, dit heb ik eerder gezien.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:17 schreef Bos81 het volgende:
"25 oktober de dag van Yuri van Gelder"
Aldus de presentator van Studio Sport![]()
quote:
Vitesse - RKC is er toch nogquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:03 schreef pascalheister het volgende:
vanavond geen wedstrijden, wat gaan ze nou doen bij talpa
een uur lang reportages uitzenden van Sierd de Vosquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:03 schreef pascalheister het volgende:
vanavond geen wedstrijden, wat gaan ze nou doen bij talpa
Ook volgens www.vi.nlquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vitesse ook afgelast volgens Teletekst
je moet ook nog aan bereikbaarheid denkenquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vitesse - RKC is er toch nog
Lijkt me sterk dat ze die cancelen.
Volgens Fok! ook.quote:
taknen, mjammiequote:Op zaterdag 26 november 2005 19:35 schreef Vom het volgende:
hOI
Lekker paar uurtjes op de club zitten taknen
Naja tanken natuurlijkquote:
Allemaal van die toekomstige SCH'squote:Op zaterdag 26 november 2005 20:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Verdomme, geen Dit Was Het Nieuws vanavond, maar een of ander songfestival voor mini's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |