Viel me ook al opquote:Op zondag 27 november 2005 13:01 schreef clauwheee het volgende:
Ik kom binnen en iedereen is ineens weg![]()
Echt nietquote:Op zondag 27 november 2005 13:11 schreef Eilanden het volgende:
Het is nu tien minuten over acht
Ja,maar hier is het meer een opeenstapeling van stilstaande beeldenquote:Op zondag 27 november 2005 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Whehe, je kijkt via een stream? (net als ik)
BIER EN BITTERBALLEN VOOR IEDEREEN!quote:Op zondag 27 november 2005 13:29 schreef DeTolk het volgende:
Nog wissels in de 2e helft?10.000e post
feliquote:Op zondag 27 november 2005 13:32 schreef Da_Sandman het volgende:
En ook nog een beetje van mij omdat ik vorige week mijn 25000ste ongemerkt voorbij heb laten gaan.
Hell yeah and proud of itquote:
Zo kan je het spel in soepel beeld ook omschrijven.quote:Op zondag 27 november 2005 13:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja,maar hier is het meer een opeenstapeling van stilstaande beelden![]()
Dan ben je net zo'n eikel als je collega'squote:Op zondag 27 november 2005 13:35 schreef Vom het volgende:
Ach ik had ook wel recht op een vrije dag hoor.
Collega's van me flikken dit zowat elke week dus nu was het mijn beurt![]()
Ik heb inderdaad nog niet veel spannende ' dia's ' voorbij zien komenquote:Op zondag 27 november 2005 13:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo kan je het spel in soepel beeld ook omschrijven.![]()
je kan ook beter wachten tot de blessuretijdquote:Op zondag 27 november 2005 13:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad nog niet veel spannende ' dia's ' voorbij zien komen
's ochtends niets gewendquote:
Ach ja Utrecht staat voor in ieder gevalquote:Op zondag 27 november 2005 14:01 schreef Eilanden het volgende:
Door het slechte beeld hier heb ik gewoon de goal van Tiendalli gemist
Nigel dan toch of nietquote:Op zondag 27 november 2005 14:28 schreef VoreG het volgende:
wat een ongelooflijke kutmongool die belg
Eerst had ie die De jong eruit meoten sturen en nu keurt ie ten onrechte een goal af
Dan ben je eigenlijk nog te netjes in PUB als je geen ban krijgt en de berichten alleen maar verwijderd wordenquote:Op zondag 27 november 2005 14:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
IJsmeis vindt dat Schigt en ik maar ergens anders moeten gaan spelen, delete al mijn prachtige gedichten, maar ik mag er nog steeds blijven posten. Ze vraagt er ook wel een beetje om he![]()
Die mag je lekker aan scheidsrechter Verbist gevenquote:Op zondag 27 november 2005 14:36 schreef Eilanden het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Eilanden schenkt voor iedereen een pina colada in
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pul azijn dan maar?quote:Op zondag 27 november 2005 14:28 schreef VoreG het volgende:
wat een ongelooflijke kutmongool die belg
Eerst had ie die De jong eruit meoten sturen en nu keurt ie ten onrechte een goal af
quote:Op zondag 27 november 2005 14:36 schreef Eilanden het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Eilanden schenkt voor iedereen een pina colada in
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet zeiken Schiggie ...... maar zuipen!quote:Op zondag 27 november 2005 14:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die mag je lekker aan scheidsrechter Verbist geven
Niet dat Ajax anders wel had gewonnen, maar die kerel boort ons wel een gelijkspel door de neus
quote:Op zondag 27 november 2005 14:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En uiteraard eenterug naar het verre Groningen
Yup ...! En weer een ploeg boven Ajaxquote:Op zondag 27 november 2005 14:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hopen dat FC Grunn ook wint woensdag dan zitten we er ook nog steeds goed bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |