Het scheelt nu wel dat ze elkaar uit laten praten, en niet met z'n allen tegelijk bovenop Lieske springen ja. Dat is al een stuk beter dan straks. En zelfs Joost en Naat lijken te luisteren in plaats van te wachten tot ze iets kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:15 schreef Lamon het volgende:
Respect voor de bewoners. Dit lijkt bijna een fatsoenlijke en vooral eerlijke discussie te worden.
Het ging over Dido maar Roel werd in zijn hemd gezet door Lieske.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:19 schreef Wup het volgende:
[..]
je bedoelt dido, want dan gaat het allemaal over haar
Sterker nog: het is volkomen waarquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:23 schreef F4iTH het volgende:
Och ze voelt zich alleen. Nog even en ze gaat haar eigen onzin nog geloven ook.![]()
Het zal wel iets met de geheimeopdracht te maken hebben.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:23 schreef Lamon het volgende:
Rob zegt zinnige dingen zowaar, maar Lieske wil er nu ineens weer niets van horen.
Ze wil weer "rebels" zijn ofzo?
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Lieske heeft nu moeite om met de discussie te stoppen. Ook een (klein) minpuntje.
Geen enkele kans op, want ik vind LIeske een waanzinnig leuke meidquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het gaat nog wel eens zover komen dat je haar niet meer zo fanatiek verdedigt hier
![]()
Krijg sterk de indruk dat ze de boel weer flink aan het op naaien is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Lieske heeft nu moeite om met de discussie te stoppen. Ook een (klein) minpuntje.
En niet te vergeten, de klassieker...quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:26 schreef Pinball het volgende:
A) Klaar.
B) Ik ben er klaar mee.
C) Wreed
D) God, weet je..
E) Nouhou!
F) Echt gewoon..
G) Hpfghhhmmmmprrr
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:28 schreef BONG4002 het volgende:
Rob " je moet gewoon klaar ermee omgaan klaar en zo werkt het gewoon klaar" etc etc
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En niet te vergeten, de klassieker...
Echt? Meen je dat nou? Wat leuk om te horen! Dankjewel!
hahaquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:30 schreef srblackbird het volgende:
"Het is een Spel", " Ik doe niet raar!" Rob
ja, dat maakte ik er ook uit opquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:30 schreef Peter6000 het volgende:
Rob suggereert nu dat het een speltechniek was van Chantal en Ingrid was, dat ze naar Lieske toetrokken.
Omdat die 2 de eerste maanden helemaal niet met Lieske optrokken
toch
Huuuuh?quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het ging over Dido maar Roel werd in zijn hemd gezet door Lieske.
En daar kon hij niet tegen en werd fel in de discussie.
Daardoor liep de discussie wat uit de hand.
Rob: "Ik doe niet raar"quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:30 schreef Lamon het volgende:
Rob: "Het is een spel, het is gewoon een spel!"
Lieske: "Rob, je hoeft niet zo raar te doen!"
Fijn dat je het bevestigtquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:31 schreef Wup het volgende:
ja, dat maakte ik er ook uit op
Daarom is ie ook met stip gestegen op mijn lijstje.quote:
Sorry maar dan verschillen we van mening.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:31 schreef riri het volgende:
[..]
Huuuuh?
Roel in zijn hemd gezet?
Ze maakte totaal verkeerde opmerkingen die nergens op sloegen
Hopelijk ziet Ingrid dit!quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:30 schreef Peter6000 het volgende:
Rob suggereert nu dat het een speltechniek was van Chantal en Ingrid was, dat ze naar Lieske toetrokken.
Omdat die 2 de eerste maanden helemaal niet met Lieske optrokken
oke, ik begrijp jou grapjes nooit, ik zal er niet meer op reagerenquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:32 schreef Peter6000 het volgende:
Fijn dat je het bevestigt
Kwam vast door die toevoeging toch
toch
Lieske zal niet toegeven omdat ze een geheimeopdracht heeft.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:33 schreef Jilly het volgende:
Goed, Lieske is beter af als ze nu toegeeft .
Op langere termijn denk ik echter dat zij het gelijk aan haar zij heeft.
Dido is het koninginnetje van de groep. Zij schaart het volk om zich heen Nathalie en Joost zijn meelopers.
Rob kan zeggen wat hij wil maar staat al met al genomen buiten spel. Hij wordt gedoogd en thats it.
Roel heeft zijn stem in deze verspeeld, hij is niet objectief.
Voor Lieske is het nu of nooit.
daarom gaat Lieske ook doorquote:
Die slaapt al denk ikquote:
Ik moest zo vreselijk lachen toen Rob vanavond zei over die twintig euro dat de werkster ze had achtergelatenquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:32 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Daarom is ie ook met stip gestegen op mijn lijstje.![]()
Denk je dat het Lieske's opdracht is om dingen 'bloot' te leggen voor ingrid?quote:
En dat doet mij weer denken aan de leukste post die MM ons dit jaar gafquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:32 schreef Wup het volgende:
toen Rob zo riep: 'ik doe niet raar, ik doe niet raar'
moest ik meteen weer denken aan : je verbergt iets, jawel, ik zie het, je verbergt iets'
Ja dat moest Roel ookquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik moest zo vreselijk lachen toen Rob vanavond zei over die twintig euro dat de werkster ze had achtergelaten![]()
dat gevoel heb ik ook omdat het dreigde dood te bloeden en gelijk weer olie op het vuur gooide.quote:
Rob is echt wel okquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik moest zo vreselijk lachen toen Rob vanavond zei over die twintig euro dat de werkster ze had achtergelaten![]()
Dat proberen ze haar idd wijs te maken, terwijl ik zeker weet dat dat niet zo is.quote:
Ik helaas straks wel. De meeloper.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:32 schreef odie22 het volgende:
wat zit joost er eigenlijks bij te doen ? heb hem al de hele avond niet gehoord
Zeker wetenquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:36 schreef Vigile het volgende:
[..]
Denk je dat het Lieske's opdracht is om dingen 'bloot' te leggen voor ingrid?
Helaas heb ik hier Andries/Diane-visioenen bijquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
1. Hij moet beginnen met eerst een dag in de tuin te liggen, in de foetushouding duimend...
Een griezel. Brrrrrr. Maar soms wel grappig ja.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Rob is echt wel okik mag hem iig wel en humor heef ie ook
![]()
Jij hebt speciale streams zeker?quote:
Duimend op elkaars duim.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
Helaas heb ik hier Andries/Diane-visioenen bij![]()
Ik ben blij dat ik de leuke kant van Rob heb kunnen zien sinds Menno het huis uit is. Wat ik nu alleen wat minder vind aan hem is dat ie teveel probeert de baas te spelen in het huis. Als dat wat minder wordt dan maakt hij een serieuze kans op de hoofdprijs.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
volgens mij wel, waarom moesten ze dan bij de foto's proosten op de exitgangers. Ze zeiden allemaal positieve dingen. Er werd door BB toen gezegd, dat ook de negatieve dingen gezegd moesten worden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:36 schreef Vigile het volgende:
[..]
Zou ik wel een geweldige stunt vinden!quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:36 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik was echt tot op het bot geschokt toen Andries Diane nadeed...quote:
En hoezo is dat dan een opdracht voor Lieske? Het was gewoon een rechtstreekse opdracht van BB, daar had Lieske toch niets mee te maken?quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:40 schreef mamapan het volgende:
[..]
volgens mij wel, waarom moesten ze dan bij de foto's proosten op de exitgangers. Ze zeiden allemaal positieve dingen. Er werd door BB toen gezegd, dat ook de negatieve dingen gezegd moesten worden.
Maar dat hoeft allerminst te betekenen dat er ook een rol voor Lieske hierin was weggelegd om de boel op te stoken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:40 schreef mamapan het volgende:
[..]
volgens mij wel, waarom moesten ze dan bij de foto's proosten op de exitgangers. Ze zeiden allemaal positieve dingen. Er werd door BB toen gezegd, dat ook de negatieve dingen gezegd moesten worden.
Joost: Ja, dat duurt een kwartier.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:41 schreef odie22 het volgende:
Lieske : ik ga effe tandenpoesen , want dat duurt ook altijd weer lang he
Ja lekker wijf. Ze lijkt dan ook voor geen meter op Rob.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:40 schreef F4iTH het volgende:
[..]
En hij heeft een geweldig mooie dochter![]()
![]()
Jazeker en straks komt ze terug het huis in en gaat op het hoekje van de bank erg pissig duimpje zuigenquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:36 schreef Vigile het volgende:
[..]
Uiteindelijk kan alleen het publiek haar nog maar 'afrekenen' want zoals het nu is zal iedereen op Lieske blijven stemmen, waardoor de bank dus blijvend te klein is na 1 ronde. Gevolg is dat er een tweede ronde komt zoals nu met steeds weer een grote bank als resultaat. Dan ligt het dus keer op keer totaal bij de kijkers...en ik verwacht niet dat nederland lieske er uit gaat stemmen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:40 schreef Jilly het volgende:
[quote]Op zaterdag 26 november 2005 00:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske zal niet toegeven omdat ze een geheimeopdracht heeft.
[/quote}
Ik begrijp dit wel maar kan Lieske, met haar 19 jaar, dit spelltje doorzien?
Opdracht of niet ik geloof dat ze hier persoonlijk op afgerekend wordt door Jut en Jul plus aanhangsels
Geschokt was ik die keer dat Ingrid Rob nadeed ook. Maar dat heb ik haar vergeven.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik was echt tot op het bot geschokt toen Andries Diane nadeed...![]()
Als hij nog eens voor mijn wielen komt, rijd ik door![]()
Nee, dat niet maar ik kijk er waarschijnlijk anders naar dan jij.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij hebt speciale streams zeker?
Ben je uitgespeeld hiernaast? Kom je nou effe met mij spelen?quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar dat hoeft allerminst te betekenen dat er ook een rol voor Lieske hierin was weggelegd om de boel op te stoken.
Ik hoop het van niet. Ik blijf hopen en denken dat dit gewoon allemaal spontaan wasquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou ik wel een geweldige stunt vinden!
Dat was (volgens mij) om Lieske een aanleiding te geven, om uitspraken van de anderen te ontlokkenquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:42 schreef Pinball het volgende:
[..]
En hoezo is dat dan een opdracht voor Lieske? Het was gewoon een rechtstreekse opdracht van BB, daar had Lieske toch niets mee te maken?
Spelletjes.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ben je uitgespeeld hiernaast? Kom je nou effe met mij spelen?![]()
Of Rob bekeert zich tot de siliconen, Lieske hervindt haar 'zus', en Ingrid geeft die 2 goedkope make-up dozen in onvervalst Haags goed op hun flikker tot ze zichzelf allebei huilend staan te mutileren in de badkamer. Ik hoop nog steeds dat Ingrid een keer boven zichzelf uitstijgt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:44 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Jazeker en straks komt ze terug het huis in en gaat op het hoekje van de bank erg pissig duimpje zuigen
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
Of Rob bekeert zich tot de siliconen, Lieske hervindt haar 'zus', en Ingrid geeft die 2 goedkope make-up dozen in onvervalst Haags goed op hun flikker tot ze zichzelf allebei huilend staan te mutileren in de badkamer. Ik hoop nog steeds dat Ingrid een keer boven zichzelf uitstijgt.
Blijven hopen. Ik vraag me af of ze slim genoeg is om in afzondering de beelden op hun waarde te schatten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
Of Rob bekeert zich tot de siliconen, Lieske hervindt haar 'zus', en Ingrid geeft die 2 goedkope make-up dozen in onvervalst Haags goed op hun flikker tot ze zichzelf allebei huilend staan te mutileren in de badkamer. Ik hoop nog steeds dat Ingrid een keer boven zichzelf uitstijgt.
Neeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 26 november 2005 00:50 schreef Gert het volgende:
Missen jullie het al een beetje?
[afbeelding]
Nog niet. Mijn god..quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:50 schreef odie22 het volgende:
Lieske is denk ik klaar met tanden poetsen nu
Nee totaal nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:50 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Vind ik ook hoor!quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Rob is echt wel okik mag hem iig wel en humor heef ie ook
![]()
Als fokking kiespijnquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:50 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Als een zwangere Groningse op een sexboerderij.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:50 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Idd. Maar wel weer leuk als de spoeling dun wordt, want dan moeten ze op hun 'vriendjes' stemmen. Judastaferelen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:52 schreef scanman01 het volgende:
Ik mis Chantal wel ja. Als Lieske er ook nog uit vliegt, dan gaan we een hele saaie maand tegemoet denk ik. Chantal en ook Lieske zeggen nog wel eens gewoon lekker wat ze denken. Zonder die twee zitten er alleen nog maar vriendjes in het huis.
Wehehehe... Iemand postte hier gisteren een hele leuke foto van stralende Tanja met babbie en Menno.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:53 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als een zwangere Groningse op een sexboerderij.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
en Ingrid geeft die 2 goedkope make-up dozen in onvervalst Haags goed op hun flikker tot ze zichzelf allebei huilend staan te mutileren in de badkamer. Ik hoop nog steeds dat Ingrid een keer boven zichzelf uitstijgt.
Dan wordt alles uit naam van de lieve vrede wel netjes uitgelegd en komen er ook echt geen verhitte discussies meer denk ik. Iedereen zal dan begrijpend reageren dat ze toch iemand moeten noemen enzo.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Idd. Maar wel weer leuk als de spoeling dun wordt, want dan moeten ze op hun 'vriendjes' stemmen. Judastaferelen.
Net zoals jij na al die maanden nog steeds warm wordt van een paar blote tieten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Dat jullie je na zoveel maanden nog steeds druk kunnen maken om dat tandenpoetsen verbaast me iedere dag weer trouwens
Ik heb veel droomscenario's langs zien komen hier maar dit slaat echt alles.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
Misschien kunnen we als Lieske (en Ingrid?) er nu ook nog uitvliegen gewoon het programma voortijdig afronden. Effe een finaletje inlassen ergens op een verdwaalde dinsdag (bv. 6/12) of zo. Dan zijn we er tenminste vanaf. Een groepje Oididio, Roel, Joost en Rob hoef ik niet echt dagen, laat staan weken te volgen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:52 schreef scanman01 het volgende:
Ik mis Chantal wel ja. Als Lieske er ook nog uit vliegt, dan gaan we een hele saaie maand tegemoet denk ik. Chantal en ook Lieske zeggen nog wel eens gewoon lekker wat ze denken. Zonder die twee zitten er alleen nog maar vriendjes in het huis.
De dwangmatigheden van Joost zijn niets in vergelijking met dit.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Dat jullie je na zoveel maanden nog steeds druk kunnen maken om dat tandenpoetsen verbaast me iedere dag weer trouwens
Nogmaals: daar word ik echt niet warm van. Je kent me overduidelijk totaal niet als je denkt van wel.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
Net zoals jij na al die maanden nog steeds warm wordt van een paar blote tieten.![]()
Oww dat is ook zo. Waarom relativeer je het ook zoquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan wordt alles uit naam van de lieve vrede wel netjes uitgelegd en komen er ook echt geen verhitte discussies meer denk ik. Iedereen zal dan begrijpend reageren dat ze toch iemand moeten noemen enzo.
Dat denk ik dus ookquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:46 schreef mamapan het volgende:
[..]
Dat was (volgens mij) om Lieske een aanleiding te geven, om uitspraken van de anderen te ontlokken
Nou wat heeft Lieske zich doen gelden de afgelopen week!quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:52 schreef scanman01 het volgende:
De uitzending van vrijdag 25 november.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:59 schreef Morwen het volgende:
Ik zat net de uitzending te kijken... blablabla
Ik vind het ook lastig in te schatten. Maar Ingrid is wel degene die zowel Tanja al Rob confronteerde, en die Menno te lijf ging met een tondeuse. Plus haar zieke grapjes steeds, ik blijf denken dat er meer in haar schuilt dan we tot nu toe hebben gezien. Ondanks dat suffe geduim.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:56 schreef F4iTH het volgende:
Ik heb veel droomscenario's langs zien komen hier maar dit slaat echt alles.
Ik ben niet echt een dromer, ik zie een zeer teleurstellende terugkomst van Ingrid met een wapperende en jankende Lieske, een jankende Rob en Joost. En 2 dagen later vergeet men weer dat ze er nog in zit behalve op de momenten dat ze haar duim eruit haalt en Roel vraagt om voor haar een 'sjekkie' te draaien.
+2quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:00 schreef scanman01 het volgende:
Lieske heeft vanmiddag toen iedereen in de dbk zat iets uit de (slaap)kamer gehaald en in het washok gelegd. Dat heeft iets met de opdracht te maken. De discussie is gewoon toevallig ontstaan doordat BB wilde dat ze iets zeiden over de twee vrouwen en Roel toevallig heel vreemd reageerde op Lieske's opmerking dat hij niet helemaal objectief meer was.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:01 schreef kissa het volgende:
Ik ga naar bed, voel me een beetje grieperig.
Truste en tot morg![]()
Beterschap mocht je ziek worden en eenquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:01 schreef kissa het volgende:
Ik ga naar bed, voel me een beetje grieperig.
Truste en tot morg![]()
A, ok, thanx.........ik zat ff te brainstormen, had verder nog niet echt gekeken naar de topicsquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De uitzending van vrijdag 25 november.
Roel of Dido gaat eruit volgende week. Ik denk dat de houdige verhoudingen niet stand gaan houden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou wat heeft Lieske zich doen gelden de afgelopen week!
Die zat alleen maar met rooie oortjes naar tante Sjaan te luisteren en ja te knikken.
Lieske zwemt nu even, wordt straks in genade aangenomen en accepteert dat bereidwillig, en alles is weer pais en vree.
Ingrid en Lies zullen samen wel een koppeltje gaan vormen, maar zonder drijvende kracht van Chantal kunnen die echt geen potten breken. Sterker, ook Ingrid heeft er al eens blijk van gegeven zich door Rob vol-le-dig om te laten lullen. Die houdt geen stand.
De vraag is wat de kijker wil.
Als het aan de de rest van de bewoners ligt, wordt eerst Lieske en daarna Ingrid afgeserveerd.
Sorry, was een beetje al te bijdehand van me.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
A, ok, thanx.........ik zat ff te brainstormen, had verder nog niet echt gekeken naar de topics![]()
Maar je plaatst er wèl 100 caps van. Dan kan je je wel semi uit de hoogte verwonderen dat anderen nog steeds verbaasd zijn over dat tandenpoetsen, maar dat is niet veel anders.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Nogmaals: daar word ik echt niet warm van. Je kent me overduidelijk totaal niet als je denkt van wel.
Valt mee, ik ben helemaal verlicht nuquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sorry, was een beetje al te bijdehand van me.
Al die caps in het tietuh-topic zijn toch niet allemaal van Scanquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar je plaatst er wél 100 caps van. Dan kan je je wel semi uit de hoogte verwonderen dat anderen nog steeds verbaasd zijn over dat tandenpoetsen, maar dat is niet veel anders.
Volgens mij geloof je dat nog echt ookquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:00 schreef Gert het volgende:
Nou wat heeft Lieske zich doen gelden de afgelopen week!
Die zat alleen maar met rooie oortjes naar tante Sjaan te luisteren en ja te knikken.
Dat weet ik. Gelukkig ligt het niet aan de bewoners. Anders had Bart ook nooit gewonnen.quote:Als het aan de de rest van de bewoners ligt, wordt eerst Lieske en daarna Ingrid afgeserveerd.
Heb je geen CV?quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:10 schreef melke het volgende:
Brrrrr het is koud hier!
Ik plaats nog veel meer caps van Lieske met kleren aan. Ik snap sowieso niet waarom er zo heftig wordt gereageerd op naakt foto's in het betreffende topic. Maar omdat iedereen het zo leuk schijnt te vinden, is het ook leuk om ze te plaatsen. Ik vind naakt zelf ook mooi om te zien, maar niet omdat ik er warm van wordt. Er is in mijn leven nog geen enkele foto langsgekomen waar ik echt warm van ben geworden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar je plaatst er wèl 100 caps van. Dan kan je je wel semi uit de hoogte verwonderen dat anderen nog steeds verbaasd zijn over dat tandenpoetsen, maar dat is niet veel anders.
Hier ook, ik zit helemaal ingepakt hier en de cv staat gewoon op 21 graden. Zal de sneeuw wel zijn die in de lucht zitquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:10 schreef melke het volgende:
Brrrrr het is koud hier!
Ja, ik zou het echt lullig vinden als hij er enorm van zou balen dat die foto's op fok staan. Aan de andere kant vind ik ook dat hij niet al te heftig over naakt moet doen en daarom dus de 'bijna'.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Al die caps in het tietuh-topic zijn toch niet allemaal van ScanBovendien schaamt hij zich bijna sinds hij papa Lieske heeft gezien.
Zal ik eens op de streams kijken...quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:11 schreef BONG4002 het volgende:
Hej, Rob mist foto van zoon dochter, Joost van Bren dus dat moest Lieske inleveren
de foto's van Joostquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:00 schreef scanman01 het volgende:
Lieske heeft vanmiddag toen iedereen in de dbk zat iets uit de (slaap)kamer gehaald en in het washok gelegd. Dat heeft iets met de opdracht te maken. De discussie is gewoon toevallig ontstaan doordat BB wilde dat ze iets zeiden over de twee vrouwen en Roel toevallig heel vreemd reageerde op Lieske's opmerking dat hij niet helemaal objectief meer was.
Lieskes geheime opdracht!!! Snappen die uilskuikens dat nou niet?quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:12 schreef Wup het volgende:
er zijn foto's kwijt....
ze vermoeden geheime opdracht
Joost is not amused
Haar gezonde verstand?quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:14 schreef Wup het volgende:
is Lieske ook iets kwijt?
Ze weten dat het een secret missie moet zijn dus niets aan de handquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:14 schreef Lamon het volgende:
Oeh, dit is geen opdracht waar je vrienden mee maakt, BB..
Lieske ook ja. Dat is wel goed bekeken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:14 schreef Wup het volgende:
is Lieske ook iets kwijt?
Lieske heeft zich gewoon laten inpakken door Sjaan. Is ook niet zo raar, ze was geen partij voor dat geslepen serpent. Maar we hebben Lieske niet tot nauwelijks gezien de afgelopen periode, vanavond voor het eerst weer eens. En dan maakt ze bij mij geen bijster snuggere indruk.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij geloof je dat nog echt ook
In tegenstelling tot die Dido van jou en ook Nathalie, heeft Lieske een heel uitgesproken eigen mening. Op momenten dat het haar te gek wordt laat ze dat ook goed weten. Als Dido in haar eentje tegen de hele groep zou staan, was ze al lang van ellende vrijwillig eruit gegaan.
Ik zou dus echt opdrachten weigeren daarzo. Maar goed, ik zit daar gelukkig nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:17 schreef melke het volgende:
Dit soort opdachten ga je niet aannemen. Tjonge jonge jonge, it's part of the game!
Lieskequote:Op zaterdag 26 november 2005 01:19 schreef Gert het volgende:
Wie moest die spullen weghalen dan?
Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:19 schreef Bocaj het volgende:
Joost dus ook geen winnaar als hij zo zit te miepen....
Sorry, verkeerde quote aangehaaldquote:
Ik geef je geenquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
Oh... please. Stel je niet zo aan. het gaat nooit over het naakt, maar over de hoeveelheid. Als er tieten te zien zijn staan er plots 30 caps per pagina. En dat heb ik al vaker uitgelegd, maar blijkbaar heb je het steeds te druk met niet warm-worden om dat te lezen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik plaats nog veel meer caps van Lieske met kleren aan. Ik snap sowieso niet waarom er zo heftig wordt gereageerd op naakt foto's in het betreffende topic. Maar omdat iedereen het zo leuk schijnt te vinden, is het ook leuk om ze te plaatsen. Ik vind naakt zelf ook mooi om te zien, maar niet omdat ik er warm van wordt. Er is in mijn leven nog geen enkele foto langsgekomen waar ik echt warm van ben geworden.
Ik zou niet kunnen slapen als ik haar wel een zoen zou gevenquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:21 schreef svann het volgende:
Joost kan niet slapen zonder Brenda een zoen gegeven te hebben.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:21 schreef svann het volgende:
Joost kan niet slapen zonder Brenda een zoen gegeven te hebben.
Das war auf deutsch: Aufmachen!quote:
Ik zou echt niets weigeren. Die opdrachten zijn juist leuk! Lieske moet dingen weg nemen, als haar dat lukt komt Ingrid terug. Dat neem je dan toch aan als je daarmee je maatje terug het huis in kan krijgen. Had Joost ook gedaan als hij daarmee Nathalie of weet ik veel wie het huis terug in kon krijgen. Flauwekul dat hij zegt dat je zo'n opdracht niet aan moet nemenquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zou dus echt opdrachten weigeren daarzo. Maar goed, ik zit daar gelukkig niet![]()
Walgelijk, dat ze dat ook echt gedaan heeft.quote:
Nah... zó erg is ze nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:22 schreef odie22 het volgende:
Ik zou niet kunnen slapen als ik haar wel een zoen zou geven![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ik zou niet kunnen slapen als ik haar wel een zoen zou geven![]()
Zou kunnen en dan is ze meteen weer opgenomen in de groep...quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:23 schreef Muerte het volgende:
Zou me niets verbazen als Ingrid morgen terug komt zij alles bij zich heeft en de spulletjes terug geeft.
Dan mag die de finale winnnen !!quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:24 schreef Lamon het volgende:
Als dit door een bewoner gedaan is, mag deze er overigens net zo hard uitvliegen als Nathalie. Consequentie is alles.
Ingrid zal het wel mee terugnemenquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:22 schreef melke het volgende:
Ik zou echt niets weigeren. Die opdrachten zijn juist leuk! Lieske moet dingen weg nemen, als haar dat lukt komt Ingrid terug. Dat neem je dan toch aan als je daarmee je maatje terug het huis in kan krijgen. Had Joost ook gedaan als hij daarmee Nathalie of weet ik veel wie het huis terug in kon krijgen. Flauwekul dat hij zegt dat je zo'n opdracht niet aan moet nemen
Opdracht is opdracht en dit heeft Lieske gedaan voor Ingrid dus terechtquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:24 schreef Lamon het volgende:
Als dit door een bewoner gedaan is, mag deze er overigens net zo hard uitvliegen als Nathalie. Consequentie is alles.
Dochter van jou?quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Walgelijk, dat ze dat ook echt gedaan heeft.
Dat kind heeft ook totaal geen ruggegraat.
Men wil meer dan twee mensen op de bank hebben.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:24 schreef Greetings het volgende:
Waarom staan er nu 4 personen genomineerd en zag ik in de uitzending alleen Lieske en Roel genomineerd worden?
Waar komen Dido en Rob dan vandaan? Ik hoorde iets van "2e stemronde" maar sinds wanneer is dat? En wie heeft dan op wie gestemd in de 2e ronde?
Dat vermoedde ik al, en kan iemand aub even een overzichtje van de 2e stemronde geven dan?quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:26 schreef svann het volgende:
[..]
Men wil meer dan twee mensen op de bank hebben.
Bij de extra ronde moesten ze ieder een tweede (ander) persoon nomineren.
Zodoende.
Nope. Dit is net zo lullig. Ik heb niets met foto's, maar als het je steun in de rug is, dan doet dat net zoveel zeer als op iemands bed springen met vuile poten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Opdracht is opdracht en dit heeft Lieske gedaan voor Ingrid dus terecht
BB is BB en dit hoort er ook bij, natuurlijk krijg je alles terug maar dit is de psychologie erachterquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nope. Dit is net zo lullig. Ik heb niets met foto's, maar als het je steun in de rug is, dan doet dat net zoveel zeer als op iemands bed springen met vuile poten.
Dat "eilandje" gezeik enzo. Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat dit ook net zo ernstig is.
Consequent blijven, al is het allemaal geneuzel.
[CENTRAAL] Bespreek hier de nominatiesquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:28 schreef Greetings het volgende:
Dat vermoedde ik al, en kan iemand aub even een overzichtje van de 2e stemronde geven dan?
Roel - Joostquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:28 schreef Greetings het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al, en kan iemand aub even een overzichtje van de 2e stemronde geven dan?
Ik weet het, ze zijn hier niet blij met deze smiley, maar hier komt 'ie nog een keer:quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:26 schreef Pinball het volgende:
Mijn hemel.. wat een kneus is die Joost. Is ie dronken of zo?
Anders ga je vragen of ze willen stoppen met roken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:24 schreef Morwen het volgende:
En Hoppa, Died en Ro zonderen zich weer eens afZielig stel......
Wat overdreven zeg! Jij zou hetzelfde doen als je je maatje terug in het huis zou kunnen krijgen. Ze krijgen het vast ook weer allemaal terug.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nope. Dit is net zo lullig. Ik heb niets met foto's, maar als het je steun in de rug is, dan doet dat net zoveel zeer als op iemands bed springen met vuile poten.
Dat "eilandje" gezeik enzo. Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat dit ook net zo ernstig is.
Zou jouw vader zoiets over z'n eigen dochter zeggen? Sielug...quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:26 schreef melke het volgende:
Dochter van jou?
Hoepel op, je bent hier wel bij de kusjesbrigadequote:Op zaterdag 26 november 2005 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ik weet het, ze zijn hier niet blij met deze smiley, maar hier komt 'ie nog een keer: [afbeelding]![]()
![]()
Als dat een opdracht van BB was geweest denk ik wel dat Nathalie op meer sympathie had kunnen rekenen. Als je het doet uit pure meeloperij is het heel wat anders.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:29 schreef Lamon het volgende:
Lees dit even op de blog.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:28 schreef Greetings het volgende:
Hij wil gewoon de dbk weer in en dan komt er weer leuke tv... maar hij stelt zich idd vreselijk aan...quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ik weet het, ze zijn hier niet blij met deze smiley, maar hier komt 'ie nog een keer: [afbeelding]![]()
![]()
En denk je dat jouw held dat gaat doen?quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:32 schreef BONG4002 het volgende:
Joost " ik geef ze (bb) 24 uur, en anders gaan er cameras kapot hier"
Mag ik dan het huis inquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:30 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Anders ga je vragen of ze willen stoppen met roken.![]()
Ik was ook nooit zo blij met die smiley.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
niet helemaal waar wat je hier zegt, maar als BB zeurt over 'je bed is je enige plekje in het huis en daar moet je respect voor hebben', en ze komen vervolgens met de opdracht om iemand foto's en brieven weg te laten halen........quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:24 schreef Lamon het volgende:
Laten we beginnen met zijn stembandjes te verbrandenquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ik weet het, ze zijn hier niet blij met deze smiley, maar hier komt 'ie nog een keer: afbeelding![]()
![]()
Oke zo hard zou ik het niet zeggen maar JOOST MOET ERUIT!!!!!!! kan welquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Speaking about: wie kwam daar net binnen tippelen?quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoepel op, je bent hier wel bij de kusjesbrigade![]()
Natuurlijk. Ik heb ook geen medelijden. Maar zeiken over hoe belangrijk een "eilandje" is en dit weglachen is schijnheilig. Dus het is allebei net zo erg. Of net zo goed niet erg. De voorkeur zal per persoon verschillen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
BB is BB en dit hoort er ook bij, natuurlijk krijg je alles terug maar dit is de psychologie erachter
Alleen in ruil voor Lieske. Erger kunnen we het toch niet treffen.quote:
Die foto's lagen toch niet in bed?quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:33 schreef Wup het volgende:
niet helemaal waar wat je hier zegt, maar als BB zeurt over 'je bed is je enige plekje in het huis en daar moet je respect voor hebben', en ze komen vervolgens met de opdracht om iemand foto's en brieven weg te laten halen........
quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:38 schreef Gert het volgende:
Joost geeft blijk van zijn diepe liefde voor zijn Bren.
Overstuur omdat het fotootje van zijn vriendin weggehaald is... dat doet het vast wel goed in de huiskamers! De gevoelige Joost voelt de camera's snorren en doet er nog een schepje bovenop.Wel alles binnen de grenzen natuurlijk.
Over Calimero geloof ik. Ze vermoedt volgens mij dat dit een opdracht van haar is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:37 schreef Wup het volgende:
over wie staan Roel & Dido te fluisteren?
Aaaachhh, ik vind commentaar op Lieske altijd een soort kindermishandelingquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:35 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Alleen in ruil voor Lieske. Erger kunnen we het toch niet treffen.![]()
Wanneer komt de liefdesbaby?quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Speaking about: wie kwam daar net binnen tippelen?
aha, wel leukquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:39 schreef F4iTH het volgende:
Over Calimero geloof ik. Ze vermoedt volgens mij dat dit een opdracht van haar is.
Grow upquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Aaaachhh, ik vind commentaar op Lieske altijd een soort kindermishandelingKan er niks aan doen
![]()
Ik vertrouw die bleke puistenbaal voor geen meter nee.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Is allemaal wel heel gecalculeerd hè?
Jij moet ophouden met 'bedoelen' en naar bed gaan.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:39 schreef Wup het volgende:
ik bedoel dat die foto's belangrijker voor de bewoners zijn dan dat bed
Dat gaat ook best heel ver, maar had Lieske het kunnen weigeren?quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:33 schreef Wup het volgende:
niet helemaal waar wat je hier zegt, maar als BB zeurt over 'je bed is je enige plekje in het huis en daar moet je respect voor hebben', en ze komen vervolgens met de opdracht om iemand foto's en brieven weg te laten halen........
Als ik me schuldig maak aan kindermishandeling maken veel mensen zich hier schuldig aan pedofilie. Doe mij maar het eerste danquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Aaaachhh, ik vind commentaar op Lieske altijd een soort kindermishandelingKan er niks aan doen
![]()
okequote:Op zaterdag 26 november 2005 01:42 schreef APK het volgende:
Jij moet ophouden met 'bedoelen' en naar bed gaan.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mijn eitjes zijn wel een beeeetje moe![]()
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:33 schreef Wup het volgende:
maar als BB zeurt over 'je bed is je enige plekje in het huis en daar moet je respect voor hebben', en ze komen vervolgens met de opdracht om iemand foto's en brieven weg te laten halen........
Niet als ze ingrid terug in het huis wil hebbenquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:42 schreef svann het volgende:
[..]
Dat gaat ook best heel ver, maar had Lieske het kunnen weigeren?
Ik begin nu zelfs zijn geouwehoer over alles wat niet blank is verdacht te vinden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Is allemaal wel heel gecalculeerd hè?
Laat je niet wegjagen door die pipoquote:
Het was sarcastisch bedoeld.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Laat je niet wegjagen door die pipo![]()
Rob is al slapen, hoorquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:45 schreef BONG4002 het volgende:
Boel is weer gekalmeerd en Dido+Roel lullen nog wat na en dan is het KLAAR
Misschien is dat juist wel bedoeld als 'straf' voor de meelopers die er bij waren toen Nathalie haar voeten veegde en het later bagatelliseerden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Ik projecteer het meer op de kijkers, maar de intentie is gelijk.
Rob is mijn held dus dat gebeurd nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Rob is al slapen, hoorEn laat ie maar niet horen dat je hem "het" noemt, krijg je zo zijn been in je nek
![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mijn eitjes zijn wel een beeeetje moe![]()
Klaar!quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:42 schreef APK het volgende:
Jij moet ophouden met 'bedoelen' en naar bed gaan.
Beetje typisch aangezien degene die die aktie het meest afkeurde Joost was en Rob er volgens anderen niet eens bij was.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
Misschien is dat juist wel bedoeld als 'straf' voor de meelopers die er bij waren toen Nathalie haar voeten veegde en het later bagatelliseerden.
Kijken hoe ze het zelf vinden als er met hun privé dingetjes gesold wordt.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:50 schreef F4iTH het volgende:
Foto van Bren en Michelle morgen op eBay![]()
Hij weet dat het toch geen zin heeft om zich nu druk te maken omdat de DBK stevig opslot blijft tot morgen en dat weet hij ook dus morgen is het eerste wat ie doet verhaal halen bij mevr. van de Tonnekreekquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:51 schreef Bocaj het volgende:
Joost heeft zich wel snel over zijn verlies heengezet.... Hij ligt nu lekker te slapen....
Hoiquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:51 schreef snakelady het volgende:
hey allemaal.
Ik kom er overigens nu pas achter dat Dido een tatoeage op haar enkel heeft.
Heeft ze gisteren laten zetten , is een geheime opdracht van bb , mag niemand zienquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:51 schreef snakelady het volgende:
hey allemaal.
Ik kom er overigens nu pas achter dat Dido een tatoeage op haar enkel heeft.
Pinball, ik vind het best joh! Je denkt maar wat je wilt denken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:22 schreef Pinball het volgende:
En daar ging deze discussie al helemaal niet over, jij begon te zeiken dat mensen het nog steeds over dat tandenpoetsen van Lieske hebben, en ik stel daar tegenover dat jij het ook nog steeds over haar tieten hebt, en dat die gespeelde verbazing van jou dus nergens op slaat.
Voor Michelle ga ik er met 100 euro overheen. Bren mag je ook gratis hebben, thuisbezorgd met een strikje eromheen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |