Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:33 schreef Wup het volgende:
maar als BB zeurt over 'je bed is je enige plekje in het huis en daar moet je respect voor hebben', en ze komen vervolgens met de opdracht om iemand foto's en brieven weg te laten halen........
Niet als ze ingrid terug in het huis wil hebbenquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:42 schreef svann het volgende:
[..]
Dat gaat ook best heel ver, maar had Lieske het kunnen weigeren?
Ik begin nu zelfs zijn geouwehoer over alles wat niet blank is verdacht te vinden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Is allemaal wel heel gecalculeerd hè?
Laat je niet wegjagen door die pipoquote:
Het was sarcastisch bedoeld.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Laat je niet wegjagen door die pipo![]()
Rob is al slapen, hoorquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:45 schreef BONG4002 het volgende:
Boel is weer gekalmeerd en Dido+Roel lullen nog wat na en dan is het KLAAR
Misschien is dat juist wel bedoeld als 'straf' voor de meelopers die er bij waren toen Nathalie haar voeten veegde en het later bagatelliseerden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Ik projecteer het meer op de kijkers, maar de intentie is gelijk.
Rob is mijn held dus dat gebeurd nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Rob is al slapen, hoorEn laat ie maar niet horen dat je hem "het" noemt, krijg je zo zijn been in je nek
![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mijn eitjes zijn wel een beeeetje moe![]()
Klaar!quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:42 schreef APK het volgende:
Jij moet ophouden met 'bedoelen' en naar bed gaan.
Beetje typisch aangezien degene die die aktie het meest afkeurde Joost was en Rob er volgens anderen niet eens bij was.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
Misschien is dat juist wel bedoeld als 'straf' voor de meelopers die er bij waren toen Nathalie haar voeten veegde en het later bagatelliseerden.
Kijken hoe ze het zelf vinden als er met hun privé dingetjes gesold wordt.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:50 schreef F4iTH het volgende:
Foto van Bren en Michelle morgen op eBay![]()
Hij weet dat het toch geen zin heeft om zich nu druk te maken omdat de DBK stevig opslot blijft tot morgen en dat weet hij ook dus morgen is het eerste wat ie doet verhaal halen bij mevr. van de Tonnekreekquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:51 schreef Bocaj het volgende:
Joost heeft zich wel snel over zijn verlies heengezet.... Hij ligt nu lekker te slapen....
Hoiquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:51 schreef snakelady het volgende:
hey allemaal.
Ik kom er overigens nu pas achter dat Dido een tatoeage op haar enkel heeft.
Heeft ze gisteren laten zetten , is een geheime opdracht van bb , mag niemand zienquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:51 schreef snakelady het volgende:
hey allemaal.
Ik kom er overigens nu pas achter dat Dido een tatoeage op haar enkel heeft.
Pinball, ik vind het best joh! Je denkt maar wat je wilt denken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:22 schreef Pinball het volgende:
En daar ging deze discussie al helemaal niet over, jij begon te zeiken dat mensen het nog steeds over dat tandenpoetsen van Lieske hebben, en ik stel daar tegenover dat jij het ook nog steeds over haar tieten hebt, en dat die gespeelde verbazing van jou dus nergens op slaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |