niet helemaal waar wat je hier zegt, maar als BB zeurt over 'je bed is je enige plekje in het huis en daar moet je respect voor hebben', en ze komen vervolgens met de opdracht om iemand foto's en brieven weg te laten halen........quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:24 schreef Lamon het volgende:
Als dit door een bewoner gedaan is, mag deze er overigens net zo hard uitvliegen als Nathalie. Consequentie is alles.
Laten we beginnen met zijn stembandjes te verbrandenquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ik weet het, ze zijn hier niet blij met deze smiley, maar hier komt 'ie nog een keer: afbeelding![]()
![]()
Oke zo hard zou ik het niet zeggen maar JOOST MOET ERUIT!!!!!!! kan welquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ik weet het, ze zijn hier niet blij met deze smiley, maar hier komt 'ie nog een keer: [afbeelding]![]()
![]()
Speaking about: wie kwam daar net binnen tippelen?quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoepel op, je bent hier wel bij de kusjesbrigade![]()
Natuurlijk. Ik heb ook geen medelijden. Maar zeiken over hoe belangrijk een "eilandje" is en dit weglachen is schijnheilig. Dus het is allebei net zo erg. Of net zo goed niet erg. De voorkeur zal per persoon verschillen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
BB is BB en dit hoort er ook bij, natuurlijk krijg je alles terug maar dit is de psychologie erachter
Alleen in ruil voor Lieske. Erger kunnen we het toch niet treffen.quote:
Die foto's lagen toch niet in bed?quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:33 schreef Wup het volgende:
niet helemaal waar wat je hier zegt, maar als BB zeurt over 'je bed is je enige plekje in het huis en daar moet je respect voor hebben', en ze komen vervolgens met de opdracht om iemand foto's en brieven weg te laten halen........
quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:38 schreef Gert het volgende:
Joost geeft blijk van zijn diepe liefde voor zijn Bren.
Overstuur omdat het fotootje van zijn vriendin weggehaald is... dat doet het vast wel goed in de huiskamers! De gevoelige Joost voelt de camera's snorren en doet er nog een schepje bovenop.Wel alles binnen de grenzen natuurlijk.
Over Calimero geloof ik. Ze vermoedt volgens mij dat dit een opdracht van haar is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:37 schreef Wup het volgende:
over wie staan Roel & Dido te fluisteren?
Aaaachhh, ik vind commentaar op Lieske altijd een soort kindermishandelingquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:35 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Alleen in ruil voor Lieske. Erger kunnen we het toch niet treffen.![]()
Wanneer komt de liefdesbaby?quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Speaking about: wie kwam daar net binnen tippelen?
aha, wel leukquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:39 schreef F4iTH het volgende:
Over Calimero geloof ik. Ze vermoedt volgens mij dat dit een opdracht van haar is.
Grow upquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Aaaachhh, ik vind commentaar op Lieske altijd een soort kindermishandelingKan er niks aan doen
![]()
Ik vertrouw die bleke puistenbaal voor geen meter nee.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Is allemaal wel heel gecalculeerd hè?
Jij moet ophouden met 'bedoelen' en naar bed gaan.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:39 schreef Wup het volgende:
ik bedoel dat die foto's belangrijker voor de bewoners zijn dan dat bed
Dat gaat ook best heel ver, maar had Lieske het kunnen weigeren?quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:33 schreef Wup het volgende:
niet helemaal waar wat je hier zegt, maar als BB zeurt over 'je bed is je enige plekje in het huis en daar moet je respect voor hebben', en ze komen vervolgens met de opdracht om iemand foto's en brieven weg te laten halen........
Als ik me schuldig maak aan kindermishandeling maken veel mensen zich hier schuldig aan pedofilie. Doe mij maar het eerste danquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Aaaachhh, ik vind commentaar op Lieske altijd een soort kindermishandelingKan er niks aan doen
![]()
okequote:Op zaterdag 26 november 2005 01:42 schreef APK het volgende:
Jij moet ophouden met 'bedoelen' en naar bed gaan.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mijn eitjes zijn wel een beeeetje moe![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |