Over Calimero geloof ik. Ze vermoedt volgens mij dat dit een opdracht van haar is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:37 schreef Wup het volgende:
over wie staan Roel & Dido te fluisteren?
Aaaachhh, ik vind commentaar op Lieske altijd een soort kindermishandelingquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:35 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Alleen in ruil voor Lieske. Erger kunnen we het toch niet treffen.![]()
Wanneer komt de liefdesbaby?quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Speaking about: wie kwam daar net binnen tippelen?
aha, wel leukquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:39 schreef F4iTH het volgende:
Over Calimero geloof ik. Ze vermoedt volgens mij dat dit een opdracht van haar is.
Grow upquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Aaaachhh, ik vind commentaar op Lieske altijd een soort kindermishandelingKan er niks aan doen
![]()
Ik vertrouw die bleke puistenbaal voor geen meter nee.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Is allemaal wel heel gecalculeerd hè?
Jij moet ophouden met 'bedoelen' en naar bed gaan.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:39 schreef Wup het volgende:
ik bedoel dat die foto's belangrijker voor de bewoners zijn dan dat bed
Dat gaat ook best heel ver, maar had Lieske het kunnen weigeren?quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:33 schreef Wup het volgende:
niet helemaal waar wat je hier zegt, maar als BB zeurt over 'je bed is je enige plekje in het huis en daar moet je respect voor hebben', en ze komen vervolgens met de opdracht om iemand foto's en brieven weg te laten halen........
Als ik me schuldig maak aan kindermishandeling maken veel mensen zich hier schuldig aan pedofilie. Doe mij maar het eerste danquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Aaaachhh, ik vind commentaar op Lieske altijd een soort kindermishandelingKan er niks aan doen
![]()
okequote:Op zaterdag 26 november 2005 01:42 schreef APK het volgende:
Jij moet ophouden met 'bedoelen' en naar bed gaan.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mijn eitjes zijn wel een beeeetje moe![]()
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:33 schreef Wup het volgende:
maar als BB zeurt over 'je bed is je enige plekje in het huis en daar moet je respect voor hebben', en ze komen vervolgens met de opdracht om iemand foto's en brieven weg te laten halen........
Niet als ze ingrid terug in het huis wil hebbenquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:42 schreef svann het volgende:
[..]
Dat gaat ook best heel ver, maar had Lieske het kunnen weigeren?
Ik begin nu zelfs zijn geouwehoer over alles wat niet blank is verdacht te vinden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Is allemaal wel heel gecalculeerd hè?
Laat je niet wegjagen door die pipoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |