Het scheelt nu wel dat ze elkaar uit laten praten, en niet met z'n allen tegelijk bovenop Lieske springen ja. Dat is al een stuk beter dan straks. En zelfs Joost en Naat lijken te luisteren in plaats van te wachten tot ze iets kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:15 schreef Lamon het volgende:
Respect voor de bewoners. Dit lijkt bijna een fatsoenlijke en vooral eerlijke discussie te worden.
Het ging over Dido maar Roel werd in zijn hemd gezet door Lieske.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:19 schreef Wup het volgende:
[..]
je bedoelt dido, want dan gaat het allemaal over haar
Sterker nog: het is volkomen waarquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:23 schreef F4iTH het volgende:
Och ze voelt zich alleen. Nog even en ze gaat haar eigen onzin nog geloven ook.![]()
Het zal wel iets met de geheimeopdracht te maken hebben.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:23 schreef Lamon het volgende:
Rob zegt zinnige dingen zowaar, maar Lieske wil er nu ineens weer niets van horen.
Ze wil weer "rebels" zijn ofzo?
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Lieske heeft nu moeite om met de discussie te stoppen. Ook een (klein) minpuntje.
Geen enkele kans op, want ik vind LIeske een waanzinnig leuke meidquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het gaat nog wel eens zover komen dat je haar niet meer zo fanatiek verdedigt hier
![]()
Krijg sterk de indruk dat ze de boel weer flink aan het op naaien is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Lieske heeft nu moeite om met de discussie te stoppen. Ook een (klein) minpuntje.
En niet te vergeten, de klassieker...quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:26 schreef Pinball het volgende:
A) Klaar.
B) Ik ben er klaar mee.
C) Wreed
D) God, weet je..
E) Nouhou!
F) Echt gewoon..
G) Hpfghhhmmmmprrr
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:28 schreef BONG4002 het volgende:
Rob " je moet gewoon klaar ermee omgaan klaar en zo werkt het gewoon klaar" etc etc
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En niet te vergeten, de klassieker...
Echt? Meen je dat nou? Wat leuk om te horen! Dankjewel!
hahaquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:30 schreef srblackbird het volgende:
"Het is een Spel", " Ik doe niet raar!" Rob
ja, dat maakte ik er ook uit opquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:30 schreef Peter6000 het volgende:
Rob suggereert nu dat het een speltechniek was van Chantal en Ingrid was, dat ze naar Lieske toetrokken.
Omdat die 2 de eerste maanden helemaal niet met Lieske optrokken
toch
Huuuuh?quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het ging over Dido maar Roel werd in zijn hemd gezet door Lieske.
En daar kon hij niet tegen en werd fel in de discussie.
Daardoor liep de discussie wat uit de hand.
Rob: "Ik doe niet raar"quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:30 schreef Lamon het volgende:
Rob: "Het is een spel, het is gewoon een spel!"
Lieske: "Rob, je hoeft niet zo raar te doen!"
Fijn dat je het bevestigtquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:31 schreef Wup het volgende:
ja, dat maakte ik er ook uit op
Daarom is ie ook met stip gestegen op mijn lijstje.quote:
Sorry maar dan verschillen we van mening.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:31 schreef riri het volgende:
[..]
Huuuuh?
Roel in zijn hemd gezet?
Ze maakte totaal verkeerde opmerkingen die nergens op sloegen
Hopelijk ziet Ingrid dit!quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:30 schreef Peter6000 het volgende:
Rob suggereert nu dat het een speltechniek was van Chantal en Ingrid was, dat ze naar Lieske toetrokken.
Omdat die 2 de eerste maanden helemaal niet met Lieske optrokken
oke, ik begrijp jou grapjes nooit, ik zal er niet meer op reagerenquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:32 schreef Peter6000 het volgende:
Fijn dat je het bevestigt
Kwam vast door die toevoeging toch
toch
Lieske zal niet toegeven omdat ze een geheimeopdracht heeft.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:33 schreef Jilly het volgende:
Goed, Lieske is beter af als ze nu toegeeft .
Op langere termijn denk ik echter dat zij het gelijk aan haar zij heeft.
Dido is het koninginnetje van de groep. Zij schaart het volk om zich heen Nathalie en Joost zijn meelopers.
Rob kan zeggen wat hij wil maar staat al met al genomen buiten spel. Hij wordt gedoogd en thats it.
Roel heeft zijn stem in deze verspeeld, hij is niet objectief.
Voor Lieske is het nu of nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |