Men wil meer dan twee mensen op de bank hebben.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:24 schreef Greetings het volgende:
Waarom staan er nu 4 personen genomineerd en zag ik in de uitzending alleen Lieske en Roel genomineerd worden?
Waar komen Dido en Rob dan vandaan? Ik hoorde iets van "2e stemronde" maar sinds wanneer is dat? En wie heeft dan op wie gestemd in de 2e ronde?
Dat vermoedde ik al, en kan iemand aub even een overzichtje van de 2e stemronde geven dan?quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:26 schreef svann het volgende:
[..]
Men wil meer dan twee mensen op de bank hebben.
Bij de extra ronde moesten ze ieder een tweede (ander) persoon nomineren.
Zodoende.
Nope. Dit is net zo lullig. Ik heb niets met foto's, maar als het je steun in de rug is, dan doet dat net zoveel zeer als op iemands bed springen met vuile poten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Opdracht is opdracht en dit heeft Lieske gedaan voor Ingrid dus terecht
BB is BB en dit hoort er ook bij, natuurlijk krijg je alles terug maar dit is de psychologie erachterquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nope. Dit is net zo lullig. Ik heb niets met foto's, maar als het je steun in de rug is, dan doet dat net zoveel zeer als op iemands bed springen met vuile poten.
Dat "eilandje" gezeik enzo. Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat dit ook net zo ernstig is.
Consequent blijven, al is het allemaal geneuzel.
[CENTRAAL] Bespreek hier de nominatiesquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:28 schreef Greetings het volgende:
Dat vermoedde ik al, en kan iemand aub even een overzichtje van de 2e stemronde geven dan?
Roel - Joostquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:28 schreef Greetings het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al, en kan iemand aub even een overzichtje van de 2e stemronde geven dan?
Ik weet het, ze zijn hier niet blij met deze smiley, maar hier komt 'ie nog een keer:quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:26 schreef Pinball het volgende:
Mijn hemel.. wat een kneus is die Joost. Is ie dronken of zo?
Anders ga je vragen of ze willen stoppen met roken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:24 schreef Morwen het volgende:
En Hoppa, Died en Ro zonderen zich weer eens afZielig stel......
Wat overdreven zeg! Jij zou hetzelfde doen als je je maatje terug in het huis zou kunnen krijgen. Ze krijgen het vast ook weer allemaal terug.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nope. Dit is net zo lullig. Ik heb niets met foto's, maar als het je steun in de rug is, dan doet dat net zoveel zeer als op iemands bed springen met vuile poten.
Dat "eilandje" gezeik enzo. Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat dit ook net zo ernstig is.
Consequent blijven, al is het allemaal geneuzel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |