Blijven hopen. Ik vraag me af of ze slim genoeg is om in afzondering de beelden op hun waarde te schatten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
Of Rob bekeert zich tot de siliconen, Lieske hervindt haar 'zus', en Ingrid geeft die 2 goedkope make-up dozen in onvervalst Haags goed op hun flikker tot ze zichzelf allebei huilend staan te mutileren in de badkamer. Ik hoop nog steeds dat Ingrid een keer boven zichzelf uitstijgt.
Neeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 26 november 2005 00:50 schreef Gert het volgende:
Missen jullie het al een beetje?
[afbeelding]
Nog niet. Mijn god..quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:50 schreef odie22 het volgende:
Lieske is denk ik klaar met tanden poetsen nu
Nee totaal nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:50 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Vind ik ook hoor!quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Rob is echt wel okik mag hem iig wel en humor heef ie ook
![]()
Als fokking kiespijnquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:50 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Als een zwangere Groningse op een sexboerderij.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:50 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Idd. Maar wel weer leuk als de spoeling dun wordt, want dan moeten ze op hun 'vriendjes' stemmen. Judastaferelen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:52 schreef scanman01 het volgende:
Ik mis Chantal wel ja. Als Lieske er ook nog uit vliegt, dan gaan we een hele saaie maand tegemoet denk ik. Chantal en ook Lieske zeggen nog wel eens gewoon lekker wat ze denken. Zonder die twee zitten er alleen nog maar vriendjes in het huis.
Wehehehe... Iemand postte hier gisteren een hele leuke foto van stralende Tanja met babbie en Menno.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:53 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als een zwangere Groningse op een sexboerderij.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
en Ingrid geeft die 2 goedkope make-up dozen in onvervalst Haags goed op hun flikker tot ze zichzelf allebei huilend staan te mutileren in de badkamer. Ik hoop nog steeds dat Ingrid een keer boven zichzelf uitstijgt.
Dan wordt alles uit naam van de lieve vrede wel netjes uitgelegd en komen er ook echt geen verhitte discussies meer denk ik. Iedereen zal dan begrijpend reageren dat ze toch iemand moeten noemen enzo.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Idd. Maar wel weer leuk als de spoeling dun wordt, want dan moeten ze op hun 'vriendjes' stemmen. Judastaferelen.
Net zoals jij na al die maanden nog steeds warm wordt van een paar blote tieten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Dat jullie je na zoveel maanden nog steeds druk kunnen maken om dat tandenpoetsen verbaast me iedere dag weer trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |