Das war auf deutsch: Aufmachen!quote:
Ik zou echt niets weigeren. Die opdrachten zijn juist leuk! Lieske moet dingen weg nemen, als haar dat lukt komt Ingrid terug. Dat neem je dan toch aan als je daarmee je maatje terug het huis in kan krijgen. Had Joost ook gedaan als hij daarmee Nathalie of weet ik veel wie het huis terug in kon krijgen. Flauwekul dat hij zegt dat je zo'n opdracht niet aan moet nemenquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zou dus echt opdrachten weigeren daarzo. Maar goed, ik zit daar gelukkig niet![]()
Walgelijk, dat ze dat ook echt gedaan heeft.quote:
Nah... zó erg is ze nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:22 schreef odie22 het volgende:
Ik zou niet kunnen slapen als ik haar wel een zoen zou geven![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ik zou niet kunnen slapen als ik haar wel een zoen zou geven![]()
Zou kunnen en dan is ze meteen weer opgenomen in de groep...quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:23 schreef Muerte het volgende:
Zou me niets verbazen als Ingrid morgen terug komt zij alles bij zich heeft en de spulletjes terug geeft.
Dan mag die de finale winnnen !!quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:24 schreef Lamon het volgende:
Als dit door een bewoner gedaan is, mag deze er overigens net zo hard uitvliegen als Nathalie. Consequentie is alles.
Ingrid zal het wel mee terugnemenquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:22 schreef melke het volgende:
Ik zou echt niets weigeren. Die opdrachten zijn juist leuk! Lieske moet dingen weg nemen, als haar dat lukt komt Ingrid terug. Dat neem je dan toch aan als je daarmee je maatje terug het huis in kan krijgen. Had Joost ook gedaan als hij daarmee Nathalie of weet ik veel wie het huis terug in kon krijgen. Flauwekul dat hij zegt dat je zo'n opdracht niet aan moet nemen
Opdracht is opdracht en dit heeft Lieske gedaan voor Ingrid dus terechtquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:24 schreef Lamon het volgende:
Als dit door een bewoner gedaan is, mag deze er overigens net zo hard uitvliegen als Nathalie. Consequentie is alles.
Dochter van jou?quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Walgelijk, dat ze dat ook echt gedaan heeft.
Dat kind heeft ook totaal geen ruggegraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |