quote:
Op zaterdag 26 november 2005 01:11 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik plaats nog veel meer caps van Lieske met kleren aan. Ik snap sowieso niet waarom er zo heftig wordt gereageerd op naakt foto's in het betreffende topic. Maar omdat iedereen het zo leuk schijnt te vinden, is het ook leuk om ze te plaatsen. Ik vind naakt zelf ook mooi om te zien, maar niet omdat ik er warm van wordt. Er is in mijn leven nog geen enkele foto langsgekomen waar ik echt warm van ben geworden.
Oh... please. Stel je niet zo aan. het gaat nooit over het naakt, maar over de hoeveelheid. Als er tieten te zien zijn staan er plots 30 caps per pagina. En dat heb ik al vaker uitgelegd, maar blijkbaar heb je het steeds te druk met niet warm-worden om dat te lezen.
En daar ging deze discussie al helemaal niet over, jij begon te zeiken dat mensen het nog steeds over dat tandenpoetsen van Lieske hebben, en ik stel daar tegenover dat jij het ook nog steeds over haar tieten hebt, en dat die gespeelde verbazing van jou dus nergens op slaat.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.