abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32583376

Onze helden

Ons stadion

Onze Supporters

Onze stad

Onze kleuren

Forza Vites

Game on
  zaterdag 26 november 2005 @ 00:05:32 #2
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_32584029
en dan nog:

Ons Vervoer

etc. hopelijk 3 punten morgen!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_32584089
Leuke OP.
That's all folks!
pi_32584117
Leuke TT Wel een mooie OP trouwens
pi_32584155
TT kan ik altijd nog aanpassen, suggesties zijn welkom.
That's all folks!
pi_32584351
Ik kom op dit dit tijdstip ook niet verder dan 'met Theo naar de top' of 'De Linksbuitens zijn binnen' o.i.d.
  zaterdag 26 november 2005 @ 01:36:45 #7
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_32586450
"Met Purrel in de basis laten wij weer zien waarom Nederland gemaakt van Kaas-is"

Vamos el TRI!
pi_32588995
Mwah niet zo moilijk toch....

Centraal Vitese: Op jacht naar de Vijand.

Met het oog op nek 4 december..
  zaterdag 26 november 2005 @ 09:27:01 #9
73649 NRH
Giggadee Giggadee! All right!
pi_32589409
26 nov Vitesse-RKC
04 dec NEC-Vitesse
11 dec Vitesse-Ajax
16 dec Sparta-Vitesse
27 dec Vitesse-NAC
30 dec Heracles-Vitesse
15 jan Vitesse-Feyenoord
21 jan Vitesse-Willem II
29 jan RKC-Vitesse
04 feb AZ-Vitesse

Het TerugVindProgramma.
pi_32590395
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 00:10 schreef -Vaduz- het volgende:
TT kan ik altijd nog aanpassen, suggesties zijn welkom.
Met Purrel weer even als linksachter!

of

Met Ajax als grote concurrent

of

Mèt een veel scorende spits!

of

Op naar de kerst met een plek in de top4!

of

TVP!

En nu maar hopen dat we vanavond wel door Apeldoorn kunnen komen .
pi_32590983
Of: Transfer Hersi herzien.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 26 november 2005 @ 11:44:27 #12
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_32591268
Met de Derby voor de boeg!

Maar gelukkig gaat de wedstrijd vanavond lekker door, heb er wel weer zin in, een wedstrijdje thuis , ik verwacht natuurlijk 3 punten, met een 2-0 overwinning pakken we rkc ook in en staan we lekker 4e
Maximaal 4 regels
pi_32593981
Die derby kon wel eens heel leuk worden. Twee teams met kwaliteiten dit jaar.
pi_32594248
Ben ik de enige waarbij die derby eigenlijk niet leeft ? Ok, als ik in het stadion zit en ik zie die nek supporters helemaal gek worden door een spandoekje zie je mij ook wel lachen (nijmegen one day fly ), maar er echt naar toe leven doe ik niet.
  zaterdag 26 november 2005 @ 16:27:36 #15
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_32597175
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 14:13 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ben ik de enige waarbij die derby eigenlijk niet leeft ? Ok, als ik in het stadion zit en ik zie die nek supporters helemaal gek worden door een spandoekje zie je mij ook wel lachen (nijmegen one day fly ), maar er echt naar toe leven doe ik niet.
whaha, ga je uit dan wel? dan krijg je misschien een idee dat het DAAR iig wel erg leeft. Vorig jaar was het trouwens best tam
Maximaal 4 regels
pi_32597554
TT's zijn debiel, aan het einde van dit topic al lang niet meer van toepassing
pi_32597944
Connexxion overweegt het busvervoer plat te leggen, wat zou betekenen dat ik niet van station naar het stadion kan. Ik kan nog gaan fietsen, maar er zullen wel velen zijn die echt afhankelijk zijn van de bus...ben benieuwd...
pi_32598048
Leef altijd wel naar een derby toe. Is toch iets aparts, gezonde rivaliteit zullen we het maar noemen Ben vanavond met de auto van de partij, zal alleen wel iets eerder vertrekken, want heb geen zin om te laat te komen. Verwacht een leuke open partij, die beide kanten kan uitvallen. Scorend vermogen genoeg bij beide zowel RKC als Vitesse vorige week (allebei 4 doelpunten).

Leukste zou natuurlijk zijn als we met 2 doelpunten verschil winnen, dan stijgen we door naar de vierde plek
  zaterdag 26 november 2005 @ 17:06:47 #19
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_32598111
ja idd, ik hoop dat de bussen rijden, ga sowieso met de bus, en als ze niet rijden wordt de wedstrijd echt wel gecancelled...
Maximaal 4 regels
pi_32598329
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 17:06 schreef Tha_Mars het volgende:
ja idd, ik hoop dat de bussen rijden, ga sowieso met de bus, en als ze niet rijden wordt de wedstrijd echt wel gecancelled...
Zit er inderdaad dik in. Op de A12 en A50 staan ook alweer lange files. Er is nu schijnbaar overleg over het al dan niet aflasten van de wedstrijd.
pi_32598584
Hmm... plus een pinstoring in half Nederland, waaronder Arnhem. Lastig voor wedstrijden met vrije kaartverkoop.
pi_32598854
NEC - Willem II en FC Twente - Sparta voor vanavond zijn in ieder geval afgelast en verplaatst naar woensdag.
  zaterdag 26 november 2005 @ 17:39:00 #23
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_32598886
ach, ze moeten het nu gewoon door laten gaan hoor! Mensen die buiten de regio komen vertrekken nu dan ongeveer, ze willen natuurlijk wel optijd komen! als RKC het maar haalt met al die files
Maximaal 4 regels
pi_32598932
Het is opzich best te doen. Ben gisteren ook vertrokken naar Amsterdam om 17.00 uur, deed er een half uurtje langer over, ook al werd het afgeraden. De wegen zien er opzich wel goed uit, er wordt alleen wat voorzichtiger gereden. Gewoon op tijd vertrekken. Hoop dat er gespeeld wordt vanavond!
pi_32599225
AFGELAST volgens teletekst
quote:
Vitesse-RKC Waalwijk afgelast zaterdag

Ook de wedstrijd Vitesse-RKC Waalwijk is afgelast. De wedstrijd die gepland stond op zaterdagavond gaat niet door omdat het onmogelijk is voor supporters om door het winterse verkeer het Gelredome te bereiken. Ook de spelersbus van RKC Waalwijk stond vast in het verkeer. Na verluidt stonden de Brabanders in een file van meer dan 20 kilometer. Het veld in het Arnhemse Gelredome was wel in goede conditie.
  zaterdag 26 november 2005 @ 17:58:53 #26
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_32599334
matig hoor, connexxion reed ook niet meer wat ik begreep... ik had wel zin in een wedstrijd vanavond!
Maximaal 4 regels
pi_32599364
Ik baal er ook van, zal wel verplaatst worden naar as. woensdag 20.00 uur.
  zaterdag 26 november 2005 @ 18:17:48 #28
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_32599803
klote zooi dit zeg...
Vamos el TRI!
pi_32600054
ja gvd Woensdag kan ik niet
pi_32601090
Ze willen de wedstrijd naar maandag zetten, de KNVB wil dat het zsm wordt ingehaald en vanaf dinsdag is het Gelredome niet beschikbaar...
  zaterdag 26 november 2005 @ 19:17:19 #31
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_32601117
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:29 schreef Domenica het volgende:
ja gvd Woensdag kan ik niet
idem...nou ja, moet ik heen en weer tussen breda en arnhem reizen... bah! dan maar geen college volgen, voetbal gaat voor!
Vamos el TRI!
  zaterdag 26 november 2005 @ 19:24:23 #32
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_32601278
De wedstrijd is a.s dinsdag om 8 uur.....dat wordt treinen!
Vamos el TRI!
pi_32601840
Nieuwe datum Vitesse-RKC Waalwijk
Dinsdag 29 november
20.00 uur, Gelredome

Godver, moet ik nog vrijvragen ook.
  zaterdag 26 november 2005 @ 19:59:12 #34
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_32602048
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:50 schreef Klingon het volgende:
Nieuwe datum Vitesse-RKC Waalwijk
Dinsdag 29 november
20.00 uur, Gelredome

Godver, moet ik nog vrijvragen ook.
óf je baas omleggen
Vamos el TRI!
pi_32605053
Ja dinsdag kan ik ook niet, of ik moet álweer vrij vragen. Hopen dat het blijft sneeuwen
  zaterdag 26 november 2005 @ 21:56:05 #36
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_32605153
Verstandig dat ze de wedstrijd hebben verzet. Het sneeuwt weer erg hard in Arnhem.

Jammer dat de wedstrijd nu dinsdag ingehaald gaat worden
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_32628298
quote:
Vitesse ziet af van Ebrima Sillah

Vitesse ziet af van Ebrima 'Ebou' Sillah. De aanvaller trainde mee op proef, maar de Arnhemmers bieden de 25-jarige Gambiaan geen contract aan.

"De reden is dat hij alleen als linksbuiten kan spelen, en die positie is bij ons al behoorlijk ingevuld met De Mul, Esajas en Fränkel", zegt technisch manager Jan Streuer. "Nadeel is ook dat hij niet veel scorend vermogen heeft."

De prioriteit voor Vitesse ligt op een andere positie. "Wij zoeken een centrumspits. Daar zijn we heel alert op, ook als Amoah in de winterstop niet weggaat kan er een spits bijkomen."

Bron: Omroep Gelderland
pi_32628353
Verstandig, zou wel leuk zijn als we Sillah nog bij een andere Eredivisie terecht zou komen.
That's all folks!
pi_32628463
Ik denk ook wel dat hij eeredivisie aankan. Of hij nog steeds zo goed is als toen bij RBC geen idee. Ik wens hem succes verder met het vinden van een club.

Maar afwachten wie er wel komt bij Vitesse. Er gaat zeker wat gebeuren deze winterstop
pi_32630518
Godzijdank @ SIllah
pi_32651902
Bij RBC was hij toch ook weer niet zo denderend, P_T.
www.thuisuiteten.nl
pi_32653625
Hehe daar heb je gelijk in Methodmich, Maar erg slecht was hij ook weer niet. Een beetje middelmatige speler over ik me het kan herinneren.

Dick Jol fluit trouwens Nek - Vitesse.
pi_32667443
Di Tommaso van Utrecht is overleden. Hoop dat daar vanavond bij Vitesse, ik ga ook, nog aandacht aan wordt besteed. Misschien niet door de club zelf, maar dan door de supporters. Ik zou het in ieder geval een mooi gebaar vinden.
pi_32667680
Zeer trieste zaak natuurlijk. Mijn steunbetuigingen heb ik al op de daarvoor bestemde plaats achtergelaten. Doet me ook weer denken aan Michael Jansen, die er nu uitligt vanwege hartproblemen.

Een minuut stilte vanavond is het minste wat je kan doen. Een spandoek zou een mooi gebaar zijn.
  dinsdag 29 november 2005 @ 12:08:01 #45
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_32667758
Minuut stilte lijkt me niet meer dan normaal.

Zondag 6 punten wedstrijd
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_32669311
Vitesse.org:
quote:
Vitesse en RKC herdenken Di Tommaso

Vitesse en RKC Waalwijk staan vanavond stil bij het overlijden van FC Utrecht-speler David di Tommaso. De teams houden voor aanvang van het duel in Gelredome een minuut stilte in acht en de spelers dragen rouwbanden. Di Tommaso overleed in de nacht van maandag op dinsdag onverwachts in zijn slaap. De Fransman was 26 jaar en laat een vrouw en een kind achter. Di Tommaso was basisspeler in het team van Foeke Booy. Hij speelde zondag nog mee in de wedstrijd tegen Ajax. De fans riepen hem afgelopen seizoen uit tot speler van het jaar. Hij speelde eerder voor AS Monaco en Sedan.
Wordt een indrukwekkend moment. Als het aan mij ligt zou daarna You'll Never Walk Alone wel door het Gelredome mogen galmen.
  dinsdag 29 november 2005 @ 22:56:29 #47
17114 Pistol_Pete
pi_32683933
Fijn zo'n supporter die vuurwerk naar de eigen keeper gooit

zo slecht is die Wapenaar nou ook weer niet

Mooie actie van de Mul bij de 3-2 trouwens
pi_32684340
Mooie wedstrijd. Vitesse domineerde, RKC kon eigenlijk alleen op de counter spelen. Vond wel dat Vitesse soms teveel risico nam met de buitenspelval. Dingsdag wilde wel iedere keer dat de verdediging naar voren stapte, maar dat zorgde een paar keer voor gevaarlijke kansen. Alhoewel er ook wel weer veel buitenspel situaties waren voor RKC.

Fränkel was echt dramatisch de eerste helft. In de tweede helft maakte hij dat wel weer een beetje goed. De Mul speelde erg goed, geweldige individuele actie in de tweede helft (jammer dat dat niet werd uitgezonden) en een prima voorbereiding bij het derde doelpunt. Hersi ook goed samen met Amoah, heb het idee dat de aanval wel goed loopt.

Snap niet welke malloot er nou weer vuurwerk richting Wapenaar gooide. Op Zuid werd er geroepen dat het vast een NEC'er zou zijn ofzo. Of ze 'm eindelijk nog hebben gepakt weet ik niet. Balen dat Vreven er niet bij is aanstaande zondag tegen NEC. Oja, en Jansen ook top natuurlijk (vrije trap en assist op Amoah).
pi_32685957
De mensen die er dichtbij zaten hebben die gast die het spul gooide wel even ter verantwoording geroepen. (te zien op de beelden) Wat er verder is gebeurd geen idee.
That's all folks!
pi_32686101
Over de wedstrijd, ben net terug. Er was vanavond maar één ploeg die wilde voetballen, maar de eerste helft lukte dat Vitesse niet. Slordig voorin, en RKC kwam er ranzendssnel uit via counters. Wapenaar heeft ons de eerste helft op de been gehouden. Dankzij Janssen sta je niet achter in de rust (vrije trap). De tweede helft RKC op een kans na (de 1-2: frustrerend toen) niet meer gezien en speelde Vitesse fantastisch voetbal. De 4-2 in de laatste minuut was echt een toetje, een hele lekkere. Wat een pot!

Wel typisch dat Amoah in vorm komt nu duidelijk is dat dit zijn laatste jaar in Arnhem wordt
Hij speelde vandaag echt heel goed, constant aanspeelbaar, goed wegdraaien, goal, assist...

Ook lekker:

Amoah: 7
Hersi: 6 (in 6 wedstrijden!)
Janssen: 6
Benson: 3

Dat is voorgaande jaren wel eens anders geweest. Daarbij nog de assists. Janssen, Hersi, Amoah, De Mul kunnen allen iemand vrijspelen of een lekkere voorzet geven.

Het zwakke punt van het elftal DIT jaar vind ik VD Schaaf (heel slordig) en Yakubu (mist zijn vorm).

Over Frankel hoef ik niets te zeggen wat betreft vandaag: dat is geen verdediger, maar een linksbuiten.

Ben erg benieuwd naar NEC & AJAX.
pi_32688850
Ach een paar idioten die zich niet kunnen gedragen heb je bij elke club zitten. Deze mogen van mij een stadion verbod krijgen en de boete mag op ze verhaald worden in dit soort gevallen.

Verder een heerlijke overwining. uit de laatste 6 wedstrijden 16 punten. Hopenlijk wordt dit 19 uit 9.

Een heerlijke reeks zet Vitesse neer en het thuis publiek wordt dit seizoen ook vermaakt!
pi_32692451
Ajax zal zich ook even achter de oren krabben als ze hun rechtsbuiten, met passeer actie, snelheid en goede voorzet, bij een concurrent als Vitesse ziet spelen . Jammer dat er niet, net zoals bij Yakubu, een optie tot koop is bedongen.

De tweede helft was echt smullen!
pi_32694761
Gelukkig is die maar verhuurd kunnen ze hem volgend jaar weer terug halen
pi_32698694
Het draait ineens weer als een tierelier. Goed dat Sturing mocht blijven dus.

En Theo draait een zeer sterk seizoen inderdaad.
www.thuisuiteten.nl
pi_32698909
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:52 schreef methodmich het volgende:
Het draait ineens weer als een tierelier. Goed dat Sturing mocht blijven dus.

En Theo draait een zeer sterk seizoen inderdaad.
Kijk, een winnende coach heeft altijd gelijk, toch ben ik geen liefhebber van Sturing.
Dan zal hij eerst eens ballen moeten tonen als straks Knopper bv weer terug is (wat dan).
En hij zal met een tactische move vitesse eens een topclub moeten laten verslaan.
Hij zal het wisselbeleid drastisch moeten verbeteren (laatste wedstrijden al beter dacht ik zo).

We zullen het in het verdere verloop van het seizoen wel zien, ook een trainer kan leren.
pi_32709637
Nou wel lekker winnen van NEC, anders gaan ze ons nog inhalen ook (ervan uitgaande dat ze nu winnen bij Willem II)
pi_32710925
Ja dat gaat gewoon heel lastig worden. Team met enorm veel vertrouwen, spelen thuis, worden door het publiek gedwongen om te winnen van Vitesse, krijgen heel weinig tegengoals en dan vergeet ik vast nog wel wat negetieve dingen voor Vitesse.

Positieve dingen voor Vitesse, ze scoren makkelijk, ze hebben enorm veel vertrouwen, ze spelen uit (dus hoeven het spel niet te maken en kunnen optimaal gebruik maken van de snelheid voorin).

Ik hoop op een gelijkspel (uiteraard is meer altijd welkom), dan doe je het gewoon goed. Als het maar geen saaie 1-0 of 0-0 ofzo wordt. Ik hoop op een spannende enerverende derby!
pi_32712732
Probleem is dat we eigenlijk teveel tegendoelpunten krijgen. Is niet erg zolang je er steeds eentje meer maakt, en dat gebeurd dan ook nog wel. Maar tegen NEC wordt niet veel gescoord, dus dan moet je naar mijn mening ook niet teveel risico's nemen als verdediging zijnde. Ben benieuwd zondag.
  donderdag 1 december 2005 @ 08:25:09 #59
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_32718676
Babos staat op dit moment lekker te keepen. Hij heeft weer een hoop vertrouwen en dat kun je aan hem zien. Ik denk dat het zondag 1-0 voor NEC wordt....
pi_32733363
NEC uit moet lukken. Gewoon die jongens blind laten stormen en dan toeslaan via de snelle negers.
www.thuisuiteten.nl
pi_32733438
quote:
Op donderdag 1 december 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
NEC uit moet lukken. Gewoon die jongens blind laten stormen en dan toeslaan via de snelle negers.
Probleem is dat NEC niet blind gaat stormen
pi_32735221
Houd vertrouwen, het komt goed. Gaan ze wel doen, gedreven door haat en passie.
www.thuisuiteten.nl
pi_32785825
KOMOP VITES!
It's a casual life...
  zondag 4 december 2005 @ 00:59:01 #64
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_32797025

nijmegen leeft & arnep beeft
pi_32798392
quote:
Op zondag 4 december 2005 00:59 schreef cazzie het volgende:
[afbeelding]

nijmegen leeft & arnep beeft
en zo ist maar net jong, wees blij dat jullie een keer positief de wedstrijd in gaan
pi_32799344
Ik denk een 0 - 0..
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32808584
eeen veroote 1-0 geworden voor nek. Vitesse speelde zwak beroert en slecht.

Een grote schande om zo een derby te verliezen!!!
pi_32808890
Geen enkele bal naar voren kwam goed aan. Negen van de tien kopduels gingen verloren. De flanken veel te weinig bereikt en gebruikt. Opgeteld maar één kans, en dat was een vrije trap van Janssen van weet ik hoeveel meter. Jammer.
pi_32810915
quote:
Op woensdag 30 november 2005 22:10 schreef DeVinger het volgende:
Ja dat gaat gewoon heel lastig worden. Team met enorm veel vertrouwen, spelen thuis, worden door het publiek gedwongen om te winnen van Vitesse, krijgen heel weinig tegengoals en dan vergeet ik vast nog wel wat negetieve dingen voor Vitesse.

Positieve dingen voor Vitesse, ze scoren makkelijk, ze hebben enorm veel vertrouwen, ze spelen uit (dus hoeven het spel niet te maken en kunnen optimaal gebruik maken van de snelheid voorin).

Ik hoop op een gelijkspel (uiteraard is meer altijd welkom), dan doe je het gewoon goed. Als het maar geen saaie 1-0 of 0-0 ofzo wordt. Ik hoop op een spannende enerverende derby!
Dik terecht dat Vitesse hier op zijn bek gaat. Als je zo slap speelt verdien enkel minpunten!

Vitesse weer terug op aarde, met helaas volgende week een opgeleefd AJAX?
Jammer is alleen, NEC heeft de aarde verlaten en is vertrokken naar de hemel.
pi_32810924
1 - 0
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32812294
Zonde mannen, verliezen van NEC is doodzonde. Maar het komt wel goed.
www.thuisuiteten.nl
pi_32816294
Verliezen is geen doodzonde zelfs niet van nek, maar met de instelling en mentalitijd die er vandaag was is het niet doozonde maar diep triest, schandalig en Vitesse onwaardig!!

Ja ik kan me er kwaad om maken als spelers een belachelijke inzet tonen en geen strijd leveren. Dat is het minste wat je van een speler kan verwachten. Inzet en strijd!
pi_32816344
Precies, je zet hiermee niet alleen jezelf als speler voor schut, maar ook ons als supporters.
  maandag 5 december 2005 @ 08:17:31 #74
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_32827367
Wat een klote instelling had viteese zeg...Het was gewoon dik verdiend dat NEC won.
Ik vind het slecht dat Vitesse met zo'n instelling de derby gaat spelen. het leeft dan misschien niet meer ze in Arnhem zelf, maar in de dorpen tussen Arnhem en Nijmegnen in leeft de derby enorm.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 december 2005 @ 11:22:48 #75
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32830166
quote:
Op zondag 4 december 2005 20:05 schreef Domenica het volgende:
Precies, je zet hiermee niet alleen jezelf als speler voor schut, maar ook ons als supporters.
Helemaal als Theo zegt dat hij het verlies na 5 minuten al aan zag komen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32832575
Op naar Ajax dan maar en daar hopen op eerherstel..

Wel weer lekker Vitesse krijgt een Nederlaag te verwerken en Ajax put weer moet uit een overwinning. Dat kan weer een leuke wedstrijd worden of weer totaal niet.
pi_32835379
quote:
Op maandag 5 december 2005 12:59 schreef Positive_Thinking het volgende:
Op naar Ajax dan maar en daar hopen op eerherstel..

Wel weer lekker Vitesse krijgt een Nederlaag te verwerken en Ajax put weer moet uit een overwinning. Dat kan weer een leuke wedstrijd worden of weer totaal niet.
Ja jammer dat AJAX weer opgeleefd lijkt, dat moet nog altijd eerst blijken in uit-wedstrijden, maar toch...

De concurrentie heeft relatief makkelijke wedstrijden, alleen NEC uit bij RODA is op papier nog lastig. Het is dus zaak om punten te blijven pakken, het is en blijft AJAX, dus met ieder punt moet je in principe blij zijn, maarja, nu je eenmaal bovenin staat moet je daar ook blijven.
  maandag 5 december 2005 @ 14:52:41 #78
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_32835691
Programma tot de winterstop:

NEC - Roda (uit) Groningen (uit) PSV (thuis) Sparta (uit)
Ajax - Vitesse (uit) Nac (uit) Groningen (thuis) Heerenveen (uit)
Vitesse- Ajax (thuis) Sparta (uit) Nac (thuis) Heracles (uit)

Kwa zwaarte scheelt het allemaal niet veel
pi_32839220
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:52 schreef Lionheaad het volgende:
Programma tot de winterstop:

NEC - Roda (uit) Groningen (uit) PSV (thuis) Sparta (uit)
Ajax - Vitesse (uit) Nac (uit) Groningen (thuis) Heerenveen (uit)
Vitesse- Ajax (thuis) Sparta (uit) Nac (thuis) Heracles (uit)

Kwa zwaarte scheelt het allemaal niet veel
Laten we niet al teveel zweven, AJAX is geen concurrent, die staat aan het einde vh seizoen wel boven ons

Heerenveen, RKC, NEC, Utrecht zie ik als de grootste concurrenten op dit moment

NAC, Twente, RODA kunnen zich daar nog tussen nestelen
Groningen zie ik niet als concurrent, en verder natuurlijk ook niet.
pi_32839451
Ajax komt altijd net in vorm als ze weer tegen Vitesse moeten... Spelen ze slecht, komt Vitesse en gaan ze weer scoren...
  maandag 5 december 2005 @ 19:22:14 #81
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_32842857
ajax thuis is gewoon een wedstrijd waar Vitesse van kan winnen hoor!
Overigens is Ajax wel een concurrent, ze staan immers onder ons.
Maximaal 4 regels
pi_32842913
Hopelijk na de winterstop ook weer met Michael Jansen. Iemand die weet hoe het daarmee gaat momenteel?
www.thuisuiteten.nl
pi_32844583
quote:
Op maandag 5 december 2005 19:22 schreef Tha_Mars het volgende:
ajax thuis is gewoon een wedstrijd waar Vitesse van kan winnen hoor!
True, maar daar moet je je punten niet pakken. Wel uit bij NEC
quote:
Op maandag 5 december 2005 19:22 schreef Tha_Mars het volgende:
Overigens is Ajax wel een concurrent, ze staan immers onder ons.
Wake up
pi_32845116
quote:
Hopelijk na de winterstop ook weer met Michael Jansen. Iemand die weet hoe het daarmee gaat momenteel?
Bezig met Herstellen. Zoals het er nu naar uitziet zal hij wel weer terug komen. Wanneer geen idee. Met dit soort zaken nemen ze natuurlijk goed de tijd en ga je voor zekerheid.
  maandag 5 december 2005 @ 20:56:35 #85
135637 JeffLebowski
The Dude is not in
pi_32845658
"This act will not stand... man!"
pi_32845864
quote:
Op maandag 5 december 2005 20:56 schreef JeffLebowski het volgende:
[afbeelding]
ah wat een lieve jochies

btw, heeft een van jullie mama's die foto gemaakt of?
(knettergoede kleinering)

[ Bericht 12% gewijzigd door DeVinger op 05-12-2005 21:19:22 ]
  dinsdag 6 december 2005 @ 00:18:45 #87
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_32851676
quote:
Op maandag 5 december 2005 20:20 schreef DeVinger het volgende:

[..]

True, maar daar moet je je punten niet pakken. Wel uit bij NEC
[..]

Wake up
jup dat is helemaal waar, alleen dat gebeurt niet dus zal je ergens anders je punten moeten pakken.
En ajax is echt niet zo goed als iedereen opeens weer denkt... Ik heb er wel goede hoop op
Volgens mij heeft ajax het namelijk drukken met het uitprocederen van hun eigen spelers, en kijken of ze een nieuwe met trein kunnen uitrijden en daarvoor een trein spelers binnen kunnen halen...
Maximaal 4 regels
pi_32869515
quote:
Op maandag 5 december 2005 20:38 schreef Positive_Thinking het volgende:

[..]

Bezig met Herstellen. Zoals het er nu naar uitziet zal hij wel weer terug komen. Wanneer geen idee. Met dit soort zaken nemen ze natuurlijk goed de tijd en ga je voor zekerheid.
Zeker gezien Di Tommaso, zullen ze weer extra voorzichtig zijn denk ik.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 6 december 2005 @ 19:25:38 #89
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_32869998
Hee foute titel dit jongens! laten we dit topic maar gauw voltypen!
Vamos el TRI!
pi_32874951
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 16:43 schreef Domenica het volgende:
TT's zijn debiel, aan het einde van dit topic al lang niet meer van toepassing
  dinsdag 6 december 2005 @ 22:55:55 #91
17114 Pistol_Pete
pi_32876486
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 19:25 schreef Elvislives het volgende:
Hee foute titel dit jongens! laten we dit topic maar gauw voltypen!
* steentje bijdraagt
  dinsdag 6 december 2005 @ 23:29:23 #92
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_32877646
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 22:16 schreef Domenica het volgende:

[..]
doe je nog meer voorspellingen?
Vamos el TRI!
  woensdag 7 december 2005 @ 10:06:26 #93
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_32884459
tis idd tamelijk vervelend dat je er nu steeds aan herinnerd wordt. Ohjah, zondag vooraf aan de wedstrijd speelt oud-Vitesse een wedstrijd tegen het RTLsterrenteam (uche).
Komen lekker veel oud spelers : Theo Bos, Marc van Hintum, John van de Brom, Martin Laamers, Huub Loeffen, Rick Hilgers, Bart Latuheru en Patrick Baltus op de grasmat. Ook zijn wellicht Orlando Trustfull, Dejan Curovic, Louis Laros en Frans Thijssen van de partij.

DJ superstar jalalalaaala
Maximaal 4 regels
  woensdag 7 december 2005 @ 13:36:36 #94
73649 NRH
pi_32889506
Heb nu al zin in zondag. We gaan winnen van Ajax, NEC verliest, staan we vierde. Met het resterende programma tot de winterstop gaan we dan gewoon lekker als nummer 4 de twee-weekse winterstop in!
pi_32889572
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:36 schreef NRH het volgende:
Heb nu al zin in zondag. We gaan winnen van Ajax, NEC verliest, staan we vierde. Met het resterende programma tot de winterstop gaan we dan gewoon lekker als nummer 4 de twee-weekse winterstop in!
als voetbal toch eens zo makkelijk was
pi_32891293
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 23:29 schreef Elvislives het volgende:

[..]

doe je nog meer voorspellingen?
Vitesse - Ajax 2-1
pi_32892356
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:36 schreef NRH het volgende:
Als dat gaat gebeuren (wat ik ook hoop hoor), dan ga ik spontaan weer in Sinterklaas geloven
pi_32910634
Afwachten of Grygera en Maduro weer fit zijn zondag al leek het nuet zo best.

Kan zondag wel eens een leuke pot worden. Begin er een positief gevoel over te krijgen.
pi_32920980
quote:
Amoah in januari naar Borussia Dortmund

8/12/2005 15:22

EXCLUSIEF - Matthew Amoah heeft een nieuwe club gevonden. De Ghanese spits verruilt Vitesse in de winterstop voor Borussia Dortmund. Bij de club van Bert van Marwijk tekent Amoah een contract tot medio 2008. Hij moet nog wel medisch worden gekeurd.
Met de transfer beurt Vitesse nog wat geld voor de 25-jarige international. Amoahs contract in Arnhem zou komende zomer aflopen. Hij had al te kennen gegeven aan een nieuw avontuur toe te zijn.

Amoah zit al sinds het seizoen 1998/99 bij Vitesse, dat hem een seizoen later tijdelijk stalde bij Fortuna Sittard. In 170 competitiewedstrijden maakte hij tot nog toe zestig doelpunten voor Vitesse.

Amoah is de vierde speler uit de Nederlandse competitie die Bert van Marwijk heeft aangetrokken. De coach van BVB haalde eerder al Ebi Smolarek (Feyenoord), Dennis Gentenaar (NEC) en Cedric van der Gun (ADO Den Haag).
bron:vi.nl

Toch jammer hoor.. Dat we hem kwijt zouden raken wisten we al, maar had hem nou gewoon tot aan de zomer zijn goaltjes laten maken .

Nouja, wie wordt zijn opvolger? Ik zeg Huysegems als huurling.
  donderdag 8 december 2005 @ 18:45:43 #100
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_32924449
schijnt 4 ton voor hem betaald te zijn... huysegems speelt bij AZ als buitenspeler weet dus niet of dat nou de juiste opvolger is... misschien hersi als spits met daarachter knopper...
Maximaal 4 regels
pi_32925189
Maduro en Grygera doen niet mee tegen Vitesse. Maduro kan pas over drie dagen goed onderzocht worden, zal waarschijnlijk twee weken niet kunnen voetballen en Grygera heeft lichte hersenschudding. Voordeeltje voor Vitesse dus.

Mooi dat Amoah weggaat in januari, die kon toch niks meer goed doen in Arnhem en had er zelf ook geen zin meer in. Hopelijk komt er een goede vervanger, maar dat zal vast wel lukken.
pi_32925273
Amoah moet nog twee goals maken om eeuwig topscorer van Vitesse te worden volgens het AD. Moet ie wel opschieten, straks bij Bert.
www.thuisuiteten.nl
pi_32926218
Hij moet inderdaad opschieten. Verkopen tijdens de winterstop is en slimme zet geest in dit geval.

Met de Afrikacup voor de boeg konden we hem wel ens een lange tijd missen. Nu kunnen we een vervanger zoekn.

Daarnaast vind ik het jammer dat hij weg gaat. Niet een echte topspits, maar zeker 1tje die je gaat missen als hij weg is.
pi_32926278
Ja, toch altijd 10 tot 15 goals normaliter.
www.thuisuiteten.nl
pi_32926486
Yeps, maar heeft zeker ook een slechte periode gehad waarbij hij veel kanste miste. Wisselwerking met het publiek had hij niet meer. Vitesse kwam met een te laag bod naar zijn mening in eerste instantie.

Al met al wou hij toch al bij Vitesse weg. Nu hebben we er nog wat voor gebeurd. Beste oplossing voor Vitesse.
pi_32930098
4 ton zou ik best veel vinden, dan is het een goede deal mits er snel een vervanger gehaald kan worden.

Ik vind het toch jammer van een jongen als Amoah dat hij op zo'n manier weg moet gaan.. Ok, hij heeft zijn slechte tijden gehad, maar dat heeft Vitesse zelf ook. Vorig jaar, en ook dit jaar nog, zat men allemaal te kankeren op hem, zelfs uit fluiten als hij één keer wat fout deed. Daar kon ik toen echt niet tegen, wat een kut publiek hebben we wat dat betreft . Kritiek geven ok, maar wees wel reëel, er stonden meer mannen op het veld die het slecht deden en Amoah deed echt niet alles fout. Feit is wel dat Amoah 'gewoon' weer op de 7e/6e plek staat in de topscoorderslijst van 2005 in de erediviesie .

Ik zal hem missen na 8 jaar, het was een mooie tijd met Amoah, Diarra en Zongo en zijn dromen over Arsenal . Het is nu Dortmund geworden, lijkt mij ook geen onaardige ploeg voor onze Matthew.
pi_32931351
De laatste tijd begon ik het toch wel jammer te vinden dat hij niet had bijgetekend. Maar eigenlijk is het niet erg dat hij gaat. Als er maar een goede vervanger voor gehaald wordt. Ik hoop ook niet dat hij clubtpscorer aller tijden wordt bij vites.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 december 2005 @ 23:05:32 #108
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32931544
wanneer kan ik Sibon komen brengen?
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32936849
Sibon mag je houden rubbereend. Ik denk dat Vitesse wel wat anders in petto heeft. Ik denk dat we daar wel spoedig meer over zullen horen.
  vrijdag 9 december 2005 @ 08:10:23 #110
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_32937068
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 07:27 schreef Positive_Thinking het volgende:
Sibon mag je houden rubbereend. Ik denk dat Vitesse wel wat anders in petto heeft. Ik denk dat we daar wel spoedig meer over zullen horen.
Ok in de rij voor Huntelaar
pi_32937298
Voor Vitesse niet mogelijk natuurlijk, is ook een achteruitgang. Zal vast een buitenlandse verrassing worden.
That's all folks!
  vrijdag 9 december 2005 @ 11:24:41 #112
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_32940254
Rink zn zoontje?
Vamos el TRI!
  vrijdag 9 december 2005 @ 12:26:31 #113
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_32941768
die raakt de bal tenminste
Maximaal 4 regels
pi_32942551
Richard Knopper is weer licht geblesseerd geraakt aan zijn voet, dus zal de komende tijd nog ff niet meedoen. Gluscevic zal ook vertrekken, die is net terug in Arnhem na een bezoekje aan een nog onbekende club. Volgens Igor zijn ze nu bezig met het contract en zal over 10 dagen meer duidelijk zijn. Oja, en Vitesse ontvangt ongeveer 5 ton voor Amoah. Goeie deal lijkt me
  vrijdag 9 december 2005 @ 13:27:00 #115
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_32943146
glusevic vér weg heb ik gehoord. Dan denk ik aan het midden-oosten of misschien zelfs japan o.i.d. Maar ik zal blij zijn als hij weg is, hij verdient ruim 2 ton per jaar en voert ook bij het 2de geen reet uit en houdt de jeugd daar uit de basis.

en trouwens: hetgelredome is bijna uitverkocht voor zondag. zou mooi zijn!

[ Bericht 14% gewijzigd door Elvislives op 09-12-2005 13:32:24 ]
Vamos el TRI!
pi_32944064
Van de 24.500 kaarten nog maar 1300 beschikbaar! Netjes, dan is de clubcard actie toch best succesvol
  vrijdag 9 december 2005 @ 14:59:20 #117
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_32945588
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 14:04 schreef Klingon het volgende:
Van de 24.500 kaarten nog maar 1300 beschikbaar! Netjes, dan is de clubcard actie toch best succesvol
als er niet 5000 amsterdammers in het stadion zitten...
Maximaal 4 regels
pi_32951757
Igor de Camargo is weer favoriet op het spitsenlijstje nu er geld is binnengekomen.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 9 december 2005 @ 19:35:11 #119
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_32952210
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 19:16 schreef methodmich het volgende:
Igor de Camargo is weer favoriet op het spitsenlijstje nu er geld is binnengekomen.
tof man, hoe weet u dat? lijkt me een goeie spits voor ons!
Vamos el TRI!
pi_32952365
Dan zou ik een gelukkig man zijn .

Was het niet zo dat bij deze Igor (blij zijn met een spits die Igor heet ) ook niet een aflopend contract heeft? Dat zou betekenen dat hij toch ook niet heel duur moet zijn . Toch hoorde ik bedragen van 1,5miljoen enkele maanden terug .

Maar de verkoop van twee van je spitsen moet er toch ook qua salaris een flink budget vrij komen lijkt mij zo.. (Igor Gluscevic vertrek is volgens mijook nog maar een kwestie van tijd).
pi_32973035
Ze willen eigenlijk twee nieuwe spitsen, maar heb liever één goede dan twee middelmatige. Hoop dat het goed zal gaan met Amoah in Duitsland. In een interview stond het volgende stuk:
quote:
"Het publiek in Dortmund is geweldig", aldus Amoah. "Bij thuiswedstrijden zitten 70.000 toeschouwers. En bij wedstrijden tegen de grote clubs komen er zelfs 83.000, dan zit het helemaal vol. Het zijn de beste supporters in Duitsland. Op televisie heb ik al vaak beelden gezien. Ik vind het geweldig, ze blijven altijd achter hun ploeg staan. Ook als het slecht gaat met het elftal."
Weet nou niet of dit een opmerking is gericht aan de Vitesse-aanhang, maar het lijkt er verdacht veel op.
pi_32973187
Amoah is niet de persoon die gaat natrappen richting de supporters. Waarom quote je ook niet het volgende stuk uit het interview?
quote:
Amoah wil niet uithalen naar Vitesse, of naar de supporters van de Arnhemse club. De Ghanees is in het recente verleden meerdere keren uitgejouwd door een deel van het thuispubliek in Gelredome. "Ik ben niet blij dat ik wegga bij Vitesse. Ik ben blij dat ik naar Dortmund ga", expliceert Amoah. "Tot aan januari speel ik nog vier wedstrijden met Vitesse. Daarin wil ik alles geven. Dat is goed voor de club en dat is goed voor mij. Dan ga ik in januari met vertrouwen naar de Afrika Cup en naar Dortmund."
pi_32973683
Ik zou me niet eens aangesproken voelen als hij dat zou zeggen.
pi_32973879
@ brighton

Idd, eenzijdig belichten noemen ze dat in de journalistiek
pi_32973904
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 17:03 schreef brighton het volgende:
Amoah is niet de persoon die gaat natrappen richting de supporters. Waarom quote je ook niet het volgende stuk uit het interview?
[..]
Omdat hij daar niks zegt over het publiek van Vitesse, maar alleen dat hij niet blij is dat ie weggaat bij Vitesse. Volgens mij heeft hij er zelf voor gekozen. Voel me verder ook niet aangesproken.
  zaterdag 10 december 2005 @ 21:26:02 #126
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_32979560
of zullen we de laatste wedstrijd hem nog lekker uitfluiten bij ieder balcontact

Nee, hij heeft natuurlijk lang voor Vitesse gespeeld, veel goals gemaakt en ook best belangrijke, maar het is gewoon tijd voor wat nieuws... Ik ben benieuwd wie er binnenkomt
Maximaal 4 regels
  zondag 11 december 2005 @ 17:06:52 #127
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_32991414
wat een kutspelers dat ajax...steeds maar op de grond liggen janken etc.
Maar ze zijn ajax, dus ze hebben de scheids mee he. bah zaadclub is het!
Vamos el TRI!
  zondag 11 december 2005 @ 17:10:13 #128
73649 NRH
pi_32991493
Slechte wedstrijd vandaag zeg, erg jammer om achter elkaar van NEC en Ajax te verliezen..
pi_32992683
Niet eens slecht gespeeld, maar te weinig gecreeerd. Penalty was volgens mij terecht. Tweede doelpunt heb ik niet goed kunnen zien. Scheidsrechter was weer een drama.
  zondag 11 december 2005 @ 18:18:15 #130
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_32993095
Whehe Vitesse staat weer op de grond. Ook briljant als je een paar jaar geleden denkt dat wanneer je een nieuw stadion bouwt ook ineens beter gaat voetballen
Opgeblazen club.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_32993158
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:06 schreef Elvislives het volgende:
wat een kutspelers dat ajax...steeds maar op de grond liggen janken etc.
Maar ze zijn ajax, dus ze hebben de scheids mee he. bah zaadclub is het!
En jullie waren zo goed dat jullie eigenlijk hadden moeten winnen?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32993798
quote:
Op zondag 11 december 2005 18:18 schreef Baklap het volgende:
Whehe Vitesse staat weer op de grond. Ook briljant als je een paar jaar geleden denkt dat wanneer je een nieuw stadion bouwt ook ineens beter gaat voetballen
Opgeblazen club.
, Het is toch geen schande om van Ajax te verliezen

Ach we hadden het niet verdiend om te winnen. Wat hebben wij veel ballen ingeleverd zeg, ongelofelijk Ik vond dat veel spelers hun normale niveau lang niet haalden ( Vreven, De Mul, Hersi) De enige die ik goed vond spelen was Dingsdag. Veel domme fouten gezien. Waar die 0-1 uit ontstond had echt nooit mogen gebeuren. Veel te makkelijk ingeleverd uit een vrije schop. En die 0-2 was gewoon goed uitgecounterd. Jammer, dan maar bij Sparta uit proberen een begin te maken aan een nieuwe goeie reeks
pi_32993837
quote:
Op zondag 11 december 2005 18:18 schreef Baklap het volgende:
Opgeblazen club.
Dank je.
  zondag 11 december 2005 @ 18:52:25 #134
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_32993866
quote:
Op zondag 11 december 2005 18:21 schreef Suijk het volgende:

[..]

En jullie waren zo goed dat jullie eigenlijk hadden moeten winnen?
wat roepen jullie altijd? "Wat zijn Ajax, wij zijn de beste!" dan hoor je je ook op die manier te profileren en geen ANTI-voetbal te spelen door massaal te verdedigen en al te gaan liggen janken als er een vlieg tegenje kop aanknalt.

ikben met je eens dat vitesse geen tot weinig kansen heeft gecreerd. een punt was eerlijk geweest.
Vamos el TRI!
pi_32993937
quote:
Op zondag 11 december 2005 18:52 schreef Elvislives het volgende:

[..]

wat roepen jullie altijd? "Wat zijn Ajax, wij zijn de beste!" dan hoor je je ook op die manier te profileren en geen ANTI-voetbal te spelen door massaal te verdedigen en al te gaan liggen janken als er een vlieg tegenje kop aanknalt.

ikben met je eens dat vitesse geen tot weinig kansen heeft gecreerd. een punt was eerlijk geweest.
Momenteel is Ajax helemaal niet de beste. Het voetbal is kut, het zegt al genoeg dat ik behoorlijk 'bang' was voor deze uitwedstrijd. Had eerlijk gezegd geen 3 punten verwacht. Verder heb ik er nog maar weinig van gezien, maar dat Ajax wel wat meer stevigere spelers kan gebruiken is wel een feit ja.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32994037
Maar vlak voor de penalty werd er toch gevlagd voor buitenspel? Spelers protesteren, denken er wordt vast wel gefloten en dan zet er een lompe tackle in (wie eigenlijk?). Dat het een overtreding was geloof ik wel maar ik weet zeker dat die grens stond te vlaggen .

De 1e helft hadden wij de kansen, eigenlijk kreeg ajakkes pas kansen laat in de 2e helft uit counters. Professioneel uitgespeeld laat ik het maar op houden .
Verliezen van ajakkes kan, maar als zij niet die onterechte penalty geven dan moet ik nog maar zien of ze kunnen scoren .
  zondag 11 december 2005 @ 19:03:36 #137
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_32994172
quote:
Op zondag 11 december 2005 18:49 schreef Domenica het volgende:

[..]

, Het is toch geen schande om van Ajax te verliezen

Ach we hadden het niet verdiend om te winnen. Wat hebben wij veel ballen ingeleverd zeg, ongelofelijk Ik vond dat veel spelers hun normale niveau lang niet haalden ( Vreven, De Mul, Hersi) De enige die ik goed vond spelen was Dingsdag. Veel domme fouten gezien. Waar die 0-1 uit ontstond had echt nooit mogen gebeuren. Veel te makkelijk ingeleverd uit een vrije schop. En die 0-2 was gewoon goed uitgecounterd. Jammer, dan maar bij Sparta uit proberen een begin te maken aan een nieuwe goeie reeks
wapenaar was ook erg goed met cruciale reddingen
Vamos el TRI!
pi_32994204
Er werd ook gevlagd, en toen kregen vrij schop, die heel snel genomen werd (dacht door Knol) en toen schoot ie m gewoon in de voeten van Boekhari, Vreven haalde hem neer.

Owja Wapenaar deed het ook erg goed.
pi_32995412
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:04 schreef Domenica het volgende:
Er werd ook gevlagd, en toen kregen vrij schop, die heel snel genomen werd (dacht door Knol) en toen schoot ie m gewoon in de voeten van Boekhari, Vreven haalde hem neer.
.
pi_32995629
We moeten niet zeuren, wedstrijd gauw vergeten en met Sparta (u), NAC (t), Heracles (u) laten zien dat Vitesse dit jaar een echte subtopper is en niet enkel een goede reeks had (voor NEC uit).

Natuurlijk, die penalty is zuur, maar de manier waarop er werd uitverdedigt (ongeacht of het buitenspel was of niet) was om te huilen, dan nog een lompe tackle op Boukhari. Sowieso, ontzettend veel foute passen, balverlies etc. Tot aan de 0-2 had je telkens het gevoel dat er meer te halen was, AJAX speelde verre van goed, maar het was telkens NET niet. Die 0-2 voel je dan aan je water, en dan is het over. Het was gewoon de wedstrijd van "net niet".

Ik ben benieuwd hoe Vitesse zich bij Sparta (NAC, Heracles) laat zien. Een lekkere kerstvakantie hoop ik
pi_32995914
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:41 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

.
Praat ik tegen jou? Gay
pi_32996229
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:57 schreef Domenica het volgende:

[..]

Praat ik tegen jou? Gay
Ja.

je gaf namelijk antwoord op mijn vraag. En doordat ik zo verbaasd was, dat knol dat zo zou zou verpesten als een amateur, verstomde ik. Vandaar die .

Voordat je denkt dat ik een ajacied ben .

[ Bericht 18% gewijzigd door Dubnobasswithmyheadman op 11-12-2005 20:30:53 ]
pi_32997074
Nu ik de beelden zie:

Vreven, wat een mongool zeg.
Knol...
  zondag 11 december 2005 @ 20:37:33 #144
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_32997526
Echt stom van Knol om de bal zo snel te nemen, als hij dat niet gedaan had, was de wedstrijd waarschijnlijk heel anders verlopen.
Wat heb ik me trouwens geërgerd aan die ajaxieden zeg, stelletje huilebalken.
Vrijdag naar Rotterdam, dat moet echt een overwinning worden!
Maximaal 4 regels
pi_32997636
@ dubno.....: ok!

Weet jij hoe dat zit vrijdag Tha_Mars? Vrij vervoer en gewoon kaartje halen bij Sparta-stadion?
  zondag 11 december 2005 @ 20:47:16 #146
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_32997789
jup, stond ook in het boekie...
Bij het stadion kan je kaartje halen kassa A of 1 ofzo, op Vitesse.nl zou in de loop van de week meer info erover staan...
Maximaal 4 regels
  zondag 11 december 2005 @ 23:30:49 #147
70256 Baklap
pi_33002953
Onterechte penalty? Punt was eerlijk geweest?
Komop zeg, verliezen van Ajax in deze fase terwijl je zelf de meest opgeblazen ploeg van Nederland bent is al erg zat, maar om dat ook nog onzin uit te gaan kramen..
pi_33003325
Als je die penal onterecht vindt kan je beter G-voetbal-fan worden ofzo
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  zondag 11 december 2005 @ 23:58:06 #149
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33003712
De penalty was terecht, maar ajax' speelde gewoon ZIELIG en LAF. ajax onwaardig zou ik zelf zeggen...
Jammer dat vitese hier geen gebruik van maakte
Vamos el TRI!
  maandag 12 december 2005 @ 00:02:51 #150
70256 Baklap
pi_33003826
Winnen = winnen.
Voorbij op de ranglijst en truste maar!
pi_33003837
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:58 schreef Elvislives het volgende:
De penalty was terecht, maar ajax' speelde gewoon ZIELIG en LAF. ajax onwaardig zou ik zelf zeggen...
Jammer dat vitese hier geen gebruik van maakte
Nee, als je tactiek SCHOPPEN is, dat is niet zielig :-)
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  maandag 12 december 2005 @ 00:04:15 #152
70256 Baklap
pi_33003870
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:03 schreef Jajong het volgende:

[..]

pi_33004740
Penalty was gewoon terecht. En dat Vitesse op het scherpst van de snede speelt vind ik helemaal niet erg.
pi_33006519
Penalty was gewoon terecht. Ajax speelde in herfststijl. Zoals als blaadjes van de bomen vallen met een zuchtje wind zo vielen de spelers van Ajax.

Vitesse was aanvallend weer veels te zwak en kwamm veels te kort. Ajax kreeg de terechte penal in de schoot geworpen en kon het daarna rustig uitspelen. Volgens mij heeft Ajax in de eerste helft 1 penal en 1 kansje gehad. In de tweede helft ging Vitesse meer op de aanval waardoor ajax gevaarlijk kon counteren een paar keer.

Ajax was gisteren scherper en wint daardoor. Vitesse te onnauwkeurig en aanvallend te zwak.

Zowel Ajax en Vitesse zullen nog wel wat wedstrijden verliezen dit seizoen als ze zo blijven spelen.
  maandag 12 december 2005 @ 12:09:31 #155
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_33010782
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:03 schreef Jajong het volgende:

[..]

Als je tactiek huilen en bij ieder contact met een speler gaan liggen is, mag je lekker oprotten naar die hoofdstad van je! (zo dat is er ook weer uit )
Ik schaam me ervoor dat Ajax de hoofdstad van Nederland vertegenwoordigd in het buitenland, laat Rotterdam ff de hoofdstad worden, die vechten tenminste nog voor de punten...

En ohjah, penalty was natuurlijk terecht, bleeeh.... klotewedstrijd.... nouja, nu maar weer gaan winnen in de 3 komende wedstrijden...
Maximaal 4 regels
pi_33011744
En laten we eerlijk zijn, van Ajax mag je verliezen (das gewoon ingecalculeerd). Alle punten die je bij de top 3 (of 4 met AZ erbij) pakt zijn mooi meegenomen. Alleen op de manier hoe is niet echt goed natuurlijk. Zowel van de kant van Ajax, snel liggen, als de kant van Vitesse. Die penalty was onnodig, en Charisteas stond in z'n eentje voor Wapenaar. Dat mag gewoon niet.
pi_33013159
Zoals ik al zei:
quote:
We moeten niet zeuren, wedstrijd gauw vergeten en met Sparta (u), NAC (t), Heracles (u) laten zien dat Vitesse dit jaar een echte subtopper is en niet enkel een goede reeks had (voor NEC uit).
pi_33019149
Enige wedstrijd waarin ik altijd hoop dat Vitesse niet wint was gisteren. Vanaf nu weer alles winnen mannen!
www.thuisuiteten.nl
pi_33019307
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:20 schreef methodmich het volgende:
Enige wedstrijd waarin ik altijd hoop dat Vitesse niet wint was gisteren. Vanaf nu weer alles winnen mannen!
Jij vieze vuile gore achterbakse stinkende kleinzielige smerige arrogante zelfingenomen pisnicht !

nou, gefeliciteerd dan maar de overwinning
pi_33019706
Hoe lang gaan we Dingsdag nog houden ?
quote:
Opnieuw Duits bezoek voor Dingsdag

Vitesse-verdediger Michael Dingsdag mag zich nog steeds warmen aan belangstelling uit de Bundesliga. Gisteren, tijdens het duel met Ajax (0-2), waren scouts van Werder Bremen en 1.FC Koln in Gelredome aanwezig om de 23-jarige centrumverdediger aan het werk te zien. De belangstelling van Werder Bremen is niet nieuw. De Duitse topclub volgt al geruime tijd de ontwikkeling van Dingsdag, die bij Vitesse onder contract staat tot medio 2008.
pi_33020030
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:37 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hoe lang gaan we Dingsdag nog houden ?
[..]
In de winterstop zullen ze hem niet laten gaan (tenminste dat lijkt me echt oerstom).
Of we hem in de zomer kunnen houden... ik betwijfel het, laat ze iig maar vast jonge talenten scouten.
(ik wil niet weer zo'n ouwe bok als petter vd berg, talent wil ik: money verdienen)
pi_33029634
Op het ogenblik veel verhalen bij Vitesse.

De nieuwe spits zal van ver weg komen? (Op Vitesse forum wordt over Japan gesproken)
Over kledingsponser Quick is de vraag of die wel blijft? (ook hierover komen vage geruchten binnen)
En de schermen zouden deze week arriveren en volgens sommigen later. Ik houd het erop dat ze de volgende thuiswedstrijd er hangenn.
pi_33050197
Een Japanse spits? Masashi Nakayama? Die is wel al oud.

Maar ik houd het voorlopig toch op Igor de Camargo. Brazilië is ook ver weg.
www.thuisuiteten.nl
pi_33050644
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
Een Japanse spits? Masashi Nakayama? Die is wel al oud.

Maar ik houd het voorlopig toch op Igor de Camargo. Brazilië is ook ver weg.
Een Braziliaanse spits spelend in Japan.
pi_33050682
Aha... Dat lijken me geen toppers, eigenlijk. Of speelt die Edilson daar tegenwoordig?
www.thuisuiteten.nl
pi_33050970
Het zou gaan over Lucas Severino, ex-Stade Rennes, waar ie voor veel geld (iemand op het forum zegt zeker te weten voor 20 miljoen, transfermarkt.de zegt 5 miljoen) is gehaald, en na twee seizoenen (waarvan 1 verhuurd geweest aan een Braziliaanse club) transfervrij naar Tokyo Verdy 1969 is vertrokken...z'n statistieken zijn niet erg indrukwekkend.

Het lijkt mij niks eigenlijk...
  dinsdag 13 december 2005 @ 19:47:11 #167
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33051271
Het hele verhaaltje gaat inderdaad niet om hem, dit is waarschijnlijk een soort afleidingsmanoevre, of een trucje van zijn zaakwaarnemer om interesse van buitenandse scouts te krijgen.
Het klopt wel dat vitesse in Japan aan het zoeken/onderhandelen is met een spits en zijn club, door middel van financiers willen ze dit doen.

Oh enne: Amoah heeft 7 ton opgeleverd volgens de VI van morgen.

Dat was het weer eventjes...
Vamos el TRI!
pi_33051790
Severino Lucas, die is erg duur ja. Speelde ook voor Marseille meen ik. Nooit echt veel gescoord nee.
www.thuisuiteten.nl
pi_33051921
Ik ken hem niet, het is het proberen wel waard denk ik. Als je maar niet van die Rink taferelen gaat krijgen dan.
That's all folks!
pi_33054887
Rink was meer een paniek aankoop. Ik denk niet dat Vitesse nu weer zo zal handelen. Zaken zijn vrij duidelijk nu bij Vitesse en ze weten zo ongeveer wat ze kunnen verwachten en wat ze willen.

Ik vraag me ook af of het om boven genoemde speler Dat Vitesse ergens mee bezig is was al langer bekend bij mij. Ik heb alleen geen idee welke speler.
pi_33057279
Rink en Ilic.

De nieuwe Stefanovic en een frivole Braziliaan. Dat zouden ze moeten zijn bij aankomst...

Eigenlijk geweldig, beiden na een half jaar weg.
pi_33078188
Ilic was niet vreemd, die was als twintiger al sloom en als dikke dertiger nog erger dus.
www.thuisuiteten.nl
pi_33083951
quote:
Woudenberger Wagensveld op proef bij Vitesse

David Wagensveld staat in de belangstelling van Vitesse. De 18-jarige aanvaller van Woudenberg is een proeftraining aangeboden bij de Arnhemse eredivisieclub. Deze week worden afspraken gemaakt over de frequentie en de duur van het meetrainen. Assistent-trainer Arno van Wolfswinkel van Jong Vitesse zag Wagensveld zaterdag op sportpark De Grift aan het werk tegen Roda. De talentvolle Woudenberger is in zijn nopjes met het aanbod van Vitesse. ,,Het is een droom die uitkomt. Ik ben benieuwd hoe het er op een hoger niveau aan toegaat.''

Bron: AD/Amersfoortse Courant
  woensdag 14 december 2005 @ 21:42:47 #174
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33084160
Da's onze nieuwe topspits!
Vamos el TRI!
  donderdag 15 december 2005 @ 17:06:38 #175
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33106670
fantastisch nieuws:

Michael Jansen mag weer voetballen

ARNHEM - Michael Jansen mag weer voetballen. De verdediger van Vitesse kampte met hartproblemen, maar heeft het groene licht gekregen. De 21-jarige linksback mag de training hervatten.
Jansen viel op 8 mei opeens om in het duel tegen Ajax. Later bleek dat hij hartritmestoornissen had. De verdediger zat op dat moment in de voorselectie van Oranje.

De Nijmegenaar onderging een ingreep aan zijn hart. Dat had aanvankelijk niet het gewenste effect. Daarna is hij heel voorzichtig teruggebracht op topniveau. Donderdag kreeg hij het groene licht van de medische staf.

Zijn gezondheid staat natuurlijk op punt 1, maar het zou echt top zijn als hij weer onze kleuren zal gaan verdedigen. Ik denk dat hij dan erg rustig gebracht wordt dit jaat, om er dan volgend seizoen weer 100% te staan!

Michael, gefeliciteerd!
Vamos el TRI!
pi_33110389
Mooi nieuws over Michael Jansen!
pi_33124274
Absoluut goed nieuws!!

Nu rustigaan alles opbouwen en goed onder controle houden!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 16 december 2005 @ 15:00:18 #178
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33134966
mooi dat Jansen weer aan de gang kan
DeLuna vindt me dik ;(
pi_33149841
Voorspelbaar
  zaterdag 17 december 2005 @ 02:07:08 #180
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_33152689
sjez... het was me koud op die tribune, en dan z'on baggerwedstrijd, en dan is het leuke kan je nog 125 km terug rijden :S
Maximaal 4 regels
pi_33154979
Wedstrijd was bagger, scheids was in mijnogen ook bagger (niet dat we daarddor verliezen). 3x op rij bagger nu!
pi_33163081
Wat een rampwedstrijd
pi_33168029
Hmm, Vitesse is dit jaar wel de club van de series... Paar zeges op rij, dan weer wat nederlagen. Had ze constanter verwacht eigenlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_33169769
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
Hmm, Vitesse is dit jaar wel de club van de series... Paar zeges op rij, dan weer wat nederlagen. Had ze constanter verwacht eigenlijk.
Tsjah, dat is toch de invloed van sturing denk ik. Hij kan de groep op de juiste momenten niet scherp krijgen denk ik, al was ik positief verrast toen ik het verschil zag tussen RKC thuis eerste helft, en de tweede helft (donderspeech?). Sturing is gewoon niet de man die vitesse hogerop kan brengen. Krijg uiteraard te horen dat dat wel heel makkelijk te zeggen is nu het slecht gaat, maar het speelt al sinds vorig seizoen. Toen kon je het goed zien. Vitesse heeft al twee jaar genoeg kwaliteit, maar toch slaagt Sturing erin onbegrijpelijke resultaten te boeken. Altijd maar zeuren over strijd (wat overigens wel belangrijk is), maar hij eerst maar is de goede spelers opstellen.
pi_33185836
Het is niet alleen strijd waarmee je een wedstrijd wint. In mijn ogen is Sturing tactisch gezien onvoldoende. Iedere wedstrijd zijn er de 'standaard'-wissels tussen de 65e en 70e minuut, die eigenlijk weinig tot niks brengen. Ik heb het gevoel dat hij bepaalde dingen in het veld net te laat ziet.

Maar ja, als we nu weer een goeie serie neerzetten... 16 punten uit 6 duels net zoals eerder , dan moet het wel goedkomen. Wel eerst winnen tegen Heracles uit, want Vitesse in het rechterrijtje, das toch niet echt lekker.
pi_33185868
quote:
Als er steeds een aantal nederlagen op een aantal overwinningen volgt en andersom dan zijn ze best constant bezig
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_33185901
quote:
Sturing lijkt me niet de coach die Vitesse weer naar de subtop kan brengen. Daarvoor komt hij echt tekort. Sturing is toch meer de ideale assistent in plaats van de eindverantwoordelijke.
pi_33187617
quote:
Op zondag 18 december 2005 12:01 schreef dndiek het volgende:

[..]

Als er steeds een aantal nederlagen op een aantal overwinningen volgt en andersom dan zijn ze best constant bezig
Aha, dus al mijn geld op Heracles volgende week
pi_33193358
quote:
Op zondag 18 december 2005 12:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Sturing lijkt me niet de coach die Vitesse weer naar de subtop kan brengen. Daarvoor komt hij echt tekort. Sturing is toch meer de ideale assistent in plaats van de eindverantwoordelijke.
Daar begint het stilaan op te lijken ja. Volgend jaar een zwaargewicht boven hem zetten?
www.thuisuiteten.nl
  zondag 18 december 2005 @ 16:37:11 #190
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33193704
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:26 schreef methodmich het volgende:

[..]

Daar begint het stilaan op te lijken ja. Volgend jaar een zwaargewicht boven hem zetten?
hem pletten gaat wat ver misschien, maar dat hij de verantwoordelijkheid niet kan dragen begint wel duidelijk te worden nu...
Vamos el TRI!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 18 december 2005 @ 16:54:39 #191
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33194205
Wie zou dan wel de ideale man zijn om Vitesse net dat zetje omhoog te geven?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_33194348
Artur Jorge of Leo Beenhakker.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 18 december 2005 @ 17:02:03 #193
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_33194432
Theo Bos
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_33195000
Maaskant
pi_33195472
Van Hanegem
pi_33196602
Ron Jans
pi_33196612
Ach, what the heck, Guus Hiddink
  zondag 18 december 2005 @ 18:47:35 #199
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33197466
vreven
borgarde
atteveld
de wolf
couto
Vamos el TRI!
pi_33197957
Tot wanneer zitten we eigenlijk nog aan Sturing vast, want de selectie heeft helaas wel zoveel kwaliteit dat het zo om de zoveel tijd de nodige punten pakt en we niet onderaan bungelen zodat het bestuur niet anders kan dan hem ontslaan.
pi_33200750
quote:
Vitesse test Estse scherpschutter

Vitesse krijgt vanaf maandag de Estse spits Tarmo Neemelo (23) op proef. Neemelo is de leider in het klassement om de Gouden Schoen. De 1,92 meter lange aanvaller werd afgelopen seizoen met zijn club FC TVMK uit Tallinn kampioen van Estland. Neemelo scoorde 41 goals in 36 duels. In de laatste interland van Estland (tegen Luxemburg) vormde hij de aanval met Roda JC-spits Anders Oper. Vitesse kwam Neemelo op het spoor door Jelle Goes, de bondscoach van Estland. Goes liep afgelopen jaar stage bij Vitesse en haalde zo zijn Cursus Coach Betaald Voetbal.
geinig
  zondag 18 december 2005 @ 20:59:20 #202
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_33201140
speelt 'ie al mee tegen NAC en Heracles?
41 uit 36 is erg netjes.. Oper is een knappe spits, als Neemelo vergelijkbaar is, lijkt het me een prima vervanger van Amoah...
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_33201306
quote:
Vitesse test koploper Gouden Schoen

18/12/2005 20:38

Tarmo Neemelo is mogelijk de nieuwe spits van Vitesse. De Estse spits werkt deze week een stage af in Arnhem.
Neemelo (23) heeft een bijzonder productief seizoen achter de rug in Estland. In de 33 wedstrijden voor FC TVMK scoorde hij 41 keer. Die score heeft hem de eerste plaats in het ESM Gouden Schoen Klassement opgeleverd.

Vitesse heeft ruimte voor een spits, omdat Matthew Amoah in de winterstop naar Borussia Dortmund verhuist. Ook Gerald Sibon, die bij PSV mag vertrekken, is kandidaat om de vacante positie in Arnhem in te vullen.
vi.nl

ik vind het wel een geile kop zo .
Hij is iets van 1.93 dus een ideale man voor een 3 spitsen systeem , tenminste ik ga er dan vanuit dat hij de ballen ook wel met z'n kop weet te raken.
pi_33201567
quote:
Op zondag 18 december 2005 20:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
speelt 'ie al mee tegen NAC en Heracles?
41 uit 36 is erg netjes.. Oper is een knappe spits, als Neemelo vergelijkbaar is, lijkt het me een prima vervanger van Amoah...
Ik zou gewoon Amoah in voetbalmanager later
pi_33202805
zou mooi zijn als ze kunnen halen. Estse competitie is niet veel., maar zoveel scoren daar is ook vrij uniek als ik me niet vergis. Grote vraag is kan hij het nederlandse niveau aan.
pi_33202918
Nou, Sibon vind ik ook niet alles.... Die Estse spits die kan in ieder geval aardig wat scoren. Goed dat Vitesse daar snel bij is.
  zondag 18 december 2005 @ 22:47:25 #207
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33204862
quote:
Op zondag 18 december 2005 20:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Oper is een knappe spits, als Neemelo vergelijkbaar is,
hij is niet écht knap kwa de ridder ofzo, maar ik hoop dat ie ze goed weet te raken en er bij ons ook geregeld 5 inlegt
Vamos el TRI!
pi_33205181
Zolang het maar geen Sibon of Robert is, ik wil wel is helemaal iets anders, en deze kerel is 23jaar.
41x scoren ben je iig geen slechte voetballer, international. Hij is in mijn ogen de ideale spits die ze kunnen aantrekken, een lange kerel (hopelijk goed koppen en balvast: aanspeelpunt). Dat hebben we echt nodig en missen we met al die kleine kerels voorin nu. Daarbij, hijs 23, dus wie weer voor een latere transfer...
pi_33222908
Over het contracteren van Oostblok-goalgetters is nog een heus topic geloof ik. Ben wel benieuwd als het echt gebeurt, wat het dan wordt. Eens vragen of mijn Rus iets van hem weet.
www.thuisuiteten.nl
pi_33222935
Als de mogelijkheid er is zou ik Sibon niet laten schieten, is een topper voor een club als Vitesse. Er staat wel iemand die je goed kunt gebruiken, ook als het voetballend even minder gaat.
That's all folks!
pi_33303980
quote:
Vitesse gaat niet in zee met proefspeler Neemelo

Vitesse gaat niet in zee met Tarmo Neemelo. Dat is duidelijk na het onzinnige oefenduel met Bennekom ( 3- 4), dat ook nog eens blessures opleverde.

Speciaal voor de proefspeler Neemelo draafde Vitesse gisteravond op voor het oefenwedstrijdje tegen zaterdag hoofdklasser Bennekom. Het leverde weinig goed nieuws op voor de Arnhemse club. De zoektocht naar een vervanger voor de naar Borussia Dortmund vertrekkende Matthew Amoah gaat door. Technisch manager Jan Streuer wilde gisteravond niet verklappen dat de flirt met Neemelo geen vervolg krijgt, maar voor die conclusie is weinig fantasie nodig. De 23- jarige spits uit Estland is fysiek sterk, maar voetballend zal hij niet voldoen aan de eisen van de bazen bij Vitesse. „ Ik heb hier niets over te zeggen”, sprak Streuer bits na de wanvertoning van Vitesse tegen de amateurclub. Wanneer er duidelijkheid komt over de proefspeler, die vandaag terugkeert naar Estland? Streuer: „ Dat is niet bekend. De speler gaat morgen ( vandaag, red.) terug en wij gaan er eerst eens rustig over praten.”

Wellicht liet de geagiteerde houding van Streuer zich verklaren door de teleurstelling in de zaak Neemelo. Vitesse móet een waardige vervanger voor Amoah vinden, anders dreigt de tweede helft van de competitie bij voorbaat een vat vol problemen te worden. Gisteren was zelfs Herman Veenendaal in Bennekom aanwezig om de testspeler aan het werk te zien. Doordat winkelen met een nagenoeg lege portefeuille vrij lastig is, wordt de remplaçant van Amoah blijkbaar via het spelersfonds van Veenendaal en consorten gefinancierd. Veenendaal zal gisteravond niet vrolijk zijn geworden van het optreden van Vitesse. De eredivisionist presteerde het zelfs om Bennekom na een 0- 4 tussenstand uitzicht te geven op een stuntje ( 3- 4). Weliswaar stond er door wissels en door de vele afwezigen ( Harald Wapenaar, Ruud Knol, Amoah, Remco van der Schaaf, Theo Janssen, Richard Knopper, Peter van den Berg, Michael Jansen) op het laatst een fantasie- elftal op het veld, toch blijft het een ontmoeting tussen profvoetballers en welwillende hobbyisten.

Vitesse zette zichzelf niet alleen voor schut in Bennekom, het liep ook nog eens personele averij op. De breedte van de selectie is al geen geruststellend gegeven bij de Arnhemse club. En dus was het uiterst zuur dat Stijn Vreven en Youssouf Hersi gisteren geblesseerd uitvielen.
Hersi kreeg een trap op zijn kuit. Vreven voelde iets knappen in zijn lies. „ De fysiotherapeut zei dat het een zweepslag was”, baalde Vreven. „ Ik hoop niet dat het een scheurtje is. Anders is dit jaar voor mij al afgelopen.” Vitesse speelt dinsdag thuis tegen NAC en drie dagen later uit tegen Heracles.

Bennekom- Vitesse 3- 4 ( 1- 4).

0- 1 Benson, 0- 2 De Mul, 0- 3 Hersi, 0- 4 Neemelo, 1- 4 Römer, 2- 4 Heller en 3- 4 Zuiderwijk.

Vitesse:Coutinho; Vreven ( Kaya), Swerts, Dingsdag, Fränkel ( De Meersman); Yakubu, Hersi ( Benson), Esajas; De Mul ( Rojer), Neemelo en Benson ( Gluscevic).
Dat wordt hem dus ook niet, en hij scoorde nog wel de 4-0
pi_33307253
Dat het die Neemelo niet wordt vind ik niet eens zo erg, maar die blessures En ook de uitslag trouwens, wat slecht. Ik zal niet raar opkijken als Heracles meer dan een punt gaat pakken.
pi_33329114
of nac
pi_33457104
Verdiende overwinning vandaag, dacht ik zo! Vond het een leuke wedstrijd! Jammer dat vites eerst weer achter moest komen, maar uiteindelijk de achterstand goed omgezet in een overwinning. Het had veel hoger moeten uitvallen maar ik ben tevreden over het restultaat! Een mooier afscheid dan dit hadden we Matthew niet kunnen geven .!
pi_33460539
Geweldig hypocriet publiek hebben we ook he. Mensen wisten niet hoe hard ze Amoah moesten schreeuwen, allemaal vonden ze het zo mooi voor die jongen. "Onze" clubtopscoorder, een cultheld, clubicoon, iedereen hield vandaag van hem.

zelfs die mensen die zijn wissel twee keer (1x vorig seizoen, 1x dit seizoen) hebben staan toejuichen
pi_33465515
Ik zag het alweer gebeuren. Hele wedstrijd beter spelen, meer initiatief en meer kansen en dan toch verliezen met 0-1. Gelukkig scoorde Amoah alsnog 2x. Mooi afscheid ook. Niemand op Zuid verliet de tribune na de wedstrijd. Denk dat het nog moeilijk gaat worden om weer zo'n spits te vinden. Maar ja, verdiende overwinning en we hebben in ieder geval aansluiting met de grote middenmoot. Nu nog 3 punten bij Heracles en we kunnen tevreden de winterstop in.
  woensdag 28 december 2005 @ 13:29:13 #217
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_33468362
iig het verdiende afscheid wat amoah ook verdiende! na 7 jaar!

Verdiende overwinning uiteindelijk. Mooi ook dat deze wedstrijd hetzelfde scenario had als tegen rkc, maar nu moeten ze wel begrijpen dat ze zo vanaf het beign moeten spelen, je zag ook dat nac niks meer kon na de 1-1... toen was de westrijd eigenlijk al gespeeld. En die knal van hersi op de lat ;'(
Maximaal 4 regels
pi_33471325
quote:
Op woensdag 28 december 2005 13:29 schreef Tha_Mars het volgende:
iig het verdiende afscheid wat amoah ook verdiende! na 7 jaar!

Verdiende overwinning uiteindelijk. Mooi ook dat deze wedstrijd hetzelfde scenario had als tegen rkc, maar nu moeten ze wel begrijpen dat ze zo vanaf het beign moeten spelen, je zag ook dat nac niks meer kon na de 1-1... toen was de westrijd eigenlijk al gespeeld. En die knal van hersi op de lat ;'(
Sterker nog, statistisch gezien zou dit een topjaar worden voor Matthew. 17 wed en 9 goals. Zijn ' record' staat op 15 in een seizoen. Het zal erg lastig worden om een Amoah in deze vorm te vervangen. Toegegeven, tot aan halverwege deze eerste seizoenshelft begon bij mij ook de irritatie te komen aan de wat lakse houding die Amoah uitstraalt, maar ineens ging het knopje om Hij was fel, maakte (succesvolle) acties, ging kopduels aan (en won ze), viel niet meer bij elk schouderklapje om, en het belangrijkste hij ging doelpunten maken. Het vertrek van Amoah in deze vorm is aan aderlating voor Vitesse...

Maargoed, met het vertrek van Amoah en Igor vertrouw ik er wel op dat er een goede spits komt.
Ikzelf zie het liefst Sibon een half jaar op huur komen, en dat ze dan in de zomer een echte topper halen ipv nu halsoverkop een kerel als die Estse (hoe schrijf je dat) topschutter, die dan niet blijkt te renderen. En dan zit je er wel mooi een aantal seizoenen aan vast... Sibon is niet slecht, alleen ik wil hem niet de komende jaren in het Gelredome zien. Er moet een begin 20er komen die je met winst weer kan verkopen, geen 30er die uiteindelijk transfervrij naar de GGD gaat.

Amoah

edit:

uiteraard, als ze in de winterstop wel al direct een topper kunnen halen hoef ik Sibon ook niet hè

[ Bericht 8% gewijzigd door DeVinger op 28-12-2005 15:19:28 ]
pi_33472597
Jawel, pak Sibon alsjeblieft.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_33475210
Wel leuk voor Amoah natuurlijk, al is Machlas qua gemiddelde stukken beter geweest.
www.thuisuiteten.nl
pi_33475631
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:14 schreef methodmich het volgende:
Wel leuk voor Amoah natuurlijk, al is Machlas qua gemiddelde stukken beter geweest.
Machlas is dan ook een Nr 9, Amoah meer het lulletje eromheen.
pi_33481457
Machlas kreeg er ook verdomde goed voor betaald
pi_33536517
Treinreizen na 16 uur afgeraden

Leuk we moeten zo nog naar Almelo
pi_33536779
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 12:59 schreef Domenica het volgende:

Ik vrees dat dat sowieso wel afgelast wordt...

"Voetbal tussen Kerst en Oud&Nieuw groot succes!"
pi_33536874
Nadat wij eerder al Maaskant eigenhandig hebben ontslagen, nu ook Ton Lokhoff
pi_33537828
Haha idd, viel mij ook al op. 2e trainer die na een wedstrijdje tegen vites wordt ontslagen

Morgen peter Bosz weg
pi_33537864
edit
pi_33538134
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:32 schreef Domenica het volgende:
Haha idd, viel mij ook al op. 2e trainer die na een wedstrijdje tegen vites wordt ontslagen

Morgen peter Bosz weg
dan moet Amoah het wel heel erg op z'n heupen krijgen
pi_33538142
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 12:59 schreef Domenica het volgende:

Ik zou er zelf niet aan beginnen. Het valt nu nog mee in de regio Twente, maar vanavond wordt het denk ik lastig om terug te komen.
That's all folks!
pi_33542287
Als ik de voorspellingen zo hoor wordt het net zo erg als de laatste keer tegen RKC thuis. Effe afwachten, volgens mij is er nog geen officieel negatief reisadvies. Er is al een weeralarm afgekondigd.

[ Bericht 11% gewijzigd door Klingon op 30-12-2005 15:36:12 ]
pi_33543989
AZ is dus al afgelast, en het komt van het westen naar het oosten, dus ook de andere wedstrijden zullen wel afgelast worden of gestaakt...
pi_33544678
Sparta - NEC ook afgelast.
pi_33548055
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 16:32 schreef Klingon het volgende:
Sparta - NEC ook afgelast.
En Roda begint
pi_33549014
er komt pas zo rond 10 uur sneeuw in Almelo, dus met een beetje geluk hebben jullie er geen last van, laten we hopen op een goeie aantrekkelijke pot, zodat ik niet de hele wedstrijd moet zitten, krijg je erg koude poten van
pi_33550465
Wat is nou de opstelling? Staat Purrel nu linksback en Swerts op het middenveld of staat Hersi op het middenveld en Purrel linksbuiten?

Laten we iig het laatste hopen .
pi_33553092
Klote Japanner .

Aah jezus, wat is dat toch met Vitesse .
2-0..

[ Bericht 48% gewijzigd door Dubnobasswithmyheadman op 30-12-2005 20:08:02 ]
pi_33553692
Kennen we Sota niet vastleggen?

Of wat te denken van Gert-Jan
pi_33554142
Ik vind het nu balen dat ze di wel hebben gewonnen, dan was het de 5e op rij geweest nu en was Sturing naar eigen zeggen de laan uitgevlogen. Konden wij weer lekker slapen.
pi_33557199
Dramatisch zeg. Ze zullen vast weer roepen dat het aan het kunstgras ligt, maar das gewoon onzin. Geen goeie eerste seizoenshelft. Ik ben benieuwd of we uberhaupt de play-offs halen, zeker met de krappe selectie die Vitesse heeft (icm mogelijke schorsingen/blessures en het vertrek van Amoah etc.).
pi_33558915
Dit is weer een mooie dag voor de Sturing haters, maar tegelijkertijd een zwarte dag voor de Vitesse fans.

Laat ik nou bij beiden kampen horen. Moet ik nu blij zijn, of teleurgesteld??

Ik denk dat meerdere mensen dat gevoel hebben...
pi_33563736
Wat een drama
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:57:59 #242
125195 thunderice
Proud to be pauper!
pi_33564240
Vrijdag 30 december 2005, 19:30 uur Eredivisie

Polman Stadion, 8.397 toeschouwers
Heracles Almelo
3 - 1 Vitesse

Scheidsrechter: Kuipers

Sota Hirayama (24) 1 - 0
Gertjan Tamerus (33) 2 - 0
Gertjan Tamerus (38) 3 - 0
3 - 1 (75) Fred Benson

Opstellingen

Martin Pieckenhagen
Rudy Jansen
Peter Reekers
Rob Maas
Ragnar Klavan
Remon de Vries
Marc Höcher
Jan Wuytens 76
Mika Nurmela
Sota Hirayama
Kwame Quansah 69
Gertjan Tamerus
Thijs Sluijter
Denis Calincov 88

Harald Wapenaar
Stijn Vreven
Abubakari Yakubu
Ruud Knol
Purrel Fränkel
Tom de Mul
Eldrigde Rojer 69
Youssouf Hersi
Fred Benson 46
Theo Janssen
Matthew Amoah
Igor Gluscevic 54
Michael Dingsdag
Gil Swerts

Heracles Almelo sluit 2005 af met winst

HERACLES - Heracles Almelo heeft het kalenderjaar 2005 met winst afgesloten. Vitesse werd onder winterse omstandigheden met 3-1 verslagen.

Peter Bosz kon voor deze wedstrijd geen beroep doen op Nico Jan Hoogma. De verdediger had nog te veel last van een kuitblessure en dat betekende dat Rob Maas net als in de tweede helft tegen FC Utrecht een linie naar achteren schoof. Remon de Vries nam de positie van Maas in op het middenveld.

De wedstrijd kwam langzaam op gang. In het eerste kwartier waren er wat ongevaarlijke afstandsschoten van Marc Höcher, Theo Janssen en Gil Swerts. Pas na zeventien minuten werd het serieus gevaarlijk. Een vrije trap van Mika Nurmela zeilde net over het doel van Harald Wapenaar. Daarna greep Heracles Almelo het initiatief en na 24 minuten viel de eerste treffer. Een voorzet van Marc Höcher werd door Sota Hirayama ingekopt: 1-0.

Een vrije trap van Marc Höcher verdween na 28 minuten hoog over het doel en daarna kende het flets acterende Vitesse een kleine opleving. Eerst moest Martin Pieckenhagen redding brengen op een vrije trap van Theo Janssen in de 30e minuut en even later liet Matthew Amoah een behoorlijke kans onbenut. Vrijwel in de tegenstoot deelde Heracles Almelo een mokerslag uit. Een lange bal van Remon de Vries belandde bij Sota Hirayama. De Japanner ging aanvankelijk voor eigen succes, maar het gekraakte schot werd door de goed meegelopen Gertjan Tamerus alsnog binnengegleden: 2-0.

In de 38e minuut was het opnieuw feest in het Polman Stadion. Sota Hirayama was aan de rechterkant twee spelers van Vitesse te slim af. Zijn voorzet werd door Gertjan Tamerus op waarde geschat. De kopbal was onhoudbaar voor Harald Wapenaar en daarmee was de weelderige ruststand van 3-0 een feit.

Na de rust werd het veld door de hevige sneeuwval steeds minder goed bespeelbaar. Toch had Heracles Almelo de wedstrijd helemaal kunnen beslissen. In de 55e minuut kwam Mika Nurmela te kort na een knappe voorzet van Marc Höcher en twee minuten later liet Gertjan Tamerus een grote kans onbenut. Hij schoot de bal naast.

Daarna was het beste er af bij Heracles Almelo. Vitesse probeerde nog het spel te maken, maar van gestructureerd aanvalsspel was geen sprake meer. Toch kwamen er nog kansen voor de Arnhemmers. Eerst raakte Gil Swerts na 71 minuten nog de lat en vier minuten later scoorde Fred Benson uit een scrimmage de 3-1.

Vitesse zocht naar meer, maar een vrije trap van Theo Janssen zeilde net over het doel en een schot van Michael Dingsdag ging naast en zodoende bleven de punten in Almelo.

Na afloop van de wedstrijd was Peter Bosz zeer tevreden over het getoonde spel in de eerste helft: “We hebben bij vlagen goed gespeeld. Soms opportunistisch en met veel risico. Het heeft goed uitgepakt. Na de rust hadden we het duel helemaal moeten beslissen via de kans van Tamerus. Daarna had het spel weinig meer met voetbal te maken.” Edward Sturing weigerde zich te verschuilen achter de slechte weersomstandigheden en vond dat geen excuus: “We hebben ons laten afbluffen. Heracles Almelo was scherper in de duels en bij ons hebben een aantal spelers niet thuisgegeven. We hebben verdiend verloren.”
Almelo paupers dat zie je zo!
pi_33573890
Waardeloos resultaat zeg!

En zonde dat Amoah geblesseerd moest afhaken in zijn laatste match.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 31 december 2005 @ 13:21:36 #244
70256 Baklap
pi_33577084
Whehe
pi_33580174
Wat een domper de dag erna zeg. Tijdens de wedstrijd heb ik vooral moeten lachen, maar erna en vooral nu dringt het pas tot me door. Het stond bij rust 3-0. Die 3-1 is leuk voor de statestieken, maar doet verder niet terzake. Een hele vervelende avond. Die 2-1 overwinning eerder deze week op NAC is ook alleen maar leuk geweest omdat Amoah nu clubtopscorer is. Voor de rest is die jubelstemming ook helemaal niets waard gebleken. Natuurlijk was het met normaal weer een andere wedstrijd geweest, maar feit blijft: Vitesse verliest uit bij de twee promovidussen (oid). Eerste Sparta uit (1-0) en later Heracles uit (3-1). Tussendoor wint het alsnog met ietwat geluk van NAC. Daarvoor verliest het van NEC op basis van strijd en van AJAX (ja waarom eigenlijk?).

Conclusie, Vitesse kan niet omgaan met stootkracht. Als teams er opklappen haakt Vitesse af. Dan spelen ze als 11 makke lammetjes. Dit, ondanks dat we spelers als Yakubu, VD Schaaf, Janssen, Vreven in ons team hebben. Die moeten in zulke wedstrijden toch meekunnen in de strijd. Ook jongens als Knol en Dingsdag moeten daarin meegetrokken worden, want het zit niet in hun karakter. Alle snelle kleine negertjes voorin kan ik het niet kwalijk nemen, we hebben een type Vennegoor of Hesselink nodig. Dan kan je ook voorin voorop gaan in de strijd.

Ik ben het zat om telkens te kakken te worden gezet door Vitesse. Altijd achteraf maar zeiken over mentaliteit en het feit dat er te weinig strijd wordt gelevert, dat kun je na 1.5 seizoenen toch niet meer serieus nemen ofwel? Vreven altijd met zijn grote bek, "verloren van een amateurploeg" en zijn tientallen onnodige overtredingen per wedstrijd. Ik ben blij als hij na dit seizoen naar Cercle Brugge vertrekt (hardnekkig gerucht). Kan Swerts daar mooi komen te spelen, daar heb ik wel vertrouwen in. Die houd iets meer zijn kop derbij.

Dan het fenomeen Frankel. Ik heb het in zijn eigen fantopic al gezegd. Stop ermee die kerel als verdediger te gebruiken. Ik heb helemaal niets tegen hem, ik heb eerder medelijden met het feit dat hij er toch telkens komt te spelen. Als aanvaller kan hij een meerwaarde zijn, als verdediger staat hij garant voor het nodige spektakel achterin. Ik ben blij dat Jansen weer terug is, en zijn rentree is meer dan gewenst.

Ook Wapenaar zit mij totaal niet lekker. Ik weet het, hij heeft fantastische reddingen en daarmee Vitesse ook meerdere malen in de wedstrijd gehouden, maar tegelijkertijd kost hij ons ook veel punten. Hij staat te vaak te ver voor zijn goal, heeft rare kuren en is absoluut geen zekerheidje. Ik heb er totaal geen save gevoel bij. Daarnaast heb ik het idee dat hij zich ook zelf niet prettig voelt bij Vitesse.

Sturing is gewoon het Lokhoff verhaal. Ik heb hem zelf nooit zien spelen, maar hij moet een geweldige clubspeler geweest zijn en ook van een respectabel niveau. Prima, allemaal heel leuk en aardig, maar we leven in het heden en niet in het verleden. Nu moet er gepresteerd worden, en zeker gezien de financiële situatie bij Vitesse. Natuurlijk hebben we een krappe selectie, maar het ligt echt niet alleen aan de spelers dat ze niet optimaal presteren. Begrijp me niet verkeerd, ik verwacht geen kampioenschap, maar iedereen ziet dat er bepaalde dingen goed fout zitten hier. Er gaan niet voor niets al langere tijd (en dan praat ik over seizoenen) geruchten dat de spelers hem niet écht serieus nemen. Ik heb ook niet het gevoel dat ze voor Sturing tot het uiterste willen gaan. Hij zal nooit is betrokken worden in een feeststemming. Hij komt gewoon te kort. Zelfs zijn 'specialiteit' voorop gaan in de strijd kan hij niet overbrengen. Dat Vitesse hard speelt in een wedstrijd tegen AJAX ligt niet aan Sturing, iedereen wil winnen van AJAX. Daar is geen motivatie voor nodig. Juist in de kleinere potjes kun je de ware aard van de ploeg zien. Sturing zal met een tactische move nooit is een (top)club verassen, hij heeft geen ballen, geen creativiteit en kan dan ook nog eens niet zijn ploeg motiveren op de juiste momenten. Sturing moet weg (ga voor mijn part de jeugd doen oid, maar voor het eerste kom je gewoon te kort).

Toen Glusevic gister moest invallen zag ik het al voor me (ik jat even een grapje van een maat van mij). Die moet zich ook rot geschrokken zijn, hij dacht de laatste wedstrijd voor Vitesse ff lekker relax op de bank onder een dekentje plaatst te kunnen nemen, wordt hij ineens wakker geschrikt door commando Sturing. "Igor, wakker worden, je moet spelen!" Hij zal zich rot geschrokken zijn. "Huh? Heb je het tegen mij?" En naast hem keken 5 andere negertjes afwachtend of Sturing daadwerkelijk Igor bedoelde of dat zij mochten dartelen in de sneeuw.

Naast Wapenaar, Vreven en Sturing ben ik tevreden met de selectie. Royer, Igor nog weg. En Knopper komt ook nog terug natuurlijk. Ik ben benieuwd hoe Sturing dat gaat oplossen. Met Benson en Esajas win je de Champions Leaque niet, maar die kunnen wel bruikbaar zijn. Maarja, daar houd het dan ook direct mee op. Vitesse zal toch ook in de breedte moeten gaan denken.

Ik kap ermee, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden? Het meeste is allemaal al wel eens langsgekomen, maar dat is al erg genoeg. Dat het al langere tijd speelt. Ik snap heus wel dat meerdere clubs met dit soort dingen te kampen hebben (Roda, NAC, Twente, Willem II), maar laten we gewoon even in de Arnhemse keuken blijven. Daar ben ik absoluut niet tevreden over!
  zaterdag 31 december 2005 @ 16:29:15 #246
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33583965
ja ik heb het telkens weer gehad met sturing, ohij kan er gewoon géén team van maken.

overigens schijnt er komende week of erna een spits (geen sibon) gepresenteerd te worden. ik ben benieuwd!
Vamos el TRI!
pi_33584785
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 16:29 schreef Elvislives het volgende:
ja ik heb het telkens weer gehad met sturing, ohij kan er gewoon géén team van maken.

overigens schijnt er komende week of erna een spits (geen sibon) gepresenteerd te worden. ik ben benieuwd!
yannis anastasiou
pi_33584913
wat mij vaak opvalt bij de wedstrijden van vitesse is de manier waarop ze achterin gaten laten vallen. uit t.v.-beelden krijk ik het idee dat er bij 6 van de 10 tegendoelpunten de doelpuntenmaker (van de tegenpartij dus) helemaal vrij staat om de bal binnen te tikken. zo ook gister tamerus bijvoorbeeld weer die bij de 2-0 (er stonden zo'n 3 meter voor tamerus 2 verdedigers en 3 meter achter hem ook 2 verdedigers. tamerus zelf werd ogenschijnlijk niet gedekt) en ook de 3-0 had natuurlijk nooit zo vrij mogen worden binnengekopt. exemplarisch wat dat betreft vind ik ook bijvoorbeeld de wedstrijd van vorig jaar tegen ado (was het niet 3-4?). wat sturings rol daarin is? ik weet het niet, soms heb ik het idee dat vitesse 'vergeet' om te verdedigen, daar zou hij veel beter op kunnen/moeten hameren

een team met de kwaliteiten van vitesse zou wedstrijden als die van gisteren natuurlijk nooit mogen verliezen, zelfde geldt voor sparta-uit en nog een aantal wedstrijden. dat ze desondanks 'slechts' 4 verliespunten achterstaan op de 4e plek (ajax, nec, rkc) is wat dat betreft nog best een knappe prestatie
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_33586204
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 16:58 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
wat mij vaak opvalt bij de wedstrijden van vitesse is de manier waarop ze achterin gaten laten vallen. uit t.v.-beelden krijk ik het idee dat er bij 6 van de 10 tegendoelpunten de doelpuntenmaker (van de tegenpartij dus) helemaal vrij staat om de bal binnen te tikken. zo ook gister tamerus bijvoorbeeld weer die bij de 2-0 (er stonden zo'n 3 meter voor tamerus 2 verdedigers en 3 meter achter hem ook 2 verdedigers. tamerus zelf werd ogenschijnlijk niet gedekt) en ook de 3-0 had natuurlijk nooit zo vrij mogen worden binnengekopt. exemplarisch wat dat betreft vind ik ook bijvoorbeeld de wedstrijd van vorig jaar tegen ado (was het niet 3-4?). wat sturings rol daarin is? ik weet het niet, soms heb ik het idee dat vitesse 'vergeet' om te verdedigen, daar zou hij veel beter op kunnen/moeten hameren

een team met de kwaliteiten van vitesse zou wedstrijden als die van gisteren natuurlijk nooit mogen verliezen, zelfde geldt voor sparta-uit en nog een aantal wedstrijden. dat ze desondanks 'slechts' 4 verliespunten achterstaan op de 4e plek (ajax, nec, rkc) is wat dat betreft nog best een knappe prestatie
Ja we krijgen veel uit dode spelmomenten doelpunten tegen (slecht weggewerkt of slappe kopdudels). Vitesse heeft dan ook heel veel frommelgoals tegen. Natuurlijk is dat pech hebben, maar het heeft ook te maken met de manier waarop je de bal wegwerkt. Goed geconcentreerd zijn, en de bal 'definitief' wegrammen wordt vaak onbenullig met alle lichaamsdelen tegelijk een bal voor de voeten van de tegenstander leggen. En inderdaad, we laten heel veel vrije ruimtes. Vorig seizoen hebben we zo'n beetje alle thuiswedstrijden verloren die je niet zou mogen verliezen, en wonnen we uit juist veel. Dit seizoen lijkt het andersom. We pakken thuis veel punten, maar uit lijkt het een zielloos hoopje miljonairs.
pi_33587494
Het engiste goede nieuws wat ik je kan melden is dat Edjes contract na het seizoen 2006/2007 afloopt. Hoewel dat natuulijk 1,5 jaar te laat is .
pi_33587830
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 18:27 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Het engiste goede nieuws wat ik je kan melden is dat Edjes contract na het seizoen 2006/2007 afloopt. Hoewel dat natuulijk 1,5 jaar te laat is .
Nou nu kan ik mij vanavond met een gerust hart kapot zuipen en dan het kotsverhalen topic weer opzoeken een dezer dagen
pi_33604172
Goede analyse DeVinger.

Hopelijk komt er wel een goede spits straks.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 4 januari 2006 @ 09:55:13 #253
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33685922
Nou Michael Madsen heeft vitesse weer een nieuwe Mads in huis gehaald: Mads Junker!

Vitesse heeft de voorbije dagen in het diepste geheim gewerkt aan de komst van spits Mads Junker, de ‘ sensatie van de Deense competitie’. Bij de Arnhemse club wilde gistermiddag niemand de toptransfer bevestigen. „ Wij reageren niet op namen”, aldus algemeen directeur Paul van der Kraan. Later op de avond waren Van der Kraan en manager voetbalzaken Jan Streuer, die in Kopenhagen verbleef, niet bereikbaar voor een reactie. Het duo vloog maandag al naar de Deense hoofdstad om snel zaken te doen. Junker stond met zijn vijftien doelpunten in twintig duels volgens Engelse media in de belangstelling van Portsmouth, West Ham United en Sunderland. Ook is hij opgenomen in de alternatieve Deense nationale ploeg van bondscoach Morten Olsen. Een gezelschap van spelers uit de Deense competitie, die momenteel stilligt, vertrekt vrijdag naar Azië voor de strijd om de Carlsberg Cup.
Vitesse en FC Nordsaelland kwamen inmiddels tot een akkoord over de transferprijs. Het zou gaan om een aanzienlijke afkoopsom voor het doorlopende contract van de 25- jarige goalgetter, die enkele maanden terug ook al door trainer Edward Sturing aan het werk is gezien. Junker wordt betaald door het spelersfonds; een gefortuneerd gezelschap van clubmensen. Zij financierden eerder de overname van Abubakari Yakubu, die voor 750.000 euro van Ajax werd gekocht. Voetbalmanager Streuer zou gisteravond laat nog onderhandelen met Junker over zijn persoonlijke voorwaarden, het enige voorbehoud in de transfer

. De verwachting is dat de 1,85 meter lange spits vandaag al in Nederland arriveert, een dag later wordt gekeurd en donderdagmiddag bij de eerste training van 2006 present is. Hij zal tot 2010 tekenen bij Vitesse. Junker was tot twee seizoenen geleden een talentvolle speler, maar brak niet door. Hij doorliep de nationale jeugdselecties ( O19, O20, O21) en kwam via Lyngby FC bij het grote Bröndby IF, waar hij niet slaagde. FC Nordsaelland ( voorheen Farum) uit Kopenhagen haalde de snelle, beweeglijke aanvaller snel binnen. Junker behoedde die club vorig seizoen met dertien treffers voor degradatie en leidde het elftal van coach Johny Petersen dit seizoen naar de voorlopig zesde plek. Junker werd in de Deense media wel als ‘ sensatie van 2005’ bestempeld.

Bron: De Gelderlander 04-01-2006
Vamos el TRI!
pi_33686058

hopelijk wordt het wat!
  woensdag 4 januari 2006 @ 10:05:26 #255
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33686090
Lijkt me best goed .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_33686774
Ben heel benieuwd of de transfer rond komt, maar ik heb goede hoop dat het goed gaat komen!
pi_33691523
VI.nl:
quote:
Hersi: 'Vitesse heeft met mij gesold'

Youssouf Hersi had zich iets anders voorgesteld van zijn eerste jaar bij Vitesse. In Arnhem beleefde de geboren Ethiopiër een periode van uitersten.

Hersi voelt zich onheus behandeld in Arnhem, waar hij van bankzitter binnen de kortste keren uitgroeide tot smaakmaker. 'De clubleiding had anders met me om moeten gaan. Je kunt wel zeggen dat er met me is gesold. Op een bepaald moment werd het vertrouwen in me opgezegd, en nu willen ze me niet meer laten gaan…', zegt de aanvallende middenvelder deze week in Voetbal International.

Vooral trainer Edward Sturing gaf Hersi niet de steun die de Ethiopische middenvelder had verwacht in de mindere periode zes maanden geleden. 'Ik heb aangegeven dat ik de gang van zaken vreemd vind', aldus Hersi. 'Ach, de trainer is volgens mij ook nog niet zo lang bezig. Pas drie jaartjes of zo, en hij zit nog steeds bij zijn eerste club. Hij mist gewoon ervaring, dat kun je goed merken.'

In de nieuwe Voetbal International komt Hersi uitgebreid aan het woord, en reageert Sturing ook op de verwijten. Klik hier voor de inhoud van VI nummer 1, die vanaf woensdag in de winkel ligt.
Zo zo, openlijke kritiek van Hersi op Vitesse en Sturing. Maar dat Sturing ervaring mist das duidelijk. Nu spreekt tenminste iemand het ook uit.
pi_33691564
En over Junker, die twee miljoen gekost heeft:
quote:
Vitesse haalt spits Junker uit Denemarken

In Denemarken heeft Vitesse de beoogde opvolger van Matthew Amoah gevonden. De Arnhemse club weekte Mads Junker los bij FC Nordsjælland, waar hij er het laatste half jaar flink op los scoorde.

'In Denemarken is Junker een makkelijke scorende spits. We kenden hem al uit de nationale jeugdselecties', zegt technisch manager Jan Streuer tegen VI.nl. 'Vanuit het niets kan hij scoren. We moeten hem zeker de tijd geven, want de Eredivisie is iets anders dan de competitie in Denemarken.'

Ook de voormalige spits van SC Heerenveen Marcus Allbäck was in beeld bij Vitesse. 'Maar voor de externe financiers die de komst deze jongen mogelijk hebben gemaakt, is dit beter. Junker is jong en heeft een mooie toekomst voor zich.'

Na een medische keuring tekent Junker in Arnhem een contract tot medio 2010. Vitesse moet zeker twee miljoen euro neerleggen voor de 24-jarige spits, die sinds zijn komst in 2004 in FC Nordsjælland van zich deed spreken. Vooral het laatste half jaar was hij op dreef getuige zijn vijftien doelpunten in twintig wedstrijden.

Junker moet de opvolger worden van Matthew Amoah. De Ghanese clubtopscorer van Vitesse staat vanaf 1 januari onder contract bij Borussia Dortmund.
Toch wel goeie aankoop denk ik, wordt overal omschreven als sensatie, superspits etc.
pi_33692153
Die geruchten om Sturing gingen natuurlijk al langer he. De groep kijkt niet bepaald tegen commando Sturing op. Het is de hopen dat Sturing zich al te gekwetst voelt, want het is wel pittige kritiek. Ondanks dat het terecht is, en dat het mooi is dat het nu in de publiciteit komt, zal Sturing dit niet niet zomaar accepteren vrees ik.

Wat betreft de nieuwe spits. Ik ben blij dat het uiteindelijk geen Sibon/Lazovic/Anastaciou is geworden. Een spits die niemand kent, waar niemand iets over kan zeggen, die helemaal opnieuw kan beginnen is het beste.
pi_33692267
Ach het zet de boel een beetje op scherp zo. Hopelijk is die Junker die 2 mil wel waard
pi_33692781
Zo te zien best een aardig gemiddelde:

Junker, die eerder uitkwam voor Lyngby, Brøndby en Fremad Amager, is met vijftien doelpunten in twintig wedstrijden de huidige topscorer van de Deense hoogste divisie. In totaal scoorde de spits in de 55 wedstrijden, die hij voor FC Nordsjaelland speelde, 31 keer.
pi_33693059
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 13:44 schreef Hork het volgende:
Zo te zien best een aardig gemiddelde:

Junker, die eerder uitkwam voor Lyngby, Brøndby en Fremad Amager, is met vijftien doelpunten in twintig wedstrijden de huidige topscorer van de Deense hoogste divisie. In totaal scoorde de spits in de 55 wedstrijden, die hij voor FC Nordsjaelland speelde, 31 keer.
Ik kan mij herinneren dat die Est ook geen slecht gemiddelde had ...
  woensdag 4 januari 2006 @ 14:25:30 #263
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33694080
die est had 41 uit 36 dacht, maar ja, deense competitie is toch weer een stukje beter dan die uit estland en de nederlandse weer beter dan die van denemarken. Ik ben erg benieuwd!
Vamos el TRI!
pi_33695703
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 14:25 schreef Elvislives het volgende:
die est had 41 uit 36 dacht, maar ja, deense competitie is toch weer een stukje beter dan die uit estland en de nederlandse weer beter dan die van denemarken. Ik ben erg benieuwd!
Hehe, haphap

Nee, ik ben erg verheugd dat het niet een van die oude rotten is geweest die zich al bewezen heeft bij andere clubs in Nederland. Ik wil een onbekende kerel waarvan ze dan later zeggen Als hij dan over 3jaar voor veel geld naar Engeland vertrekt "de ex-spits van Vitesse" zoals we dat ook elk jaar in de CL horen bij Diarra (middenvelder). Maargoed, eerst maar is zien spelen

[ Bericht 1% gewijzigd door DeVinger op 04-01-2006 15:24:01 ]
pi_33697918
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 13:28 schreef DeVinger het volgende:
Die geruchten om Sturing gingen natuurlijk al langer he. De groep kijkt niet bepaald tegen commando Sturing op. Het is de hopen dat Sturing zich al te gekwetst voelt, want het is wel pittige kritiek. Ondanks dat het terecht is, en dat het mooi is dat het nu in de publiciteit komt, zal Sturing dit niet niet zomaar accepteren vrees ik.
Ben benieuwd wat Sturing er zelf over zegt in de nieuwe VI. En natuurlijk hopen dat Hersi nu zelf ook wil blijven.

Trouwens, Gluscevic wil nu ook opeens blijven. Het zou allemaal niet zo vlotten met z'n transfer, en volgens hem is er een nieuwe situatie nu Amoah weg is. Hij zou wat mij betreft best mogen blijven, maar ik denk dat ie dan een flink deel van z'n huidige salaris moet inleveren.
  woensdag 4 januari 2006 @ 16:20:40 #266
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33698071
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 16:16 schreef Klingon het volgende:

[..]
Trouwens, Gluscevic wil nu ook opeens blijven. Het zou allemaal niet zo vlotten met z'n transfer, en volgens hem is er een nieuwe situatie nu Amoah weg is. Hij zou wat mij betreft best mogen blijven, maar ik denk dat ie dan een flink deel van z'n huidige salaris moet inleveren.
ja glus alleen is het nuweer terug veranderd: junker op één, Benson erachter en misschien dán pas oude glus met een contract van nog maar een half jaar.
Vamos el TRI!
pi_33699049
Junker heeft volgens mij ook enkele jeugdinterlands gespeeld voor Denemarken, doorgaans geen slecht teken.
www.thuisuiteten.nl
pi_33699603
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 16:48 schreef methodmich het volgende:
Junker heeft volgens mij ook enkele jeugdinterlands gespeeld voor Denemarken, doorgaans geen slecht teken.
Alle selecties doorlopen en momenteel maakt hij deel uit van de 'alternatieve' selectie van het Deens nationale Elftal.

Glus vind ik idd een raar verhaal. Amoah (5ton + salaris) en Glus (dik salaris) zou de weg vrij maken voor een goede nieuwe spits. 2 miljoen is alweer echt vitesse zal ik maar zeggen, maar dan ook nog eens Glusevic die aanblijft. Ik begin nu alweer te bibberen voor de licentieaanvraag.
pi_33699806
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 17:06 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Alle selecties doorlopen en momenteel maakt hij deel uit van de 'alternatieve' selectie van het Deens nationale Elftal.

Glus vind ik idd een raar verhaal. Amoah (5ton + salaris) en Glus (dik salaris) zou de weg vrij maken voor een goede nieuwe spits. 2 miljoen is alweer echt vitesse zal ik maar zeggen, maar dan ook nog eens Glusevic die aanblijft. Ik begin nu alweer te bibberen voor de licentieaanvraag.
De transfer van Junker is waarschijnlijk gefinancieerd door het spelerfonds (Snellenburg en co). Bij de latere verkoop van deze speler zal dus ook niet al het geld naar Vitesse gaan.
pi_33700947
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 17:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

De transfer van Junker is waarschijnlijk gefinancieerd door het spelerfonds (Snellenburg en co). Bij de latere verkoop van deze speler zal dus ook niet al het geld naar Vitesse gaan.
Idd, op vitesse.org wordt dat zelfs bevestigd: Junker wordt betaald door het spelersfonds; een gefortuneerd gezelschap van clubmensen. Zij financierden eerder de overname van Abubakari Yakubu, die voor 750.000 euro van Ajax werd gekocht.
pi_33707163
quote:
Leegloop dreigt voor Vitesse in winterstop

Vitesse staat aan de vooravond van een hectische periode op de transfermarkt. Spits Matthew Amoah (naar Borussia Dortmund) is vrijwel zeker niet de enige speler die de Arnhemse club in de verkorte winterstop de rug toekeert. Onvrede over tegenvallende prestaties en de negatieve sfeer rondom de club leiden naar verluidt tot een enorme renovatie binnen de selectie. Youssouf Hersi is niet tevreden met zijn positie binnen het team en aast op een transfer. Hoewel hij de afgelopen weken veel speelminuten kreeg, zal Hersi na de terugkeer van de nu nog geblesseerde Richard Knopper terugkeren naar de reservebank. Igor Gluscevic (31) speelde afgelopen vrijdag in het uitduel met Heracles Almelo waarschijnlijk zijn laatste minuten in het shirt van Vitesse. De Servische spits onderhandelt met een Zuid-Koreaanse club over een verbintenis die per direct in moet gaan. Enige discussiepunt is nog of zijn contract één of twee jaar zal beslaan. Na de 3-1 nederlaag in Almelo kwam eens te meer de onvrede bij enkele spelers aan het licht. Stijn Vreven (32) was zoals wel vaker dit seizoen zeer teleurgesteld: 'We hebben verloren van een amateurteam.' Zijn frustraties worden steeds groter en Vreven heeft het punt bereikt dat ook hij aast op een vertrek. Behalve twee Belgische clubs is ook Roda JC geïnteresseerd in de diensten van de rechtsback. Ook doelman Harald Wapenaar (35) is niet overtuigd van een langer verblijf in Arnhem. Hoewel hij nog geen concrete aanbiedingen heeft gehad, baalt de aanvoerder van het 'negativisme' rond Vitesse en zint hij op een voortijdig afscheid. Purrel Fränkel (29) is verworden tot reserve en wil, eventueel op een lager podium, meer speeltijd. Hetzelfde geldt voor Eldridge Rojer (21). Door de terugkeer in de basis van Ruud Knol is bovendien de kans dat verdediger Peter van den Berg (34) zijn tot medio 2006 lopende contract verlengt vrijwel nihil.
Op Hersi en Frankel na kan mijn avond niet meer stuk
pi_33709329
Als Vreven vertrekt dan zal Purrel wel als linksback aan de bak komen. Denk dat ze rustig aan doen met M. Jansen . Die Vreven ben ik liever kwijt dan rijk met z'n domme gedrag , kan Swerts hopelijk vast naar zijn plekkie op de back positie. Wapie vind ik zeker geen betrouwbare factor (Westerveld ??) en VdB is nu toch ook wel flink afgetakeld.
pi_33710161
Alsof ze mijn klaagzang hebben aangehoord, zou God dan toch bestaan?

Ach, Hersi zal zo'n vaart niet lopen, iig niet zonder dat we harde cash ontvangen. Frankel krijgt zijn minuten wel denk ik.
Wapenaar, Vreven en Igor zie ik wel snel vertrekken, zijn we ook weer van ex-Utrecht af.

Wapenaar idd Westerveld, mag gratis weg bij Portsmouth, is op leeftijd en heeft aangegeven bij Vitesse te willen spelen (mits pak 'm beet Fullham zich meld).

Vreven hebben we Swerts al, dus laat hem maar lekker oprotten.

Igor, hebben we daar een vervanger voor nodig dan
pi_33716234
Vreven wordt nu ook op Voetbalzone gezegd (voor RODA > Bodnar).

okok het is voetbalzone, maar toch
  donderdag 5 januari 2006 @ 11:29:14 #275
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33722990
Andere bronnen (mijn eigen ) melden ook dat o.a Roda vreven wil hebben. Wa mij betreft gaan al die mekkeraars meteen weg! Vreven, wapenaar en glus zeuren na iedere nederlaag en glus na iedere bankbeurt, vd berg is einde carriere denk ik, frankel zeurt ook regelmatig en voegt dit jaar niet echt iets toe.

btw: Wapenaar misschien naar fc den bosch, ivm zijn kinderen die daar wonen....dat moet ik nog zien.
Vamos el TRI!
  donderdag 5 januari 2006 @ 11:30:20 #276
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33723012
Oh en trouwens, onze nieuwe held!!! Zijn shirt zit zo los omdat ie dan zijn pokerkaarten daarin kan verstoppen

Vamos el TRI!
pi_33736859
quote:
Hersi verbannen naar tweede

Boude uitspraken aan het adres van trainer Edward Sturing hebben Youssouf Hersi zijn plaats in de hoofdmacht van Vitesse gekost. De middenvelder speelt voorlopig in het tweede elftal. “Hij heeft bepaalde afspraken geschonden over wat je wel en niet mag zeggen”, reageert Edward Sturing daags na het gepubliceerde interview in Voetbal International. In een vraaggesprek met het weekblad zegt Hersi ondermeer over zijn trainer: ‘Edward Sturing mist gewoon ervaring als trainer, dat kun je goed merken’. Over de duur van de verbanning van Youssouf Hersi naar het tweede elftal deed Sturing geen mededelingen.
Daar was ik dus al bang voor, kanker sturing, ga lekker zelf het 2e trainen
  donderdag 5 januari 2006 @ 18:08:50 #278
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33736910
Je kan het ook zo zien: Hersi heeft het nu al bij de zóveelste club verpest voor zichzelf...
Vamos el TRI!
pi_33736928
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 18:08 schreef Elvislives het volgende:
Je kan het ook zo zien: Hersi heeft het nu al bij de zóveelste club verpest voor zichzelf...
Je kan het ook anders zien: Sturing laat zich voor de zoveelste keer kennen

En dan doel ik op Rink, Yakubu etc.

OK, het is een domme uitspraak, maar geef hem een boete, ga nou niet de stoere kerel uithangen en hem bij de peuters laten meetrainen. Door dit soort zielige prestigestrijdjes neemt niemand hem binnen de selectie ook meer serieus, want ik weet zeker, dat 90% van de selectie er net zo over denkt als Hersi. Ik bedoel, geef mij een reden waarom Janssen niet al in de winterstop naar het 'succesvolle' Feyenoord zou vertrekken? (vauit Janssen gezien)
pi_33737950
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 18:09 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Ik bedoel, geef mij een reden waarom Janssen niet al in de winterstop naar het 'succesvolle' Feyenoord zou vertrekken? (vauit Janssen gezien)
Rotterdam kan je niet zo mooi stappen als in Arnhem .
pi_33738751
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 18:45 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Rotterdam kan je niet zo mooi stappen als in Arnhem .
Hij heeft een andere lichaamsbouw dan de meeste mensen, vergeet dat niet hè.
Als hij zijn shirt optrekt, dan is menigeen nog verbaasd (zegtie).

Van de bierbuik in combinatie met het niveau dat hij haalt op het veld zeker
pi_33739359
Bah Sturing... daar gaat Hersi. Die vertrekt bij de eerste de beste mogelijkheid, en ik geef 'm nog geen ongelijk ook. Jammer.
pi_33739419
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:22 schreef Klingon het volgende:
Bah Sturing... daar gaat Hersi. Die vertrekt bij de eerste de beste mogelijkheid, en ik geef 'm nog geen ongelijk ook. Jammer.
Maar anderzijds, Purrel kan weer linksbuiten komen te staan. Voor volgend seizoen moeten we dus een rechtsbuiten zien te vinden (hersi trok toch altijd naar binnen). Knopper kan de positie van het vertrek van Janssen opvangen, en dan moeten we alleen als de sodemieter aan een reservebank gaan werken

kortom: rechtsbuiten + reservebank
pi_33745540
Ik vind het wel een positief dat er een aantal vertrekken. Nieuwe gezichten zijn nodig bij Vitesse. De rek bij dit huidige team is er wel uit.
That's all folks!
pi_33746412
Er mogen er zeker wat vertrekken ook van mij. Peter ven de Berg is al een lange tijd geblesseerd en aan het einde van zijn cariere. Vreven naderd ook duidelijk zijn einde van zijn cariere.

Glus bewijst zichzelf nog niet eens in het tweede als ik alles zo hoor.

Dit zijn van mij spelers die als ze weg willen van mij zo mogen vertrekken

Hersi is niet slim bezig met zijn uitspraken in de media en gooit zo zijn eigen glazen (alweer) in. Een jongen die als hij zijn verstand wat beter gebruikt toch wel ver kan komen heb ik het idee.

De oefenwedstrijden komen er al snel weer aan. Op 7 en 10 januari speelt Vitesse respectievelijk tegen Spakenburg en GVVV
  vrijdag 6 januari 2006 @ 00:37:37 #286
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33751749
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 22:20 schreef Positive_Thinking het volgende:
Spakenburg
ha dat wordt weer de vogels+vitesse vs. spakenburg+utrecht?
Vamos el TRI!
pi_33755420
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 22:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het wel een positief dat er een aantal vertrekken. Nieuwe gezichten zijn nodig bij Vitesse. De rek bij dit huidige team is er wel uit.
De meesten zitten nog geen 2 jaar bij elkaar. Ik denk dat Sturing het maar niet lukt om er een bindend team van te maken.
pi_33758605
quote:
Vreven wil graag terug naar Belgie

Stijn Vreven wil graag z'n club Vitesse Arnhem verlaten. "Want ik ben niet tevreden met de huidige gang van zaken", zegt hij aan Het Belang van Limburg. "Ik mis gedrevenheid en ambitie bij Vitesse. Het lijkt hier wel heel het jaar Kerstmis. Ik ben niet meer gelukkig in Arnhem en dan is het beter dat onze wegen scheiden", vindt Vreven. Voor de rechtsachter is een terugkeer naar België best mogelijk. "Er toonden al twee clubs interesse, maar die zag ik niet zitten. Terug naar Limburg? Graag. Maar Genk heeft al Cornelis en STVV is niet aan de orde. We zien wel."
Wat een walgelijke vent is het ook, zelfs in Utrecht mogen ze hem niet meer, en mislukt in Duitsland.
pi_33759810
Laat hem maar gaan. Zo bijzonder is die gast niet. Met zn mislukte voorzetten. We hebben in Swerts al een mooie vervanger in huis.
pi_33760024
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 11:49 schreef Domenica het volgende:
Laat hem maar gaan. Zo bijzonder is die gast niet. Met zn mislukte voorzetten. We hebben in Swerts al een mooie vervanger in huis.
Ja die boogballetjes (lees: poging tot voorzet) zijn idd een ramp

De keeper zal zich ook wel afvragen of de warming up nog bezig, of dat we al begonnen zijn.
pi_33769959
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 22:20 schreef Positive_Thinking het volgende:
Er mogen er zeker wat vertrekken ook van mij. Peter ven de Berg is al een lange tijd geblesseerd en aan het einde van zijn cariere. Vreven naderd ook duidelijk zijn einde van zijn cariere.

Glus bewijst zichzelf nog niet eens in het tweede als ik alles zo hoor.

Dit zijn van mij spelers die als ze weg willen van mij zo mogen vertrekken

Hersi is niet slim bezig met zijn uitspraken in de media en gooit zo zijn eigen glazen (alweer) in. Een jongen die als hij zijn verstand wat beter gebruikt toch wel ver kan komen heb ik het idee.

De oefenwedstrijden komen er al snel weer aan. Op 7 en 10 januari speelt Vitesse respectievelijk tegen Spakenburg en GVVV
Kijken of jullie de 3-1 tegen Spakenburg verbeteren die ASWH neerzette dit jaar. GVVV is ook al een opponent van ons, maar die hebben we nog niet gehad. Wil je die even scouten?
www.thuisuiteten.nl
pi_33770050
Op basis van het aantal keren dat de spelers binnen de lijnen kwamen tot nu toe dit seizoen is dit de basis van Vitesse geweest:

Wapenaar 18
Vreven 17
Yakubu 16
Dingsdag 18
Fränkel 16
Swerts 16
Janssen 18
Van der Schaaf 16
Benson 14
Amoah 18
De Mul 14
www.thuisuiteten.nl
pi_33773259
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 16:28 schreef methodmich het volgende:

[..]

Kijken of jullie de 3-1 tegen Spakenburg verbeteren die ASWH neerzette dit jaar. GVVV is ook al een opponent van ons, maar die hebben we nog niet gehad. Wil je die even scouten?
Als je het aan mij vraagt vraag je het aan de verkeerde persoon. Ik woon iets te ver weg zullen we maar zeggen

En zoals ik al zei vreven mag van mij ook vertrekken. Ik hoop dat Michael Jansen weer snel op zijn niveau komt. Dan kan Swerts de plaats van vreven in nemen en kan vreven ergens anders gaan mopperen.

Wat is dat toch met ontevreden spelers bij Vitesse??
pi_33773384
Ach als je naar dat lijstje van methodmich kijkt zitten de meeste zeikerds op de bank. Alleen Vreven en Wapenaar zijn van vaste waarde maar vreven mag van mij dus wel vertrekken, en van Wapenaar heb ik altijd het idee dat hij het nooit leuk heeft gevonden om voor vitesse te mogen spelen. Het is weer tijd voor Westerveld
pi_33773942
Ik ga een andere basis elf neerzetten op basis van speelminuten. Van org afgehaald.

Dingsdag 1620
Wapenaar 1620
Janssen Th 1587
Vreven 1513
Amoah 1449
Yakubu 1440
v.d. Schaaf 1369
Swerts 1321
Knol 1041
de Mul 961
Frankel 869

En zoals je ziet valt Benson ineens buiten de boot hij is vaak binnen de lijnen geweest, maar komt niet verder dan 585 speelminuten. Tussen Frankelen Benson staan nog Hersi 799 en Knopper 623.
pi_33775974
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 18:08 schreef Positive_Thinking het volgende:
Aankoopbeleid? Geen goede balans daardoor in het elftal, los van de karakters die je aankoopt.
Rol van de trainer? Zowel in aankoopbeleid als de juiste poppetjes opstellen en de rest de mond snoeren.
pi_33778900
quote:

[..]
Dat is het geen gezag hebben van de trainer .
pi_33793206
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 18:33 schreef Positive_Thinking het volgende:
Ik ga een andere basis elf neerzetten op basis van speelminuten. Van org afgehaald.

Dingsdag 1620
Wapenaar 1620
Janssen Th 1587
Vreven 1513
Amoah 1449
Yakubu 1440
v.d. Schaaf 1369
Swerts 1321
Knol 1041
de Mul 961
Frankel 869

En zoals je ziet valt Benson ineens buiten de boot hij is vaak binnen de lijnen geweest, maar komt niet verder dan 585 speelminuten. Tussen Frankelen Benson staan nog Hersi 799 en Knopper 623.
Klopt wel natuurlijk, Benson was vooral invaller. Wel bijna steeds van de partij, dus wat Hersi zegt over een gebrek aan speeltijd voor Benson klopt niet helemaal.
www.thuisuiteten.nl
pi_33793213
quote:

[..]

Als je het aan mij vraagt vraag je het aan de verkeerde persoon. Ik woon iets te ver weg zullen we maar zeggen
Is het allebei uit dan? Of woon je te ver van Arnhem?
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 7 januari 2006 @ 11:41:22 #300
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33793335
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 11:34 schreef methodmich het volgende:

[..]

Is het allebei uit dan? Of woon je te ver van Arnhem?
PT? kilometertje of 1500
Vamos el TRI!
pi_33793381
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 11:34 schreef methodmich het volgende:

[..]

Klopt wel natuurlijk, Benson was vooral invaller. Wel bijna steeds van de partij, dus wat Hersi zegt over een gebrek aan speeltijd voor Benson klopt niet helemaal.
Heeft Hersi wat gezegd over een gebrek aan speeltijd voor Benson?

Oh mên, wat zullen we dan doen: Hersi eruit, Benson erin?

Amoah lijkt me duidelijk van zijn plaats en Benson is gewoon een centrumspits (vitesse speelt 433).
  maandag 9 januari 2006 @ 13:12:17 #302
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')