Daar was ik dus al bang voor, kanker sturing, ga lekker zelf het 2e trainenquote:Hersi verbannen naar tweede
Boude uitspraken aan het adres van trainer Edward Sturing hebben Youssouf Hersi zijn plaats in de hoofdmacht van Vitesse gekost. De middenvelder speelt voorlopig in het tweede elftal. “Hij heeft bepaalde afspraken geschonden over wat je wel en niet mag zeggen”, reageert Edward Sturing daags na het gepubliceerde interview in Voetbal International. In een vraaggesprek met het weekblad zegt Hersi ondermeer over zijn trainer: ‘Edward Sturing mist gewoon ervaring als trainer, dat kun je goed merken’. Over de duur van de verbanning van Youssouf Hersi naar het tweede elftal deed Sturing geen mededelingen.
Je kan het ook anders zien: Sturing laat zich voor de zoveelste keer kennenquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:08 schreef Elvislives het volgende:
Je kan het ook zo zien: Hersi heeft het nu al bij de zóveelste club verpest voor zichzelf...
Rotterdam kan je niet zo mooi stappen als in Arnhemquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:09 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ik bedoel, geef mij een reden waarom Janssen niet al in de winterstop naar het 'succesvolle' Feyenoord zou vertrekken? (vauit Janssen gezien)
Hij heeft een andere lichaamsbouw dan de meeste mensen, vergeet dat niet hč.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:45 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Rotterdam kan je niet zo mooi stappen als in Arnhem.
Maar anderzijds, Purrel kan weer linksbuiten komen te staan. Voor volgend seizoen moeten we dus een rechtsbuiten zien te vinden (hersi trok toch altijd naar binnen). Knopper kan de positie van het vertrek van Janssen opvangen, en dan moeten we alleen als de sodemieter aan een reservebank gaan werkenquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:22 schreef Klingon het volgende:
Bah Sturing... daar gaat Hersi. Die vertrekt bij de eerste de beste mogelijkheid, en ik geef 'm nog geen ongelijk ook. Jammer.
ha dat wordt weer de vogels+vitesse vs. spakenburg+utrecht?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:20 schreef Positive_Thinking het volgende:
Spakenburg
De meesten zitten nog geen 2 jaar bij elkaar. Ik denk dat Sturing het maar niet lukt om er een bindend team van te maken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het wel een positief dat er een aantal vertrekken. Nieuwe gezichten zijn nodig bij Vitesse. De rek bij dit huidige team is er wel uit.
Wat een walgelijke vent is het ook, zelfs in Utrecht mogen ze hem niet meer, en mislukt in Duitsland.quote:Vreven wil graag terug naar Belgie
Stijn Vreven wil graag z'n club Vitesse Arnhem verlaten. "Want ik ben niet tevreden met de huidige gang van zaken", zegt hij aan Het Belang van Limburg. "Ik mis gedrevenheid en ambitie bij Vitesse. Het lijkt hier wel heel het jaar Kerstmis. Ik ben niet meer gelukkig in Arnhem en dan is het beter dat onze wegen scheiden", vindt Vreven. Voor de rechtsachter is een terugkeer naar België best mogelijk. "Er toonden al twee clubs interesse, maar die zag ik niet zitten. Terug naar Limburg? Graag. Maar Genk heeft al Cornelis en STVV is niet aan de orde. We zien wel."
Ja die boogballetjes (lees: poging tot voorzet) zijn idd een rampquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:49 schreef Domenica het volgende:
Laat hem maar gaan. Zo bijzonder is die gast niet. Met zn mislukte voorzetten. We hebben in Swerts al een mooie vervanger in huis.
Kijken of jullie de 3-1 tegen Spakenburg verbeteren die ASWH neerzette dit jaar. GVVV is ook al een opponent van ons, maar die hebben we nog niet gehad. Wil je die even scouten?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:20 schreef Positive_Thinking het volgende:
Er mogen er zeker wat vertrekken ook van mij. Peter ven de Berg is al een lange tijd geblesseerd en aan het einde van zijn cariere. Vreven naderd ook duidelijk zijn einde van zijn cariere.
Glus bewijst zichzelf nog niet eens in het tweede als ik alles zo hoor.
Dit zijn van mij spelers die als ze weg willen van mij zo mogen vertrekken
Hersi is niet slim bezig met zijn uitspraken in de media en gooit zo zijn eigen glazen (alweer) in. Een jongen die als hij zijn verstand wat beter gebruikt toch wel ver kan komen heb ik het idee.
De oefenwedstrijden komen er al snel weer aan. Op 7 en 10 januari speelt Vitesse respectievelijk tegen Spakenburg en GVVV
Als je het aan mij vraagt vraag je het aan de verkeerde persoon. Ik woon iets te ver weg zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kijken of jullie de 3-1 tegen Spakenburg verbeteren die ASWH neerzette dit jaar. GVVV is ook al een opponent van ons, maar die hebben we nog niet gehad. Wil je die even scouten?
Aankoopbeleid? Geen goede balans daardoor in het elftal, los van de karakters die je aankoopt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:08 schreef Positive_Thinking het volgende:
Wat is dat toch met ontevreden spelers bij Vitesse??
Dat is het geen gezag hebben van de trainerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:08 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Wat is dat toch met ontevreden spelers bij Vitesse??
Klopt wel natuurlijk, Benson was vooral invaller. Wel bijna steeds van de partij, dus wat Hersi zegt over een gebrek aan speeltijd voor Benson klopt niet helemaal.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:33 schreef Positive_Thinking het volgende:
Ik ga een andere basis elf neerzetten op basis van speelminuten. Van org afgehaald.
Dingsdag 1620
Wapenaar 1620
Janssen Th 1587
Vreven 1513
Amoah 1449
Yakubu 1440
v.d. Schaaf 1369
Swerts 1321
Knol 1041
de Mul 961
Frankel 869
En zoals je ziet valt Benson ineens buiten de boot hij is vaak binnen de lijnen geweest, maar komt niet verder dan 585 speelminuten. Tussen Frankelen Benson staan nog Hersi 799 en Knopper 623.
Is het allebei uit dan? Of woon je te ver van Arnhem?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:08 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Als je het aan mij vraagt vraag je het aan de verkeerde persoon. Ik woon iets te ver weg zullen we maar zeggen
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is het allebei uit dan? Of woon je te ver van Arnhem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |